Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

diezelfde vk heeft de bevalling van mijn oude buurvrouw gedaan.
    ze was geweest en zou later op de avond terug komen. maar toen ging de ontsluiting heel snel, en haar man zag het hoofdje al zitten. dus de vk gebeld.
    zegt ze: oooh, zo snel al? ze moest zelfs 3 kwartier naar hier toe rijden omdat ze op een feestje zat. terwijl ze dienst had. dat vind ik echt niet kunnen.
    dus de buuv moest kei lang die pers weeen weg puffen...

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sjoon hmm hopelijk tref je haar niet tijdens de bevalling. Gelukkig zijn de andere meiden wel leuk.

@lieke fijne vakantie. Geniet ervan.

@ellenk Bedoel je een soort van blauwe plek/spierpijn gevoel bij de navel? Yep hier heb ik er ook last van. Volgens de vk groeit je baarmoeder nu ter hoogte van je navel en de huis van de navel rekt minder makkelijk mee dan de rest van de huid. Vandaar dat het gevoelig is.

Vandaag een druk dagje gehad op het werk. Straks lekker op de bank hangen. Morgen nog een late dienst en dan zit het er weer op voor deze week.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: hihi wat schattig van chiel!
    balen dat er 1 vk zo stom is :(

bijzonder: ow dat is helemaal irritant, steeds werken als het lekker weer is...
    en sorry, ik volg gtst niet, hihi

lieke: ow meis, balen dat je je zo voelt. Hopelijk geniet je wel van je vakantie!

ellenk: hihi, wij oefenen ook op de katten met consequent zijn. Hoop dat we er met de kleine beter in zijn haha! De katten doen soms zo schattig dat ik niet meer streng kan zijn, terwijl het dan wel moet.
    ik heb ook allerlei gekke gevoelens in mn buik, spierpijn, steekjes, borreltjes, weet niet wat ik ermee moet...

worst: het werken is me goed bevallen vandaag, maar nu ik weer zit begint mn buik te zeuren. bedankt voor het mee bleehh'en ;) hihi
    17e alweer, lekker snel!

zeehondje: leuk dat je wat begint te zien!

lolly: lekker bankhangen hoor!

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    zoooo weer n dagje gewerkt:)

Morgen de 20 weken echo!!! whoehooeeeeee

heb dr zin in:)

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Anz veel plezier morgen bij de 20 weken echo! :)

6. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    thanks!.. ben de eerste zeker?

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja jij bent onze koploopster haha!

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Wat heb ik een heerlijke dag gehad! :cool: :D :cool:

Ten eerste vanochtend toen we thuis kwamen van ons ontbijt: DE ANGEL SOUND was gearriveerd! Gelukkig was mijn lief nog net een boodschap doen, want ik wil het voor hem als verrassing/kadootje houden voor aanstaande vrijdag, als we 5 jaar samen zijn. :D

Heb natuurlijk wel snel de doos opengemaakt om te kijken of alles werkt en denk dat ik het hartje gehoord heb, maar ben eerlijk gezegd niet helemaal zeker... :$ :)

Daarna dus voor de lunch naar de Feria gegaan en ik heb het super goed volgehouden! Begon eerst wat slapjes, maar bleek dat ik gewoon wat te eten nodig had. ;) Rond 18h kwam een vriendin met haar dochtertje en zijn we nog even naar de nabij gelegen kermis gegaan (Feria heeft er altijd een kermis bij).

Was rond 21h thuis. Nog even tv gekeken en nu ben ik klaar om naar bed te gaan. :D Morgen een druk dagje...

In de ochtend werk ik namelijk weer bij de Yeguada. Erg veel zin in, want het is weer met de scholiertjes (op een woensdag vrijwel altijd) en dat is zooooo schattig. Hoop maar weer dat ze geen lastige vragen gaan stellen over de aanhangels van de hengsten ofzo hahahaha! ;) :)

Daarna uiteraard weer naar de Feria. Het is dames dag, dus een heel populaire dag om de Feria te bezoeken. Heb afgesproken met twee verschillende groepjes. Hopelijk trek ik het allemaal en ach, zo niet, dan ga ik gewoon naar huis en naar bed! ;) :D

@Bijzonder: lief dat je de volgende links van GTST (met jouw deelname) ook wilt posten. Alvast bedankt daarvoor! ;)

@Lieke: een hele fijne vakantie gewenst! Waar gaan jullie naartoe?

@Worst: fijn dat je een vervanger hebt! Is toch prettig om af en toe wat anders te drinken te hebben! :)

@Sjoon: Jeetje das toch wel vervelend, van die vk. En je kan niet kiezen wie je er bij de bevalling bij wilt hebben?

Nou, ik ben naar bed! Weltrusten allemaal!

Liefs,
    Caroline

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Wow veel geschreven en ik weet het allemaal niet meer....

Dusseh...

Trustuh allemaal.

ZZZZzzzzZZZzzzZZZzzzz

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@anz: veel plezier vandaag!
    @caatje: nee dat kan niet. net wie er dienst heeft. maar ik moet in het zh bevallen, en volgens mij kan je dan wel kiezen of je de vk erbij wilt hebben hoorde ik van een collega vandaag.
    dus dan kan mijn vriend bellen, en wie hij dan aan de tel heeft... (nee haha dat doen we niet, dat is een grapje) de kans is natuurlijk maar 1 op 4 uiteindelijk!

11. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    @ Worst; haha ' koploopster'

morgen is er ook al iemand van ons met de 20wecho.. Vanaf nu gaat iedereen erachter komen of er wel of geen afwijkingen zijn... Spannende tijden de komende maand in ons oktobertopic!

Sjoon; ik heb drie vk's waarvan 1 minder leuke.. Was vorige keer bang dat ze dienst zou hebben tijdens mijn bevalling dus was blij toen k in t ziekenhuis bij de gyn moest bevallen.
    Had ik me toch een pleureswijf van een gyn die nacht!..
    Heb die mindere vk nu bij elke controle al gehad, blijkt ze toch erg mee te vallen ;)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Ga zo even bijlezen maar moet even wat kwijt.

Vanmorgen was de kleine man niet lekker, steeds overgeven dus denk maagje van streek.
    Bel ik mijn moeder op of ze alsjeblieft wil oppassen omdat ik op woensdag alleen zit en dus geen vrij kan krijgen. Zegt ze tegen me dat ze niet kan omdat ze geen auto heeft.............ze woont hier &*$@$@$% nog geen 10 minuten lopen vandaan. Ben echt even teleurgesteld in haar hoor. Heb ook even lekker zitten janken.............en dat kan ik nog doen. Gewoon het feit dat ze liever niet wil oppassen steekt. Morgen past ze wel op (schoonmoeder is geopereerd dus kon tijdelijk niet) en daarna ben ik er helemaal klaar mee.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Anz, spannende dag vandaag! Sterkte meid en ik denk aan je!!!

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Sjoon: Nou ja wat een verhaal van die vk, apart dat zo’n vrouw haar vak kan uitvoeren… Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen (keizersnee) met Esmee en mijn eigen vk waren daar niet bij inderdaad. Je wordt overgedragen aan de vk en gyn in het ziekenhuis. Dus gelukkig heb je haar er niet bij dan.
    Anz: Veel plezier bij de 20 weken echo vandaag !!!
    Caatje: Gezellig dagje voor de boeg vandaag, veel plezier !

Ik heb pas in juni de 20 wk echo, dus voor mij duurt het nog heeeeel lang ;) Wel wennen bij de vorige keer was ik een van de eerste bij de april mama's, ik was toen 2 april uitgerekend ( en 9 april is ze geboren ) en nu zit ik als een van de laatste....
    Oh ja, jullie raden het nooit maar heb eindelijk :$ na 3 weken :$ mijn geld terug van waternet !!! WOEHOE !!!

Fijne dag allemaal vandaag !

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    LM: He bah meis dat is zeker niet leuk.... knuffeltje voor jou !

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Heb heerlijk geslapen, maar gisterenavond een ongelooflijke hoestbui gehad, was echt niet normaal meer! Gelukkig alleen daarbij gebleven (niet hoeven overgeven ofzo).

@Anz: Succes bij de 20 weken echo! Spannend hoor! Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!

@Mariel: Net als jij heb ik mijn 20 weken echo pas in juni. Wij moeten dus nog een beetje geduld hebben... *zucht* ;)

@Echo's: Heb volgende week wel een volgende echo (16 weken echo, gewoon tussendoor). Heb ik echt super veel zin in! Wil de kleine weer zien bewegen!!! :D

@LovingMom: Jeetje, wat een vreemde reactie van je moeder. Zuur voor je, kan me voorstellen dat je daar helemaal van streek door bent. Heb je nu wel een oplossing voor vandaag gevonden?!

Nou, ik ben over een kwartiertje naar de Yeguada. Mijn lichaam voelt nog steeds een beetje brak. Een stuk beter, maar nog wel slapjes dus. Hoop dat ik het vandaag allemaal trek. Denk niet dat ik het al te laat maak...

Liefs,
    Caroline

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hee meiden, wat is er weer lekker veel gekletst.

Gisteren lekker dagje gehad, met vriendin stad in geweest. Goede sandalen gekocht (van Wolky). En het is echt een wereld van verschil. Wat een steun geven ze. Misschien niet het alle mooiste, maar ach, wel beter voor me. :D

Zondag is mijn fiets gestolen, dat is minder leuk.:x Had hem gewoon op slot. Maar gelukkig is hij verzekerd. Maar goed ook. Dus vanmiddag even zorgen dat ik een nieuwe fiets krijg. Want dat ding waar ik nu op fiets is echt helemaal niks.

Anz: oeh, wat leuk, de 20 weken echo. Ik mag volgende week. Laat ons snel weten hoe het gegaan is!

Caatje: Fijn dat jij volgende week ook weer een echo hebt. Super leuk om de kleine weer te zien! Ben benieuwd tegen die tijd naar de foto's. Verder, probeer rustig aan te doen vandaag. :)

Lovingmom: Niet leuk:( Soms... (schoon)moeders.... grrr

Sjoon: hmm, wat een raar mens die vk. Het scheelt natuurlijk wel dat je in het ziekenhuis bevalt. Maar als je haar daarvoor tegenkomt wil je natuurlijk gewoon goede begeleiding hebben. Echt vreemd hoor, ik vind verloskundigen altijd zo ontzettend lief.

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    mariel jij kan gaan shoppen !!!

anz succes vandaag ! owwww spannend en leuk ..wij mogen morgen

LM nou dat is idd balen .. vooral omdat het nood is .. beterschap voor je kleintje

caatje werk ze vandaag

sjoon jij was vroeg op ... sjeeee

worst wat super dat je in een goede periode zit en let op je ukkie gaat zo hard schoppen straks dat je ribben gekneusd zijn !! komt goed mop

hier ook .. nouja voor mijn doen haha tim riep kei hard dat hij wakker was en bleef roepen .. huis is nu versierd vandaag is man jarig !!
    nu ff boodschappen doen en ik denk nog ff langs de prenatal .. maar dat gaat dan geld kosten vrees ik hihi

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Caatje, mijn vriend blijft tot 11 uur thuis. Dan komt mijn schoonmoeder tot 2 uur en daarna mijn zus :D
    Wel een geregel, maar mijn schoonmoeder is net geopereerd dus die moet nog een beetje ontzien worden.

Het steekt gewoon. Juul is echt geen lastig kind die speelt gewoon lekker, dus ik snap het niet zo goed van haar.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lm: nou, dat is ook niet leuk van je moeder :$ Oma's willen normaal toch graag oppassen?? :(

anz: nu al je 20 weken echo, ik moet nog een ruime maand wachten! Spannend, maar als het goed is ook leuk. Geniet er maar van!

mariel: jeeejjj, je geld terug!
    ik zit nu ook aan het eind, dat is heel gek, maar niet erg ;)

all: hier weinig bijzonders... Voel me in ieder geval beter dan de afgelopen dagen :)

Deel Deze Pagina