Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou dat dacht ik ook, maar die van mij blijkbaar niet :D
    Morgen past ze nog op en dan ben ik er gewoon klaar mee, vraag ik haar gewoon niet meer.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja, moet dan maar zo he?! maar wel jammer, mijn mams wil dolgraag oppassen als de kleine er eenmaal is. Alleen doordat ze zelf tegen overspannen aanzit, wil ze voorlopig geen vaste oppas dag, maar misschien later ook wel, dat bekijkt ze over een jaar wel.
    Maar goed, ik ken mijn eigen oma, die zou ook zo moeilijk doen...

3. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey dames...

LM, inderdaad wat balen, maar het is al opgelost. Ik zou het haar ook niet eens meer vragen.... :(

Sjoon, ik heb geen ervaring met VK en bevallingen, het lijkt me inderdaad niet leuk iemand te krijgen waar het niet mee klikt. Het is toch iets wat je je altijd blijft herinneren.

Fleurop je fiets gejat?! Jeetje wat asociaal....

Emma, gefeliciteerd met je man vandaag! Ga je nog iets speciaals doen?

Caroline, doe het rustig aan.

Sahi, fijn dat je je wat beter voelt dan de afgelopen dagen, geeft toch wat meer rust.

Mariel, YES! Geld eindelijk terug :D Dat gebeurt je geen tweede keer meer ;)

Anz heel erg veel plezier & succes voor de 20 weken vandaag!
    En yup, zo langzaam aan zijn we allemaal aan de beurt, geweldig!
    Ik kan niet wachten tot maandag (in de avond pas) nog 5 nachtjes ;)
    En Emma mag morgen al! pfff ik wil ook.... (voel me net een kind dat te lang moet wachten op sinterklaas tsjongejonge)

@hier: voel de kleine meid telkens maar op twee plekjes, rechts onderin en links boven... placenta ligt rechts van mijn navel ergens geloof ik, want daar voel ik helemaal niets (vooralsnog)
    Angelsounds op stereo boxjes aangesloten, dus om de dag horen we het hartje in STEREO :p En de katten moet je dan zien kijken...

Anyways, ik kijk uit naar het nieuws van Anz vandaag,

tot laters

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Caatje: We slepen elkaar er wel doorheen :D
    Fleurop: Goed van je dat je goede sandalen hebt gekocht, zo belangrijk dat je voldoende steun hebt! Balen van je fiets joh !
    Emma: Gefeliciteerd met je man ! En lekker even naar Prenatal ! Altijd leuk !
    Sahi: hihihi ook jou slepen we er doorheen :D en fijn dat je je weer wat beter voelt !
    Goldduke: Jeetje jij ook al lekker snel je echo ! hahaha ik ken dat Sinterklaas gevoel, zat gisteren ook al stiekum te kijken hoeveel weken ik nog moet werken voor mijn verlof :). Heerlijk dat je je meisje voelt !

Bah zit alleen vandaag, beide collega's zijn hele dag buiten de deur... Best beetje saai zo... Maar goed radio kan wel lekker hard aan :D

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Vandaag op suiker laten prikken en poeh poeh tranen met tuiten hier.
    Zo lekker als je je gisteren voelt zo ellendig voel ik me vandaag.

En het ergste is ik weet helemaal niets.
    Vanochtend nuchter laten prikken bloedwaarde van 4.6.
    Suikerdrankje op 2 uur later opnieuw laten prikken 8.6 :$..

Dus nu maar wachten tot 17 mei...
    En nu maar hopen dat ze me dossier al gevonden hebben die waren ze namelijk kwijt bij mijn laatste bezoek bij de gyn..

Echt dames die volgende 20 weken mogen van mij snel voorbij zijn :(

Gr een verdrietige ongesuikerde worst!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Spannend al die echo's. Ik moet voor de 20 weken echo nog tot maandagavond wachten. Vrijdag een gewone check up. Ik hoop dat ze dan ook nog ff gaat spieken want ik heb Ty al een maand niet meer gezien! (kan toch niet.... ;))

Anz; Succes.

LM: tjessis zeg. Als het zelfs al niet kan met zo iets. Dan houd het ook al snel op ja. Snap ut helemaal....

mariel... ff wachten... dan nog ff wachten en HOERA je eigen geld weer terug! Hoe moeilijk kan het zijn denk je dan.

Emma, gefeliciteerd en een leuke dag!

Caatje, angel sound is echt leuk. En... die snelle dat is het kindje, die langzame ben jezelf! Ik moet altijd weer lachen want Ty vlucht echt weg voor dat ding. Maar nu ie wat groter is gaat dat volgens mij wat minder goed, dat vluchten ;) Of zijn hartje is gewoon nu ook beter te horen. Tel elke keer nog iets van 37/38 slagen per 15 sec dus dat is 148/152 bpm..

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dikke ongezoete knuf Worst!

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Dikke knuffel worst, bah wat een gedoe meis !

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    huh worst hoe doen ze dat prikken dan .. hier de vorige keer 5x per dag laten prikken .. nuchter .,.na een uur na het middageten nog eens en na het avondeten geloof ik !!
    niet in de stress meid .. ik moest toen gewoon eten en geen suikerdrank .. ja dan heb iedereen wel suiker ..
    ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap en schrok er ook zo van .. maar met een dieetje was het zo opgelost !! komt goed mop .. knuf knuf

ellenk blijft leuk om je uk te zien he !! gelukkig vrijdag weer even zwaaien anders maandag zeker

mariel lekker hard mee zingen dus !! haha leuk leuk maar idd geen praatje is saai .. gelukkig zijn wij er

goldduke ik voel de uk ook op twee bepaalde plaatsen en hier ligt mijn placenta ook vooraan .. maar ow ow wat leuk om te voelen he !
    ik zal ge angel soud ook eens op de boxen gooien ! leuk voor tim ook .. bedankt voor de tip

sahi mijn moeder kwam uit een hele donkere periode en toen tim kwam .. toen werd alles anders .. ze pas nu ook een dag in de week op en het doet haar zooooo goed ! hopelijk biij jullie straks ook zo

lm goed opgelost met je vriend maar echt niet leuk hoor van je moeder . knuffie

wat een weertje hier vanmiddag lekker maar naar het teras met de jarige !! kado's staan klaar
    straks hopelijk nog ff rust en dan moet dat wel lukken

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Bleeeeeeeeeeh!! Ik heb er geen woorden voor..

@emma ik snap ook heel die test niet, de waardes voor dat drankje waren prima 4.6.. En dat drankje is pure ranja zo proeft het..

Ik ga in ieder geval als ik jou onderzoek lees niet weer akkoord zoals dat onderzoek nu is gegaan.. ik weiger nog om nuchter te blijven.. Ging bijna van mijn stok af vanwege het hongergevoel.

Thx voor jullie lieve ongezoeten knuffels :D..

11. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey Worst...

wat betekenen die waardes nuchter en met suikerdrankje op eigenlijk?
    Wat is normaal en wat niet?
    Ik zal het eens googelen...
    Verdorie toch...dikke virtuele knuffel voor JOU!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Knuffel voor jou worst!!
    Ben ook wel benieuwd naar antwoord op de vraag van Gold.

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Geen idee goldduke, die man van het prikken zei dat het onder de 7 moest zitten, ik lees het hier ook wel 7 maar is me niet echt duidelijk.

Het gaat al wat beter met me.. maar ik ben het ziekenhuis gewoon ff helemaal beu.
    Ik ga ook overleggen met de gyn of vriendlief de proluton kan spuiten zodat ik niet meer elke week naar het ziekenhuis hoef. Je word toch elke week weer geconfronteerd met het feit, hier zit ik dan omdat het de vorige keer grandioos mis ging..

En zo positief als ik van de week was wil ik gewoon terug en behouden..
    Wil jullie er eigenlijk ook allemaal niet mee lastig vallen hehe..

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Worst, je valt ons er niet mee lastig hoor! wij kunnen ons allemaal heel goed voorstellen hoe jij je moet voelen.

Knuffie!!!

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: dat is ook balen zeg, snap dat je er even doorheen zit. maar het komt vast allemaal goed. Dikke knuffel voor jou!
    mijn moeder moest ook zulke tests doen, ze vond het vreselijk en maakte zich er heel druk door, terwijl ze nooit suiker heeft gehad, ook niet tijdens de zwangerschappen.
    ik maak me ook wel druk om die test, ik moet vanaf 24 weken nuchter prikken en dan heel de dag curven, maar nuchter naar het ziekenhuis, pff! Ben blij als ik nuchter van de trap af kom thuis... Maar dat ga ik lekker allemaal bij de vk spuien en die heeft vast een oplossing.
    Bij mensen die niet zwanger zijn moet het tussen de 4 en de 8 zitten trouwens.

emma: er komt zeker een dag dat het weer beter gaat met mn mamsje en dan gaat ze vast weer tijd hebben voor zulke dingen, maar nu wil ze gewoon nergens aan vast zitten. Prima!

all: hier tussenuurtje en vind het wel even goed zo, even niksen ;)

16. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal,

Zo de hele morgen op pad geweest, alle spullen weer in huis, Mijn huisje is weer helemaal gepoetst.
    Kindjes slapen en mama gaat nu fijn ff in de tuin met een koud glas fris en een Jill Mansell-boek :D
    Tot later op de dag :)

Liefs

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Vanmorgen bij m'n moeder geweest en Fabian wilde bij oma blijven. Dus daar is hij nu nog steeds. Wel kaal hoor zo'n kindloos huis. Straks werken tot 23.00 en ik heb er helemaal geen zin in. M'n been doet de laatste dagen steeds meer pijn en m'n buik kan ook zo nu en dan vervelend aan voelen. Pfff sorry hoor ik moest het eventjes kwijt.

Tot later.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worst: Je valt ons niet lastig meis, daar zijn we toch voor om elkaar er door heen te slepen ! Komt goed meis.
    Lolly: Ook jij geen sorry zeggen maar gewoon lekker je hartje komen luchten !

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd. dit is niet alleen en leuk gezellig kletshoekje, maar ook om af en toe eens lekker te klagen

weet niet meer wie het zei dat ik vroeg op was, maar ik moest om 7 uur al beginnen. dus idd ik was (niet vrijwillig) vroeg op!! haha

verder iedereen die zich niet zo fijn voelt een dikke digi knuff

en een jill mansel boek... heerlijk! ik heb ze bijna allemaal gelezen!

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Worst, hele dikke knuffel voor jou.
    Ik heb de vorige zwangerschap precies zo'n test gehad als jij had vanochtend. Die 4,8 is idd heel goed voor een nuchtere prik... Die tweede waarde weet ik niet. Zwaar wel hè, dat nuchter zijn. Vooral bij 14 weken, toen ik bloed liet prikken...bah!
    Maar idd als ze het nodig vinden krijg je een dieet. Een van mijn medenovember2009 mamma's kreeg dat ook en die moest vooral meer eten. Komt helemaal goed. Zoals al gezegd, we slepen je er helemaal doorheen!
    Ik moet nog eens laten prikken bij 20 en 30 weken geloof ik...
    Zo zie je maar dat die richtlijnen dus ook per ziekenhuis en plek lijken te verschillen.

Female, heerlijk Jill Mansell!

LM, jee wat jammer van je moeder. Het zou juist zo leuk zijn als ze het fijn vindt om te passen toch? En dan zeker als het zo erg nodig is als vandaag.

20 wekenecho's. Spannend! Onze pretecho van afgelopen zaterdag had ook een 20 weken tintje dus we weten dat het meeste al helemaal goed is. Toch fijn. Kunnen we bij de 20 wekenecho lekker genieten.

Zo Mara heeft vannacht voor het eerst in een juniorbedje geslapen. Spannend. Ze is er eigelijk nog wel jong voor maar ik krijg haar met mijn rug nu bijna niet meer in en uit bed getild. Gelukkig heeft ze goed geslapen. Dan is ze ineens zo klein in zo'n groot bedje!

Verder heb ik vanmorgen een informatiebijeenkomst gehad van het UWV. Fijn....werk zoeken als je zwanger bent :(

Deel Deze Pagina