Pffff mannen! T is juist knapper als je een meisje produceert toch? Die kans is kleiner dan een jongen
Zie net dat ik dot heb geplaatst in jou geval tina ; bedoel k daar natuurlijk een jochie met twee grote zussen! Oh oh oh zwanger he!?
hahaha en dat te bedenken dat juist dochters hun papa's op handen dragen en altijd met hun papa's willen trouwen... Mijn man is juist super blij met zijn dochter en zou een tweede dochter stiekum ook wel heel erg leuk vinden... We zullen zien, mijn voorgevoel zegt dat het een jongetje is.... Nog 10 weken wachten en dan hebben we de 20 weken echt....
Duurt nog best lang dat wachten Wilde eerst een echo doen met 16 weken. Kost 30 euro dus dat valt nog mee, tot ik zag dat het maar 10 min zou duren. Dat is dus echt kijken wat het geslacht is en wegwezen.
Heb niet zoveel zin vandaag.... nog 3,5 uurtjes en dan ga ik even snel de H&M in, kleertjes voor Esmee en een tuniekje of zo voor mezelf... En paasspulletjes halen bij de Xenos !
een collega van mij (een mannelijke) die zei laatst tegen een vrouwelijke collega (zij heeft 2 dochtertjes) alleen mietjes krijgen grietjes. maar zijn vrouw is bijna uitgerekend, en als hij een meisje krijgt (hij heeft al een dochtertje) dan zal hij die reactie waarschijnlijk nog heel lang moeten aanhoren! haha
worst: jeetje wat een stom gedoe met die erkenning zeg! Bah! Mariel: wij hebben een petekindje en wij realiseerden ons met zijn ouders dit weekend ook opeens hoe hard het gaat. Het lijkt wel gisteren dat ik zijn hoofdje in mijn handen had, met zijn lijfje op mn schoot, terwijl hij tevreden lag te slapen. Nu is hij ruim 1,5 en zal hij echt niet meer zo lief op schoot liggen (en niet alleen door z'n lengte, haha). Het is een heerlijk kereltje, maar wat gaat die tijd toch snel! Echt bizar! lekker hoor, even shoppen anz: ja dat vind ik dus ook zo lastig, als je het eenmaal weet, kan je niet meer terug. En misschien is voor mij dan bij de geboorte de verrassing ervan af ofzo (daar ben ik zo bang voor). lovingmom: haha! Het schijnt in de familie van mijn vriend zo te zijn dat de mannen óf alleen meisjes verwekken, óf alleen jongens. Nog geen gezin die het beide had. Dus ik ben bang dat dat bij ons ook zo zal zijn. We denken nu heel sterk dat het een meisje is, dus wie weet krijgen we alleen maar meiden. is de kans op een jongen kleiner? Dat wist ik niet. en of het een jongen of een meisje wordt, mijn vriend vindt het allemaal best, al heeft hij nu een lichte voorkeur voor een meid omdat dat gevoel zo sterk is bij hem. sjoon: flauw zeg, van die collega Ach ja, je doet er toch niks aan...
hey meiden vanuit hier een zwaai zag dat iedereen wel een lekkere dag heeft ... behalve worst daar zijn ze gek geworden wat een weer he ! ben vanmorgen gaan shoppen en vanmiddag de hele middag bij de speeltuin op het teras gezeten gaan nu friet eten !! wat een lekkere dag .. zalig zeg .. zoon is zooooo moe die kan lekker op tijd naar bed kan ik op de bank hihi
@leeftijd; 30 jaar (oktober 31, leuke maand!) @Tina; ja, ook leerkracht. Nu voor het tweede jaar groep 5. En wat leuk, een jochie na twee meiden. Ben benieuwd of ze het goed heeft! Wij hebben het eigenlijk niet gevraagd of ze het al kon zien. Maandag maar doen (13,2 weken). Wij willen het wel weten wat het wordt. Heb wel tegen m'n man gezegd dat als ik het weet ik het niet geheim kan en ga houden. Dat vindt hij prima. @Caatje; rustig aan hè?! En hoe was het rondleiden vandaag? Vast genoten! @Anz; wat een grapjas die man van je, haha! Manlief denkt hier dat het een meid wordt of dat wil hij graag, dat kan natuurlijk ook. Mij lijkt een meid ook wel wat. Ach, maakt ook niks uit natuurlijk. Zijn allang blij dat we een kindje mogen krijgen. @sahi; hier aan het begin van 'de klustijd' ook heel druk bezig geweest met het bedenken van namen. Die staan ook allemaal in een worddocument. Maar na langere tijd toch minder mee bezig geweest. Dus nu komt de lijst weer tevoorschijn en gaan we schrappen en aanvullen. Want je mening over namen verandert toch snel. Zeker als je in het onderwijs zit. Dan heb je weer een jongen of meisje in de klas gehad die zo heet en dan heb je er een associatie bij die vervelend of leuk kan zijn. @Worst; wat k*t zeg dat het maar niet wil vlotten met het erkennen. Succes met regelen verder. Vandaag als verrassing heel lief verrast door drie van m'n lieve parallel collega's. We zitten met drie groepen 5 in een noodgebouwtje bij elkaar. Zij hadden allemaal kleine cadeautjes voor me gekocht en omdat de 12 weken echo goed was kreeg ik dat vandaag. Vond het zo super lief! Ook een mail rondgestuurd naar de andere collega's. Werd gelijk gebombardeerd met felicitaties. Ook enkele collega's die zeiden dat ze inderdaad al een vermoeden hadden. Moet het dus denk ik ook maar snel aan m'n kids in de klas gaan vertellen. Voordat de ouders met vragen komen. De kinderen zal het nog niet opvallen, die denken dan misschien alleen dat ik wat dikker ben geworden, teveel gesnoept heb, haha. En net lekker in de tuin gezeten, roept m'n buurmeisje naar me over de schutting. Ze had een kaart en cadeautje (twee rompertjes) voor me. Ze wilde het al langer geven, maar dat mocht nog niet van d'r moeders. En nu zei ze dus zelf dat ze na die 12 weken echo dus toch de goede dag had uitgekozen. Ga ook maar eens dat NUB-topic (wat betekent NUB eigenlijk?) opzoeken. Heb er wel eens wat overgelezen, maar nog niet in verdiept. Hier is het trouwens super weer geworden!!!
@ Worst: wat een ellende. Wat kan het dan allemaal tegen je werken! Wel een goeie reminder voor mij, dank je Want ik heb een buitenlandse vriend, blijkbaar moet ik daar even extra info over aanvragen. Morgen maar even doen. Ik wil graag weten wat het geslacht is, of ik moet zeggen, zijn Met een 2-eiige tweeling kan het ook allebij. Dat zou wel leuk zijn. Mijn vriend hoefde het niet persee van te voor te weten, maar ik wil het wel graag. Ik kan simpel weg niet wachten, en ik moet nog 10 weken, aargh! Zelf denk ik al heeeel lang dat ik ooit een dochter zal hebben. Toen mijn vriend zijn zoon kreeg met zijn ex was hij stiekum beetje teleurgesteld omdat hij zeker wist dat het een meisje zou zijn. Het zou dus leuk zijn als het iig 1 meisje is! Aanstaande maandag heb ik mijn 2e echo. De eerste bij de Gyneacoloog. Daarna ga ik het echt aan de grote klok hangen. Al heb ik het al aan heel veel mensen verteld. Wij vonden het gewoon te groot nieuws om het voor ons te houden.
froukje: zo'n 2-ling lijkt me helemaal spannend zeg! worst: wat een lieve collega's! wij waren ook niet zo bewust bezig met namen, maar we wisten wel elkaars voorkeuren en wat we absoluut niet leuk vonden zeg maar. En zo kwamen we nu al vrij snel met een lijstje, maar ook die is nog vrij lang emma: het is zeker lekker weer. ik wil ook op tijd naar bed, maar zo eerst nog even werken van 19.00 tot 20.30. Ik plan zelf mn afspraken, maar ook in overeenstemming wanneer het bij die mensen uitkomt, dus soms van die gebroken dagen... Maar nu wel lekker, van 3 tot half 7 thuis om te koken en even te chillen
@sahi jij bent ook zwanger he geen idee hoe je erbij komt dat mijn collega's lief zijn haha... Ik werk met ruim 500 man en die zijn echt niet allemaal lief hoor.. Ik denk dat je zeehondje bedoelt.. haha.. @emma zo te zien geniet jij al heerlijk van de zon.. Hier balend dat ik ziek ben voorlopig nog maar even niet naar buiten hoor.. Maar ik ben wel jaloers op je frietjes hoor haha...
ow worst, haha! ik lig in een deuk. Ik bedoelde zeehondje inderdaad! balen dat je nog ziek bent ik krijg hier net weer een kaartje met felicitaties. Superlief allemaal! Heb al 4 kaarten!!
@sahi maakt niet uit hoor ! Gisteren maar eens opgeschreven hoeveel geboortekaartjes we gaan verzenden.. Zitten op 40 kaartjes nu.. Meer gaan het er niet worden denk ik ( of ik moet nog iemand vergeten ).. Straks alle adressen maar eens verzamelen.. Kan ik meteen een adresboek aanmaken..
Hallo dames, ik zwaai even naar iedereen! Lees en leef echt mee hoor maar heb nog steeds totaal geen fut om maar iets te doen. Ik verheug me zeer op het fitte tweede trimester en hoopte eigenlijk dat dat nu wel zo'n beetje zou zijn begonnen.
@maedra dikke knuffel voor jou hoor.. Hier dacht ik ook wel nu kan ik aan de slag, maar lig nog steeds voor pampus in de bank je bent dus niet de enige haha...
Maedra: Zwaai terug en hoop echt voor je dat je je snel weer beter voelt ! Zeehondje: Wat een super leuke verrassing ! Ehm en verder weet ik het even niet meer sorry.... Heerlijk hoor dat lekkere weer, maar heb meteen weer ontzettend last van hooikoorts... heb homeopatische pillen en neusspray nu maar hopen dat het snel helpt... ga nu lekker met een dichte neus en jeuk ogen op de bank hangen! Alvast slaap lekker meiden !
Goejendaagh! Heerlijke rondleiding gehad! Had een groep 7 en 8 jarigen van de amerikaanse basis uit Rota. Hadden ze mij op gezet, omdat ze niet zeker wisten of deze groep de rondleiding in het Spaans of het Engels wilden. Bleek Engels te zijn. Het waren echt schatjes! Komen we bij de kliniek aan, hebben de mannen (medewerkers) besloten net NU een merrie te laten dekken hahahahahaha. Vol in het zicht van al die kids. En meteen vragen natuurlijk "wat doen ze daar?!?!" Uuuuuuhhhhhhh, nou, daar maken ze kindjes... Tja, ik wist echt niet wat ik anders moest zeggen!!! Hahahahahaha. Was zo blij dat niemand verder vroeg "hoe gaat dat dan"? (dat is me ook wel eens overkomen, maar toen waren de ouders van het jochie erbij en heb ik 'm gezegd dat ie dat maar aan z'n ouders moest vragen hahahaha, zullen ze blij mee zijn geweest... *blush*) Maar goed, al met al dus een super leuke ochtend. De kids vonden de mini-show ook hartstikke leuk en deden enthousiast mee (klappen roepen e.d.). Super sweet. En wederom was ik lang niet zo moe dan gisteren die 3 uur op kantoor. Moet dus gewoon lekker in beweging blijven en rondleidingen blijven doen haha, gaat me goed af! Daarna lekker thuis geluncht en uiteraard wel ff siësta gehouden hehehe! @Sahi: Ja, ik rijd ook graag auto, maar ben wel benieuwd hoe dat zal zijn als ik ruim 6, wellicht zelfs 7 maanden zwanger ben (wat zal ik ook blij zijn als ik as. maandag ein-de-lijk te weten kom hoe lang ik nu precies zwanger ben! ). Gelukkig rijdt mijn vriend ook heel graag auto en dat zal helemaal zijn, daar we besloten hebben een nieuwe te gaan kopen. Ik woon helemaal in zuid Spanje en het ís naar Nederland haalbaar om het in 2 dagen te doen, maar dat is behoorlijk doorrijden. In 3 dagen is het best relax en in 4 helemaal. Dus 1 week tellen voor heen en terug lijkt me wel lekker. Gewoon onderweg al vakantie vieren. En daarna lekker in NL mijn buik showen! @Worst: Wat balen dat je nog steeds ziek bent! Wordt het wel al een beetje beter?! Hoe kun je verse jus nou niet lekker vinden?! Dat heb ik nog nooit gehoord. En ja, ik heb inderdaad een toffe baan. Alleen jammer dat het toeristenseizoen dus zo kort is, helemaal nu door de crisis... Hopelijk wordt dat gauw weer beter. @vrouwen met mannen die denken dat ze alleen met zoons een echte man bent: hahahahahaha ik heb er zo om moeten lachen dat er blijkbaar zoveel mannen zijn die dat denken! Geweldig! @geslachtsbepaling: ik wil het geslacht ook weten. Vroeger dacht ik altijd dat ik dat niet zou willen, maar ik merk dat ik daar toch echt in veranderd ben. Sowieso praat men hier in Spanje veel opener over, bijna tot het onbeschofte af. Overigens niet alleen over je baby. Ook over je werk, salaris, huur van je huis, kosten van wat je dan ook gekocht hebt. Alles moet gewoon besproken worden. Heel apart. Maar persoonlijk merk ik gewoon dat ik het wel leuk vind om het al te weten. Ook handig bij dingetjes kopen enzo. Pfff, sorry voor het hele verhaal... Wij gaan nu een hapje eten. Onze NL vriend gaat morgenvroeg (nou ja, vroeg?! Zeg maar gerust MEGA vroeg! We moeten om half 4 in de OCHTEND van huis. Ben ik blij dat ik niet hoef te werken morgen) weer terug naar huis, dus lekker nog even een afscheidshapje bij ons favo restaurant! Fijne avond allemaal! Liefs, Caatje