Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Deze ook?

Torres Natureo (alcohol vrij) - Gall & Gall

Ben ook echt een wijndrinker en dit is de eerste zonder alcohol die ik nog wel te drinken vind. Heb nog geen goede rode gevonden... Ik drink nu we graag rode druivensap. ;)

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0

Fijn dat alles goed was!!! Spannend dus nog ;) :)

Toppie dat je geen last meer hebt van je bil!!! En ik ben helemaal geen drinker, dus laat maar zitten ;) Maar ik snap dat je het lekker vindt... :)

@ Princi: Geniet van je weekendje weg!! Veel plezier!!!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
  4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Lolly!! Wat een superbuik haha geweldig!

Maedra; die torres is idd best lekker..iets zoet naar mijn smaak maar das beter dan zuur natuurlijk :D

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lolly, wat een buik zeg :D. Geweldig!!

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lolly: Wauw mooie buik hoor !!!

Hier alles helemaal goed bij vk, lekker lage bloeddruk en hartje heel hard horen kloppen. Ben helemaal happy en gerustgesteld !!! Volgens haar was mijn baarmoeder ook goed gegroeid, haha stom dat je dat dus zelf helemaal niet vind :D

Meisje ook weer opgehaald van KDV, zo weer eten koken en daarna lekker douchen en op de bank songfestival kijken ! Eet smakelijk alvast allemaal !

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Waauw, moooi Lolly !

Fijn dat alles goed was mariel !
    Ja he, je hebt zelf niet door dat je baarmoeder zo groeit.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

mooie buik lolly!

hier slaapt chiel nog in zijn ledikantje. maar de zijkant is er wel af. dus hij kan er zelf in en uit. maar hebben bij ikea zo'n opzet rand gekocht dat hij er niet uit kan vallen.

hij gaat straks wel in een groot 1 persoonsbed.
    had een bouwtekening op internet gevonden van een junglebed.
    mijn broertje heeft deze gemaakt en moeten deze dus nog ophalen en schilderen en dan in elkaar zetten. dus ben heel benieuwd. de losse stukken zien er in ieder geval al gaaf uit!

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mariel, ik heb dat setje aangezien bij iemand hier op ZP. Stond echt heel gaaf!

Muisjeee, fijn dat alles goed is - wel jammer dat jullie nog steeds niet weten wat het is.

Verder volgens mij ook goed met iedereen.
    Ik ga niet reageren op iedereen, ga namelijk lekker spelen met m'n Ipad2 uit Amerika. Oud-collega kwam 'm vandaag brengen op m'n werk. Echt gaaf (en ook nog eens een stuk goedkoper dan hier).
    Ook ben ik er het weekend niet, familie/gezin weekendje weg!

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Joehoee dames,

Hier is vrolijke worst weer...
    Nog geen nieuws van Emma zo te lezen..

Alle dames die weekendjes weg gaan veel plezier..

Lees ik ook nog dat iemand naar Ierland gaat Wauw.. Daar is het mooi van wat ik ken op de plaatjes :D.

Lolly je hebt een fantastische mooie buik.. Hier is mijn buik zoals die bij jou op 11 weken was haha, ik ben dan wel 3 koppen kleiner als jou denk ik haha..

Muisjeee wat jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, hopen dat de 20 weken echo meer duidelijkheid geeft.

Verder zo te lezen ging het met iedereen prima..
    Ik wacht even het 20weken nieuws van Emma af.

Ik heb geregeld dat ik eerder vakantie heb, morgen nog een dagje werken en dan eindelijk 2 weken vrij.
    Kan ik mooi de boel aan kant maken zodat als vriend vrij is we lekker alle tijd hebben om te gaan shoppen, verven en verder lekker niets doen..

Edit : Dat setje kleding is inderdaad erg stoer!

Groetjes Worstenbrood..

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@caatje: je hoort het goed bij je lies omdat daar natuurlijk ook een fllink bloedvat (is t een slagader??) loopt. ik vind het klinken als (zo stel ik me dat voor dan..) dat je bv in een bos staat, en het is donker, en je hoort de wind er door heen suizen. haha. beetje vaag maar goed. maar je locomotiefje in je buik is natuurlijk veel gaver om te horen!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik kon trouwens het setje kleding niet zien, wel de link openen, in een apart venster, maar zag dan geen foto komen

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjoon: Gaaf joh een junglebed ! Ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet.
    Zeehondje: Veel plezier met je Ipad2 !
    Worst: Wat heerlijk dat je eerder vrij bent, lekker even bijkomen !

Oh nog even een andere link voor Sjoon:
    Jassen/Blazers - Bomber jacket - Noppies Shop Online Heb het jasje en het shirtje besteld ! Hoop dat het morgen binnen is !

Heb tijdschrift van Jonge Gezinnen binnen, dus kan heerlijk tijden het songfestival lezen !

Fijne avond allemaal, en tot morgen !

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mariel; fijn dat alles goed wat bij de vk!

Sjoon; klinkt leuk een junglebed! is dat dan ook een hoger bed of met een speciale ombouw? (boomhutbed?)

worst; weer vrolijk?! gelukkig maar.. Lekker twee weekjes vakantie straks, lekke rhoor!

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @all dank jullie wel voor jullie lieve reacties op mijn buikfoto. Het gaat nu ineens erg hard vind ik zelf.

@worst Ik ben niet zo groot hoor. Ik ben ook maar 1.63m.
    Wat heerlijk 2 weken vrij. Geniet ervan meid je hebt het verdiend.

@mariel een hele geruststelling he dat alles goed is. Fijne avond.

@zeehondje geniet van jullie weekendje weg.

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Hahaha lolly 1.63m - 3 koppen.. Dat maakt een heel klein braadworstje ahahaha

17. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi hoi,

nog geen nieuws van Emma... dadelijk weer even checken of ze er al is.

Ipad, ik heb hem via mijn werk besteld = gratis, wel de zwarte :(

1,63cm?! Ik ook :p

Het gaat inderdaad goed met iedereen, tot laters

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    hahaha lol :p een ienie minie worstenbroodje

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: joehoe! Gefeliciteerd met je 20 weken!!
    Wat een buik al! Mooi hoor!
    hihi, ik ben nog kleine, 1m58. En ben er soms wel een beetje trots op ;)

mariel: leuke kleren!!

caatje: wij gaan naar Dublin voor 6 nachtjes. Heb er zin in!!
    Ik zoek met de angel sounds boven mn schaambot. Het is altijd even zoeken waar het kindje zich verstopt, dus gewoon helemaal van links naar recht van je lies tot je navel zoeken.

female: ik ben normaal ook erg slordig met foto's. Wij nemen maandag de camera mee, staat het kaartje nog vol met van alles en nog wat, ook vakantiefoto's van 2009!! sjonge jonge...
    Maar nu met de zwangerschap wil ik het gewoon goed doen, leuk voor het kindje ook!
    gefeliciteerd alvast met Kynan!

maedra: 6 daagjes Dublin dus ;) Ben gek op ierland, mijn tante heeft in Belfast gewoond (kerkwerk in de oorlog) en toen bezochten we haar af en toe, leuk!! toen ben ik echt verliefd geworden op dat land. Al vind ik nog heel veel landen erg gaaf!

bijzonder: mooi dat alles in orde was!

princi: veel plezier in Gent!

muisjee: ow wat stom dat het weer niet heel erg duidelijk was! Maar ja, misschien maandag nog!

ellenk: ja zeker, de mijne kruipt bv. weg voor de angel sounds. En soms denk ik het kindje te voelen, juist op momenten dat ik druk in de weer ben. 'mama, rustig aan doen hoor!!' denk ik dan ;)

Sjoon: dat wordt een gaaf bedje voor Chiel!

all: hier lekker mn werk afgerond en dan ruim een week vrij :D Heb er zin in!!! Lekker hoor!

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hier een braadworstje van 1.53. Als mensen mij zien lopen met vriendlief kijken ze altijd 2 x om, vriendlief word namelijk al aardig grijs haha... Wat zullen ze toch allemaal wel niet denken haha..
    Oude man met klein zwanger meisje :D:p:D

Deel Deze Pagina