Oh ik ben er echt bang voor... straks zit je daar met een ziek kind In het vliegtuig ook... kl%#&*zooi
Heb je al een zetpilletje gegeven? Zul je altijd zien, ga je op een welverdiende vakantie en dan gebeurt er weer wat Het is trouwens wel vrijdag de 13de, misschien is ze er morgen vanaf! ;D
@bijzonder shit balen man. Hopelijk knapt ze snel op. Het kan heel snel gaan met die kleintjes. Heeft ze toevallig last van kiezen die door moeten komen?
Heb net een zetpil gegeven. Maarja, dat is alleen pijnstillend, en geneest niet zegmaar. Ik heb geen idee wat ze heeft. Wil alleen maar bij me zitten, is gloeiend heet. Weet niet of er kiezen aankomen, kan ik moeilijk zien.
Hi allemaal.... Ik ben trouwens 1.78 Hier naar de gyn geweest voor een APK. Alles was OK, ook mijn bloeddruk was weer mooi laag. Volgens de gyn klopt dat want dat is de ' mid pregnancy dip'. je lichaam past zich dan aan de situatie aan. Verder met Ty alles okidoki. En Ty is een... jongetje.... Heel duidelijk te zien. Hartje was goed, blaas was vol ook goed. De rest komt allemaal maandagavond. Ik wilde het gezichtje nog zien maar helaas hij hield zijn hand ervoor.... dus... blijft een eigenwijsje... Lolly: mooie buik zeg. Dan val ik nog heul errug mee. Bijzonder: verd* maar het is nog lang geen maandag! Sahi: succes met koken. Leuk zeg! Wat ga je doen? Pasta? Wij hadden toen een ouder die de catering wilde doen. Nou veel te weinig dus... Scouts eten veul! De oudste kinderen en leiding hebben dus maar friet gehaald. Wel klassiek geval van jammer. Ierland is mooi, paar jaar geleden 2 weken rond gereden.... Aanrader! Dublin ben ik nog niet geweest. Lijkt me ook mooi Zo ik ga maar eens aan ut werk *oops*
Caatje: Leuk dat het cadeautje geslaagd was en dat jullie samen hebben kunnen genieten van het locomotiefje! Bijzonder: Dat is balen meis, gelukkig knappen die kleintjes meestal snel weer op. Inderaad zetpilletje, veel drinken en hopen dat ze snel weer opknapt ! Beterschap ! Ellen: Fijn dat alles goed was bij de gyn! En gefeliciteerd met jullie jongetje ! Leuk joh ! Net gebeld door de garage... we hebben een paar dingetjes gevonden bla bla bla bla totale kosten 358 eurie Altijd leuk weer dat soort dingen... Gelukkig komt vakantiegeld snel hahaha Ga even klein tukkie doen denk ik, Esmee slaapt ook huisje is schoon en vanavond wordt het ook weer laat dus geen verkeerd idee... Weltrusten dames en tot strakjes !
Lolly: wat een fantastische zwangere buik. Jeetje, wat ben jij snel gegroeit, echt super!!! Ben jaloers Bijzonder: he bah, dat is echt balen meid! Kan me voorstellen dat je je er zorgen over maakt. Maar ze kan echt nog beter worden voordat jullie vliegen. Ik duim voor jullie! Mariel: nooit leuk dat soort tegenvallers. Handig vakantiegeld, inderdaad, maar leuker om dat uit te geven aan leuke dingen natuurlijk Emma: fijn de je echo goed was. Dus jullie willen het geslacht ook niet weten. Leuk zeg, ben ik niet de enige verder hier alles prima. Alleen mijn bil werkt niet mee. hele dag pijnscheutjes erin. Meer dan vorige week. Hoop niet dat hier een stijgende lijn in zit. Wat wel leuk is, is dat ik steeds vaker plopjes/tikjes voel
@Bijzonder: Jeetje, dat is echt heel zuur! Hoop dat ze zich gauw beter voelt en dat jullie gewoon met een gerust hart op vakantie kunnen maandag! Heb vanmorgen heerlijk gezwommen! Was de enige van onze groep hahaha, erg relaxt! Net ff op de bank een beetje liggen dutten. Ga me nu ff klaarmaken voor de Feria. Over een half uurtje gaan we van huis! Fijne vrijdag allemaal! Liefs, Caroline
@ellenk fijn dat alles goed was bij de vk. En een jongetje wat super leuk. @mariel leuke grapjes zijn dat he! Hopelijk blijft er nog wat vakantie geld over. @fleurop auw wat vervelend hopelijk wordt het niet erger. Wel op tijd aan de bel trekken hoor bij de vk. @hoe was je middag, was het gezellig? Zo de koelkast en het vriesvakje zijn weer schoon. Wat een pieeeeeep werk is dat toch. Maar goed hij kan er weer even tegen. En toen was er koffie.
Bijzonder hoe is het nu met je dochter ?? WORST>>>> VAKANTIE !!!!!! lolly idd das rotwerk maar is maar af en toe gelukkig fleurop kijk uit met die pijntjes zo begon het bij mij ook !! neem je rust ... en idd het wordt .... een verassing mariel lekkere rekenign .. balen hoor ! ellenk van harte met jullie zoon !! leuk leuk een jongen Bekijk bijlage 150687 hier de foto van de 20 weken echo ... en en en en wat denken jullie .. jongen of meisje ! ok ok man wil het niet weten .... maar ik wel
@emma somige meiden kunnen dat heel goed zien op een echo foto maar ik helaas niet. Vraag het anders eens bij bij nub topic.
@ Ellen: Fijn dat alles goed was! Jaaa, leuk een jongen ! @ Mariel: Leuk he die autokosten... is altijd zo duur ! @ Fleurop: Balen van de pijn in je bil. Pijnlijk !!! @ caatje: Heerlijk even zwemmen. Kan je echt van opknappen. @ Lolly: Jaa rotwerk, ik moet ook nodig de vriezer ontdooien. @ Emma: Ik zeg een meisje, gave foto zeg! Dochter heeft nog steeds koorts. Gaat met pieken en dalen, zoals dat altijd gaat met koorts. Ze heeft wel gegeten. Straks voor het slapen nog even een zetpilletje. Vriendlief is even verf halen voor de babykamer, vandaag 20% korting bij de Gamma. Kan niet wachten om te beginnen met de kamer. Hier een foto van de kleine zieke meid. Oh wat breekt mijn hart altijd als ze zo zielig is. Kon ik de pijn maar overnemen Ze is nu de halve dag al zoet met kraaltjes (kleine sterretjes) van het ene kleine bakje in het andere bakje doen. Wat je leuk vindt
Wat heb ik een heerlijke dag gehad en heel eerlijk, nu ook blij weer lekker thuis te zijn!!! Vanmiddag dus eerst op de Feria geluncht met mijn lief. Erg lekker en aldaar kreeg ik van mijn lief een prachtige bos bloemen! Echt schitterend! Daarna even rondgewandeld (lees: bloemen thuis gebracht), een ijsje gegeten én EEN RITJE MET PAARD EN WAGEN over het Feria terrein gemaakt. Dat is toch altijd erg leuk en zo met z'n tweetjes ook super romantisch! Toen nog wat met de familie gedronken en tot slot even naar de kermis waar we graag even wat spelletjes doen. Hahaha, nog wat leuke dingetjes gewonnen ook (een grote panda beer, een mini koelkastje én een blender om heerlijke vruchtensapjes mee te maken)! Nu ben ik dus lekker thuis, mijn lief is nog ff wat mijn zijn ouders drinken. Ik wilde liever niet meer mee, want ik werk morgen bij de Yeguada, moet er al om 09h15 zijn en ze hebben morgen dus een speciaal Feria bezoek, wat betekent 2 keer de voorstelling en dus tot een uur of 16h daar. Kei leuk, maar ook wel vermoeiend. Vanavond dus nog lekker even bankhangen en dan OP TIJD NAAR BED! Fijn weekend alvast gewenst en voor wie vakantie heeft: FIJNE VAKANTIE! @Bijzonder: Wat een schattige foto! Kan me voorstellen dat je hart breekt als je kleintje ziek is... Hoop dat ze zich heel gauw weer beter voelt! *hug* Liefs, Caroline
bijzonder: o jee, hopen dat ze snel is opgeknapt! ach gos, die foto, arm droppie! ellenk: een jongetje! Leuk! nou, ze hadden bedacht om 4 menu's te maken en dat iedereen daar dan kleine beetjes van kan eten. We zijn van 12 tot 17 boodschappen wezen doen en nu geen puf meer om verder voor te bereiden, dus planning gemaakt voor morgen en dat komt vast allemaal goed. mariel: balen van de auto! fleurop: leuk dat je steeds meer voelt! all: hier helemaal versleten dus zo lekker op de bank en lekker niks...
Emma; gelukkig alles goed.. Geen zorgen meer maken he! Over twee weekjes weer lekker gluren! Hier 1.81 lange worm caatje ;5 jaar samen op vrijdag de 13e gefeliciteerd! bijzonder; 13 januari is ook vrijdag de 13e haha! Hoop dat je moppie snel opknapt Sjoon; klinkt echt superleuk! ben benieuwd naar de fotos! Ellenk; een jongen!!!! whoehoeee gefeliciteerd!
Dames, even kort vanuit het ziekenhuis, vliezen zijn vanmiddag gebroken, ben nu opgenomen en moet afwachten, prognose is zeer slecht, eigenlijk kansloos met deze termijn. Sorry voor het heftige bericht, maar wilde het toch even laten weten.
Maedra echt een megadikke knuffel voor jou! . Ik kan me voorstellen dat de prognose niet goed is.. heel veel sterkte.. Ik denk aan je.
Och Maedra nee toch. Ik schrik me echt rot van je berichtje, ben meteen helemaal van slag . Lieverd toch. Heel veel sterkte, ik weet even niet wat ik moet zeggen...