Godver zeg! Wat een ontzettend rotbericht! Ik wens je heel veel sterkte lieverd... Dikke knuffel! Liefs, Caroline
Klikte te snel op verzenden. Wilde nog zeggen, dat ik nu naar bed ben... Morgen een vroege en drukke dag... In gedachten bij Maedra... Liefs, Caroline
Ik kwam langs om te zeggen dat ik nu ga werken maar dat valt helemaal in niet bij nieuws van maedra. Ik ben er erg ontdaan van merk ik.
toen ik wakker werd vanmorgen dacht ik nog aan maedra. nogmaals veel sterkte voor jullie meis! dikke knuff misschien momenteel een niet helemaal fijne vraag, maar kunnen ze er achter komen wat de oorzaak is geweest van het breken van de vliezen zo vroeg in de zwangerschap?
Goedemorgen... Het nieuws van Maedra slaat natuurlijk in als een bom, dat hadden we niet verwacht. Mijn gedachten zijn in ieder geval bij haar. @lolly werkse, wat was je vroeg wakker. @bijzonder zag ik je toch gisteren weer voorbij wandelen in de kroeg haha . @ellenk geloof dat jij een jongetje krijgt ? Gefeliciteerd met je zoon.. ( vergeef me als jij het niet was maar iemand anders ). Hier vandaag lekker kunnen uitslapen, het begin van de vakantie begint met heel het huis aan kant brengen.. Gisterenavond de baby ook gevoeld, en het leek ook alsof er aan mijn navel getrokken werd.. .
Hallo dames, goed omschreven Worst, het slaat in als een bom. Laten we er het beste van hopen, ik heb geen idee hoe en waarom zoiets gebeurt. Iedereen die werkt vandaag, het weer is 'pet' dus jullie missen niets. En voor iedereen waar de vakantie begonnen is, geniet er lekker van, volgende week wordt het weer mooi weer "Gisterenavond de baby ook gevoeld, en het leek ook alsof er aan mijn navel getrokken werd.. " Wat grappig Worst! Ik voel haar juist koprolletjes maken beneden, met als gevolg dat ik dan voor 2 druppeltjes naar de wc ga. Dadelijk met 8 kleine mennekes naar ballorig in Amsterdam een feestje bouwen, ik krijg de 3 rustige in mijn auto is mij beloofd. Dat gaat wat worden
Goedemorgen... Rare ochtend zo, na dat verschrikkelijke nieuws van Maedra... Hoop dat we binnenkort weer iets van haar horen. Misschien een rare vraag, maar zou het als nog positief af kunnen lopen (heb net op internet wat verhalen zitten lezen en er zijn blijkbaar dames die ook vroeg de vliezen gebroken hadden, maar die toch nog wel de zwangerschap verder konden dragen...)??? @Worst: lol als of er aan je navel getrokken wordt?! Dat lijkt me een apart gevoel! Hier nog steeds niets... Geduld, geduld, geduld... *zucht* Wat is dat moeilijk! @Bijzonder: Hoe gaat het nu met je dochter? @Goldduke: Hier is het weer helemaal niet pet hoor: het wordt 32 graden vandaag! Gelukkig werk ik buiten en kan ik er toch lekker van genieten! Heb al goed zonnebrand op mijn gezicht gesmeerd! Nou, ben dus over een half uurtje weg, vandaag weer werken bij de Yeguada, een erg leuke, maar ook lange dag met twee voorstellingen. Ben benieuwd hoe het gaat. Nu eerst mijn ontbijtje maar eens klaarmaken om mee te nemen! Ondanks het nare nieuws iedereen toch een fijn weekend gewenst. Liefs, Caroline
@goldduke gezellig naar ballorig, heb je misschien nog wat ritalin nodig zodat die kindjes allemaal rustig worden haha ... ( grapje voordat ik hier aan de schandpaal gehangen word door boze moeders )
@ Maedra: Ik lees het nu pas.. Maar wat een vreselijk nieuws meid!!! Hoe is het nu met je?? En met de beeb?? Dikke virtuele knuffel voor jou!!! @ werken vandaag: succes vandaag als je moet werken. @ goldduke: veel plezier in ballorig @ worst: grappig omschreven!! maar ik kan me er iets bij voorstellen... Bij mij is het meer het koprol-idee van Goldduke... Hier zo weer de weekboodschappen doen en daarna naar verjaardag... Fijne zaterdag allemaal!!
HAHAHAHHAA Ik geloof dat die jongetjes gaan stuiteren straks van de suikers Dus ritalin is geen slecht idee (boze moeders? )
en anders wat valium in de ranja?? ohhooo.. wat zijn we SLECHT........ gelukkig kunnen kinderen zich enorm goed vermaken in ballorig! veel plezier daar!
Bedankt lieve meiden, nog geen nieuws hier, wel wordt steeds benadrukt dat het eigenlijk echt kansloos is. Ze gaan kijken of een infectie dit veroorzaakt heeft (dat zou kunnen namelijk) of dat het gewoon stomme pech is. Jullie lieve berichtjes doen me echt goed, hoop dat het verder met iedereen goed gaat.
@Maedra: Fijn dat je even iets laat horen lieverd! We leven met je mee! Hou je taai, ik hoop zo dat het toch niet kansloos zal blijken!!! *hug* lol heb trouwens wel erg moeten lachen om alle overige opmerkingen! Hahahahah! Heb dus ook wel ff moeten opzoeken wat ballorig is... Maar weet 't nu hoor! Een speelparadijs! Klinkt super leuk in ieder geval! Veel plezier daar Goldduke! Nou, ik ben nu naar m'n werk. Ben erg benieuwd of er nog nieuw geboren veulentjes zijn sinds woensdag! Die zijn zooooooo schattig!!! Hmmmm 32 graden, wordt een geweldig dagje! Liefs, Caroline
Maak je over ons maar geen zorgen hoor. Denk aan jezelf hoor.. Ik weet precies in wat voor situatie je zit. Onvoorstelbaar en oneerlijk is het. Kan je vertellen of je nog voldoende vruchtwater hebt en je kleintje het nog goed doet ?
en als het nou niet geheel kansloos zou zijn, is het dan de bedoeling dat de rest van de zwangerschap liggend doorgebracht wordt??
Bijzonder: Ach gosie, wat een schatje ! Erg he als ze ziek zijn... Is ze al wat opgeknapt? Caatje: Heerlijk dagje gehad dus gister, leuk joh ! Werkse vandaag. Maedra: Lieverd, heel veel sterkte... denk aan je. Goldduke: Heel veel succes en veel plezier vandaag, en een scheutje jenever wil ook wel helpen Even snel want heb een dochter die de hele ochtend MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA MAMA roept dus fijne dag allemaal en tot snel...