maedra wat verschrikkelijk!! Heb er geen woorden voor! Heel veel sterkte pff dat dat nog kan gebeuren he? Ik dacht veilig te zitten na die 13 weken, maar suus had ook zulk rotnieuws over haar vriendinnetje, bah, wat erg! Ik ben ook wel even benieuwd of kansloos betekent dat het zeker weten niet goed komt, of dat er misschien een kansje is dat het goed komt, nu je kindje nog binnen zit. Ik wil je heel veel knuffels geven en ik denk aan je! hier een drukke dag vandaag, maar kom vanavond laat nog even kijken of maedra nieuws heeft.
maedra meis wat een verschrkkelijk nieuws wat zullen jullie in spanning zitten .. ik ga zo voor jullie duimen dat het hoe dan ook toch een kans kan hebben heel veel sterkte en heel veel liefs vanuit hier ik vind het zo erg en zo verschrikkelijk !! dikke dikke knuffel
Bah ben helemaal ontdaan nog van het slechte nieuws... Ben doodsbang in een keer voor wat er allemaal kan gebeuren. Als je vliezen breken... tja, normaal moet je dan binnen 24 u bevallen geloof ik .. het vruchtwater is weg he.. Sterkte nogmaals. Ik denk aan jullie. Hier, vannacht een rotnacht gehad, ik denk totaal 3 uur geslapen. Lenthe was ieder uur wakker en had au. Net bij de hap geweest. Oren zijn gelukkig niet ontstoken. Gewoon een virusje.. slechte timing alleen..
ben ff van slag door het nieuws van maedra ik zie het nl nu pas .. had heel wat te vertellen maar wat een onzin nieuws lijkt het nu ineens worst meis eindelijk je uk gevoeld !! gelukkig maar ... en hey stoute beeb niet aan mama haar navel trekken .. rest sorry ben het gewoon echt ff kwijt
Ik kom steeds even kijken of er nieuws van Maedra is. Nu lig je dus in het ZH? En weet je ook wanneer je iets hoort, en hoe het nu met de baby gaat? Heel veel sterkte. PS Heb wel gelezen maar even niet zo veel zin in gezellig-forum-kletsen na het vervelende nieuws, ben er echt van slag door en denk er de heel vaak aan... Zo hard, dat het ineens kan gebeuren... Liefs
Ik kwam ook even kijken of er al nieuws was van Meadra... Vind het echt afschuwelijk... heel veel sterkte nogmaals en heel veel dikke knuffels meis !!!
@worst ja ik begin als ik vroege dienst heb om 07.00 met werken. Dat betekent dat de wekker hier dan om 5.45 afloopt. Pfff dat went nooit hoor. @goldduke wat zul jij vanavond moe zijn. In ieder geval een fijne dag. @female ik het gevoel van nu geen zin hebben in forum 'gedoe'. Alles wat ik nu zeg lijkt zo onzinnig. @maedra je ligt neem ik aan in het zh. Maakt je lichaam wel voldoende vruchtwater aan? Ik ben weer terug van het werk. Ik hoefde maar tot 13.30 gelukkig.
Tjee Maedra. Wat een afschuwelijk bericht... Heel veel sterkte! Meiden, ik kom morgen wel even vertellen hoe het weekendje weg was en verder reageren!
Vandaag zijn we naar de Kids Factory geweest, heeft ongeveer 5,5 jaar geduurd voordat ik een stap in dat soort winkels durf te zetten maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het viel me 100% mee. We hebben niets gekocht ( toch een kleine angst ) maar heb wel alvast sfeer kunnen proeven.
Ik heb zowat 3 uur lang zitten nadenken of ik wat moest posten, kwets ik Maedra er niet mee? Maar het lijkt me toch wel beter voor me om het wel gewoon te posten. Maedra ik denk aan je, als je iets kwijt wilt staat mijn PB altijd voor je open.
Nog geen nieuws van Maedra, wel?! Hoop zo dat het goed met haar gaat... En met de kleine....... Vanmorgen lekker gewerkt, er bleek toch maar gewoon één show te zijn, dus dat was wel relaxt. Voor de lunch lekker wat te eten gehaald en daarna was ik ineens zoooo moe! Heb toen lekker een uurtje (of wat) siësta gehouden! Nu gewoon lekker relaxt thuis op de bank, gaan niets meer doen vandaag. Voel me een stuk beter, maar mijn stem is bijna helemaal weg. Hoest ook nog steeds wel, maar lang niet zo erg meer gelukkig. Morgen hoef ik uiteindelijk toch niet te werken, heerlijk! Ik heb het vermoeden dat dat een zalig dagje niets doen wordt, hopelijk kom ik zo eindelijk echt over die verkoudheid heen! Liefs, Caroline
Meadra, wat ontzettend erg. Ik schrok echt toen ik je berichtje las. Wat mogen we allemaal flink in onze handen knijpen dat het bij de meesten nog goed gaat. Dit zet je toch echt weer aan het denken. Heeeel veel sterkte en kracht om deze periode door te komen.
Maedra's situatie word er niet beter of slechter op als t posten hier doorgaat.. Denk dat ze wel weet dat we hier aan haar en het beebje denken en dat we hier voor haar zijn..
Sluit ik me bij aan. Ik ben inderdaad opperdepop. Maar wat zijn jongetjes toch OOK leuk! Heel erg competitief, druk, wijs en vooral lieverds! Met zoveel 6 jarigen een dagje weg breekt me nu op. Ik duik dan ook de bank op en kom er niet meer vanaf.
Nog niks van Maedra, ik blijf echt steeds duimen dat het nog goed gaat..... Gister Kynan zijn verjaardag gevierd en vandaag een kinderfeestje gehouden. De hele week al druk mee geweest. Nu is het hele zooitje weg, alles weer netjes en de kids in bed. Ben helemaal gesloopt, echt even bijkomen nu.... Kom later nog weer even kijken hoe het met Maedra gaat...
keek even of er al nieuws was van maedra, maar nog niet. Jeetje, ben er zo stil van. Was bij mij zo zeker van mn zaak en hoor nou steeds enge berichten. vanmiddag op het nieuws, een vrouw in Frankrijk heeft 'per abuis' met 16 weken een abortuspil gehad, in plaats van iets anders wat ze moest hebben voor een kleine aandoening dat ze had (ze zeiden niet wat). Nu is ze haar kindje die zo gewenst was kwijt. Bah!! Gelukkig gaat het bij mij allemaal nog prima, voor zover ik dat kan voelen en merken. Heb vandaag toch wel vermoedens van schopjes en plopjes, denk dat dat nu toch echt wel de kleine was. Ben benieuwd wat ik de komende weken ga voelen en merken. ik ga lekker mn bed in, leuke maar lange dag gehad!