Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Hee lieve dames, heel erg bedankt voor jullie berichtjes, jullie moeten inderdaad gewoon doorposten hoor! Hier geen verandering, gisteren een echo (elke dag nu) het hartje klopte en we zagen ons kleintje bewegen. Al het vruchtwater is vrijwel weg, dat kan ons kindje waarschijnlijk nooit meer zelf bijmaken. Iedereen gaat er hier van uit dat het echt slecht nieuws is en bereidt ons op het ergste voor, met deze termijn is er simpelweg geen kans. Ik heb heel veel steun van lieve familie en vrienden om mij heen en mijn man en ik slaan ons er samen doorheen. Ik weet niet wanneer ik weer kan posten, maar probeer jullie af en toe wat te laten horen. Jullie lieve berichtjesndoen echt veel goed.

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #1522 CaatjeM, 15 mei 2011
    Laatst bewerkt: 15 mei 2011
    Wat een moeilijke situatie Maedra! Dat het hartje gewoon nog klopt, maar dat er zo weinig hoop lijkt te zijn!!! :( Ongelooflijk gewoon. Fijn dat je weer even iets hebt laten horen. Uhm, wel 'n heel apart tijdstip alleen! :$

Hier net een hele goede nachtrust achter de rug. Lag gisteren om half 10 in bed en heb tot nu geslapen! Heerlijk! :) Had het nodig. Mijn stem is nog steeds niet in orde, maar ik heb het idee dat ik weer minder hoest. Een dagje niets doen zal me goed doen, denk ik! ;)

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
    Caroline

Enne... P.S. Ben 16 weken nu! :D

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@sahi: ik voelde chiel ook rond de 16 weken voor het eerst... op een gegeven moment heb je het door dat je de kleine voelt ipv je darmen he.

@maedra: fijn dat je veel steun van je familie en vrienden krijgt!

@caatje gefeli met je 16 weken. hier nu 15!
    en jij ook een fijne zondag.
    hier met max 15 graden dus niet zo heerlijk warm!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Morguh dames...

Hier verschrikkelijke nachtmerrie gehad, zal er verder niet over vertellen want je word er niet vrolijk van.
    Hier vandaag ook helemaal geen plannen.. Lekker niets doen.

@sahi leuk he die plopjes.. geniet ervan.
    @caatje veel plezier met ook niets doen, er is niets beters dan je rust pakken op een heerlijke zondag + gefeliciteerd met je 16 weken :) enne het tijdstip van maedra is niet zo raar hoor. Waarschijnlijk doet ze geen oog dicht.

@maedra fijn dat je zoveel steun hebt van je man/familie en vrienden. Ik wens jullie allemaal veel kracht toe om dit alles te verwerken.

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Meadra; is het nu afwachten wanneer t fout gaat of zijn ze een plan van aanpak aan t maken om iig iets te proberen?
    Verschrikkelijke situatie is het :(

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Maedra, heel veel sterkte meissie! Fijn dat jullie zoveel steun hebben van familie en vrienden! Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze nu een plan van aanpak hebben of dat het gewoon afwachten is.

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen lieve meiden,

Worst: Bah niet leuk een nachtmerrie, maar niet meer aan denken...
    Caatje: Nog gefeliciteerd met je 16 weken ! En ook een fijne zondag.
    Maedra: Wat fijn dat jullie zoveel steun krijgen !

Hier eigenlijk weinig nieuws. Kleertjes binnen gekregen en het staat echt heel stoer, al zeg ik het zelf hihihi

Fijne zondag meiden !

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Worst: Hmmm... Nachtmerrie is niet zo fijn!! Lekker laten gaan en genieten van de zondag ;)

@ Maedra: Ik ben ook wel benieuwd naar een eventuele plan van aanpak... Sterkte meissie!!

@ Caatje: Goed dat je zo heerlijk hebt geslapen!! Ik ken er nog één ;) :D Heerlijk zo'n hele nacht!! Nu lekker genieten van de zondag!

@ Mariel: Tof om dan nieuwe kleren te hebben besteld he?! :D Ben eigenlijk wel benieuwd wat je hebt gekocht ;)

Fijne zondag meiden!!!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    maedera meis ik ben er vanaf morgen een week niet maar ik zal elke dag aan je denken en voor jullie duimen .. ik hoop zo dat er toch een manier is om jullie kindje te houden !! dikke dikke knuffel

worst jij ook een knuffel hier van de week ook zo'n nachtmerrie en ook de hele dag overstuur van geweest ... maar meis dromen zijn niet echt he !! we gaan eerst naar de 26 weken .. dan de 32 en dan voor jou op naar de 42 + !!

hier druk aan het inpakken voor de vakantie
    tim helpt goed mee ... lief hoor
    vanmiddag komt mijn pa voetbal kijken ben benieuwd haha ze zijn hier alle twee voor twente
    ga ik nog ff lekker naar bed ..

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouwwwwwwwwwwwwwwwww

vandaag 20 weken !!!

op de helft !!! :D:D:D

vanaf nu ga ik aftellen meiden ....

11. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Haha emma jij zit met twentefans ik heb een ajaxzenuwenlijer hier rondlopen die gelukkig over 30min richting arena vertrekt :D
    Heb zo'n schurft aan voetbal :p

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    joh schei uit
    die van mij is feyenoorder .... dus dan weet je het wel
    mijn pa is voor nac ... jaja
    voor we tim hadden had mijn vent ook een seizoenskaart..maar aangezien zondag de enige dag met het gezin is heeft hij die niet meer .. maar de spanning blijft haha !

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    lol Hier ook een voetbalfan in huis, helemaal voor Barcelona. *zucht* Persoonlijk vind ik de spórt voetbal kei leuk, maar ik houd niet van het geld dat er in om gaat. Ze zitten verd*mme te kijken naar een stelletje mannen die hun BEROEP uitvoeren! ;) :p

@Emma: Wat een prachtige mijlpaal! Gefeliciteerd! :D

Fijn die vakantie in het vooruitzicht! Ik wens jullie alvast heel veel plezier. Uhm... Waar gaat de reis ook alweer naartoe?! :)

@Worst: ja, dat zal inderdaad wel... Onnadenkend van me... ;)

@karine: Fijn dat jij ook een goede nachtrust gehad hebt! :D Is heeeeeel belangrijk!

Erg aan het genieten van mijn zondagje niets doen! Zálig! Voel echt dat het beter met me gaat! Fijn! :D

Liefs,
    Caroline

14. Female

Female Niet meer actief

@ Maedra; Net als de andere meiden hier ben ik ook heel benieuwd wat ze nu gaan doen, of er een plan is of dat ze het op z'n beloop laten? Ik denk iig veel aan je, héél veel sterkte & liefs...

@ Emma; ik wist niet dat je op vak. ging? Waar ga je heen?

@ Worst; zo vervelend, zo'n nachtmerrie, ik had dat een paar weken geleden ook ineens (over de baby). Is echt vervelend...

@ All; ben zo blij dat al die verjaardags-drukte voorbij is. Alleen nu weer helemaal van slag en depry :s. (ik ben echt heel gevoelig en snel van slag bij veranderingen, heel lastig soms...).
    Het weer werkt niet echt mee, regen regen regen en koud.... We houden hier dus maar een relaxed dagje, kids en ik. Zometeen lekker een paar uurtjes met z'n allen slapen, leuk boek erbij...
    Ga alleen een beetje de was steeds bijhouden, verder niks.
    En vanavond Dance Battle! (Kijk ik echt iedere keer naar uit :))

Fijne (druilerige) zondag voor jullie allemaal ;)

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    we gaan naar centerparcs in nl .. naar de hutteheugte !!
    ben benieuwd maar heb er super zin in .. morgen 2,5 uur rijden daar naartoe maar we hebben voor tim een tv voor in de auto gekocht dus die vermaakt zich vast wel ..
    super dat het beter met je gaat !! rust doet idd erg veel goed geniet er maar lekker van

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    female dikke knuffel voor jou ... doe maar lekker rustig aan hoor .. en idd het weer werkt er ook niet aan mee he ..
    wij gaan maar een weekje weg hoor .. maar wel zalig !! heb er super zin in als het goed is zijn we er morgen al bijna ...

17. Female

Female Niet meer actief

PS Ik moet toch nog ff iets kwijt. Ik voel nog niet echt veel van de baby. Kynan (de 1e) voelde ik heel duidelijk met 17+5 (wat ik nu dus al bijna ben).
    Celeste voelde ik al een paar weken eerder (maar weet het niet precies want heb het toen niet opgeschreven - heel suf.)
    Nu ben ik vast te ongeduldig :)->) maar soms frustreerd het me gewoon dat ik steeds niets voel (of echt heeel vaag).
    Ik lig heel vaak relaxed op de bank of in bed met mijn hand op mijn buik, dat vind ik echt prettig en relaxed, maar op een gegeven moment frustreerd het me toch ietsje dat ik steeds maar niets voel...
    Moest het gewoon ff kwijt..... :)

Meer meiden die dit herkennen?

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@emma veel plezier in centerparcs!

hier is vriendje met Chiel naar de dierentuin n arnhem. voel me niet helemaal top, en met dit grijze weer heb ik ook weinig zin om te gaan.

oooh, ik zie nu dat het net regent hier.
    dus lekker ff paar uurtjes voor mezelf. denk dat ik filmpje ga kijken lekker bankhangen met een kop thee ofzo.
    heb een beetje een gevoel als dat ik zou moeten overgeven. beetje raar gevoel. het zit dus echt in mijn maag.

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Haha ojeee onze mannen zijn rivalen haha die van mij gaat zn zeisoenskaart er zeker niet uit doen.. Maar wij hebben dan ook wat meer tijd over voor t gezin..
    Als zondag de enige dag was moest ie m ook maar wegdoen :D
    Lekker hoor ff naar centreparcs lekker ertussenuit, geniet ervan;)

female; ik voelde deze beeb eerder dan cenn maar hem voelde ik van de een op andere dag heel duidelijk.
    Deze keer voelde ik de eerste twee weken heel zacht wat (als het de eerste was zou ik het niet herkennen)
    langzaam werd t pas duidelijker... Misschien heb je nu gewoon een lekker rustig beebje;)
    En je heb natuurlijk ook verjaardagdrukte gehad..
    Tijdens mn verhuizing voelde ik een paar dagen niets.. Toen mn hoofd weer leeg was begon ukkie weer:)

20. Female

Female Niet meer actief

@ Ansz; Thanks ;). Ja het is natuurlijk ook zo dat ik veel met andere dingen bezig ben geweest...
    Ik voel trouwens (als ik iets vaags voel) ook geen plopjes of fladders, maar een soort licht verschuiven/draaien of duwen tegen de wand(naar buiten) aan. Snap je wat ik bedoel? Volgens mij leg ik het vaag uit :(

@ Emma; Heerlijk zeg, geniet maar maar ontzettend van!

Deel Deze Pagina