Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Herken t wel hoor! misschien dat ukkie dan ffie anders gaat liggen?
    :D

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    maedra: jeetje, bizar eigenlijk, je kleintje doet het nog goed, maar toch zo weinig kansen. Wat hoop ik toch voor je dat het toch nog goed komt!! Heel veel sterkte!
    En natuurlijk snappen we dat je niet zo vaak komt posten, we horen het wel als je weer tijd hebt!

sjoon: ja inderdaad, op een gegeven moment voel ik dat het geen darmen kunnen zijn, grappig!

Caatje: gefeliciteerd met je 16 weken.

worst: wat vervelend, zo'n nachtmerrie. Ik heb ook veel nachtmerries, het schijnt er een beetje bij te horen, omdat je onbewust en bewust allerlei angsten hebt, zal voor jou helemaal gelden! Is dus niet raar, maar wel vervelend.

emma: 20 weken, wat goed!

female: doe lekker rustig aan!
    zit je placenta niet aan de voorkant? Zegt blijkbaar niet alles, want ik begin nu toch echt wel wat te voelen.

all: hier weer een druk dagje voor de boeg, maar ik neem lekker mn rust als het moet, heb het al druk genoeg gehad de laatste dagen.
    Lekker inpakken, morgen op vakantie! Heb er zin in :)

3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Emma: ik ben ook 20 weken!!! Wat heerlijk gevoel he, lekker op de helft alweer!

Worst: naar hoor, zo'n nachtmerrie. Ik heb er de laatste tijd ook veel. Terwijl ik hiervoor altijd leuke dromen had. Het zal er bij horen. Maar dan nog is het niet leuk!

Ik heb zin in woensdag! 20 weken echo. Ik verheug me erop de kleine weer te zien!

Fijne zondag nog allen!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dames, druk met inpakken hier. Lenthe nog niet helemaal opgeknapt helaas :( Hoop dat het vliegen morgen goed gaat!

We hebben internet op de kamer dus ik kom wel een keertje langswippen in de vakantie.
    Tot over 11 dagen !

5. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Bijzonder: Een hele fijne vakantie gewenst! :D Ik duim voor je dat Lenthe beter zal zijn en zo niet, dat in ieder geval het vliegen goed zal gaan! Kom niet te vaak online hoor, je bent per slot van rekening op vakantie! ;) Persoonlijk zou ik het in ieder geval wel leuk vinden als je ff laat weten hoe de reis (met Lenthe) geweest is.

@Emma: Natuurlijk ook een hele fijne vakantie gewenst! Geniet er maar lekker van in Centerparcs! :D

@Fleurop: Hey leuk! Ik heb woensdag ook echo, wel "pas" 16 weken, maar toch, in ieder geval ook de kleine weer zien! Kijk er zooooo naar uit!!! :D Ben benieuwd of we nu meer zekerheid krijgen over het geslacht...

6. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Bijzonder geniet van je vakantie!

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

fijne vakantie byzonder!

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma en Bijzonder: Hele fijne vakantie !

Hier een echt Ajaxied in huis dus feestje :D Ik vind voetbal gelukkig zelf ook erg leuk om te kijken. Dus wij zitten hier regelmatig saampjes voor de buis.

Verder allemaal een fijne avond !

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bijzonder, hele fijne vakantie meis!!! Hoop dat Lenthe snel opknapt!

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Voor een ieder die op vakantie gaat of er een paar daagjes tussenuit.... Veul plesier!

Ja ja veel echo's hier deze week...

Iedereen zegt hier nu ook... Nu zit je op de helft... Ikzelf hoop eigenlijk dat ik er al overheen ben... maar met mijn geluk zal ik volgende week wel pas op de helft zitten :) ;)

Ik hoop dat ik goed kan slapen en dan moet ik nog wachten tot 20.30 uur... Maar komt vast goed....

Tot later...

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Bijzonder en emma: fijne vakantie!
    Iedereen met echo's komende week: veel plezier en hopen dat alles goed zit!
    Ik ben ook lekker een weekje op vakantie, dus zal pas ergens na volgend weekend reageren.

Zin in onze vakantie, de laatste keer met zn tweetjes!

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Zoooo iedereen die ook met vakantie gaat veel plezier !!
    de rest ook een fijne week ... en veel mooie en goede echo's
    maedra meis ik ga voor je duimen heb mobiel bij dus kan af en toe spieken hoe het met jou .. en met alle meiden gaat !!
    tot over een dikke week ...
    en bedankt voor alle lieve fijne vakantie wensen

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hey iedereen gaat op vakantie :D.
    Heeeeeel veel plezier allemaal!!

14. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen,

inderdaad heel wat vakantiegangers deze week ;) Veel plezier, mooi weer en genieten.

16.05; Muisjeee - 20 weken echo 14.00
    16.05; Goldduke - 20 weken echo 18.30
    16.05; Ellenk - 20 weken echo
    16.05; Zeehondje - controle gyn. 09.00

Dames veel succes vandaag! Ik moet tot vanavond de uren aftellen....

Dadelijk naar de notaris voor een sleuteloverdracht en klusspulllen naar nieuw huis brengen voor een vriendinnetje (haar man zit in het buitenland dus ik ben haar 'leenman' voor vandaag hihi)

Maedra meid, als je meeleest, een dikke knuffel voor jou!

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Nouuu terwijl mijn vent aan t feesten was in amsterdam met een lege tel batterij kon ik vanacht weeret mn kleine mannetje naar t ziekenhuis..
    Zn zuurstofgehalte was weer zo laag dat ie direct is opgenomen
    pff ben gesloopt heb totaal een half uur geslapen voordat k naar de eerste hulp reed :(

gelukkig net vent kunnen bereiken.. Hij heeft een uur slaap gehad en heel veel bier dus die mag lekker thuis uitkateren van me.. Kan er geen dranklucht bij hebben nu!

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Anz: Jeetje meis wat naar, ligt je kleine mannetje nu nog in het ziekenhuis? Hoe lang moet ie blijven? Kan me voorstellen dat je er dan even geen dranklucht bij kan hebben, sterkte en dikke knuffel van mij !
    Sahi: Ook fijne vakantie !

Meiden met een echo, heel veel plezier deze week !!!

Ga zo naar Amsterdam, afspraak op het hoofdkantoor... geen zin in! En het regent hier echt ontzettend... bah bah bah

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

@Anz: Jeetje zeg, wat een nacht heb jij achter de rug! Ik wens je veel sterkte en beterschap voor je kleine man! *hug*

@Echo's: Veel echo's vandaag, zeg! Ik wens iedereen veel plezier! :D

Hier goed bijgekomen door mijn relax-dag gisteren. Ook heerlijk geslapen. Vandaag niet echt plannen: zwemmen in de ochtend, even naar een nieuwe bril gaan kijken, verder niets bijzonders. Wel relaxt dus. :cool:

Fijne maandag allemaal!

Liefs,
    Caroline

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!!!

Anz, jeetje wat schrikken zeg! Hoe is het nu met hem?

Meiden met een echo, heel veel succes vandaag!!!

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Thanks voor de lieve reacties meiden!
    Hij ligt nog in t ziekenhuis.. De medicijnen slaan amper aan dus denk dat we hier wel weer een paar dagen zitten..
    Flink balen maar natuurlijk t ergst voor uk :(

Vandaag weer heel wat echos!! geniet ervan en k ga hier duimen voor gezonde beebjes voor iedereen! Heb toch tijd zat voorlopig:p

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Anz: Jeetje meid, wat een rotnacht. Je zal wel geschrokken zijn en dan ook nog eens alleen naar het ziekenhuis. Sterkte en beterschap met de kleine man !

Deel Deze Pagina