@Anz: Hopelijk kun je in het ziekenhuis nog een beetje bijslapen. Of zit dat er niet meer in? Wij gaan lekker even buiten de deur ontbijten voor ik naar het zwemmen ga! Smakelijk! Liefs, Caroline
Caatje; nee was t maar waar.. Cenn slaapt wel maar hier word iedereen om 7.00 uit bed getrommelt.. Gordijnen open, logeerbed weg. Balen ach ik haal t vanaaf wel weer in.. Slaap k waarschijnlijk ook hier dus om 20.00 lichtjes uit. gevangenis hahah Pff k wacht op versterking.. Mn moeder komt zo dan kan ik ff tandjespoetsen en de auto in de garage zetten(staat nu nog bij de ehbo)
@vakantiegangers heel veel plezier geniet ervan. @anz jeetje wat heftig zeg. Ben je niet vreselijk boos op je vent? Zou ik wel zijn namelijk. Heel veel sterkte voor jullie maar speciaal voor cenn natuurlijk. Ik mag straks om 11.20 naar de dokter met Fabian. Hij klaagt al een tijdje over buikpijn. Sinds gisteravond heeft hij ook bijna 40 graden koorst. Vanmorgen heeft hij op het potje geplast en na een uurtje (ik had het niet weggeooid) dreven er allemaal schijfjes in. ik weet het klinkt heel raar maar het leek een beetje op vetschijfjes. Deze voelde ook hard aan. Dus toch de doktersaaa. gebeld en zij vond het verstandiger als we even langs kwamen. Ben benieuwd wat het is. Ventje ligt ook alleen maar op de bank te hangen zo zielig.
@ Ansz; mss anders liggen idd. Gister weer lichtjes gerommel/ geschuif.. Ik moet gewoon wat geduldiger worden ... Och jeetje, wat schrikken! En wat rot getimed dat je man net in A'dam was. Veel sterkte met Cenn! (en zeker ook voor jou zelf ) @ Sahi; nee, volgens mij ligt de placenta niet voor, anders had ze het denk ik wel gezegd? Oh je bent nu denk ik al op vak?! Waar ga je heen? Geniet ervan, de laatste keer met z'n tweetjes! @ Bijzonder; geniet ervan!! @ Echomeiden; veel plezier vandaag bij de echo!! Wat moeten er veel vandaag zeg, spannend hoor!! @ Emma; heel veel plezier!! Hier verder wel alles oké, vandaag is mijn man vrij dus lekker een dagje met z'n vieren. Gaan niks bijzonders doen. Denk dat ik vanavond maar weer eens uitgebreid Indonesisch ga koken, das echt te lang geleden
@ Lolly; volgens mij was Ansz haar man gewoon een x op stap en gebeurde het toen ineens met Cenn. Ongelukkig getimed, maar een xtje stappen moet ook kunnen Veel succes zometeen bij de HA, beterschap!
Ja dat snap ik maar met een lege accu van een telefoon weggaan terwijl je vrouw zwanger is en je een kind thuis hebt zitten daar zou ik boos over worden. Een keertje stappen moet kunnen natuurlijk. Mijn man is van het weekend ook uit geweest en had een borreltje teveel op. Nou daar ben ik behoorlijk over uitgevallen kan ik je vertellen.
Ja oke van de telefoon snap ik idd. Dat is zeker onhandig. Maar was je nu al zo boos op je vriend omdat ie een keertje teveel ophad? Ik zou het het einde vd zw. schap erg vinden, maar nu zijn we pas halverwege. Als ie gewoon bereikbaar is... Voor een enkel keertje... Zou ik het niet erg vinden (oke hij gaat nooit op stap maar goed )
@emma hoe moeten we het hier doen zonder jou de hele week ! Haha.. Nee hoor geniet van je weekje weg. En je bent op de helft JUPPIE! Ik tel met je mee af. @caatje zo te lezen heb je flink genoten van je zondagje niets doen. Hier ook het hele weekend gelanterfanterd haha.. @female, dikke knuffel voor jou hoor.. Tis ook niets he al die drukte, rotweer. Donderdag word het weer beter. Ik kijk alleen het einde van de dance battle, vond de voorronde's iets leuker en shaker is eruit en dat vond ik eigenlijk het leukste.. En ik hoop dat je de baby ook snel gaat voelen. @sjoon lekker genoten van de uurtjes terwijl vriend met Chiel in de dierentuin is geweest ? Niet overgegeven ? @Sahi jij ook lekker op vakantie, geniet ervan.. @fleurop ook een JUPPIE voor jou, de helft van de zwangerschap zit erop @bijzonder ik hoop dat je het nog leest, fijne vakantie en ik hoop dat lenthe ondertussen al iets is opgeknapt, dikke vitamineknuffel van mij voor haar. @mariel wat leuk dat je van voetbal houd, ik houd eigenlijk helemaal niet van voetbal maar grote wedstrijden vind ik wel leuk, denk aan WK, EK maar dan kijk ik ook bijna alle wedstrijden... Vriendlief vind hier geen donder aan haha.. @muisje, Goldduke, Ellenk, en zeehondje, veel succes bij de 20 wekenecho's en de gyn. @anz Heel veel beterschap met de kleine man. HUGGG.. @lolly ook jij succes bij de dokter, ik hoop dat de dokter kan helpen. Mijn lief gaat nooit op stap ( ik voel me een grote bofkont ) dus ik hoef me gelukkig om dat soort dingen met alcohol en dat ik hem kwijt ben geen zorgen te maken. @maedra dikke knuf voor jou, denk nog de hele dag aan je. Hier ook vrij, mijn spuitje weer in mijn bil gehad, en lekker de boodschapjes in huis gehaald. Vandaag begin ik aan de grote schoonmaak, wat ben ik vergeten schoonmaakmiddel HAHA,, dan maar beginnen met de strijk en administratie. Heerlijk om te lezen dat er zovele op vakantie gaan, hier heeft vriend maar 1,5 week vrij dus wij gaan volgende week aan het kamertje beginnen. EdiT : Hebben jullie ook de hele dag zo erge honger, ik eet me helemaal vol, kan niet stoppen lijkt wel, nu maar ff een stokbroodje knakworst eten haha...
Worst, sterkte met de schoonmaak!!! En herkenbaar, ik vergeet ook vaak de dingen waarvoor ik juist naar de winkel ga hahaha Zoonlief wordt over 2 weken 2, iemand enig idee wat ik kan gaan trakteren op de opvang?
Lovingmom bedankt maar ik zit alweer in de bank haah, effe een dutje doen .. maar eerst uitbuiken van mijn broodje knak, de keuken is al wel opgeruimd haha.. ach ja ik heb ook vakantie . Ik heb geen idee wat je kan trakteren, mag het snoep zijn of moet het iets gezond worden ?
Hij zit in een groep met kindjes van 1 tot 2 jaar dus vind snoep lastig. Zag op internet iets met een mini krentebolletje, dit in een zakje en dan op de voorkant nijntje plakken met een ballon (tekening) . Zal ff plaatje zoeken
Weer tijd voor buikfoto! Het is niet een mega verschil, maar mijn buik is wel ronder en wat hoger. (kun je goed zien aan de sproet op mijn buik) Ik merk nu ook dat ik niet meer mijn ondergoed over mijn buik krijg. Dus misschien weer eens shoppen naar goede broekjes
oh, de foto is een beetje kleiner dan ik dacht.... eens kijken of ie groter kan... Nouja.. lukt niet, jullie moeten het hiermee doen
Hey Ansz! Jeetje wat 'n pech, ik hoop dat je kleine man er snel bovenop komt. En dat je grote man uitgekaterd is. Zul je zien, als er 1 van beide niet is gebeurt er iets. Wederom op iphone dus kort berichtje. Worst eet jij maar lekker veel, je kunt het gebruiken. Laters
hihihihi.... hier dit weekend ook een mannetje die ietsjepietsje (denkt hij) te veel bier op had. Zelfs als twentenaar is het toch nog soms lastig op feestjes het achterhoekse tempo bij te benen blijkt. Ik vind dit nu niet erg over een week of 18 wel denk ik Alleen dat hij daarna zodra ie zijn bed ziet al slaapt en dan giga gaat snurken.... da's wel iets om echt boos op te worden Trouwens dat ik al 18 weken alcoholvrij ben... dat is ook sinds mijn 16e niet meer voorgekomen *oops* Tja het is altijd niet erg tot er eens wat gebeurd. maar anders kun je nooit ff los. Nou ik ga nog maar eens aan het werk... misschien gaat de tijd wat sneller dan... Moet nog tot half 9 wachten voor mijn echo. Later....
Nou manlief gaat hier ook niet wekelijks stappen hoor. Maar hij had deze keer zo veel op dat hij niet op de fiets naar huis kon en door iemand anders naar huis is gebracht om 3.45!!! Terwijl ik de volgende dag moest werken en hij dus voor de kleine moet zorgen. Daar was ik erg boos over.
LM: Ik had bij Esmee haar verjaardag papieren bekkers gekocht (besteld via internet) van Woezel en Pip (want daar is ze helemaal weg van) en die heb ik gevuld met een doosje rozijntjes (van de hema met jip en janneke erop) en een zakje kinderkoekjes en een roltong (zon fluitding weet je wel) en daarom heen folie en een strik van rose lintjes erom heen haha ik jouw geval dus blauw. Succes met verzinnen ! Op internet kan je ook wel een hoop ideetjes vinden. Worst: Trek heb ik ook de hele dag ! hahaha enneh succes met de schoonmaak. Fleurop: Mooi buikje hoor ! Ellenk: hahaha ik voel me nu ook ineens zo gezond nu ik al ruim 16 weken niet meer drink. Heb het gisteren tijdens het voetbal wel voor de eerste keer echt gemist ! Lolly: Dat snap ik mannen hebben wat dat betreft helaas geen of nauwelijks verantwoordelijkheidsgevoel Zo weer terug uit het Amsterdamse en weer terug in 's Gooi Nog een half uurtje en dan zit de maandag er weer op !