Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Lolly; gefeliciteerd met de goede echo! vind de fotos best duidelijk hoor :)

bijzonder; heerlijk zo'n vakantiefoto.. Ik zou ook wel willen!

Lovingmom; met uk gaat t verrassend goed! Ben superblij aangezien t gister nog zo slecht ging..
    Hoop zo dat we morgen lekker thuis verder mogen gaan met de behandeling.. Net van de longarts te horen gekregen dat ie de komende maanden weer 2 maal daags ontstekingsremmers krijgt..
    Das wel jammer maar dan heeft ie iig geen last meer :)

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Dit zijn wel de duidelijkste foto's hoor. We hebben er in totaal 5 meegekregen. Dat vond ik wel erg leuk.

@anz wat fijn dat het zo goed gaat met cenn. Helaas wel aan de ontstekkingsremmers maar ja als het dan goed gaat heb je het er wel voor over. Hopelijk mogen jullie morgen naar huis.

Fabian is weer helemaal de oude. Gister middag nog 39.7 koorts en 's avonds nergens geen last meer van gelukkig.

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lolly: Fijn dat alles goed was met de echo !! En gave foto's hoor !! En fijn dat het met Fabian ook beter gaat.
    Sjoon: Leuk zo'n meevallertje !
    Anz: Goed nieuws dat het met Cenn beter gaat ! En heerlijk als jullie naar huis mag morgen !

Zo hier is de rust weder gekeerd.... :D Dinsdag is altijd beetje rennen en vliegen voor mij maar Esmee ligt weer heerlijk schoon gewassen in haar schone bedje en mama kan nu lekker aan de thee met een heerlijke vanille muffin met chocolade stukjes :D

4. Female

Female Niet meer actief

@ Ellen, Lolly en Muisje; gefeliciteerd met jullie goede echo's, super.

@ Ansz; Zou fijn zijn als jullie weer naar huis mogen morgen ;)

@ Princi; Hier ook jongensnamen-ellende. Al veel boeken doorgelezen, maar niks wat ik echt 'wauw' vind. En als dat wel eens is (Zoals bij 'Dante') vind mijn man het niks.
    Tip; mss moeten we vaker hier kijken, bij het namen-forum (helemaal onderaan).
    Hoe was je speeddate? Spannend? :D

@ Bijzonder; leuke foto, geniet ervan!

@ Worst; gelukkig dat de bm-meting goed was! Dat moet toch een behoorlijke geruststelling voor je zijn.
    Wel balen vd diabetes, hopelijk helpt het dieet...

@ Mariel; geniet van je verdiende rust :)

Zo, heb een hoop kleine dingetjes gedaan, en de administratie, belastingaangiftes etc. Voldaan gevoel.
    Kids in bed en zo een vrouwenfilm op net5 :D

Fijne avond!

5. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goejenavond!

Hier een heerlijke dag gehad. Werken vanochtend was super leuk, prettige groep mensen, die veel plezier hadden in hun ochtendje uit en nog een super goeie fooi gaven ook nog! :cool: :D

Was alleen een uurtje uitgelopen, dus toen mijn lief me kwam ophalen, besloten we daar in de buurt een hapje te eten. Erg lekker! :)

Vanmiddag op pad geweest voor een nieuwe wasmachine, die wordt vrijdag bezorgd. Erg hard nodig, want met die we nu hebben is het geen werken! ;)

Morgen eerst zwemmen en dan om 12h30 onze volgende echo!!! Super spannend, ben zo benieuwd naar het geslacht!!! :D Hoop dat ze ons dat morgen kunnen vertellen... Kom op kleine, zorg dat je goed op de foto komt! ;) :D

Weet je, in principe maakt het mij niet uit of we een jongetje of meisje zullen krijgen, maar voor een jongetje hebben we nog steeds geen leuke, mooie, bijzondere naam gevonden!!! :$Aaaaaaaaaarrrrggghhhhhh! Las dat Princi en Mariel met hetzelfde probleem zitten... ;) Pfffff, erg lastig hoor... :)

@Goldduke: Hahahaha heb erg moeten lachen om je opmerkingen over het buikvoelen. ;) :D Kan me toch echt niet voorstellen, dat ik iemands buik terug ga voelen hahahaha! :D En zeggen dat ik niet zwanger ben, tja, daar je bij mij nog niets ziet, voelen ze sowieso pas nadat ik verteld heb dat ik zwanger ben, is dus geen optie.

Nee, ik ga gewoon lekker mijn Nederlandse directheid laten spreken. Spanjaarden kunnen daar niet goed tegen, maar heel eerlijk, ik kan er niet tegen dat ze m'n buik voelen, dus dat zal ik ze gewoon zeggen ook! ;) :)

@Mariel: Hmz, vind ik toch niet echt acceptabel, dat het "erbij zou moeten horen". Ik ben toch niet van plan dat gewoon maar te laten gebeuren! (zie ook wat ik aan Goldduke geschreven heb ;))

@Female: Prettig dat je het niet vervelend vindt, dat anderen je buik aanraken, maar klein nieuwsgierig vraagje dan: wie doet dat dan bij jou?! Ook van wildvreemden kun jij dat accepteren?

@Fleurop: Ben het dus helemaal met je eens! Iemand lichaam bevoelen is INTIEM! Dat is dus alleen maar weggelegd voor mensen die intiem met je mogen zijn! En dan bedoel ik niet intiem-seksueel, hoewel dat natuurlijk wel degelijk nog sterker telt. Van mijn lief heb ik er ook absoluut geen probleem mee, en anderen in mijn omgeving, nou, als ze het netjes vragen geloof ik ook niet dat ik het erg vind, maar laat mij alsjeblieft de keus!

@Anz: Wat fijn dat Cenn morgen misschien al naar huis mag! Hoe lang zou je dan thuis nog door moeten gaan met de prednison en puffers?! Heftig blijft het wel hoor... Wens jullie veel sterkte en beterschap voor de kleine man!

@Bijzonder: Wat een prachtige foto van Lenthe!!! Ben blij te lezen dat de reis goed is verlopen en dat het beter met haar gaat! Nogmaals een fijne vakantie gewenst! :cool:

@lolly: Wat een prachtige echo's! Zo groot en duidelijk! Schattig ook met dat duimpje in de mond! :D

@Libido: Mijn libido is ook nog steeds niet gestegen... :( Sterker nog, ik heb mínder zin sinds ik zwanger ben, mijn arme lief... ;)

Nou dames, ik ben inmiddels OP! Ga dus lekker naar m'n bedje toe. Nog ff wat lezen, ben bezig in Cross Country van James Patterson. Erg goed verhaal en super spannend!

Alvast weltrusten in ieder geval! :)

Liefs,
    Caroline

6. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Caatje; prednison nog 10 dagen 2 x per dag.. Airomir(luchtwegverwijdende puffer) ook 10 dagen 4x per dag.. En Qvar(ontstekingsremmer) iig 6 maanden 2x per dag.. Dan weer kijken of ie zonder kan..

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Anz.. jeetje zeg. Ik hoop dat het allemaal goed helpt.

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

@Anz: jeetje meid, ik heb zo te doen met die kleine man van je! Is dit iets waar hij ooit nog vanaf zal komen of zal hij hier mee moeten leren leven?

Nou, ik heb heerlijk geslapen! Eerst mijn boek, Cross Country, gisteren nog uitgelezen en toen als een blok in slaap gevallen hahaha!

Vandaag dus om 12h30 de echo, spannend!!!!! :D:D:D

Liefs,
    Caroline

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

Anz, jeetje wat een medicijnen voor zo'n kleintje! Hoop dat het gaat helpen en hij snel weer de oude is!

Caatje, have fun met de echo vanmiddag!!

Hier weinig nieuws. Gisteren lekker een avondje bij paard geweest, was pas om kwart over 10 thuis :D

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen ladies,

Female: Ook lekker genoten van verdiende rust ?
    Caatje: Je hebt gelijk hoor wat je buik voelen betreft, je moet vooral doen waar jij je prettig bij voelt dat is het allerbelangrijkste ! Heel veel plezier bij de echo vandaag !!

Heb zo om mezelf moeten lachen gisteren... Er is een nieuw programma met Natasja Froger, Welcome Home en daar gaan ze dus mensen die om wat voor heftige reden dan ook hun huis niet meer kunnen verbouwen helpen.... nou tranen met tuiten zitten huilen gisteren! En tussen door moest ik dus echt om mezelf lachen omdat dat echt door de hormonen komt. Kon ook niet meer ophouden met huilen en moest echt snikken nou hoe stom is dat :D

Verder heel raar gedroomd gedroomd, had ik bij Esmee ook dat ik veel heftiger droomde en ook alles heel goed nog wist 's morgens. Beleef hele avonturen nu joh :D
    Nou meiden, fijne dag ! Hoop dat alle kids snel opknappen!
    Nog geen nieuws van Maedra hè? Bah moet toch steeds aan haar denken hoor...

Knuffels van Mar

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    mariel, leuk he die hormonen :D
    Ik kan ook om alles janken hahaha

Helaas nog geen nieuws van Maedra........normaal zou je zeggen geen nieuws is goed nieuws...........ik hoop zo dat dat in dit geval waar is!!

12. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Zo, terug van 20-weken echo en alles was goed :D Erg fijn, hoewel ik me er eigenlijk niet zoveel zorgen om maakte hoor.
    De kleine wilde niet echt heel erg meewerken, maar dat is nog bij geen enkele echo geweest (steeds weer wegdraaien). Schijnbaar lekker eigenwijs en niet zo dol op al die belangstelling. Maar hierdoor wel een kwartier langer mogen liggen :p

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

LM ja zo denk ik ook een beetje wat Maera betreft, maar ben er bang voor :(

Een kennisje van mij kwam met de 20 wk er achter dat ze vruchtwater lekte. Na 2 weken nog thuis en 6 weken ziekenhuis kwam haar manneke te wereld. Gelukkig is alles goedgekomen en is het nu een blije baby. Maar zij had nog wel wat vruchtwater.
    Het is echt iets waar je niet aan moet denken!

Caatje veel plezier vanmiddag.

Goh wat is het weer mooi weer. moet weer helemaal wennen hahaha!

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleurop: Fijn dat alles goed met de echo ! En nu al een lekker eigenwijsje, dat beloofd wat…:D
    Ellenk: Mooi weer ??? Huh nou niet in ’t Gooi hoor :(

Ben er inderdaad ook bang voor bij Maedra…

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Fleurop, fijn dat alles goed is!!! En leuk zo'n eigenwijsje :D
    Voor die van ons hebben we 2 keer een 20 weken echo gehad en 3 keer een pretecho, ook omdat ie niet meewerkte.

Weer, ik heb geen idee hoe het hier is. Geen zicht op buiten helaas.

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Caatje; het zou goed kunnen dat ie eroverheengroeit voor zn zesde jaar..
    Daarna word het een vorm van astma en zal ie t waarschijnlijk zn hele leven houden..
    Afwachten dus :)

fleurop; Gefeliciteerd met de goede echo!

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bah heb geen zin om te werken vandaag :(

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik ook niet Mariel!! Maarja, nog 8 weken tot vakantie, dan 5 weken vrij en daarna nog 2 weekjes werken :D

Anz, hopen dat hij er inderdaad overheen groeit!

Vanavond komt babyboom, gaat iemand dat nog kijken?
    Ik zit iig klaar :D

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    LM: 5 weken vrij :$ lekker hoor ! Ik zat net ook al uit te rekenen hoe lang ik nog moet werken :D volgende week kort weekje (ben maandag lekker vrij) dan die week daarop weer kort weekje (hemelvaart) die weer daarop een gewoon weekje daarna weer kort weekje (pinksteren) en dan nog 6 weken werken dan 2 weekjes vakantie en daarna nog 7 weekjes en dan zwangerschapsverlof !!! :D hahaha erg hè !
    Hier geen babyboom maar mijn favo serie Criminal Minds vanavond ! En het is super spannend dus moet echt kijken :)

Nou ga nog maar kop koffie halen en het is gelukkig al 10.00 uur nog 2 uurtjes en dan is er LUNCH !!! :D

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Criminal minds kijken wij ook. Babyboom is van half 9 tot half 10 dus dat komt goed uit hahaha

Ik werk in het onderwijs dus heb geluk dat ik 5 weken vakantie heb.

Deel Deze Pagina