Hey dames, Wat is er weer een hoop geschreven . Buikfoto's : Wat hebben jullie allemaal mooie buikjes.. Bijzonder : Wat leuk die vakantiefoto's Caatje : Ow dat was wel ff schrikken dat je daar niet kon bevallen dan, gelukkig heb je nu ook een goed adres. Anz : Fijn dat de kleine man weer naar huis mocht, een dikke knuffel van mij voor dat lieverdje.. Zeehondje : Heerlijk hoor parttime werken, wij gaan binnenkort ook de berekening erop los laten wat mogelijk is, ik vind het allemaal wel spannend want we wonen in een koophuis waar ook nog veel moet gebeuren. En minder werken betekent minder centjes.. Verlof : 23 augustus daarna nog 3 weken vakantie erachteraan dus ik begin de eerste week van januari weer. ( hopende dat ik geen vroeggeboorte krijg anders zit ik ook wellicht nog voor het einde van het jaar ). Morgen 20 weken echo, ik duim dat alles goed is.. Hier ook babyboom vanavond, lekker wegsnotteren voor de tv haha..
Even snel tussendoor... Zag weer mooie buikjes ! Echt super zeg ! En hier geen babyboom maar Criminal Minds... Ga gauw weer lekker op de bank met een kop thee en een rol koekjes Fijne avond meiden !
@ Female & Bijzonder: Wat een prachtige buiken!!! @ Worst: Heeeeeeel veel plezier ook morgen bij de 20 weken-echo!!!! @ Mariel: Veel plezier met Criminal Minds Ik ga ook lekker bankhangen, fijne avond meiden!!
Ik ga morgen wel baby boom kijken via uitzending gemist. Mannetje wil dat toch niet kijken en zo kan ik morgen lekker ongestoord kijken. Fijne avond allemaal.
@ Caatje; ja echt wildvreemden op straat niet he, maar gewoon kennissen of bekenden vind ik niet erg. Deze zw.schap nog nioet echt gebeurd, vorige keren wel af en toe.. Wat super dat je echo goed was!! @ Mariel; ja thanks, heerlijk relaxte avond gehad. We doen er vanaaf gewoon weer één Met jou ook alles ok? Jij ook al zo janken haha. Ik normaal net zo erg als nu . Zou bij een slechte scene van gtst of een reclame nog kunnen janken . Leuk trouwens, acda en de munnik. dat luister ik al zooo lang @ Maedra; Hoe gaat het nu met je? Ik denk aan je hoor... Knuffel. @ fleurop; gefeliciteerd met je goede echo! @ sjoon; veel plezier morgen! @ suus; zwaai zwaai! @ Alle meiden die werken; veel succes, af en toe best zwaar denk ik. Ik zal mee aftellen @ Bijzonder; mooooi! @ Karine; veel plezier op de bank Zo klaar voor vandaag! Huis is weer schoon, heb zelf boven enven vlug gedaan en alle bedden zijn schoon. Half uurtje grasgemaaid (leuk werk maar eigenlijk ietsje te zwaar, voor iemand die rustig aan moet doen). Heb nu 1/5 van het al het gras gemaaid . Leuk hoor zoveel grond, maar wat een lap gras... Moet het echt in etappes doen... Net op tijd voor babyboom, Geniet van jullie avond!
Goedemorgen meiden!! Wat een rust hier gisteravond Het eerste wat ik doe 's ochtends is kijken of Maedra online is geweest. Ze gaat de hele dag door mijn gedachten. Ben zo benieuwd hoe het met d'r gaat.
Female: Hahaha ik zeg altijd al ik huil al bij testbeeld, maar het is nu nog erger moet echt snikken ook nu Oh ik luister ook al zo lang naar Acda en de Munnik, vind ze echt super ! Ze komen trouwens met een nieuw show het hele land door dus misschien ook wel bij jou in de buurt? Heb je facebook ? Daar staat het op. Enneh grasmaaien is misschien niet zon goed idee, is toch mannenwerk en niet voor zwangere vrouwen foei niet meer doen LM: Dat heb ik ook hoop echt dat het goed met haar en de baby gaat maar hou mijn hart vast Zo ladies gisteren dus weer tranen met tuiten gehuild bij Criminal Minds hahaha vanavond maar iets leuks kijken Verder weinig nieuws hier... morgen naar het Lief Event met mijn moeder, schoonzus en Esmee. Heb er helemaal zin in, nu hopen op een beetje mooi weer...
Een goedemorgen! Gisterenavond lekker relaxt avondje gehad en vanmorgen ook een relaxte ochtend haha. Ben al wel ff wakker, maar had nog geen zin gehad aan de pc te gaan zitten. Vandaag moet ik mijn toer voor morgen een beetje voorbereiden en later vandaag gaan we lunchen bij de ouders van mijn lief. Verder dus relaxt thuis hier. Erg lekker! @Mariel: lol Ja, inderdaad, ik heb je ingehaald hahaha. Moet nog maar afwachten of het echt zo gaat uitvallen. Op dit moment ben je inderdaad de laatste voor oktober... @Suuszwanger: Leuk dat je weer even aan bent komen wippen! Wat een relaxt verlof ga jij krijgen!!! @karine: Ja, die gyn's das inderdaad ff een gedoe... Hoop echt dat die ene gyn van hier om de hoek nog plaats heeft. Om 10:00 kunnen we bellen... @Female en Bijzonder: Wat een prachtige buiken! Ben dan echt even jaloers dat er bij mij nog helemaal niets te zien is... *zucht* As. woensdag afspraak bij de vk. Ben benieuwd wat die van mijn gewicht zal zeggen... @Worst: Ja, dat was zeker ff schrikken... Vandaag horen we of die gyn bij ons om de hoek plaats heeft. Spannend! @buikaanraken / Female: Nou, hier is dat dus wel zo met wildvreemden. Natuurlijk niet zo op straat (sowieso is er bij mij nog niets te zien, zou dus heel raar zijn haha), maar ik kom bijv. een bekende tegen (ik zeg bekende, géén vriend/vriendin) en die is met iemand. Die bekende weet bijv. dat ik zwanger ben en zegt dat heel enthousiast. Lief natuurlijk, maar ik snap dan gewoon niet hoe die andere persoon, die ik dus totaal niet ken, erbij komt om mijn buik te bevoelen!!! Zo bizar. En daar zeg ik dan dus echt wat van. Dat iedereen het maar te weten komt hier: IK BEN ER NIET VAN GEDIEND ALS MEN MIJN BUIK AANRAAKT! Fijne donderdag allemaal! Liefs, Caroline
LM: Klopt dat begint vandaag, ben erg benieuwd. Caatje: Geniet van je relaxte dagje thuis ! Ben ik nu echt de laatste hahaha ook leuk, nou dan ga ik voor 01-11-2011 lijkt mij een mooie datum ! Esmee is van 09-04-2009 dus dat lijkt me helemaal leuk, twee kindjes met een mooie geboortedatum.
@ Caatje; ach ja, voor iedereen anders he. Ik weet dat heel veel vrouwen het niet fijn vinden. Ik heb dat zelf alleen niet, meestal zijn de mensen op dat moment heel lief, vriendelijk, betrokken. Maar als je dat niet wilt gewoon zeggen dus @ Mariel; ik vind A&dM nog steeds heel tof, maar zou niet naar een concert gaan denk ik. Meer voor thuis Ben je idd de laatste nu? Je scheelt iig maar 1 dag met Sahi geloof ik Ach ja ik ben soms ook wel jaloers op alle meiden die hier 2 a 3 weken voorlopen op mij, maar wij mogen er nog extra lang van genieten, het gaat allemaal al zo vlug . En tenslotte is er toch geen touw aan vast te knopen, er zullen meiden veel eerder bevallen, maar ook veel later... Spannend @ LM; ik denk ook veel aan Maedra, ben zo benieuwd hoe het haar nu vergaat........... Straks naar kruidvat, stond een navigatie (hebben we nog niet) in van een merk die we graag wilden hebben voor 75 euro! Hopen dat ie er nog is, zeker zo net voor vaderdag... Ga denk ik maar lekker even op de fiets naar de stad ipv met de auto, dochterlief mee..
Moggel! Kwam eigenlijk ook ff spieken om Maedra.. maar nog niets Zijn er nog echo's vandaag? Caatje fijn van je goede echo weer. Jammer dat je nog niets hebt kunnen zien. Maar dat komt vast. Hebben jullie daar ook een 20wk echo? Dan heb je zo weer een kans. Grappig dat bij jullie de datum nog wordt verzet. De echoscopist die de 20wk echo deed legde aan ons uit dat tot 15wk ongeveer alle kindjes hetzelfde groeien daarna gaat ieder zijn/haar eigen weg. Dan is het alleen nog een kwestie van de verhoudingen blijven checken. De totale groei is per kind dan verschillend en de datum wordt dan ook niet meer aangepast. Maar ik weet niet eens of dit een geldende reden in NL is hoor. Tis wat zij mij vertelde. Maar ik zou er ook voor gaan hoor voor die dagen vooruit al was het alleen al dat mocht je overtijd gaan het ook weer korter is en lekker eerder verlof Female succes bij het Kruidvat. Zie dat je hem krijgt. iedereen werk ze vandaag of wat je ook gaat doen. Veel plezier tot later maar weer!
Dag meiden, Ehmm.. kennen jullie mij nog? haha Ik ben al een hele tijd niet geweest, zo nu en dan wel even meegelezen maar te vermoeid en te beroerd om iets te melden. Ik voel me sinds een paar weken eindelijk beter, en dacht zal eens even kijken hoe het met jullie allemaal is! Liefs Marooz
Lees net de berichtjes van Meadra.... Meid ik denk haast dat het niet goed gegaan is... al hoop ik natuurlijk net als alle anderen dat het toch goed met je gaat. Sterkte meid, en een dikke knuffel
Goedemorgen. Alles met iedereen? Leuk dat je eventjes langs komt marooz. Hier druk aan de poets. De slaapkamers moeten hoog nodig een sopje hebben. Tot vanmiddag. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/260193-bevallingslijst-oktober-2011-a-8.html#post9955637
Hoi Marooz, wat fijn dat je je nu beter voelt!! Klets weer lekker mee als je zin hebt hoor! Maedra, voor jou gewoon nog maar eens een knuffel! Acda en de Munnik....die zijn live wel echt ontzettend goed! In de zin van de muziek en zag staat als een huis! Caatje, tjee wat gaat het toch anders in Spanje met de zwangerschapsbegeleiding! Female, ik hoop dat je geluk hebt want navigatie ik vind het echt een uitkomst! Zo ik heb een beroerde nacht achter de rug dus Mara en ik zitten nog in onze pyama's. Gaan we zo maar eens lekker badderen en duiken we weer even in bed of zo denk ik!
Female: Succes bij het Kruidvat. Ellenk: Jij ook veel plezier vandaag ! Marooz: hahaha tuurlijk kennen we je nog ! Fijn dat je je eindelijk beter voelt ! Nog 4 uurtjes en dan ik heb een lang weekend !! Joehoe ben maandag ook lekker vrij... moet met Esmee naar het CB dus een mooie reden om dan maar de hele dag vrij te nemen
Marooz: fijn dat je je weer wat beter voelt! En uiteraard kennen we je nog Kletst lekker mee op momenten dat je dat zelf wilt. Female en Bijzonder: mooie buiken joh!! Echt te gek!!!! die van mij is nog wat bescheiden, hoewel je het wel ziet. Ik heb al wat blote buik foto's geplaatst, nu 1 met kleren! (20wkn+4dgn)
Dank jullie wel en gelukkig kennen jullie me nog! Ik ben echt zo beroerd geweest, ben kilo's kwijt, en zit nu nog steeds op -8 kilo dan voor mijn zwangerschap! Meer meiden zo ziek geweest? De enige kwaal die me nu nog parten speelt zijn mijn bekken, maar ben bang dat dat zo blijft! Ik heb volgende week 20 weken echo, en ben erg benieuwd of alles goed is en of er idd een meisje in mijn buik zit zoals ik zelf denk haha Verder heb ik een aardig buikje, en voel de beeb erg goed. Tot zover de update!