Thanks, ik heb hem!! . Ben helemaal blij dat we nu navigatie hebben! @ Fleurop; Toch al een zwanger buikje hoor! @ Mariel; geniet ervan, 4 dagen vrij! Kynan heeft morgen ook vrij van school. Net met het mooie weer, 3 dagen lekker thuis rotzooien, heerlijk! Vandaag ook bij Action een zwembadje uit de folder gehaald voor tieneuronogwat. Waar ik ook in pas
@marooz wat een mooi buikje.. Hier zojuist terug van de 20 weken echo, alles is goed en kleintje groeit goed. Ook hebben we eindelijk duidelijkheid, we krijgen een MEISJE!! ! Vriendlief is jarig vandaag dus ik ga er weer snel vandoor..
Wat een stilte hier.... @ Worst; Heerlijk voor je dat alles goed was én je nu zeker bent dat het een meisje is. Los op roze! . Gefeliciteerd met je vriend, fijne avond!
@ Marooz: Welcome back Fijn dat het nu beter met je gaat @ Mariel: Fijn lang weekend!!!!! @ Worst: Gefeliciteerd!! Een meid!!! Had je dat zelf ook gedacht?? @ Fleurop & Marooz: Jullie hebben zeker ook mooie buiken hoor!!! Hier weer lekker bankhangen, manlief is op team-uitje, zoonlief ligt lekker te slapen
@karine, de eerste weken dacht ik een jongen, maar dat is natuurlijk maar een gevoel, wij hadden niet echt een voorkeur maar we zijn natuurlijk ontzettend blij. Morgen gaan we het kinderkamertje kopen, ik heb er zin in ! Vanavond hang ik net zoals jij in de bank
Goedemorgen! Goh, lolly jij bent al net zo vroeg als ik. Dit is toch geen tijdstip hè?! Vandaag uitstapje met een Duitse groep (vanaf een cruiseschip weer) naar Arcos en Jerez. Wandeling in Arcos is altijd mooi (heb ik meteen mijn uurtje wandelen op een dag erop zitten! ) en in Jerez gaan we deze keer naar bodega Domecq. Leuk een keer een andere bodega! Maar tis wel veuls te vroeg!!! Moet over een uurtje in de haven zijn, is drie kwartier rijden. Nu dus ff mijn verse jus drinken, ontbijtpakketje klaarmaken en dan ben ik er vandoor! @gyn's: Gisteren dus bij het kantoor van die nieuwe gyn geweest. Konden zonder probleem een afspraak maken voor juni. Prima dus. Ben erg benieuwd hoe deze gaat bevallen (hahaha, leuke woordspeling ). @Veranderende bevaldatum: Mijn bevaldatum is eerlijk gezegd niet zo laat in de zwangerschap nog veranderd hoor... De vorige keer had ze dit ook al gezegd, maar toen zei ze het zo tussen neus en lippen door en klonk ze niet helemaal zeker, dat ik het gewoon niet echt bewust opgepikt heb. Hier thuis had ik het dus wel genoteerd, voor het geval ze gelijk had, maar hield de oude datum als nog aan (weet ook niet waarom )... @Buikjes: Wat een mooie buikfoto's heb ik voorbij zien komen!!! *jaloers, jaloers, jaloers* Maar heel eerlijk: Ik heb het idee dat er bij mij toch heel licht ook wat zichtbaar is. Het valt alleen niet op, want zo was mijn buikje ook toen ik dikker was. Zelf vind ik het dus ook nog helemaal geen mooi buikje hahaha. Foto's maak ik wel, maar ik vind ze nog niet www geschikt. @marooz: Leuk dat je weer even op het forum kwam binnenwippen! Fijn ook dat het ietsjes beter gaat nu! Nou, ik ben ff mijn verse jus drinken! Fijne vrijdag allemaal! Liefs, Caroline
Goedemorgen iedereen!! Worst, veel plezier!!! Wat dat betreft is het wel jammer dat dit de 2de is, de meeste spullen hebben we al En wat leuk een meisje!!! Iemand hier al enig idee hoe ze de babykamer willen? Wij gaan 1 muur licht lila doen en ik zag van de week zo'n houten boom met vogels in de gamm/karwei krant, die wil ik dan ook op 1 muur (in lila). Verder gewoon leuk aankleden Heb trouwens vannacht gedroomd dat ons meisje een jongen bleek te zijn Caatje, fijne dag met de duitsers!!!
@lovingmom thx , nu moet vriendlief nog wakker worden dan kunnen we weg, ga zo maar alvast eitjes koken voor eisalade jummie jummie.. Wij waren ook op zoek naar een boom. Deze gevonden je kan hem zelf pimpen : MDF XXL collectie Hij staat bijna onderaan voor 26.50 ik ben benieuwd naar jou boom
Hahahaha helemaal hyper dat je lekker kunt gaan shoppen Of ben je altijd zo vroeg wakker? Die boom is ook gaaf! Ik bedoel deze: Wandboom decoreren | KARWEI
@lovingmom nee ik ben altijd rond 7 uur wakker ( lees sinds ik zwanger ben ) Ow die boom van jou is eigenlijk veel leuker haha... Kamertje hebben we eigenlijk al wel een beetje uitgezocht, we willen hem alleen eerst even zien en voelen. Hij is in ieder geval flink in de aanbieding. Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Monza | Babypark Zie je dat vogelhuisje op de grond staan hihi, hoe schattig denk dat ik dat ideetje wel ga pikken ..
De commode kant Ik zou alleen nooit meer donker hout nemen. Zie je echt alles op. Als ik heb schoogemaakt is het binnen no time weer stoffig.