Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedmiddag, Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 9.15. Fabian komt sinds vorige week zo'n 6 a 7 keer per nacht uit bed en waarvoor ??? Af en toe om gek van te worden.

Misschien is het handig om alvast een buddy te hebben. Vaak kun je als er iets aan de hand is niet gelijk achter internet (mocht je daar dan al behoefte aan hebben). ik hoor wel wat jullie er van vinden.

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja, buddy is idd handig. Tenminste dat vond ik de vorige keer wel. Toen kon ik na de bevalling niet achter de comp zo'n 4 dagen omdat we in het ziekenhuis waren en zeker tegen die tijd wil je toch graag weten hoe het met iemand is toch?

Meeting, ja ach als het lukt is het leuk. Ik heb nog zo nu en dan een meeting met november 2009 mamma's en dat is altijd erg leuk!

Verder ben ik moe!

Worst, hoe oud ben jij dan ook al weer en hoe oud moet ik me dan kleden om voor jou moeder door te kunnen?

Anz, sterkte met Cenn. Het is zo zielig voor hem maar voor jullie ook pittig lijkt me zo. Ik hoop dat hij snel een stuk beter is!

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Anz : Ik hoop dat Cenn snel weer de oude is, dikke knuf voor jou.

@princi ; ik ben 27 maar sommige mensen schatten me eerlijk waar 17, misschien 18.. Sommige zeggen uit beleefdheid 21. En dan zijn er nog dommere mensen bij die denken dat ik 15 ben :$... Sta je aan de snelweg met je auto net getankt haha...

Wat is een buddy precies ? blondje hier :)..

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    lol Hier nog een blondje... :$ :) ;) Wil ook graag weten wat een buddy precies is. Is dat iemand van het forum of iemand in real life? :(

Ben hier heerlijk aan het genieten van mijn relaxte vrije zondag thuis. Gaan uiteindelijk toch lekker de deur niet uit. Nu eerst even relaxt badderen! Tot straks! :D

Liefs,
    Caroline

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    lol eeeeeeeeen nog een blondje...
    Maar wel met zpforumervaring. Een buddy is iemand van het forum waarmee je telefoonnummers uitwisseld zodat je haar op de hoogte kunt stellen met sms als je niet kunt forummen. Dus toen Mara geboren was maar we wel in het ziekenhuis moesten blijven, heb ik dat aan mijn buddy ge-sms-ed en die heeft dat toen op het forum gezet.
    Snappie?

Dus...wie heeft er zin om mijn buddy te zijn?

Oh Worst ja 15 geschat worden, tssss.
    Ik ben 34 maar wordt ook vaak jonger geschat dus zal ik een beetje ouwelijk doen tijdens de meeting :D.
    Ik heb een keer gehad dat ze vroegen of ik stage kwam lopen toen ik ergens nieuw kwam werken....en ik was al 8 jaar afgestudeerd....toen was ik wel beledigd omdat ik vond dat ik echt best slimme opmerkingen maakte...hahahaha!

Zo ik ga ns ff kijken wat er vanavond op tv komt..

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey meiden!

een buddy, daar ben ik wel voor! is super handig.
    Dus ik meld me aan. wie wil met mijn buddy-en??

hier vrijdag super leuke en mooi bruiloft gehad van mijn beste vriendin. heb het de hele dag vol kunnen houden, was om 2 uur thuis... en weer wakker om half 8... maar goed..
    en een meeting. ik vind het wel een leuk idee!
    ik hoor het wel.

meer mensen die uit deventer/overijsel komen?
    dan is het makkelijk om samen te rijden, ik neem aan dat we ergens in het midden gaan zitten??

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedenavond meiden!!!

Niet bijgelezen, sorry! Vanmorgen is de oma van vriendlief overleden dus drukke week voor de boeg.

Las iets over buddy's en ik wil graag buddy zijn van 1 of meerdere personen hoor. Ik hoor wel als het nodig is :D

Zal proberen morgen weer bij te lezen!!

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hier uut Twente (tenminste per 1 juli) daarvoor nog achterhoek :)

Hoe is het allemaal? Ik heb niet veel kunnen bijlezen alleen pag. 177 ;)
    Zag iets met buddy. Dat is inderdaad handy. Dan kun je die sms-en als er iets is en kan ze het hier doorgeven. Is makkelijk.

Vrijdag in ondertrouw gegaan. s Avonds nog de ambtenaar van de burgelijke stand op bezoek. Gelukkig wisten we genoeg aardigs over elkaar te vertellen. ;)

Vanacht met vrienden naar Holten geweest in houten huisjes gelogeerd. Harstikke romantisch en leuk. Zoek maar eens op outdoor Holten ofzo. Echt een aanrader ook met kids!

Nou ik ga me snel weer beneden melden... tot morgen allemaal.

dikke knuf!

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Bedankt voor de uitleg Princi! Goed idee, die buddy's! Ben ik ook voor in!

Tja, alleen bij mij natuurlijk wel het nadeel dat het internationaal sms'en is dan... Dus..... Wie zou het leuk vinden om een buddy in Spanje te hebben (en het dus niet erg vinden naar een Spaans nummer te moeten sms'en)?! :D

Liefs,
    Caroline

10. Female

Female Niet meer actief

@ Caatje; thanks voor je berichtje. Jij ook nog niet gevoeld. Is ook niet heel laat hoor, het is je eerste kindje he. En idd met voorliggende placenta voel je het later zeggen ze ;)

@ Karin; thanks meid. Jij ook nog een fijne zondagavond :)

@ LM; gecondoleerd, sterkte deze week.

@ Ellen; leuk zeg, zo ff een dagje weg! Las zoiets ook in de Kampioen, kan dat? Ziet er toff uit!

@ Buddy = idd wel een goed plan. Hoe gaan we dat organiseren? :D

Ik denk dat de baby dacht; mam, ik stel je wel even gerust..
    Vanmiddag in bed voelde ik de kleine heel erg goed, was hartstikke druk gewoon!! :$:)
    Ik voel me helemaal gerustgesteld....

Zo weer verder dance battle kijken, zooo leuk.
    En morgen is mijn man eindelijk weer vrij, een dagje thuis rommelen met z'n vieren. Én mooi weer! :D

Fijne avond nog allemaal!!

11. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Buddy's organiseren? Wellicht eerst handig ff een lijstje te maken van wie dat wil? Heb vast de namen gepakt die nu al ja gezegd hebben. Wil je jezelf toevoegen, quote dit dan en zet je naam en bevaldatum erbij:

BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe:

lolly
    Princi
    Sjoon
    LovingMom
    EllenK
    CaatjeM, bevaldatum: 25 oktober
    Female

Als we weten wie er allemaal deelnemen en ook weten wanneer de geplande bevaldatum is kunnen we mensen gaan linken.

Goed plan? :(

Enne... Oh ja, voor mij persoonlijk is het dus ook van belang dat je er geen bezwaar tegen hebt om internationaal te "moeten" sms'en... :)

Liefs,
    Caroline

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Dames,

Niet meer bij gelezen maar wil jullie even een goede nachtrust toewensen.
    Ik ga er zo in, morgenvroeg moet ik weer een spuitje ophalen.

Emma : Is het zonnetje bij jullie nog gaan schijnen ?? Wanneer kom je weer terug ??

13. Female

Female Niet meer actief

wow nu weer, tijdens lezen op zp, een overduidelijk schopje... zucht....
    ik klim weer terug op mn wolk hoor.... :)

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Female, veel plezier met klimmen :D.

Idd handig om qua buddy's niet dezelfde bevallingsdatum te hebben voor zover je dat kunt plannen dan...

Trusten allemaal!

15. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Hee lieve dames, bedankt voor de pbs en sorry dat ik helemaal niet meer gepost had. Ik vond het een beetje moeilijk om op het forum te komen. :s het ziet er hier ietsje rooskleuriger uit dan vorige week. Ik blijf vruchtwater aanmaken en hoewel het nog steeds heel weinig is lijkt het erop dat het wel toeneemt en ik het niet direct allemaal verlies. Ik mag waarschijnlijk komende week naar huis, als het zo blijft kunnen ze weinig voor me doen. Het enige dat we kunnen doen is afwachten en hopen dat het de komende weken zo doorgaat. In het gunstigste geval moet ik nog ruim 11 weken plat liggen en kan ons kindje goed doorgroeien. Maar de kansen zijn klein al worden ze elke dag iets groter en er blijven natuurlijk risico's op verschillende problemen. We bekijken het van dag tot dag en elke dag winst is er een.

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Maedra dikke knuffel voor jou en manlief en wat een vechtertje in je buik.

17. Female

Female Niet meer actief

@ Maedra; veel sterkte, liefs en knuffel. Ik duim keihard voor jullie mee dat dit kleine kindje bij jullie blijft!

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wauw maedra, dus toc heel iets positiefs! hopelijk blijft het zo, en maak je steeds meer vruchtwater aan!
    ik hoop en duim voor je. dikke knuff meis!
    en je hoeft je niet te verontschuldigen.
    jij hebt andere zorgen op het moment, veel belangrijkere!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wow Sjoon jij was vroeg op :$...

Zo ik ga spuitje halen en daarna na de gemeente toe om te kijken of het lukt om het kindje te erkennen...

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

Maedra, fijn iets van je te horen en ook nog een beetje positief nieuws! Ik ga de komende weken heel hard voor je duimen meid!! Elke dag schiet je wel een keer door mijn gedachten. Heel veel sterkte!!!

Buddy lijst, zet Bijzonder er ook maar op. We zijn al eerder tegelijk zwanger geweest en toen was ze ook buddy, ga er vanuit nu weer :D

Deel Deze Pagina