Een goedemorgen! Weer lekker geslapen. Vandaag een ochtendje werken bij bodega González Byass (beter bekend als Tio Pepe). Veel zin is, is een prachtige bodega met een heel mooie rondleiding. Vertel hun verhaal altijd graag. @Maedra: Fijn dat je weer even een berichtje hebt achtergelaten. Natuurlijk hoef je je niet te verontschuldigen! Je moet online komen wanneer jij kan en wil (net zoals iedereen trouwens ). Maarreuh... Wat geweldig dat de kleine het nog steeds goed maakt! Ongelooflijk! We blijven duimen en hopen dat het zo positief door blijft gaan! Veel sterkte meis! @Sjoon: Jeetje, jij was inderdaad mega vroeg op vandaag! Was daar nog een reden voor?! @Worst: Succes met het erkennen van de kleine! Ik hoop dat het vandaag lukt!!! @Buddylijst: Zou handig zijn als iedereen die mee wil doen zelf de lijst even wil kopiëren en dan haar naam én bevaldatum erbij wil zitten. Voor degenen wiens naam er al staat: zet er aub even je geplande bevaldatum bij! Bij voorbaat dank! BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe: lolly Princi Sjoon LovingMom EllenK CaatjeM, bevaldatum: 25 oktober Female Bijzonder Fijne maandag allemaal! Liefs, Caroline
Poeh Maedra, dat is positief! Jouw kindje heeft er zin in. Ook zwaar voor jou en je man zeg. Poeh! Heel veel sterkte en natuurlijk snappen we het als je het moeilijk vind om hier te komen. Knap dat je ons toch een update bent komen geven!
BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe: lolly Princi Sjoon LovingMom - 11 oktober EllenK CaatjeM - 25 oktober Female Bijzonder - 16 oktober Edit: heb het voor bijzonder ook even ingevuld, die is op vakantie en misschien leest ze er overheen.
BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe: lolly Princi Sjoon LovingMom - 11 oktober EllenK - 1 oktober CaatjeM - 25 oktober Female Bijzonder - 16 oktober Maedra! Goed nieuws... JiPPiE! Klinkt nu wel zoals bij mijn kennisje. Haar mannetje kwam veel te vroeg maar verder helemaal gezond ter wereld! Moet nu aan het werk. Kom later weer terug!
meiden, heb niet alles terug gelezen, ben lekker terug van vakantie. Zie wel dat maedra relatief goed nieuws heeft, ik blijf voor je duimen meis! Heb echt veel aan jou en je verhaal gedacht, zooo heftig! hier aan het genieten van de eerste schopjes, weet nu echt heel zeker dat het de kleine is. Verder nog wat belangrijks gemist?
Cenn is weer beter.. Speelt er weer flink op los dus dat geeft een hoop rust buddylijstje maken; erruug handig volgens mij! T is natuurlijk fijn als je iets meteen kwijt kan en ook handig dat we hier op t forum een beetje op de hoogte blijven zonder dagen te wachten misschien handig om op de bevallingslijst bij info straks ook de buddy te plaatsen? dan is t qua bevallingsdatum ook makkelijk in te delen zetten we er gewoon. - buddy; henkie. achter? hier geen problemen met internationale smsjes zenden en ontvangen hoor! Female; lekker genieten van ieder bevestigend schopje! Maedra; wat fijn om wat van je te horen en gelukkig is je moppie er nog! nog wekenlang platliggen is niet t leukste om te doen maar over een paar weekjes heeft je uk al een grote overlevingskans en kunnen ze iig hormonen toedienen om de longentjes te rijpen... Hou je sterk! knuff!
Anz: ik ben in Ierland geweest, Dublin. Echt heerlijk! Alleen jammer dat het samenviel met het historische bezoek van de Engelse Koningin, de finale van de Europa Cup en het bezoek van Obama vandaag, daardoor was het constant chaos in de stad, maar ach, het mocht de pret niet drukken Het buddy idee heb ik nog niet helemaal door, maar dan sms je met elkaar als je even niet online kan zijn? Ik verwacht zelf dat ik wel heel regelmatig online ben, maar ja, als je bv. in het ziekenhuis terecht komt ofzo, dan is dat natuurlijk anders. fijn dat Cenn weer beter is anz!
Sahi, het is meer als wanneer je bevallen bent en geen mogelijkheid hebt om op de computer te komen. Je sms't dan je buddy met je nieuws en die plaatst het voor je bij ons
ow op die manier. Prima toch?! Ik ben eind oktober uitgerekend, is het dan handig als ik buddy ben van iemand van begin oktober? Dan is de kans kleiner dat je tegelijk bezig bent zeg maar.
29.09; Lolly - 2e - ♀/♂ - ziekenhuis - flesvoeding - buddy; ? 01.10; Anz87 - 2e - jongen♂ - ziekenhuis - flesvoeding - buddy; ? 01.10; EllenK - 1e - jongen♂ - ziekenhuis - borstvoeding - buddy; ? 10.10; Princi - 2e - jongen♂ - ziekenhuis - buddy; ? 11.10; Lovingmom - 2e - meisje♀ - ziekenhuis - flesvoeding - buddy; ? 16.10; Bijzonder - 2e - meisje♀ - ziekenhuis - flesvoeding - buddy; ? 24.10; Female - 3e - ♀/♂ - ziekenhuis - borstvoeding - buddy; ? 25.10; CaatjeM - 1e - ♀/♂ - privékliniek - borstvoeding - buddy; ? 06.11; Sjoon - 2e - ♀/♂ - ziekenhuis - buddy; ? Misschien handig om dan vanuit dit lijstje van de laatste buddy te zijn van de eerste ofzo?
Hoi, Maedra, toch nog hoop.... ik duim voor je baby en voor jullie. Heel erg veel sterkte & kracht. Afspraak VK vanochtend was 5 minuten, bloeddruk ok, baarmoeder meten ok (net boven mijn navel) 20 wkn echo doorgenomen, en 5 minuten later was ik weer weg. Prima. Meeting doe ik niet aan mee en buddy lijst ook niet. Ik ben 24/7 online en vriendlief ook dus met het melden komt het wel goed en anders posten we het wel later. Voel me eerlijk gezegd niet zo geroepen om dat te doen. Of doe ik nou stom? Cenn is weer beter! Dat is fantastisch nieuws!
Ow Anz mijn prik was verschrikkelijk, alle keren dat ik gezegd had dat het pijn deed was niets vergeleken met vandaag. Maaaar tis voor een goed doel . En het is gelukt om ons kindje te erkennen, verklaring die we nodig hadden die hadden we niet, maar sinds ons laatste bezoek heeft de dame van burgelijke stand de regels laten veranderen waardoor het nu gewoon mogelijk was. Verder net mijn gezicht in een heerlijk taartje met slagroom gedrukt, JUMMIE JUMMIE... Woensdag maar eens kijken wat de diëtiste me voorschrijft i.v.m. de suiker haha... .. @anz wat fijn dat Cenn weer lekker speelt.. @caatje ik heb ook geen probleem om internationaal te smsen geld voor ontvangen/verzenden. @sahi, hoe was de vakantie ? Goed genoten ? Wat fijn het die trapjes .. Ellenk : Werkse! En even een fotootje van de eerste aangekochte spulletjes : Een roze/witte koeka box kleed. Voor onder die koeka boxkleed een antislip ( onderin de foto ). Omkleedkussen-hoes van de hema ( omkleedkussen had ik nog van de eerste uitzet in verpakking ). Tuttenlap + knuffelbeest. 3 Rompertjes 1 Fuchsia, wit met roze en een met roze... Bekijk bijlage 153212
@goldduke, ik vind niet dat je stom bezig bent hoor, ik snap je keuze als je daaraan niet mee wilt doen, ik ben ook vrij nuchter in dat soort dingen al lijkt het me wel supercool straks al onze baby's op een foto te hebben .. Ow en alles goed bij de vk fijn om weer wat goed nieuws te horen
Tuurlijk is dat niet stom Goldduke! Ik heb verder ook geen internationale problemen . Sahi, fijn dat je een lekkere vakantie had! Ik wil ook nog echt eens graag naar Ierland!
BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe: lolly Princi Sjoon LovingMom - 11 oktober EllenK - 1 oktober CaatjeM - 25 oktober Female Bijzonder - 16 oktober Mariel - 29 oktober Ook hier geen problemen met internationale smsjes hoor Hele dikke knuffel voor Maedra !! Worst: Super schattige spulletjes ! Vanmorgen naar het CB geweest met Esmee, en alles was super goed. Ze is een beetje kleiner dan gemiddeld maar papa was ook heel lang een kleine opdonder en dat is ook helemaal goed gekomen, en ze is lichter dan gemiddeld maar ze is dan ook erg actief dus dat was ook dik in orde. En verder loopt ze heel erg voor qua ontwikkeling, ze praat ontzettend goed en haar motoriek is ook perfect. Kreeg gewoon een compliment voor haar opvoeding, ben dus ook ontzettend trots hihihi. Buiten dat echt een k*t ochtend gehad... Te lang verhaal, maar het komt er op neer dat mijn ouders erg vrolijk waren NOT, en dat mijn moeder ziek is en mijn vader even doodleuk zei dat dat kwam door het Lief Event, en bedankt neem mijn moeder nog eens mee.... en mijn broertje ook nog ontzettend vrolijk NOT Esmee kwam ophalen en al met al heb ik het idee dat het allemaal mijn schuld is... Kennen jullie dat ??? Doe het echt nooit goed of het deugd niet BAH BAH BAH en niemand houdt er rekening met mij maar ze zijn zelf allemaal zooooo zielig... Sorry voor mijn gezeur hoor, heb het even helemaal gehad met familie !!!
thx dames, dacht even dat het stom was, neuh ben niet onzeker deze periode hoor Mariel, we hebben allemaal soms van die dagen... waait wel over. Worst, ik wil ook zo'n boxkleed, echt leuk! Vriend(lief?) heeft ook weer van zich afgeschreven... Is goed lieverd, wat jij wilt.: bultjes, kuilen, putten en andere gezellige mooimakers