Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Mariel, ik ken dat gevoel heeeel goed! Kom het er hier maar uitgooien!
    En wat een heerlijk compliment van het CB!!

Gold, wat fijn dat je helemaal niet onzeker bent deze periode ;)

Enneh....ik ben op de helft :D
    (als ik niet over tijd ga dit keer dan...)

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ola,

Sahi, welcome back.

Anz, fijn dat Cenn weer beter is. Stuk rustiger.

Gold, hier mag je alles lekker zelf weten dus het is niet stom.

Worst, leuke spulletjes zeg! Mooi roze is niet lelijk!
    Ik heb in Munster bij Zara leuke baby dingen gezien. Toch mezelf ingehouden en een Mickey Mouse payama en een piratenshirt (rood met een piraten gezicht met een lapje voor het oog gestikt) gekocht.

Na hemelvaart gaan we een begin maken aan het kinderkamertje. Ben benieuwd :)

Nou geniet nog van de mooie dag!
    Laterrrrrr

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

och Mariel.... knuf voor jou!

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @lm heel veel sterkte gewenst de komende tijd voor jullie.

@ellenk gefeliciteerd met jullie ondertrouw.
    Werkse vandaag.

@female wat fijn dat je de kleine hebt gevoeld. En vandaag al leuke dingen gedaan

@worst is alles goed gegaan in het zh met de spuit halen. Leest verder; He gatsie wat vervelend dat ht zo'n pijn deed. Maar net wat je zegt alles voor een goed doel. Leuke spulletjes hoor echt lief.

@maedra wat spannend allemaal voor julliee pfff. Een dikke knuffel en veel sterkte.

@sahi fijn he die eerste schopjes. Daar kan ik echt van genieten.

@anz wat fijn dat het zo goed gaat met cenn.

@goldduke nee hoor dat is niet stom. Niks moet.

@princi jaaa 20 weken leuke mijlpaal hoor.

@mariel dikke knuffel. Ik ken het ook. Van die dagen dat niemand iets goed kan doen, niemand vraagt aan je hoe gaat het met je enz. Normaal hoeven ze dat echt niet altijd te vragen maar soms heb je daar gewoon behoefte aan.

Fabian kwam er de afgelopen week elke nacht zo'n 6 a 7 keer uit om ??????? Gisteren een nachtlampje in het stopcontact gedaan en wat denk je.........geen 1 keer uit bed. Misschien was het gewoon angst van hem. Ik voel me nu wel schuldig want ik ben wel eens erg boos geweest op hem 's nachts. Terwijl hij misschien wel gewoon bang was. Dit voelt niet goed hoor.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mariel: dikke knuffel voor jou!!

princi: op de helft!! Yes!

goldduke: wat een leuke blog weer!
    maakt toch niet uit dat je daar niet aan mee wilt doen?!

@erkennen: dat is bij ons inmiddels ook gebeurd! Het wordt allemaal steeds echter!

@buddy: zet mij er maar bij hoor, 27-10.

lolly: nu is het toch wel goed? Niet schuldig voelen hoor, mama's weten ook niet alles!

@ babykamer: gaat hier rond hemelvaart een start gemaakt worden.

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe:

lolly - 29 september
    EllenK - 1 oktober
    Princi - 10 oktober
    LovingMom - 11 oktober
    Bijzonder - 16 oktober
    Female - 24 oktober
    CaatjeM - 25 oktober
    sahi - 27 oktober
    Mariel - 29 oktober
    Sjoon - 6 november

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi ja nu is het wel weer goed hoor. Ik ben allang blij dat hij nu weer gerust kan gaan slapen.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

yep, mij moest werken om 7 uur al. dus vandaar dat ik vroeg op was!
    morgen weer zo vroeg

@anz: fijn dat je zoontje zich weer beter voelt!

verder snel over heen gelezen, ik moet eigenlijk wat maken. maar dat duurt minstens 2 uur, (dat het in de oven staat) dus moet ff beginnentje doen. maar kon het niet laten ff te kijken wat er gezegt was!

@goldduke: je mag helemaal zelf weten of je mee doet met een meeting, en/of buddy zijn. dat vind ik niet raar hoor!

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh lolly dat ken ik ja...dan wordt ik boos of ge-ergerd omdat Mara zo hysterisch doet....blijkt dat ze honger heeft bijvoorbeeld....zucht...

10. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe:

lolly - 29 september
    EllenK - 1 oktober
    Fleurop - 2 oktober
    Princi - 10 oktober
    LovingMom - 11 oktober
    Bijzonder - 16 oktober
    Female - 24 oktober
    CaatjeM - 25 oktober
    sahi - 27 oktober
    Mariel - 29 oktober
    Sjoon - 6 november

Ik doe ook mee. Lijkt me inderdaad erg handig.
    Ben net terug van familieweekend... tjee, heb er wel weer genoeg van. Opmerkingen als 'goh, weet je zeker dat het geen tweeling is?', en mijn schoonmoeder: 'ik wil morgen wel aan je buik voelen hoor' :$ pardon? Raar mens. Heb geantwoord dat ik hier over na moet denken en het toch wel erg intiem vind... Ze is er gelukkig niet meer om terug gekomen.
    Maar we hebben het weer overleefd!

Ik lees niet alles terug, maar iig een klein hoopgevend berichtje gelezen van Maedra. Ik duim voor jullie!!! Het is iig een klein vechtertje.

Morgen reageer ik wel weer uitgebreider. :)

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@fleurop: hier ook iedereen die vraagt of we zeker weten dat het er geen 2 zijn... af en toe om gek van te worden

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Princi: Jippie op de helft, lekker hoor !
    Lolly: Ach meis dat hebben we allemaal wel eens, dat je boos wordt en achter af blijkt dat niet helemaal terecht :)... ook een dikke knuffel voor jou !
    Ellen: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw !
    Fleurop: hahaha fijn he familie, verder wel leuk gehad ?

Dank voor jullie dikke knuffels ! Wordt een mens weer vrolijk van :D
    Heb ook even lekker een heleboel verse bloemen gekocht (want bloemen houden wel van mensen hahaha) en ga nu op de bank met een zak chips lekker zappen en doe verder niets meer vandaag.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: jeetje zo vroeg werken. Deed ik 'vroeger' ook, maar zou het nu echt niet meer kunnen zeg! Succes morgen weer.

fleurop: ja gek he, mijn collega's zeggen ook steeds dat mn buik groeit en mn gamilie moet er ook steeds aan zitten. Kan er slecht tegen, maar deed het bij mijn vriendinnetje ook, wel met toestemming, maar geen idee of ze zich ook heeft moeten verbijten, zoals ik nu.
    ik krijg gelukkig niet de vraag of het een 2-ling is.

mariel: wat een goed idee, zo met een zak chips op de bank Grey's Anatomy kijken!
    Van mn collega's en schoonfamilie moet ik beter eten, omdat ze in mn gezicht zien dat ik afval. Was vanmorgen thuis 75 kilo, bij de vk steeds tussen de 76 en 77.

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker rustig hier meiden ;)

15. Female

Female Niet meer actief

@ Sahi; Fijn dat je weer terug bent. Lekker genoten met z'n tweetjes?
    Zalig he, de eerste schopjes :)

@ Gold; mooi dat alles goed was!

@ Worst; lief al dat roze :D

@ Mariel; wat een gedoe zeg met je ouders. Voel je je nu weer beter? Bloemen en chips, wat wil je nog meer?! :D

@ Gold; helemaal niet stom, tenslotte is het zonder verplichtingen he, zo'n forum ;)

@ Princi; halfway! Tijd vliegt he! :$;)

@ Lolly; goed plan dat lampje. Voel je niet schuldig hoor, soms is het nu eenmaal uitvogelen wat werkt. En ons geduld kent ook limieten he ;).
    Thanks, hier een lekker dagje gehad, ff naar de stad met Celeste en vanmiddag nog met Kynan. Verder beetje rotzooien en relaxen thuis. En ge-bbqt

@ Fleurop; weekendje weer overleefd, nu heerlijk in je eigen huis :)

Ik ga weer verder chillen :)

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Inderdaad heel rustig hier!

Ik heb een druk middagje gehad, zijn voor het eerst (spontaan) gaan baby-spulletjes-spotten! :D Was een goede eerste oriëntatie: kinderwagens (3 in 1), kinderkamerideeën, bedjes e.d. gezien en al een paar dingen gezien die we wellicht wel willen! ;) :D Binnenkort een tweede oriëntatie. ;)

Nu een beetje opgebrand. Plof nog ff op de bank met wat reruns van Sex and the City en dan lekker op tijd naar bed! Morgen weer werken voor een cruiseschip (op de bus dus), gelukkig niet al te vroeg. Hoef pas om 9 uur van huis. Zálig! :D

Even herhalen:

BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe
    :

lolly - 29 september
    EllenK - 1 oktober
    Fleurop - 2 oktober
    Princi - 10 oktober
    LovingMom - 11 oktober
    Bijzonder - 16 oktober
    Female - 24 oktober
    CaatjeM - 25 oktober
    sahi - 27 oktober
    Mariel - 29 oktober
    Sjoon - 6 november

Wie ook deel wil nemen aan het buddy systeem, zet je naam en bevaldatum erbij! :) Oh ja, lijkt me een goed idee om het bij de bevaldatumlijst te zetten als deze lijst compleet is en de buddy's zijn toegekend.

Lief dat al zovelen aangegeven hebben het niet erg vinden een buddy in Spanje te hebben! :) :cool:

Liefs,
    Caroline

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Wauw, ik ben vandaag 18 weken zwanger!!! :D Jeetje, wat gaat het snel ineens! :$ :cool:

Ik had gisterenmorgen trouwens lekker gewerkt bij de bodega. Vandaag dus voor een cruiseschip werken, engelstalige groep, das altijd leuk! :) Zeker op een dag als vandaag, het wordt namelijk heerlijk 33 graden! :cool:

Ik mag de groep weer meenemen naar Jerez (mijn eigen stad dus, das ook altijd leuk! :D) en we gaan in ieder geval naar de paardrijschool. Verder weet ik nog niet precies wat het programma is, zie ik zo wel als ik in de haven kom. :D

Fijne dinsdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

18. Female

Female Niet meer actief

Veel plezier op je werk, heerlijk dat het zo warm is!
    Ja het gaat toch echt snel allemaal he. Heel dubbel, aan de ene kant ben ik ongeduldig maar aan de andere kant wil ik er liefst heeeel lang van genieten... :)

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Jaaaaaaaaaaah zo is het precies Female! :$ ;) :)

Zo, ik heb nog lekker een half uurtje voor ik van huis moet. Lekker relaxt. Nu dus weer mijn verse jus drinken, boterhammetje om mee te nemen klaarmaken en een banaantje eten. Smakelijk!

Oh ja, even weer de buddy lijst herhalen:

BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe
    :

lolly - 29 september
    EllenK - 1 oktober
    Fleurop - 2 oktober
    Princi - 10 oktober
    LovingMom - 11 oktober
    Bijzonder - 16 oktober
    Female - 24 oktober
    CaatjeM - 25 oktober
    sahi - 27 oktober
    Mariel - 29 oktober
    Sjoon - 6 november

Wie ook deel wil nemen aan het buddy systeem: kopieer de lijst en zet je naam en bevaldatum erbij! :)

Liefs,
    Caroline

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

moggel!

Vandaag komen ze foto's maken van mijn huisje en dan kan ie op Funda....
    Echt mijn huis heeft in al die jaren dat ik er woon nog niet zo prachtig uitgezien. Waarom wil ik hem eigenlijk verkopen? ;)

De poes is ook een beetje van slag alles opgeruimd en nu zijn sommige kamers in een verboden terrein. Nou ja vanmiddag mag ze weer los :)

iedereen veel plezier met werken of wat je ook moet doen vandag....

hebben we nog echo's of andere dingen?

Nou ja ik zie het wel.

Laterrrrrrrr ....

Deel Deze Pagina