Morning ladies, Female: Thanks, voel me na de chips en bloemen inderdaad beter hahaha Caatje: Gefeliciteerd met de 18 weken !! En jij ook weer een fijne dag. Ellenk: Oh spannend joh, hoop dat je snel kijkers hebt. Jij ook een fijne dag. Zo gisteren even heerlijk met mijn man gepraat over dat stomme gedoe van mijn ouders, en dat lucht toch wel op hoor. Hij denkt er gelukkig hetzelfde over... Ben er nog steeds even klaar mee, maar kan met er nu niet meer druk om maken. Lekker maar 3 daagjes werken, en volgende week ook ! Jippie ! Hele fijne dag allemaal vandaag !!! Oh en wie gaat nu de buddy's verdelen of wachten we nog op een paar reacties ?
female: waren met een bevriend stel weg, maar we hadden wel echt het besef dat dit 1 van de laatste keren zonder kleintje is. Heel dubbel, heb zo'n zin in de komst van de kleine, maar inderdaad, echt alles zal anders worden! ja ik vind zwanger zijn geweldig, maar ben ook veel te nieuwsgierig naar ons kleintje en hoe alles dan zal zijn. Dus als alles morgen af was, was het ook prima, al is het zwanger zijn ook geen straf voor mij. Heel dubbel. Weten jullie al of het de laatste keer is voor jullie? Ik weet zeker dat we heel veel kindjes willen (4 of zo), mits we ze allemaal een goede toekomst kunnen geven natuurlijk en als het allemaal lukt natuurlijk! Caatje: huh, ben je vooruit gezet dan? Eerst liep je toch een paar dagen achter mij? Ik ben in de war mariel: heerlijk he, chippies?! ellenk: hoop dat het gaat lukken met verkopen! all: een collega van mn vriend heeft een hele zak kleertjes voor ons meegenomen. Zo lief! Verder heftige werkdag voor de boeg vanmiddag, wel spannend. Zal wel zien hoe ik het allemaal doorsta.
Sahi: Hier is het inderdaad de laatste keer dat ik zwanger ben, ik vind twee kindjes echt fantastisch en ben super blij dat het allemaal (tot nu toe) gelukt is Dus ben wel extra aan het genieten nu van deze zwangerschap. Wat ontzettend leuk dat je een hele zak met kleertjes hebt gekregen zeg, altijd fijn dat soort verrassingen ! Sterkte op je werk, heb ik iets gemist ? Ga vanmiddag weer even voor mijn werk naar Ikea, hahaha meteen even stiekum voor mezelf kijken natuurlijk
ik werk in de ambulante zorg voor mensen met een verstandelijke handicap en in een gezin is nogal wat heftigs gebeurd. Vanwege privacy kan ik er niet te veel op in gaan, maar ik ga vanmiddag even langs om mijn client te steunen in de situatie. Wordt emotioneel en zwaar, al ben ik goed voorbereid. Ik kom er ook wel weer goed overheen, maar het zijn wel altijd zware dagen. De zak kleding net even opgehaald, zo'n ikea tas helemaal vol met maatje 50 en 56 en die jongen heeft nog 2 zakken! Allemaal vorig jaar nieuw gekocht. Dus wij zitten goed de eerste paar maandjes!
Goedemorgen dames! Even snel voor ik weer weg moet Controle was goed! Baarmoeder 1 vinger onder de navel en bloeddruk was 55/100. Voor de baby heel goed, maar dat is wel de reden dat ik vaak moe ben Kom snel weer gezellig meekletsen! Nu eerst eten en dan voor het eerst met zoonlief naar de kapper
Sahi: Jeetje pittig meis, vind het altijd heel knap als mensen daarin kunnen werken. Ik ben daar echt veel te emo voor Succes in ieder geval ! Leuk joh al die kleertjes ! haha voorlopig hoef je niet meer te shoppen LM: Succes bij de kapper, benieuwd hoe je zoontje het gaat vinden. Zo nog half uurtje en dan ga ik er weer vandoor, prima dagje zo
Mariel79: fijn dat je er met je man over kan praten en dat je je er niet meer druk om maakt. (dat gedoe met je ouders). Uiteindelijk heb je daar alleen maar last van. Het familieweekend was verder niet echt super. Het was gewoon te lang. Gewoon niet echt mijn ding. Maar we zijn weer lekker thuis LovingMom: Mooi dat de controle goed ging!!! lage bloeddruk dus.. nouja, beter dan te hoog en gewoon lekker rustig aan doen Sahi: in de zorg werken kan soms erg heftig zijn. Ik weet er alles van. Maar belangrijk is dat je het thuis naast je neer kan leggen, maar ook ook over kan praten. succes/sterkte iig. Ellenk: spannend, huis verkopen! Nu zie je natuurlijk extra alle mooie details. maar waarschijnlijk krijg je er nog meer moois voor terug Caatje: 18 weken! Heerlijk he! En het gaat allemaal zo snel. Voor je het weet heb je een kleine in je armen. Hier gaat verder alles prima! 3 dagen vrij= 3 dagen nauwelijks last van de ischias. Morgen gewoon weer aan het werk dus hopen dat het dan ook meevalt. We zullen zien!
Goedemiddag! Heerlijk dagje gewerkt: plezierig uitstapje met een leuke groep mensen en nog zalig weer ook! Wat wil je nog meer?! De groep bestond wel voornamelijk uit Britten, dus niet zo veel fooi. Ach ja... Bedankt voor de felicitaties met m'n 18 weken! @EllenK: Succes met de verkoop van je huis! Mag poes inmiddels weer in het hele huis komen?! @Mariel: Fijn dat je er met je man over hebt kunnen praten! Is toch altijd beter het van je af te praten! En bij wie kun je beter terecht dan bij je eigen hubbie! @Sahi: Ja, nou eigenlijk was ik dat bij mijn vorige gyn bezoek al. Alleen toen had ze het zo tussen neus en lippen door gezegd, alsof ze ook niet helemaal zeker was, dat ik er toch niet zo op heb gelet. Maar ben dus maar liefst 5 dagen vooruit gezet! Nou, wij zijn nog ff de deur uit. Morgen lekker een dagje niet werken, om 13h controle bij de vk. Ben zo benieuwd wat ze van mijn gewicht zal zeggen!!! Liefs, Caroline
BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe: lolly - 29 september EllenK - 1 oktober Fleurop - 2 oktober Emma29 - 2 oktober maar zal eind sept zijn ivm keizersnede.. Princi - 10 oktober LovingMom - 11 oktober Bijzonder - 16 oktober Female - 24 oktober CaatjeM - 25 oktober sahi - 27 oktober Mariel - 29 oktober Sjoon - 6 november Wie ook deel wil nemen aan het buddy systeem: kopieer de lijst en zet je naam en bevaldatum erbij! hey meiden hier terug van vakantie !! en lekker weer internet ... zalig wat mis je dat zeg gister opgeruimd en de was vanmorgen weer werken en vamiddag fysio gehad .. druk druk dus maar alles is verder goed wel nog moe van de vakantie want voor mij was het een marathon om overal te komen maar het was wel super leuk !! maedra zag dat je uk nog steeds aan het vechten is ... hou vol ukkie !! en een dikke knuf !! en de rest een zwaai te veel om op te reageren .. sorry ..
Ja ja Caatje, Pepje mag weer overal naartoe. Morgen moet ze voor haar jaarlijkse checkup dus ben extra lief tegen haar (niet dat ze het erg vindt hoor) Welcome back Emma! Ik ga zo nog maar eens een rondje wandelen met vriendinnen. Beetje aan mijn conditie werken. tot laterrrrr maar weer
Hoi, even snel: net 20-wekenecho gehad en alles was prima! Beetje bagger kwaliteit echo-scherm (vergeleken bij die van Tess) en geen dvd,dus ditmaal doen we wel een pretecho. Anders heeft Tess wel een film en haar zusje straks niet. Maar super opgelucht dat alles goed is en nog een meissie is helemaal leuk. Buddy,hoeft niet. Ik heb nog veel contacten met de febr.mama's en een van hen kan hier posten als ik bevallen ben. Vorige keer zat ik tot 4 cm ontsluiting en 1 1/2 na de bevalling op het forum....ha ha ha.
Emma: Welkom terug !! Suus: Fijn dat alles goed wat met de echo ! En een meisje wat super, gefeliciteerd !! Zo administratie weer gedaan, nu douchen en lekker op de bank hangen. Dag meisjes slaap lekker en tot morgen
leuk suuszwanger!, een meisje! hier zojuist naar babypark geweest. en hebben de maxicosi mura 3 besteld. de x adventure van het weekend verkocht...
fleurop: ja de zorg is mentaal erg zwaar, vooral mijn vakgebied kan erg pittig zijn. maar daarmee wel heel spannend en uitdagend, ik werk er met veel plezier en voldoening. Het bezoek bij het gezin viel uiteindelijk mee voor mij, maar het is gewoon heftig allemaal. Ben blij dat ik een luisterend oor kan zijn voor de mensen. als die ischias erger wordt met werken, zou je misschien even overleg moeten hebben met de arbo-arts... jammer dat het familie weekend niet zo'n succes was... caatje: bij de laatste echo was ik eigenlijk ook 2 dagen verder, maar ze deden de termijn niet meer aanpassen, die maken ze met de 9-weken echo definitief en dan wordt er niks meer gewijzigd. emma: welkom terug hoor! lekkere vakantie gehad? ellenk: ow sterkte met je kat, die van mij vinden het uitstapje altijd prachtig, maar de meeste katten vinden dat niet suus: leuk, een meid erbij! Jammer dat de echo zo slecht was. Hier doen ze geen dvd bij de 20-weken echo, dus wij gaan voor de pretecho. Fijn dat alles verder goed was. mariel: goed bezig met je administratie. sjoon: leuk dat je een maxicosi hebt besteld! all: hier dus klaar met werken en nu lekker niks. Wou dat ik wat actiever was, maar heb gewoon geen zin... Krijg ook nog eens een box dit weekend Ik wordt echt verwend zeg!!
was de vakantiefoto's aan het uitzoeken en zag opeens dat mijn buik inderdaad niet gewoon dik is, wat ik zelf altijd volhield tot vorige week. Van mn vriendinnetje mocht ik al niet zeggen dat ik nog gewoon dik was van mezelf. Dus wilde even komen showen
Goedemorgen Caroline al wakker? Je bent altijd een van de eerste Dames: 25.05; CaatjeM - controle vk 25.05; LovingMom - 20 weken echo 18.15 Veel plezier & succes vandaag.
Goedemorgen dames!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vanavond 20 weken echo *hyper* daarna helaas condoleance.........hoe dubbel kan het leven zijn.
Een goedemorgen! lol Yeps Goldduke ben inderdaad al wakker, maar niet zo vroeg als jij vandaag! Wel grappig, want ik werd dus wakker op het tijdstip dat jij je berichtje postte! Vanmorgen eerst zwemmen en daarna dus om 13h naar de vk. Ben echt heel benieuwd wat ze gaat zeggen van mijn niet toegenomen gewicht... Mijn gewicht is dus echt nog geen grammetje meer en zéker de afgelopen week heeft niet geholpen, daar ik (sorry voor het onsmakelijke onderwerp) diarree heb... En weet je, heb geen idee hoe ik eraan kom... Voel me verder niet ziek of slecht of zo, heb alleen diarree. Beetje lastig, maar op zich geen ramp... @Emma: Welkom terug! Hoe is je vakantie geweest? Lekker kunnen relaxen en genieten?! @EllenK: Succes vandaag met de jaarlijkse check-up van Pepje! @suuszwanger: Fijn dat de 20 weken echo goed was! En wat leuk dat jullie weer een meisje krijgen! Gefeliciteerd! @Sahi: Tja, de gyn had bij mij mijn termijn dus bij de vórige echo al aangepast, alleen had ik het zelf dus niet echt opgepikt dat dat de nieuwe officiële datum was. Beetje mutsig dus lol @LovingMom: Jeetje zeg, heftig dagje vandaag heb je! Succes en veel plezier toch in ieder geval bij de 20 weken echo! En sterkte bij de condoleance... *hug* Nu zo eerst even lekker ontbijten. Liefs, Caroline
Sjoon: Leuk zeg, lekker wezen shoppen dus ! Sahi: Lekker laten verwennen ! Caatje: Succes bij de vk. LM: Succes bij de 20 wk echo, spannend ! Hè gats, en sterkte bij de condoleance Zo hier veeeeeeel te kort geslapen *gaap* *gaap* Vriendlief wilde gisteren in bed nog even met de laptop kijken naar misschien een weekje vakantie, gevolg pas om 12 uur slapen en natuurlijk vond Esmee 5.30 een mooie tijd om wakker te worden hahaha dus vanavond maar lekker vroeg mandje in Fijne dag meiden !
@ Ellen; Spannend hoor, huis in de verkoop! Hoe zat het ook al weer, hebben jullie samen een nieuw huis of ben je bij hem ingetrokken? Hopelijk ben je het snel kwijt! Heb je geen funda-linkje (nieuwschierig ) @ Mariel; lekker zo weinig werken. Vandaag en morgen ook? nu nl 2 dagen heeel mooi weer @ Sahi; ja idd dubbel. We genieten nu echt intens van vakanties met ons kroost. Maar ik denk bijv. ook iedere keer met mega veel plezier (en soms een beetje heimwee ) terug aan onze laatste vakantie, 3 weken door Toscane trekken en steeds van camping naar camping om de paar dagen en 'we zien wel'. Dat ging toen nog, lijkt me nu niet meer zo'n strak plan . Voor ons is het idd (heel hoogst)waarschijnlijk het laatste kindje. Je moet een keer stoppen he, ze moeten ook groot worden en mss gaan ze wel allemaal studeren etc... Ik denk ook dat de kriebels altijd zullen blijven. weer testen, zwanger zijn, pasgeboren pruts op je buik... Zelfs na 6 kinderen zal dat nog zijn, snap je? Dus je moet ook je verstand gebruiken he . Ik vind 3 kindjes ook gewoon super leuk en stoer Leuk dat jullie ook graag een groot gezinnetje willen! @ LM; fijn een goede controle! Super! En vandaag dus de echo, veel plezier, spannend! Voor daarna sterkte (heel dubbel) @ Caatje; Leuk werk heb jij toch Succes op controle vandaag! @ Emma; Welkom terug, leuk dat je er weer bent @ Suus; Gelukkig dat de echo goed was!! Wat leuk nog een meid erbij! Gefeliciteerd @ Sjoon; lekker babyshoppen @ Gold; zo handig dat jij de afspraken steeds hier ff zet voor de dag!! Hier gister een heerlijk relaxte dag en avond gehad. Huis opgeruimd, zometeen komt de poetsvrouw weer. Vandaag ook weer een leuke dag. Morgen spulletjes inpakken, ga het hele weekend naar pap en mam is erg lang geleden, kijk er echt naar uit. Man moet toch zoveel werken.. 9 juni hebben we ein-de-lijk onze 20 weken echo. Ik ben dan al bijna 21 weken. Volgens mij hebben de meesten hem ook al gehad hier Komende weken veel afspraakjes en leuke dingen dus hopelijk vliegt de tijd!