LM: Mooi buikje hoor! mariel: leuk he, vakantie plannen? marooz: en, hoe was het gegaan? Ow, een meisje en alles was goed!!! Gefeliciteerd! lolly: tot vanavond worst: fijne vakantie! female: ja, ze gaan later pas veel kosten, daarom wil ik nu niet alleen maar de kosten van de opvang meerekenen om te kijken of een volgend kind erbij kan. We gaan wel voor deze beeb elke maand 25 euro sparen als het geboren is. Klinkt weinig, maar is toch al 300 euro per jaar, dus 3000 euro als het kindje 10 jaar is. Daar kan hij/zij rond 16/17/18 jarige leeftijd mooi van studeren, als we dan verder blijven sparen. @namen: wij zijn sowieso uit de meisjes naam en hoogstwaarschijnlijk uit de jongensnaam. hopelijk weten we maandag wat het wordt en dan kunnen we gerichter kijken. Is op dit moment makkelijk als het een meisje wordt, want ben echt verliefd op die naam, maar een jongen is natuurlijk ook prima. We vinden tussen nu en 22 weken heus wel een naam die we ook zo geweldig vinden voor een knulletje. Onze buurvrouw was vorige week bevallen en we hebben gisteren het kaartje gekregen, Falko. Prachtige naam vind ik dat!! all: gisteren nog met vriendje over mn hormonen gehad, hij vond het tot nu toe aardig meevallen. Maar vanochtend gebeurde er toch weer iets, ik sta helemaal stijf van de boosheid!! De auto is WEER kapot, gggggrrrr %*&^)%^&%*!!! De koppeling deed het vanmorgen niet meer. Vond het de laatste dagen al minder gaan, vriendje zou er naar kijken, maar nu kon ik ineens niet meer schakelen. best onhandig. Nu blijken de platen kapot te zijn, dus dat wordt 1000 euro aan reparatie... En we hebben 'm net 2 maanden terug voor 2500 opgeknapt, auto zelf had al 6000 euro gekost en is nou dus geen drol meer waard... kan alleen maar janken en schreeuwen. Eindelijk met vakantiegeld weer wat spaargeld op de spaarrekening kunnen zetten, maar dat gaat dus WEER grotendeels naar die stomme klote auto.... nou kan ik morgen ook niet naar de kapper, want kan daar niet komen zonder auto, zaterdag zou ik naar mijn vriendinnetje gaan in Elst Gld., kan ik dus ook niet naar toe waarschijnlijk. We zouden gaan babyshoppen, nou lekker, gaat dus niet door. Heb geen vervoer en eigenlijk ook niet echt het geld nu. voor de beeb hebben we gelukkig bijna alle spullen gekregen en hoeven we behalve de babyfoon niet zo veel meer denk ik. Dus die komt heus in een warm bad terecht bij ons thuis, maar we zitten nu wel WEER op een houtje te bijten, terwijl we net weer van dat gedoe af waren... ik moest ook nog terug lopen naar huis vanaf de garage, want de bussen accepteren alleen nog een ov-chipkaart en die heb ik niet. heb alle clienten moeten afbellen, dus ook weer wat vrije uren moeten opnemen. Super zonde, want wil zoveel mogelijk bewaren voor na mn verlof. Vind het wel even lekker om van me af te schrijven, heb nog geen harde buiken van de stress, dus het zal wel weer goedkomen, maar ben wel zwaar over de zeik.
Hoi hoi iedereen, Kom zomaar binnenvallen hier Ben al tijdje lid van ZP maar meer voor mn verslaving aan een bepaald spel van hyves Hoop hier een beetje te gaan meelezen/meekletsen! Groetjes Géjanne
hey meiden hier ook terug van de echo !! alles is goed ... en het blijft een verassing .. dus nog afwachten haha Bekijk bijlage 154091 we hebben twee mooie echo's mee gekregen ! ben er erg blij weer mee .. we hebben al een hele verzameling hihi tim vond het ook leuk om mee te kijken maar snapte er niks van .. wel leuk om hem er ook bij te hebben echt ff het "we zijn met 4e" gevoel !! marooz van harte met je meissie ! wat super ! en allemaal bedankt voor het meeduimen ... doe ik straks ook bij jullie
Goejendaagh! Wij hebben een nuttige ochtend gehad, lekker wezen baby-spullen wezen spotten! Mooie kinderkamers gezien en ook weer een mooie wagen, van het merk Tako, kennen jullie dat ook? Was wel heel mooi, maar die we bij Prenatal hadden gezien vinden we toch ook nog mooi. Daar moeten we alleen nog een keer van vragen of ze helemaal willen vouwen enzo. Ter vergelijk. Ben wel blij dat we begonnen zijn met kijken, want we begrepen dat we toch echt uiterlijk in juni moeten bestellen om alles op tijd binnen te hebben (van de kinderkamer dus vooral). Hier ligt namelijk in augustus alles plat... @marooz: Fijn dat alles goed was! En gefeliciteerd met jullie meisje! @Sahi: Jeetje, balen van jullie auto zeg! Kan me voorstellen dat je daar goed van over de zeik bent! Schrijf het hier maar lekker van je af hoor! Daar zijn we voor, onder andere dan! @Emma: Mooie echo! Fijn dat alles goed was! @gejanne1: Welkom bij de oktobermama's! Wat voor spel speel je dan op hyves??? @BUDDYLIJST: Blijf 'm toch maar herhalen... Zijn er nog dames die deel willen nemen? Of kunnen we al aan het koppelen slaan?! BUDDY GEÏNTERESSEERDEN-LIJST tot nu toe: lolly - 29 september EllenK - 1 oktober Fleurop - 2 oktober Emma29 - 2 oktober maar zal eind sept zijn ivm keizersnede.. Princi - 10 oktober LovingMom - 11 oktober Bijzonder - 16 oktober Female - 24 oktober CaatjeM - 25 oktober sahi - 27 oktober Mariel - 29 oktober Sjoon - 6 november Wie ook deel wil nemen aan het buddy systeem: kopieer de lijst en zet je naam en bevaldatum erbij! @jongensnamen: Pfff, blijft zooooo moeilijk! Wie weet nog een goede bron om jongensnamen te zoeken?!?!? HEBBEN ECHT HULP NODIG!!! Morgen moet (mag) ik weer een dagje werken: SEVILLA SHOPPING. Super easy dagje : groep ophalen in Chiclana de la Frontera (maar bij één hotel, heel prettig dus), naar Sevilla begeleiden (onderweg praat ik dan dus aan één stuk door), in Sevilla zet ik de mensen af en zeg ze hoe laat ze weer bij de bus moeten zijn om terug naar het hotel te gaan. Heb de rest van de dag dan dus vrijaf in Sevilla! Dat wordt heerlijk genieten! Liefs, Caroline
hey meiden: het was ge-wel-dig gisteren avond! zo enorm gelachen. zeker voor herhaling vatbaar voor andere shows van hem! verder de hele dag gewerkt, dus een beetje moe. straks ff verder met dia's op de comp zetten. hebben er zondag een 1350 gedaan, en dacht dat we er bijna door waren, maar moeten er nog 2000 hahaha, dus lekker druk! maar goed... zometeen lasagna eten (niet zelf gemaakt, vandaag uit de verskoeling) met salade..
Ik heb van mijn collega een boekje gekregen met namen. Maar wij hebben eerst over gehad wat voor een soort naam we wilde. Wij vonden Scandinavisch of Nederlands mooi. Dan kun je al wat gerichter zoeken.(ook gewoon op de lijstjes op internet ff googlen) We hadden ook mooie meiden namen vond ik: Annelinn of Mette maar goed.
@Caroline Bedankt voor je welkom Het spel heet Forest Story, heb een heel aantal meiden van ZP als vriend! Het is alleen heel erg verslavend Fijne werkdag morgen iig, klinkt als lekker relaxed!!
@Ellenk ik vind namen uitzoeken echt heel lastig En aangezien we het geslacht niet (willen) weten, moeten we 2 namen verzinnen! Gaat nog heel lastig worden
gejanne: welkom! wij zijn al uit over de jongensnaam. ik kwam daarnet onder het eten met een meisjes naam die mijn vriend ook leuk vond. hij zou daar nog even over nadenken!
@Sjoon bedankt: Fijn dat jullie er zo'n beetje uit zijn met de namen! Ach... we hebben nog even de tijd hè, om uit te vinden wat we leuk vinden Maar ik hou me ook wel aanbevolen voor een goede site met leuke namen bijv.
Bij de babynamen kun je ook veel namen vinden. je kan een begin letter in tikken of een deel van een naam enz... gewoon verder beetje googlen. doe ik ook. heb ook zo'n namen boekje bij mijn zoontje gehad, maar dat heeft mijn schoonzusje nog. van de andere kant staan er af en toe ook te aparte namen in vind ik, op internet natuurlijk ook, maar je kan iets specifieker zoekn.
Ja klopt, heb ik het idd ook gezien. We zullen er vast wel uitkomen, je moet toch een soort 'klik' met een naam hebben vind ik
is ook zo. ht moet passen bij de achternaam, en ook bij evt broers of zussen... tenminste zo denken wij erover!
Ja vind ik ook hoor, let ik echt wel op. Nu hebben wij sowieso beetje rare achternaam dan moet de voornaam wel helemaal leuk zijn haha.
op de valreep ben ik er toch nog eventjes. Misschien is het leuk om eens op deze site te kijken. Voornamen familie test! Past de babynaam bij de voornamen van het hele gezin? Daar kun je je eigen naam + achternaam in vullen + de naam die je in gedachten hebt en dan gaat de namenzoeker kijken hoe deze namen matchen met jullie eigen namen. Maar goed het belangrijkste is natuurlijk dat je een klik hebt de naam. Hier staat de meisjesnaam al vast en de jongensnaam kan nog alle kanten op. Maar goed we hebben nog eventjes. Dames welterusten voor straks en tot morgen. Ps ik wil morgen wel een begin maken met de buddy's bij elkaar te koppelen als jullie dat goed vinden?
goed idee om buddy's te koppelen lolly! en ik zal eens even op de site kijken, wist niet dat dat bestond!
emma: fijn dat alles goed was. Jammer dat je nog niet weet wat het is. caatje: dank je meis, vind het ook wel even lekker om hier te spuien. wij kregen inderdaad ook de mededeling dat we in juni moeten bestellen om op tijd alles in huis te hebben (september). Maar wij halen alles 2e hands, dus dan is die haast er een stuk minder. Wij vonden meisjesnamen ook veel makkelijker dan jongensnamen gejanne: welkom! sjoon: leuk dat het zo gezellig was! ellenk: wij houden ook van nederlandse en scandinavische namen, maar weet nog niet of dat 'm ook wordt. @namen: bij het zoeken op internet hebben we wel wat lijstjes kunnen maken, maar dan kom je nooit DE naam tegen. Die zijn wij zowel bij de jongensnaam als de meisjesnaam toevallig ergens tegen gekomen. lolly: goed hoor, als je buddy's gaat koppelen. Grappige site, maar mijn voornaam (Josyanne) wordt niet herkend... all: hier weer wat rustiger na het auto verhaal, maar nog steeds een beetje gefrustreerd. blegh...