Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Vroeg dagje, maar wordt op zich wel relaxt. In Sevilla waarschijnlijk met een vriendin afgesproken, hoop dat het lukt dat we elkaar kunnen treffen.

@gejanne1: Ah, dat spel ken ik wel, maar dan van Facebook, vond het uiteindelijk toch niet zo leuk... :)

@namen: Ja, ik zoek ook op internet, maar vaak zie je door de bomen het bos gewoon niet meer! Bij de babynamen had ik eerlijk gezegd nog niet naar namen gekeken, ga ik nog doen! :cool:

@lolly: Dank je voor de tip! Ziet er handig uit! :D Begin jij maar met koppelen van de buddy's hoor! :)

@Buddylijst: Alleen... Houd er bij mij rekening mee, dat wellicht niet iedereen internationaal wil sms'en. En sorry, sorry, sorry, maar ik ben een beetje vergeten wie dat ook al weer waren die daar geen probleem mee hebben... :$ :)

@Sahi: lol Handig! Maak het zo maar nóg gemakkelijker, dat je aan internet niet veel hebt qua namen, dat je die toch ergens per toeval tegen moet komen. ;) ;)

Ben nu dus weg, ga eerst naar de garage van de busmaatschappij, die zit hier bij mij zowat om de hoek namelijk. Erg relaxt, want dan hoef ik niet zelf ook nog eens te rijden. ;) Ben vanavond pas weer rond een uur of 19h thuis, verwacht ik.

Fijne vrijdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

2. Female

Female Niet meer actief

Goedemorgen,

@ Caatje; dus toch juist in Belgie wel bekend, ik zal als ik vd week tijd heb eens rustig doorlezen wat het inhoud.

@ Ja, ik dacht ook al, een kinderboek van Youp van 't Hek, dat móet leuk zijn :D

@ Marooz; gefeliciteerd met jullie meisje, en dat alles goed was!

@ Sahi; ja kosten zijn nu nog onmogelijk te berekenen idd. :D
    Wij doen dat ook, 15 euro p/mnd per kind sparen. Kynan is net 4 en heeft nu toch al ruim 700 euro. En dat voor zo'n klein bedrag... Voelt ook wel goed om dat te doen.
    Oh wat vreselijk balen van de auto, ik ken het helemaal. Hebben ook al veel pech met de auto gehad, en alles komt altijd tegelijk. En het is het meest beroerde om je geld naar toe te brengen (zo voelt het dan toch).
    Sterkte, hoe moeilijk ook, bedenk af en toe dat het maar blik is en geld. Dat jullie gezond zijn en een kleintje hebben. Je komt er weer uit!

@ Gejanne; welkom!

@ Emma; Super dat het goed was en je nu weet wat het wordt! Ik ben erg benieuwd! Volgens mij zijn wij de enige 2 die het hier wel willen weten maar verder de verassing houden of niet?
    Leuk ook dat Tim mee was. Wij nemen de kids ook altijd mee, zo leuk om ze erbij te betrekken. Alleen de komende 20 weken echo gaan ze toch niet mee, zodat het wat rustiger is. Anders is Jurgen alleen maar bezig met de kindjes, en het duurt al wat langer en is een medische echo, dus...

@ Sjoon; lekker zo'n ontspannen avondje!

@ Lolly; buddy's koppelen = goed!

@ Namen; heel bekend, hier ook het jongensnamendrama. Meisje zijn we al lang uit, zou er nog wel 10 kunnen bedenken.

Jongensnamen is zo moeilijk, we vinden daarmee vaak verschillende dingen leuk, en heb nog geen 'wauw'naam gezien. Al 10 boeken doorgekeken, niks. We houden van erg aparte namen.

Zag gister in een tijdschrift de tip Voornamelijk, zal zo eens kijken. Er zijn zoveel sites op internet...

Zometeen inpakken en straks naar pap en mam, veel zin in! En zometeen eerst nog even jam maken vd rode bessen die we gister in de tuin geplukt hebben :D

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    @Iedereen: bedankt voor jullie welkom ;)

@Lolly: leuk, die site om namen te 'matchen'. De jongensnaam die ik erg leuk vind past goed bij mijn naam, heel goed bij de naam van mijn man en perfect bij de naam van onze oudste! Grappig!

@CaatjeM: ik ben echt verslaafd aan het spel, te erg, maar goed, 'smaken' verschillen wat dat betreft ;)
    Een fijne werkdag vandaag!

@Female: fijne dag bij je ouders, geniet er van!

Het is hier denk ik heel gezellig op de site, moet er wel even inkomen hoor, jullie 'kennen' elkaar natuurlijk al een tijd!

Vanmorgen maar eerst een hard aan het werk hier, ga vanmiddag winkelen met een vriendin, dus dan moet het hier wel op en top schoon zijn natuurlijk :) Vanavond gaan we gezellig uit eten, i.v.m. onze trouwdag van 24 mei! Nu al zin in!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ola,

nou veel plezier gejanne, ik ben gewoon lekker aan het werk. Nou ja nu ff niet natuurlijk :D sssstttt :p

Ja het is wel heel moeilijk hoor met al die namen.
    Ik heb dat namenboekje gepakt en toen maar namen hardop gaan uitspreken. Maar op een gegeven moment word je zo melig dat je alleen nog maar de hele rare namen zoals Octavia enzo gaat opnoemen. Weg productivitiet :)

ps ik heb ook geen problemen met het sms-en naar het buitenland hoor!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames

Inmiddels weer terug uit Turkije. Het is allemaal erg goed gegaan. Zag er toch wel een beetje op om zwanger op vakantie te gaan. Heb gewoon in de zon liggen bakken en geen zwangerschapsmasker gekregen.

Nu druk met wassen enzo. Zondag wordt mijn kleine meid al weer twee, groot feest dus moet nog een hoop doen waaronder een mooie tweelaagse taart maken.

Ik heb op de vakantie wel wat dingen gelezen, o.a. dat worst en nog iemand (?) een meid krijgen ! Jeej, super!

Verder alles vergeten, sorry !!

Maandag alweer de 20 weken echo.. jeetje wat gaat het snel zeg.

Ik kom snel weer bijkletsen maar ben nog even druk hihi.

Nog even een mooie foto spammen van de vakantie

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

fijn dat je een goeie vakantiegehad hebt!
    en nu net met minder goed weer terug komt is natuurlijk wel erg wennen!

en wat een leuke foto!

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wat een super leuke foto zeg!!
    Succes met wassen en alvast een hele fijne verjaardag zondag!!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    female: ja inderdaad, de beeb krijgt alles wat 'ie nodig heeft en met die auto komt het wel weer goed. Door hormonen laat ik me ook wel extra meeslepen. maar ik merk ook hoe afhankelijk ik ben geworden van die auto, jeetje zeg...
    moest naar de kapper, de bussen gebruiken alleen nog een ov-chipkaart, dus met de fiets. Maar is toch best een eindje, als je het normaal met de auto doet...

ellenk: namen hardop zeggen helpt ook. Ik ben nog niet uit over de jongensnaam, maar vriendje is er helemaal gek op. Dus nu spreken we 'm af en toe uit en dan wordt het ook wat vertrouwder.

bijzonder: fijn dat de vakantie geslaagd was. En wat een leuke foto!
    veel plezier met haar verjaardag, leuk hoor!

all: hier de laatste gitaar verkocht, yesss!!! ruimt toch weer op, de opbrengsten zetten geen zoden aan de dijk, maar alle beetjes helpen.

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sahi: Wat ontzettend PIEP van jullie auto meis, kan me zo voorstellen dat je daar vreselijk van baalt. Kom maar lekker hier klagen hoor, daar zijn we voor.
    Caatje: Hebben jullie ook Prenatal in Spanje?
    Gejanne1: Welkom !
    Budduylijst: Ik vind het geen probleem om internationaal te moeten smsen in ieder geval.
    Lolly: Begin maar met koppelen hoor.
    Bijzonder: Leuke foto zeg !

Hier weer druk geweest, vanmorgen om half 9 auto naar de garage gebracht voor de reparaties en dan is hij weer APK gekeurd. Daarna even dorp in geweest, huisje schoongemaakt. En nu zit ik te wachten op de KPN die komen glasvezel aansluiten. En ik hoor een hoop herrie dus ik denk dat mijn dochter wakker is hahaha :D tot strakjes

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @caatjem werkse vandaag.

@female wij sparen ook voor Fabian 5 euro per week. Per week is het maar een klein bedrag maar over een paar jaar toch een klein kapitaaltje.

@gejanne nou perfect toch dat de namen in ieder geval met jullie namen matchen. Wil je trouwens ook op de lijst met oktober mama's? Zal straks de link even plaatsen. En toevallig ook buddy worden van iemand?

@bijzonder wat een mooie foto. Jullie zijn een mooi stel samen.

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    BUDDYLIJST OKTOBER 2011 MAMA'S

lolly; 29 september - sahi; 27 oktober
    EllenK; 1 oktober - Bijzonder; 16 oktober
    Fleurop; 2 oktober - Female; 24 oktober
    Emma29; 2 oktober eind sept zijn ivm keizersnede - CaatjeM; 25 oktober
    Princi; 10 oktober - Mariel; 29 oktober
    LovingMom; 11 oktober - Sjoon; 6 november

Ik heb een lijstje gemaakt. Als iemand nog op of aanmerkingen heeft dan hoor ik het graag.

@emma ik weet niet of jij het een probleem vind om naar spanje te sms-en.

http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/260193-bevallingslijst-oktober-2011-a-9.html#post10023352

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    prima hoor!

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    helemaal goed !

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Bedankt voor de reacties op mijn foto :D Oh ik heb zulke mooie foto's gemaakt ! Net ook weer een nieuwe portretlens voor op de camera gekocht, dus kan nog mooiere plaatjes gaan schieten :D

@ Sahi: Wat goed dat je de laatste hebt verkocht! Inderdaad, alle kleine beetjes helpen!

@ Mariel: Hopelijk geen grote kosten aan je auto gehad? Altijd spannend zo'n apk.

@ Buddylijst: Prima hoor ! :D

Zo, dit weekend al weer 20 weken zeg.. Gaat zo snel. Toch wel raar, een vriendin van me kan nu elk moment bevallen. Ik was samen met haar zwanger. Toch raar dat ik anders nu ook al wel bevallen was als ik geen miskraam zou hebben gehad. Pff, niet leuk.

Verder voel ik me zo goed. Het is echt een totaal andere zwangerschap dan bij enthe. Ik heb echt niet door dat ik zwanger ben, ja alleen die groei "pijnen" onderin mijn buik. Voel me zo goed :D Ben alleen wat duizelig bij het opstaan steeds, geen idee wat dat is. En ik ben nog steeds maar net 1 kilo aangekomen, ondanks het lekkere eten in Turkije haha!

Vanmorgen lekker geshopt bij babypark. Nieuw wit babybedje gekocht, zo'n Koeka wafeldeken voor in het bedje en nog wat kleine dingen.

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: Helaas wel, bijna 400 euro maar goed nu kan hij weer een jaar mee ( hoop ik ) Kan me voorstellen dat het raar is dat je vriendin nu bijna gaat bevallen... blijft toch altijd in je gedacht...

Pff ben er klaar mee voor vandaag, net auto opgehaald (eerste stukkie lopen, beweging ook weer gehad voor vandaag) Om 5 uur komen er mensen naar mijn salontafel kijken, heb ik op marktplaats gezet. Ga zelf morgen een nieuwe ophalen in Den Dolder. En daarna gaat manlief lekker patatjes halen !!!!! ZIN IN !!!! En dan X-factor in pyama !!! :D

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bijzonder: lekker hoor, dat je je zo goed voelt! Wel gek inderdaad, dat je nu op punt van bevallen had kunnen staan. Ik was eerst 2 december 2010 uitgerekend, was toch wel heel de periode tot die datum aan het denken hoe ver ik had kunnen zijn. Nu ik eindelijk goed zwanger ben, kan ik het gelukkig beter loslaten. Weet natuurlijk niet wat aankomende december met me doet, maar dan ben ik als het goed is van mijn kleintje aan het genieten en dan is de pijn misschien wat minder groot.

mariel: 400 euro is niet niks, maar als hij weer een jaar verder kan, vind ik het dan weer meevallen (al weet je nooit wat er tussendoor komt natuurlijk).

Vanavond oppassen op de kleintjes van een vriendin en morgen shoppen met mn 2 zwangere vriendinnetjes, even wat leuke dingen te doen.
    En het geld van die verkochte gitaar gaat nu lekker naar baby-spulletjes die ik morgen ga shoppen :)

Net een hele zak vol gekregen kleding uitgezocht, zo leuk!
    Het waren allemaal jongenskleding, maar als ik een meisje krijg, hoeft er eigenlijk niet bijzonder veel weg. Er waren 2 pakjes met babyboy erop, verder allemaal vrij neutraal. Maar ik zal na de geslachtsbepaling wel wat gerichter gaan uitzoeken ;)

17. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Pfff, drukke werkdagen gehad, maar nu lekker weekend!! Heerlijk! :)

Bijzonder: fijn dat je vakantie leuk is geweest. En super leuke foto! 20 weken alweer, ja het gaat super snel. Voor je het weet heb je een kleintje in je armen. en wat fijn dat je je zo goed voelt. Zo zie je maar weer dat elke zwangerschap anders is

Sahi: leuk, babykleertjes kopen!!! En nog leuker om dat te doen met je zwangere vriendinnen :D

Lolly: buddylijst is prima wat mij betreft.

namen: wij waren er al heel snel uit. voor beide geslachten. Alleen de namen gaan dan weer niet samen. Maar goed, mocht er een 2e komen dan is het alleen maar leuk weer hele nieuwe namen te verzinnen.

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Buddy lijst is oke hoor!

hier net terug van werk. vriendje had al gekookt, dus zometeen lekker aan tafel. heb wel honger nu.

Loving Mom, ik zal je ff een pb sturen met mijn nummer er in.

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé meiden,
    sorry dat ik met hier niet meer vaak laat zien. Maar de reden had ik eerder al verteld (andere topic 'aanstaande mama's uit de mmm).
    Maar ik wilde jullie wel even laten weten dat onze 20 weken echo gisteren helemaal goed was! En het is écht een meisje!
    Klets lekker verder en soms denk ik nog wel aan jullie hoor en kom ik hier even spieken...

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sahi: Veel plezier morgen met het shoppen !
    Fleurop: Geniet lekker van je vrije weekend !
    Sjoon: Heerlijk dat je vriendje al gekookt had.
    Zeehondje: Fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo !

Hebben een super leuk vrij staand chaletje gevonden in de Ardennen, heb gemailt dat we graag een weekje met oud&nieuw erin willen dus hopen dat ze nog vrij zijn. Echt super romantisch en een 2 persoons stoom cabine en sauna erbij, en open haard en een gave veranda met lounche set. Oh heb er nu al zo'n zin in om met ons hele gezinnetje oud&nieuw te vieren !

Deel Deze Pagina