Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ooh, lekker vooruitzicht!

wij willen ergens in januari of zo nog weekje weg.
    maar dit klinkt wel erg aanlokkelijk!

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Gezellig Mariel, dat je mijn buddy bent ;)

Ehm....ik had nog meer gelezen....

Ellen, mooie meisjesnamen had je gekozen! Nu ben ik dus nog nieuwsgieriger naar je jongensnaam want wij zoeken dus ook nog :D.

Wij lezen nu vooral in het voornamenboek van prisma. Daar hebben we al wel leuke namen in gevonden maar DE naam nog niet. En ja, wij worden er ook erg melig van :D.
    We letten ook heel erg goed op bij aftitelingen van films...

En wij hebben vandaag 20wekenecho gehad. Het was echt een superleuke echo (in de vorige zwangerschap was het met een 'slecht' apparaat, kregen we maar 1 foto mee en was het in een krappe ruimte zodat ik het bijna niet kon zien...). Nu dus het tegenovergestelde :D. Alles was goed en het is nog steeds een jongen :D. En ook wij hebben zo'n superlenige foto mee gekregen.

Op de terugweg, belde het kdv dat Mara niet lekker was. Nou dat konden we zien. Kleine oogjes, wit warm en op schoot bij een invalleidster. Normaal wil Mara nog niet op een schoot....
    Nu lekker in bed gestopt met een paracetamolletje. Ik vermoed een kies die doorkomt....

Nou ik duik straks ook lekker de bank op voor de x-factor! Zin in!!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden
    hier gewerkt vandaag en vanmiddag lekker rustig aan kunnen doen net weer thuis van tim ophalen bij opa en oma
    nu bankhangen !!

bijzonder hier ook al 3 datums waarop ik moeder had kunnen zijn/worden ... je blijft er aan denken dikke knuffel hoor meis ..blijft toch ff pijn doen !

caatje ................ BUDDY van me !!! gezellig !!!
    heb ff gekeken en zo duur is het niet om te sms-en .. dus gezellig .. stuur je nr maar via een pb doe ik dat ook .. weet zeker dat jij iedereen wel op de hoogte zal houden:D

namen ... ik heb een jongensnaam maar man weet het nog niet zo en meisjesnaam nog niks .. pff was de vorige keer ook zo ! ik wilde heeeel graag kim als meisjesnaam maar tim en kim vind ik niks dus verder zoeken ;)

prici beterschap voor je dochter .. oh die rotkiezen zijn zoooo vervelend voor de kids ! hopelijk morgen weer beter
    en van harte met een zoontje !! leuk leuk

zeehondje super dat alles goed gaat en van harte met je dochter

fleurop ... ehhhh wij weten niet wat het gaat worden haha jij dus toch wel ? maar je houdt het voor je !! knap knap .. ik zou me zo verraden .. dus moet ik nog wachten en wachten en wachten en wachten

mariel ooooooooooooooooooh wat een super lekker vooruitzicht !! ben ik ff jaloers op jullie !!
    lekker om naar uit te kijken

sahi lekker hoor dat uitzoeken maar vooral leuk !! wat klein is alles dan he !! zo leuk ...

sjoon wat heb je gegeten ?? en lekker gewerkt ??

nieuwe oktomam van harte met je zwangerschap !! en gezellig dat je mee komt kletsen sorry ben ff je naam kwijt :)

zo ben ik weer beetje bij geloof ik !!

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Princi: Helemaal gezellig dat je mijn buddy bent ! Fijn dat je nu een leuke echo hebt gehad ! Beterschap voor je meisje in ieder geval ! Ik pb mijn nr ook even naar je. Veel plezier met X-Factor !!!

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #1925 FmT, 27 mei 2011
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
    @lolly ik heb even gekeken op die site die je gaf om te kijken of de naam bij ons past, echt alle namen lijken wel te passen dus ik denk dat die machine niet werkt haha, ik wil me met de buddylijst niet bemoeien maar ik wil wel ff zeggen dat jij zooo handig bent in dat soort dingetjes, dikke PLUIM voor jou!.

@sahi ik heb je autoverhaal gelezen een paar pagina's terug, ik kan me voorstellen dat je er helemaal gefrustreerd van bent geraakt, hier auto afgekeurd, kostenplaatje €400 euro.. mijn geluk ( maar tevens ongeluk ) is dat de keuring voor 14 juni moet gebeuren en dus altijd een gedeelte van mijn vakantiegeld eraan gaat.. Ik weet dus hoe je je voelt...

@female, ik lees dat jullie maandelijks sparen voor jullie kleine, hier had ik daar nog helemaal niet over nagedacht, dus meteen besproken met manlief en hij wil tussen 20 en 30 euro per maand gaan sparen. Ik ben zo blij dat ik hier met ervaren mama's ben zodat ik veel dingen van jullie leer zeg maar haha... Thx alle mama's die al mama's zijn hier :) .

@Gejanne Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, ik las dat je verslaafd bent aan forest nog wat.. Ik heb weleens gekeken maar juist omdat ik hoor dat het zo verslavend is begin ik er niet aan.. haha..

@bijzonder wat een ontzettend mooie dames zijn jullie ( jij en je dochter ). Wat een mooie foto.. Ook lekker geshopt lees ik, altijd fijn.. Hier ook een shopaholic..

@mariel fijn dat je auto ook door de APK heen is, hoop dat het niet zoveel heeft gekost als bij mij.. Owjeee ik ben een pagina verder en zie ook dat je €400 euro kwijt bent, balennnn.. Maar wel lekker frietjes gesmuld ?

@zeehondje zwaai zwaai, fijn dat alles goed is gegaan met de 20 weken echo..

@princi hier ook weer xfactor vanavond :)! Wat vervelend dat Mara niet lekker is, ik hoop dat dat paracetamolletje zijn werk snel doet.

@emma joehoeee hoe is het in de bank... dikke knuffel voor jou :D..

Okeeeeeee dames dat was een hooop... Nu komt mijn dag, ik heb nog nooit zoveel geld uitgegeven als deze vakantie en dan heb ik niet eens veel zon gezien...

Vandaag gekocht :
    1.spiegelreflexcamara van Nikon ( in de aanbieding van Mediamarkt ).
    2.badje met thermometer kleur fushia met badstandaard.
    3.behang is binnen.
    4.luiertas van room seven
    5.Colorique Bindi hartjes gordijn roze
    6. hobbelpaard van woezel en pip ( wij hebben de pip ). Maar die moest ik meenemen want ik wist dat die prijs rond de 65 euro lag en hij was geprijsd voor 18,50 en dan ging er nog 10 % vanaf.. De sukkels hadden het verkeerd geprijsd haha :D..

+ de autoreparatie voor keuring moeten betalen..

Ow en goed nieuws het kamertje en de box staat hier in de woonkamer dus ik hoop dat wij gaan snel behangen..

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @worst wat een heerlijk begin van de zeg zo'n compliment. M'n dag kan nu al niet meer stuk.
    Zo jij hebt goed inkopen gedaan leuk joh. En het pip hobbelpaard is echt spot goedkoop.

@all fijn dat jullie tevreden zijn over de buddy lijst. Kunnen we nummers gaan uitwisselen.

Iedereen een fijne zaterdag ik ga werken.
    Groetjes

7. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #1927 CaatjeM, 28 mei 2011
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
    Een goede morgen!

Heb een heerlijk dagje in Sevilla gehad, de Sevilla shopping toers zijn altijd zo relaxt! Had behoorlijk wat vrije tijd en dus lekker met een vriendin van me afgesproken voor de lunch.

Naderhand ben ik bij Häagen-Dazs een super lekker ijsje (de Summertime Cone) gaan eten! Daar (op het plein waar die aan ligt) is ook altijd weer het meetingpoint met de groep. Ik zeg ze dus ook altijd dat ik dus wel bij de ijssalon te vinden zal zijn, wat als gevolg heeft de het grootste gedeelte van mijn groep daar óók naartoe gaat (Duitsers zijn zoooo volgzaam). Daar sprak ik dus gisteren een bedrijfsleider van Häagen-Dazs over en toen kreeg ik mijn ijsje GRATIS!!! :cool: :D Hahaha erg tof! ;)

Was rond 19h15 thuis en moet bekennen, ik was óp! Lekker op de bankgeploft en op tijd naar bed gegaan! Heb vannacht 10 volle uren geslapen! Heerlijk!

@gejanne1: Nou, ik ben er dus ook eventjes "verslaafd" aan geweest, maar na een tijdje werd het voor mij saai, uiteindelijk is het gewoon veels te veel geklik. Vond ik dus hè...

@Bijzonder: Wat een prachtige foto! Fijn dat jullie het zo naar de zin gehad hebben in Turkije!

@Mariel: Ja hoor, wij hebben ook een Prenatal! :) Heb de Prenatal klantenkaart al geruime tijd in mijn tas hahaha! :D

@lolly: Ziet er prima uit de buddylijst! Alleen... Zou het niet handig zijn om 2 buddy's te hebben? Of regelen we een 2e buddy gewoon onderling voor wie dat wil?

@Emma: Leuk dat we buddy's zijn! :D Is goed, ik ga je nu direct een privé berichtje sturen met mijn telefoonnummer, okay?! *hug* EDIT: PB verzonden! :D

Nou, vanmorgen zijn we relaxt thuis, maar later op de ochtend gaan we waarschijnlijk naar het strand met de zus van mijn lief. HEERLIJK! Wordt ons eerste strand-dagje van het jaar. :cool: Maar ff afwachten of het ook echt gaat gebeuren... ;) ;)

Liefs,
    Caroline

P.S. Buddylijst: klein detailtje... De bevaldata waren vooral nuttig voor het koppelen, of niet? Volgens mij kunnen we die nu dus best verwijderen, dan is het niet zo veel tekst... Of we moeten nog een 2e buddy gaan koppelen natuurlijk... ;)

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worst: Ook 400 euro aan je auto, balen hè! Weet dat het nodig is maar vind het altijd zo zonde van mijn geld... Ik zie ook niet waar ik dat geld aan heb uitgegeven :D hahaha zit ergens verstopt onder de moterkap. Leuke spulletjes gekocht zeg, hier een meisje die stapel is ook Woezel en Pip. Heel toevallig had Esmee een Pip geboortje kaartje. Leuk dat je al zo lekker druk bent met het kamertje !
    Caatje: Wat leuk dat er in Spanje ook een Prenatal is ! Geniet van je strand dagje, dat zit er hier niet in vandaag hihihi

Vandaag mijn "nieuwe" salontafel ophalen, ben erg benieuwd !

Ga even met Esmee spelen, tot strakjes en een fijne dag allemaal !

9. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Blij te lezen dat de 20 weken echos weer top waren!
    Ennnnn weer n meid erbij marooz gefeliciteerd!

Gejanne welkom en gefeliciteerd!

Pff ben alweer veelste lang niet langsgeweest hier.. Mijn mannen zijn weer beter, nu heb ik ff een flinke verkoudheid te pakken bah :)
    maar dan wel lekker de tijd om hier weer bij te lezen :D

Ik zie dat de buddylijst gemaakt is (lolly; ik pb je ffies om dr ook bij te komen)
    Wil ook een buddy!

ik heb geen bericht van maedra meer gezien volgens mij?! Weet iemand hoe t nu met haar en dr vechtertje gaat?

autokeuring; 400 euro!! Zou er ook de pleures in hebben... Daar gaat (een groot deel van) je vakantiegeld :(
    Onze autos zijn beide afgelopen jaar goed gekeurd hoeven pas weer volgend jaar zover k weet omdat ze vrij nieuw zijn.. Scheelt weer :)

namen; wij hebben een naam!!!! Whoehoeeee.. Nu nog de tweede en derde naam (vernoemingen) erop aanpassen :)

ben de afgelopen week lekker bezig geweest om n mobieltje te maken voor boven t bedje..
    Figuurtjes van vilt in de kleuren die t kamertje gaat worden
    (ook zn naam (in grijstinten en oranje)maar die ga k natuurlijk niet posten hihi :))

nu nog t mobieltje zelf haha praxis!!

10. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Mariel: Dank je wel! Gaat zéker lukken, het wordt vandaag zo'n 31 graden! Zálig!!! :cool:

@Namen: Jeetje Anz, ben jaloers dat jullie zo uit de namen zijn! Tof joh! Wij zijn nog steeds jongensnaamloos. Mijn lief vindt overigens dat we er al wel uit zijn, maar ikke dus echt niet! :D

@Anz: Wat een mooi mobieltje zeg!!! :)

@Genante moment tijdens de zwangerschap: kennen jullie deze topic dames? Hij is inmiddels al gesloten helaas, maar ik heb me er echt rot om moeten lachen! :D Vooral om deze post:

Gewéldig! :D Dan denk ik, toch jammer, dat ik mijn zwangerschap (tot nu toe) zo gemakkelijk draag... ;) :)

Nou, ik ga me klaarmaken voor het strand!!! :cool: Fijne zaterdag!

Liefs,
    Caroline

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

als er niet meer mensen een buddy willen (of meedoen eigenlijk), dan wil ik wel een extra buddy nemen. aangezien ik toch in november ga bevallen...

dus ik geef me op als een extra back-up!

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sjoon wat super van je om dat te doen !!

caatje whahahaha nou ik kan ook om veel dingen janken hoor .. maar niet om papa of mama vliegen haha geniet lekker van het strand en je hebt pb

anz nu beterschap voor jezelf !! jullie blijven aan de gang
    en wat super leuk gemaakt je mobiel !! super joh
    en wat geweldig dat de naam er is :)

mariel oooooh lekker nieuwe tafel in huis ! lijkt alles weer anders he
    en lekker gespeelf met esmee ??

lolly werk ze ... en je hebt het idd super gedaan met de lijst !!

worst WAAR HEB JE DIE GEKOCHT die pip ?? ohhhh zo leuk !!
    en wat heb je veel gekocht .. ai ai al je geld weer op
    wat zuur van je auto brrr zonde van je geld altijd he .. en nog bij mijn vent boodschappen gaan halen ? hoorde dat de winkel bij jullie dicht is .. balen ..
    oh wat is je vakantie snel gegaan he !!
    voel je jezelf verder ok ? kan me ff voorstellen dat volgende week week nr 22 ff spannend voor je is .. komt goed he meis !! knuf

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Even snel want we moeten naar de jumbooo..

Auto kostte uiteindelijk 350 euro, dus weer een meevaller, enne het spaarpotje is nog niet aangebroken wel het vakantiegeld maar dat wisten we.
    Die pip gekocht bij babypark Veldhoven * de laatste * maar ze hadden hem verkeerd geprijsd, normaal kost ie rond de 65 euro.. als je googled op hobbelpaard woezel en pip kom je hem vanzelf tegen.

Anz wat ben je creatief, leuk hoor :).

@caatje er is nog een topic zoals die, daar word nog steeds gepost.
    Maar wat een verhaal haha..

Nou ik ben er vandoor doei...

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey lekker worstje doe mijn vent de groeten haha
    ga ff kijken of ze op de site ook zo goedkoop te krijgen zijn bedankt voor de tip !!

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ff snel, lees wat berichten over buddy zijn/worden en of ik ook toegevoegd wil worden!? Wat houdt het precies in!?

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Caatje; dat topic heb k idd wel voorbij zien komen hahah

die ene vrouw die tijdens de heftige weeen nog ff naar de wc liep dat dr man vroeg 'wat ga je doen, waarop zei terugsnauwde' uit t raam springen'. :D
    bevallingshumor.. Heerlijk :D

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden! Ik zwaai even............zag de buddy lijst langs komen. Leuk!
    Gisteren begrafenis gehad, om 2 uur pas weer thuis, toen nieuwe stofzuiger kopen en 's avonds nog eten bij familie en daarna op kraambezoek. Vanmorgen verjaardag gehad dus nu helemaal gesloopt. Kom snel weer meekletsen!!!

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Joehoe

Kom even gauw de taart showen voor mijn meisje morgen ! Hij is net klaar, ben wel tevreden.

Zo nog lekker een grote pan soep maken voor de meeëters morgen !

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hij is gaaf!! Maar dat had ik al gezegd :D

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hoe doe je dat joh, zo'n mooie taart! GE-WEL-DIG!!!

Deel Deze Pagina