Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hm Bijzonder, je was wel tevreden over de taart....JA ZEG< HIJ IS GEWELDIG!!

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hele mooie taart!
    ik wil voor chiel een piet piraat taart proberen te maken. en dan gewoon een puzzelplaatje. want ik ben nog maar net een beginnelingetje!

dus tips zijn welkom! alvast een mooie en leuke dag gewenst voor morgen!

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Bijzonder; wat een mooie taart!

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

je krijgt dan het nummer van iemand van de oktobermama's 2011. die geef jij ook jou nummer. en als er wat is, je bent bevallen. of komt in het zh te liggen door omstandigheden (waar we niet van uitgaan) dan kun je diegene sms-en. en zij zal het dan in dit topic melden als je kleine geboren is o i d.
    jij doet hetzelfde voor die andere. en dat is je buddy

(zo een beetje goed uitgelegd??):)

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

6. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ellen; ziet er netjes uit hoor haha maar je hebt ook flink gepoetst zei je al.. Vind je t niet een gek idee dat iedereen nu in je huis kan gluren via internet?

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ellen, leuk huis hoor! Maar wat een andere prijzen dan in onze regio, wij vragen voor ons appartement al 184.500! En dat is echt niet gek hier, regio Utrecht! Hopelijk zijn jullie het snel kwijt, sneller dan ons (ruim anderhalf jaar staat het al te koop :()

Buddylijst duidelijk! Ken jullie alleen nog niet, dus weet niet of het al handig is als ik op de lijst kom ;)

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Dat dacht ik ook meteen Gejanne haha
    eigenlijk maf he dat je in een andere plaats het dubbele betaald voor vrijwel dezelfde woning..
    Als vriendlief niet in heel graag in Bergen wilde wonen hadden we waarschijnlijk een groot vrijstaand huis kunnen kopen 5 km verderop..
    Hier liggen de prijzen belachelijk hoog.

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Is echt heel vreemd ja, hoe die prijzen verdeeld liggen!
    Ook wel beetje logisch, Utrecht is midden van het land zeg maar, heeft diverse voordelen. En bepaalde delen zijn sowieso erg duur, denk aan 't Gooi bijv. Daar hoef ik dan ook weer niet te wonen ;)
    Maar wel erg frustrerend dat de woningmarkt helemaal op zn gat ligt (hier tenminste wel!)

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ellenk wat een mooi huisje !!!
    ziet er super uit

gejanne hier zijn huizen ietsje duurder maar bij onze buren is in 2 jr ook nog niemand weesten kijken .. verschrikkelijk hoor

worst .. hebbie man nog gezien ? hij is al weer thuis dus mss ben je hem mis gelopen ...

wij gaan vanavond naar het theater !! gaan naar "de grote improvisatieshow" van die kerels van de lama's ! heb er al zin in

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Emma: wij weten het geslacht niet hoor :) Wij willen het ook voor onszelf als verrassing houden. Dus ook wij komen er pas bij de geboorte achter. Ik vind het steeds leuker om te wachten, hoe nieuwsgierig ik ook ben!
    Veel plezier vanavond trouwens!!!

Worst: lekker wezen shoppen dus. En allemaal leuke dingen! Ok.. die autoreparatie is misschien wat minder...

Caatje: hmmm, haagen-Dazs ijs! Heerlijk!! Daar maak je mij ook blij mee :D Die genante momenten topic is echt super leuk om te lezen. Als het je even tegenzit maakt die je echt aan het lachen vind ik :D

Anz: te gek dat mobieltje!! Wat creatief ben je zeg. Super leuk!!!

Bijzonder: ook jij bent zo creatief! Super mooie taart, krijg er zin in....

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Fleurop: Hèhè, nog iemand die het geslacht nog geheim wil houden ;) Wij willen het ook niet weten, bij de eerste ook niet. Moet zeggen dat ik al wel heel erg nieuwsgierig ben, maar we mogen nog ff wachten ;) Mn gevoel zegt dat we weer een jongen krijgen, maar dat kan heel anders uitpakken ;)

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ff buikfototje erin gooien.. Ben ook benieuwd hoe die van jullie nu gegroeid zijn!
    (Deze is met 21w3d)

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hele mooie buik zeg!! Ik heb niet zo'n slank figuurtje, helaas ;)

15. Female

Female Niet meer actief

Hey allemaal,

Ik kom later weer meekletsen, ben bij pap en mam maar het is (voor mij) ietsje in duigen gevallen, ben vanmorgen hartstikke ziek geworden. Nu gelukkig niet meer overgegeven enzo maar nog hartstikke gammel. Had allemaal leuke dingen gepland voor vandaag, helaas... Ik krip weer op de bank...

Fijn weekend allemaal!

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Female; balen.. Ik doe met je mee, lig al de hele dag op bed. Gelukkig is uk lekker op zn kamertje aan t spelen en vriendlief ook de hele dag thuis om voor ons te zorgen :)
    laat jij je ook maar ff goed vertroetelen!

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Female: beterschap!

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Soooooooow echt een ongelooflijk lekker dagje aan het strand gehad!!! :cool: Er stond alleen wel wat wind, dat maakt het nogal fris als je uit het water kwam, maar verder dus echt heerlijk. :cool:

Hebben lekker op het strand geluncht met zelf meegebrachte spulletjes. Waren om 19h thuis. Zojuist gelijk ff gedoucht en nu klaar om (hoera hoera NOT :( ;) ;)) de wedstrijd Barcelona-Manchester te gaan kijken bij m'n schoonouders... Ach, wel gezellig hoor, eten we ook een hapje samen.

@Sjoon: Ik wil jou wel als 2e buddy en wil dan ook graag jouw buddy zijn. :) Okay? Lijkt me prettig om voor de zekerheid een tweede buddy te hebben.

@Emma: Ik heb je een mailtje gestuurd en natuurlijk al je gegevens opgeslagen! Je staat in m'n mobieltje hoor, lieve buddy van me! ;) :D

@Worst: Echt waar, is er nog zo'n topic??? Zou je me daarvan de link kunnen geven? Ik kan daar zo van genieten van die humor anekdotes!!! :D

@Anz: Prachtige buikfoto zeg!!! Enne... Hahahahahahaha die anekdote was ik nog niet tegengekomen (of ik heb er volledig overheen gelezen :) ;)), echt humor!

@LovingMom: Jeetje, zal wel heftig geweest zijn... Kom jij maar eerst weer eens lekker ff bij! *hug*

@Bijzonder: WAUW!!! Wat een schitterende taart!!! Hoe doe je dat toch?!?!?! Of beter gevraagd: Waar kan ik dat leren?!?!?! ;) :D Alvast een hele fijne dag gewenst voor morgen en natuurlijk gefeliciteerd voor Lenthe! :cool:

@Buddylijst (en @gejanne): Buddylijst is natuurlijk niet alleen het uitwisselen van telefoonnummers, emailadressen zijn uiteraard tegenwoordig ook erg handig om uit te wisselen! ;)

@Ellenk: Leuk huis! Ziet er inderdaad netjes uit! Ben nu wel benieuwd naar wat voor iets jullie nu (willen) gaan verhuizen! ;) ;)

@Huizenprijzen: Hier in zuid Spanje zijn de prijzen KEI hoog! Echt zo balen! Komt door de buitenlanders, die hier zo'n 5 tot 10 jaar geleden kwamen, die voor de huizenprijzen van toen zagen, die in hun ogen mega laag waren en zonder naar de marktwaarde te kijken een bizar hoog bedrag neerlegden... De enige huizen die hier in waarde dalen, zijn van die ontzettend oude rijtjeshuizen, waar je niets mee kan, want de percelen zijn gewoon super klein... :(

@Female: Beterschap!

Oeps, sorry weer voor de hele lap tekst... Nou, wij zijn naar de ouders van m'n lief! Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Caroline

19. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden...

Wat een mooi huis heb ik voorbij zien komen :D

En Anz een hele mooie buik!!!

Bijzonder wat een mooie taart voor je meisje!! Veel plezier morgen en alvast van harte gefeliciteerd!!!!!!!! :d ;)

Ik ben gesloopt, vandaag een SUPERtoffe dag gehad. Zoonlief is 3 geworden en we hebben het gezellig gevierd. Hij is heerlijk verwend :D
    Nu met de beentjes op de bank ;)

Tot morgen! X

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Karine gefeliciteerd met je kleine mannetje! nu rusten ;)

Deel Deze Pagina