Maart mama's 2010 kunnen wel wat steun gebruiken...

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ben er kapot van.... Zoals velen van jullie kletsen wij ook al een geruime tijd (ongeveer 3,5 jaar alweer) samen met de Maart 2010 mama's. Vandaag heeft vreselijk nieuws ons bereikt... 2x

    Na bijna 28 weken zwangerschap is er een heel lief broertje/zoontje geboren wat op de moment (hopelijk nog steeds) vecht om zijn ouders en broer zoveel mogelijk waardevolle herinneringen te geven...

    Herinneringen die de papa, mama en zus van een prachtig volgroeid meisje niet eens zo zullen krijgen want haar hartje is vandaag gestopt in haar moeders buik...

    We zijn er allemaal kapot van... Na zo'n lange tijd lief en leed gedeeld te hebben voelen we ons zo verbonden met elkaar.... Het is zo niet te bevatten door wat voor een hel onze lieve mede Maartmama's (en papa's en peuters) op dit moment gaan....
     
  2. Verox

    Verox Niet meer actief

    #2 Verox, 22 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2012
    Lieve Maart-mama's mijn hart is met jullie.
    Het blijft onmogelijk te bevatten dat sommige kindjes al weggenomen worden voordat ze de kans hebben gekregen hun leven te beginnen.
    Jullie zijn allemaal zo welkom!
    Sterkte allemaal!
    Woorden schieten te kort, maar elk klein gebaar van medeleven kan een enorme steun zijn op dit moment. Alleen al een verdrietige smiley per sms, op Facebook of per pb kan al een wereld van verschil maken.
     
  3. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Een mama die haar kindje te vroeg heeft gekregen het mannetje die de strijd heeft verloren..

    En een andere maart mama die te horen heeft gekregen dat haar meisje niet meer leeft die elk moment gezond geboren had moeten worden :(
    Zo oneerlijk allebei!

    Lieve mama's papa's broer en zus: heel veel sterkte wij denken aan jullie en branden een kaars!!
     
  4. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Het is zo oneerlijk en niet te bevatten. Ik heb er geen woorden voor. Zo oneerlijk.

    Zoals de Maya's voorspelden zou gisteren de wereld vergaan. De wereld is voor de mensheid niet vergaan, maar wel voor deze 2 vrienden.

    Lieve meiden, heel veel sterkte in deze moeilijke dagen. Er worden hier extra kaarsjes gebrand voor jullie sterretjes.
     
  5. ons2ewonder

    ons2ewonder Bekend lid

    3 mei 2011
    984
    8
    18
    moeder
    Lieve meiden. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Hier zijn gewoon geen woorden voor dit is zo verschrikkelijk oneerlijk.
     
  6. Jel

    Jel Niet meer actief

    Wat verschrikkelijk. Veel sterkte voor hen die dit mee maken :( en ook voor jullie als maart-2010 moeders.
     
  7. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte :(
     
  8. pinguin

    pinguin Bekend lid

    8 apr 2011
    974
    0
    0
    somewhere
    wat afschuwelijk nieuws!
    heel veel sterkte voor de gezinnen.
    weet niet wat ik moet zeggen want woorden schieten tekort maar een hele dikke kuffel voor jullie allen!
     
  9. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    :( .... zucht
     
  10. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    De hemel is weer veel te vroeg een prachtig sterretje rijker:(
     
  11. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jel: Van jouw weet ik ook nog als de dag van gisteren:(
     
  12. Jel

    Jel Niet meer actief

    Ja dat was echt een rottijd. :(

    Begrijp ik nu goed dat het kindje die vechtte voor het leven nu ook overleden is?

    Vreselijk! Sterkte!
     
  13. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ja dat kindje heeft op 21-12 de strijd moeten opgeven:(

    Als ik terug denk aan jouw krijg ik nog steeds de koude rillingen over mijn rug. Wat een onmenselijk tijd hebben jullie achter de rug:(
     
  14. Jel

    Jel Niet meer actief

    Wat erg! :(

    Dat van ons heb ik gelukkig een plekje kunnen geven, voor zover je zoiets kunt. En we hebben nu een prachtig mooi zusje voor onze dochter waar we enorm dankbaar voor zijn. Onze *dochter heeft een mooi plekje in ons hart.
     
  15. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat een verschrikkelijk nieuws lees ik nu... Dit overvalt me compleet.

    Wat erg voor jullie papa´s en mama´s. Alle sterkte in deze moeilijke tijd toegewenst.
     
  16. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomie: Tijd voor facebook:p
    Heb je al de 2 verhalen op ZP gevonden?
     
  17. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ik moest even zoeken hier op ZP. Ik zal eens kijken op FB,lijkt me wel wat beter ja.
     
  18. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    We hebben echt een super gezellig clubje op FB!!!
     

Deel Deze Pagina