Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, je merkt inderdaad pas goed wat ze allemaal doen als ze een weekje van huis zijn hè? En dan ben ik me er al van bewust dat mijn vriend heel veel zorgtaken op zich neemt.

@ waterlelie, ik hoop da het allemaal mee zal vallen. Toen ik de eerste zin las dacht ik: zwanger? Maar er is dus nul kans dat het via natuurlijke weg zou kunnen bij jullie?

@ mama, grappig die verschillende winkels. Zou niet weten waar hier in de buurt een Aldi zou zitten.

Vandaag ruim een uur gezwommen met F, ze vindt het zo leuk! We waren samen vrij dus het zwemmen we met z'n drieën nog leuker.

Verder weinig gedaan, de ochtend werd verpest door regen dus wandelen zat er niet echt in.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pamsie: ja hihi, zal m wel laten weten hoe blij ik ben dat hij zoveel doet :)

rrianne: komt vanzelf he, dat kruipen! Goed hoor :D

daantje: ja ik dacht dat die papa-avonden wel meevielen en dat ik het meeste hier doe, maar die avonden zijn inderdaad ook best pittig, ik kom dan echt alleen eten en ben dan weer weg.
    wat leuk dat het zwemmen zo goed is gegaan :D

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    ben zo blij, Jordy zegt mama!!! En probeerde ook papa te zeggen vandaag hahaha Is zo leuk!!!
    Dacht dat het toeval was, maar vanmiddag was hij boos en toen zei hij heel boos MAMA hahaha dat klonk echt te grappig :D

@ Daantje, goede tips van de luiers!!! Thanks ;)

@ Vaneke, hoe is het bij jou meid? Al goed nieuws te melden???

@ Lucifer,fijne vakantie!!!

Sorry, ben de rest echt even kwijt....
    Ik duik mijn bedje lekker in, slaap lekker :)

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @Rrianne: wat goed dat L het kruipen lijkt door te hebben.

@daantje: lekker hoor ff een uurtje zwemmen.

@meikie: wat goed dat Jordy mama zegt!

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!!

Hier na een dagje zielige Micah met koorts, hangen en spugen hebben we een heel vrolijk kind mét één tand!!! Jaaaaaaa..... :D

Mooi op tijd, want vanmiddag hebben we een fotoshoot van/met ons viertjes, zooooooooo'n zin in!!!!
    Ben erg benieuwd, maar zal vast goed gaan!
    Wel in Arnhem, maar daar zijn we nog nooit geweest, dus maken er een heerlijk dagje van!

@ Meikie: Tof dat J mama zegt!

@ Sahi: Fijn dat hij nog gebeld heeft, dat alles goed gaat en dat missen... Snap ik!!

@ waterlelie: Vervelend van die nep bloedingen... Hoop dat jullie wens voor een derde mogelijk blijft!

@ vallen: Hier gelukkig alleen maar zelf als hij zit en wil gaan optrekken/staan.

Hier vanaf vandaag samen vakantie, dus ook ik ben er bijna 2 weken niet... Probeer wel af en toe jullie bij te houden!

*knuf*

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: arnhem is leuk, veel plezier! En een tand, jeeeee

meikie: leuk he, dat mama zeggen! :D
    Yanna kan het ook heel goed als ze boos of ongeduldig is, zo grappig :D En t woord hebben was vanmorgen weer hip, heul gezellig...

Yanna had vanmorgen een enorme poepbroek bij aankomst op t KDV, echt ineens... Vanmorgen ook weinig trek, dus ik ben heel hard aan het hopen dat ze niet ziek wordt! Ze moet morgen nog naar de boot!

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    karine, heel veel succes met de fotoshoot! En Arnhem is inndd een super leuke stad, heel veel plezier..:D

sahi, aha jij ook al verrast door een vette poepbroek :D Hier ook vanmorgen! En hoe...zat nokkie vol:D

Vandaag vrij weinig...beetje rommelen in huis en ons buurmeisje is weer hier om met E.mma te spelen ...ik ga gauw even wat boterhammetjes maken voor de kids!

Jullie ook een fijne dag! Oh en thanks voor de lieve woorden...het zal allemaal wel meevallen :)

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daantje, zeg nooit nooit. Waterlelie, jij hebt ook pcos toch? Hier werd mij ook verteld dat ik neit zonder hulp zwanger zou worden ivm pcos, maar ben toch degelijk op de natuurlijke manier zwanger geworden. kans is klein, maar hij is er dus wel degelijk.
    Heerlijk dat zwemmen. L. vind het nu ook erg leuk.

Mannen, jaaaa ben er zo blij mee dat N. gewoon ook een hoop doet en niet alleen de leuke dingen..

Karine, Cool een tandje:D. He bha balen van ze ziek is (las het net op fb), nu word het verzet. Geniet van jullie vakantie met zn 4-tjes.

Meikie, super cool dat hij zo bezig is met papa en mama.

Sahi, geen tandjes? Hier ook een jongentje die een stuk minder eet, met een heleboel vieze poepluiers.

Nouuuu dit was de druppel hoor. Onze kat vanmorgen weer L. gepakt, drie krassen op zn arm en twee tandafdrukken, ben er klaar mee!

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, een mug is als je in haarlem bent geboren, een aardbei als je in beverwijk bent geboren en een vis als je in ijmuiden bent geboren. in noord kan je niet bevallen is alleen poli geen opname of bevallen. was t volle maan die nacht? haha!
    @sahi, ik gebruik luiers van de aldi, bevallen prima. vind pampers altijd zo stinken en ze kreeg daar uitslag van. die van de kv vind ik net karton en erg vol aanvoelen al zit er maar 1 plasje in. en ze zijn niet duur. maat 4 zitten 70 of 80 luiers in (weet t ff niet meer) en kosten 11.50 per pak. we doen er een hele tijd mee een week of 3/4.
    @eb en daantje, leuk dat jullie afspreken woon jij ook in de buurt van hilversum daantje??
    @eb, de spelen heb ik weinig gezien. gister epke nog gemist :( je zou denken dat ik aan de buis zit vastgeplakt als (ex)turntrainster en bewegingsagoog maar het kan me niet zo veel boeien vind mijn olympische atlete die zo snel mogelijk rondjes om de tafel loopt veel boeiender :p kijk met een schuin oog naar de tv maar mis veel daardoor!
    @alle vakantie gangers veel plezier. wij gaan vrijdag weekje naar limburg volgens mij word het wel goed weer hier in ons landje!
    @rianne, veel zwem plezier!
    @karine, hoera een tandje! zielig is dat het als ze zo'n last hebben! ik denk geef de pijn maar aan mij.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @karine: lekker genieten van je vakantie

@sahi: lekker zo'n poepbroek

@waterlelie: leuk buurmeisje op bezoek voor E.

@Rrianne oh wat vervelend dat de kat niet goed samen gaat met L. Wat nu?

@pcos: ik heb ook pcos Lotte is met hulp ( clomid) ontstaat en Valentijn was onze verassing. Het kan echt natuurlijk maar heel lastig en is meer toeval en geluk dan gericht bezig zijn. Ook ik heb nog de wens voor een derde. Maar ben laatst voor wat lichamelijke klachten bij de ha geweest en die had het ook over vervroegde overgang. Of er een derde kindje hierbij mag komen is dus nog maar de vraag

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    snel ff een zwaai, hier drukke dagen bij ouders in Belgie met de 2 zussen en alle kids hier...vandaag voor het eerst pas echt wat pc-tijd...zag dat ik 10 pagina's moet bijlezen dus doe ik ff als we weer thuis zijn. Het is hier supergezellig in elk geval, gaan zo nog naar de kinderboerderij, benieuwd wat Elke van de dieren vind.
    Morgen weer naar huis, tot later dames!!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: als je me vanmorgen had gezegd 'tandjes', had ik gedacht; uhu, vast niet... maar inmiddels 6 poepluiers en een mopperdag verder denken de leidsters en ik toch aan de bovenste voortanden.
    met wat aandacht is ze gezellig, maar ze kan geen moment alleen spelen, heeft echt alle aandacht nodig, zei de leidster. Nu thuis gaat t aardig, maar ze kruipt regelmatig naar me toe voor een knuffel *smelt*
    wow die kat van jullie! Dat gaat eigenlijk niet meer, hoe moeilijk t ook is :( Onze katten lopen weg als ze Yanna niet om zich heen willen. Zijn wel buitenkatten, dus ook veel weg.

lelie: gelukkig maak je jezelf niet te druk :)
    leuke dag gehad vandaag?

mbtc: de eerste weken hadden we wel KV luiers en voor die eerste weken was t ook niet zo erg, maar zodra ze ook maar wat bewegelijk worden is het niks meer.
    bewegingsagogie, leuk!

pamsie: he bah, vervroegde overgang :( Dat is echt niet leuk :(

vaneke: zwaai :D

hier dus een meisje dat veel heeft gemopperd en veel wil kroelen. Wel heel lief, maar ze is dus niet helemaal in dr hummetje. En veel poepbroeken dus. de leidster dacht aan de voortandjes. Ze had de vorige keer ook gelijk, vlak voor de vakantie zei ze; die komt terug met tanden, en dat was ook zo. Ze heeft zelf 3 kids en dat merk je echt, vind haar zo leuk :D
    Yanna zat aan tafel op t KDV en ik dacht dat ze me nog niet had gezien, dus ging even met de leidster kletsen, hoorden we ineens 'maaaaaammaaaaaa!' Superschattig :)

13. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne,, jeetje, wat een vervelende situatie met jullie poes. Wil je hem wegdoen? Vind je dat moeilijk? Wij hebben twee poezen, maar die negeren Timo totaal. Gelukkig maar.

Sahi, hier komen de boventandjes ook bijna door, maar dat kunnen we heeeeel goed zien. Timo's tandvlees is helemaal opgezet en wit van de vier tandjes die drukken. Gelukkig nog geen last, alleen zure poepbroeken.

Mbtc, Daantje is ook een Gooische Vrouw! Kom maar een keertje langs als je in Hilversum bent. We zijn allebei vrij op maandag.

Mama zeggen, hier volgens mij ook, alleen is het naast af en toe mama vooral heel veel mamamama. Maar dat zegt hij alleen tegen mij, dus...?

Hier, Timo is superactief en gezellig. Continue staan, stappen, overstappen van tafeltjes naar bank naar stoel naar babygymtafeltje. Dan weer zitten, kruipen, zitten, staan. Nooit, maar dan ook nooit een momentje rust. Gelukkig slaapt hij wel goed, wat wil je na zoveel drukte. Nu staat hij op mijn voet te dansen...
    M en Timo kwamen vanmiddag bij mij op mijn werk om mijn fiets te halen. M kan nl geen stoeltje op zijn fiets en wilde zo graag fietsen. Wel gezellig, even mijn mannen knuffelen!

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Pamsie, jij dus ook pcos ;) ik heb een zeldzame vorm: word echt nooooooit ongi...nooit uit mezelf bloeding gehad, alleen na het slikken vd pil of na een kuurtje Duphaston.
    Bij E hebben we in totaal 3,5 jaar over gedaan. Eerst clomid wat niet aansloeg en daarna over naar andere zkh (VU) voor eileideronderzoek, kijkoperatie omdat een eileider verstopt was. Toen aan de prikhormonen voor ovulatie-inductie. Dat ging erg traag. Werden ook veel pogingen afgebroken. Pas bij de allerlaatste poging nr 12 werd ik zwanger van E. Voor 2e kindje ging het makkelijker. Geen lange vooronderzoeken gehad en bij de eerste poging raak. Zo kan het dus ook:D

karine, las op fb dat jullie fotoshoot niet doorging...jammer!!!!!!!

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He EB...ik ben van oorsprong ook een Gooische dame hahah :D:p

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, ik was het niet die ging zwemmen, wij zijn lekker wezen shoppen:)!

Pamsie, he bha vervelend. Hopelijk kan ook jou/jullie wens voor een derde kindje in vervulling gaan.

Vaneke, klinkt gezellig! Veel plz, hoe vond E. de dieren?

Sahi, heel herkenbaar. Zou mij in elk geval niks verbazen, ben nu wel erg benieuwd. Hahha en wat een smelt-moment dat ze riep; mammmaa!

Eb, heerlijk he dat ze nu zo kunnen spelen. Vind het heerlijk om naar te kijken.

Kat; vind het ontzettend moeilijk. Aan de ene kant heb ik zoiets van; moet ik niet eerst hulp zoeken voordat ik besluit hem weg te doen, aan de andere denk ik; dit is echt het aard van het beestje en gaat gwn niet icm kids. Helaas is het geen buitenkat, hij is weg als wij niet thuis zijn en zodra ik thuis kom staat hij al bij de deur. Hij vraagt echt constant aandacht, sinds L. er is is het extreem, tot aan het irritante aan toe. (En tuurlijk gaat er veel aandacht naar L. maar vooral in het begin heb ik er erg veel rekening mee gehouden dat hij niet vergeten werd). Uit elkaar houden is ook onmogelijk. Dan moet ik bewust onze kat buiten gaan sluiten. Zat er vanmiddag ook boven op en toch gebeurde het, zuchttt.. Zijn er meer met dit probleem? Of in elk geval gedragsverandering van hun huisdier?

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @vaneke: zwaai fijn dat jullie het daar je zin hebben

@sahi sneu he die tandjes.

@waterlelie pff jeetje zeg. Ik ben ongeveer twee keer in het jaar ongi. Nu na de bevalling nog steeds niet geweest.

@eb: wat goed dat Timo mama lijkt te zeggen.

@Rrianne: ik begrijp je reactie. Maar het is voor de kat ook wennen. En ook elke nieuwe fase is wennen. Lotte is toen ze ging lopen gebeten door de hond heel licht in dr hand. Het was vanuit de hond een waarschuwing lotte zat de hond te plagen. Uiteindelijk leerde ze met elkaar omgaan. En gaat het nu prima

18. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, echt vervelend. Onze katten gedragen zich wel anders sinds Timo er is, maar dan juist meer op de achtergrond.

Lelie, tuurlijk jij ook een Gooische Vrouw! Ik eigenlijk niet hoor, import uit Brabant...

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nog even over de kat; onze katten zijn zich zeker anders gaan gedragen, maar gelukkig geen gebijt en gekrab (in ieder geval nog niet, je weet natuurlijk nooit wat er nog komt). Kindjes die op bezoek kwamen, voor Yanna er was, vonden ze altijd heel leuk, maar nu Yanna begint te kruipen, zijn ze anders geworden. Sowieso is het zomer en zijn ze dan veel meer buiten, dus het hangt allemaal wel met elkaar samen.
    maar ons mannetje is wat aanhankelijker en komt toch regelmatig even langs voor een knuffel en zn natje en zn droogje. als we thuiskomen, checkt hij altijd of Yanna erbij is, Yanna hoort er dus wel echt bij blijkbaar. Maar hij schiet meteen de tafel of een kast op als ze op de grond is. soms komt hij bij haar een kroel halen (ik laat ze dus echt nooit alleen!), maar Yanna gaat dan meppen, want ze kan dat nog niet rustig doen. dat accepteert hij eventjes, maar daarna rent hij weg. Als wij hem op dat moment aanhalen, haalt hij wel naar ons uit, maar naar Yanna heeft hij dat nog niet gedaan.
    ons vrouwtje waarschuwt Yanna met blazen en dan haal ik ze dus direct uit elkaar, nooit geprobeerd wat er daarna zou gebeuren, want dat durf ik niet aan. ons vrouwtje is minder vriendelijk. het vrouwtje komt in een goede stemming wel zelf naar Yanna toe, maar gaat dan ook weer snel weg.

zo, heel verhaal, nu naar bedje, vriendje moet nog thuis komen, maar die zie ik vanzelf wel verschijnen.
    Weltrusten!

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @eb, hmz op maandag werk ik :S maar als ik een keertje vrij ben dan laat ik het je zeker weren. is wel gezellig! (hopelijk wonen we er ooit weer...)oh je bent een nep gooise haha!
    @kindjes die mamma zeggen zo lief. J zegt mema ofzo iets. het begint er op te lijken. ze heeft nu echt de pappa fase. zodra pappa binnenkomt is mamma niet meer leuk. gaat wel weer over (hoop ik :S)
    @rianne,sorry verkeerd onthouden lekker geshopt??
    @karine, jammer van je shoot (0f had ik dat al gezegd??) nog wat leuks kunnen verzinnen?
    vandaag met vriendin en haar dochter naar kinderboerderij geweest, zorgvrij is erg leuk wherona is misschien wel wat ver weg voor je in spaarnwoude maar erg leuk en lekker eten :D al hebben wij geen dieren gezien onze meiden waren niet uit de speeltuin weg te slaan. heerlijk in het zand zitten spelen, en J loopt nu met 1 handje met ons mee. en natuurlijk deed ze dat met de mamma van vriendinnetje en niet met mij. maar goed ik heb het wel gezien! wat trots kan je zijn zeg op zo'n klein hummeltje die zo hard haar best doet om groot te worden.
    en hard aan het pakken voor de vakantie jeetje je weet nooit wat voor weer het word hier dus dat is extra kleding voor J mee. maar bijna klaar!
    elke avond neem ik me voor vroeg naar bed te gaan maar het is weer niet gelukt weer half 12. morgen ga ik echt vroeg naar bed!!

Deel Deze Pagina