*meld* We zijn gisteravond weer thuis gekomen na een nachtje aan de zee. Man o man ik had wel veel langer willen blijven! Maar vriendlief wilde nog even een paar dagen thuis zijn, voordat ie weer aan t werk moet maandag... Stijn vond het strand en de zee echt geweldig, en op het strand heeft ie voor het eerst aan de hand gestapt!!!! *TROTS* Ook heeft ie het kruipen bijna onder de knie. De nacht was wat minder, ook omdat hij overdag maar 10 min had geslapen, en veel nieuwe indrukken natuurlijk. Hij is 3x wakker geweest, en om 5 uur 's morgens klaarwakker, waardoor ook mijn ouders wakker werden... Ik sliep met Stijn op 1 kamer en vriendlief in de woonkamer. Tussen de slaapkamer en woonkamer zit een nis waar 2 bedden staan en daar sliepen mijn ouders. 't Is erg gehorig, dus al snel waren we allemaal up and running haha. Om kwart over 5 Stijn bij vriend in bed gelegd en die hebben samen nog tot 8 uur geslapen, gelukkig maar! Afgelopen nacht de schade ingehaald. Gisteravond na het avondeten anderhalf uur geslapen in het huisje, vriend en ik zijn toen naar het strand geweest met de hond en nog ff over de braderie. Terugweg in de auto issie de hele weg wakker geweest, en rond half 12 lag ie erin thuis. Vanmorgen om 8 uur wakker, nou ja huilen met oogjes dicht, speentje erin en tot half 10 doorgeslapen, HEERLIJK! Hihi Heb alles bijgelezen, maar ff geen puf om op alles te reageren! Knuffel voor iedereen
Hey dames We zijn weer in Nederland. Leggen nu de laatste kilometers af naar het hoge noorden. Mirthe doet het geweldig. Ze slaapt voornamelijk en als ze al wakker is dan is ze super vrolijk met veel praatjes en speelt ze mooi Zal thuis weer ff bij lezen zodra het een beetje kan (na alles hebben uitgepakt). Tot snel Ps hebben een hele mooie vakantie gehad.
Poookie, klinkt heerlijk! Zag ook leuke foto's op fb voorbij komen. Mbtc, heerlijk he dat trotse gevoel bij iedere nieuwe ontwikkeling. Dolfijnjes, super dat jullie zo genoten hebben en jullie meisje het zo goed heeft gedaan. Zoooo de schrik is weer gezakt. Blijf het vervelend vinden, maar wil het toch nog even aanzien. Kan het niet over mn hart verkrijgen onze kat de deur te wijzen, extra extra voorzichtig zijn. L. vannacht flink last gehad van zn tandjes van 22.30 tot 02.00 erg verdrietig. Uiteindelijk bij ons in bed geslapen, om 06.00 ging de wekker weer, dus was wel even slikken. Vanmiddag even lekker bij geslapen. Had geen zetpilletjes meer in huis, vanmiddag toch maar even gehaald voor eht geval dat.
Goedemorgen allen! Bijna weekend. Het wort mooi weer, wij gaan weer lekker met de boot weg! Rrianne, snap je goed met de kat, ik zou onze poezen ook niet zo weg kunnen doen. Is toch net familie... Hopelijk gaat het over. En wel heel snel... Dolfijntjes, welkom terug!
hallo meiden, even snel laatste berichtje voor de vakantie! hebben geen internet dus kan helaas niet blijven meelezen/reageren. niet te veel kletsen he komende week @rianne, vervelend van de poes. @dolfijntjes, fijne vakantie gehad? @pookie, fijne vakantie gehad? tot volgende week allemaal!
rrianne: snap dat het een hele stap is om de kat toch weg te doen en dat je het nog even aankijkt. Onze katten zijn ook echt onze poezekinders, die zouden echt alleen in het uiterste geval weg gaan (allergie of dus agressief gedrag) poookie: grappig dat ie op t strand wel kan stappen Mijn petekindje van net 1 durft wel in kniehoog water los te lopen, maar anders durft ie nog niet los te lopen. Grappig Yanna is nog helemaal niet aan lopen toe. wat een nacht op vakantie, balen Maar zo gaat het vaak in een vreemde omgeving dolfijnjes: lekker dat de vakantie zo goed is gegaan EB: oh lekker met de boot weg mbtc: fijne vakantie! hier weer terug van een avondje aan boord op scouting, was echt super gezellig Alleen had ik de oppas hond mee moeten nemen hoorde ik vanmorgen en die is nu nog daar Stomme samenloop van omstandigheden dat ik het niet wist en dat het niet goed was besproken. maar ze gaan vandaag naar t zwembad en nou moet iemand bij de hond blijven... Ik ga niet een uur heen en een uur terug rijden... Yanna had een heerlijke dag gehad op de boot, echt leuk En aan boord kon ze dus wel zelf gaan zitten, omdat ze iets wilde pakken, thuis vindt ze het blijkbaar nog niet nodig.
Goeiemorgen allemaal! Al een heerlijk zonnetje aan de hemel hier! Mijn mannen liggen lekker in bed, ik ben al ff naar de winkel geweest. Straks nog ff was vouwen en verder maar ff zien of vriendlief nog ideetjes heeft. @ Rrianne ik heb het ff terug gelezen van de poes, maar wat vervelend zeg... Ik zou het ook niet kunnen hoor, de poes weg doen. Maar als het echt niet anders gaat, dan gaat het niet. Je kan het ook niet hebben dat L. straks overal littekens heeft, en bang word voor poezen. @ mbtc fijne vakantie!!!! We waren maar 1 nachtje weg, dus echt een vakantie was het niet haha, maar fijn was het wel! @ Sahi ja hij stapt nu ook gewoon in huis enzo, maar de allereerste keer was dus op het strand haha, wel grappig! Ow ja, wij hebben gister te horen gekregen dat we weer oom en tante worden als alles goed gaat! Schoonzus is ongeveer 5 a 6 wk zwanger! Ongepland (condoom gebruikt), maar erg welkom! Nou ik ga maar ff aan de vouw! Doooeeeiii
Hier ook even een *zwaai* voor we op vakantie gaan. Veel plezier voor andere vakantiegangers!! Tot over een week!
@Rrianne: ik snap het wel van de poes. Ik zou het ook niet kunnen @pookie: wat leuk dat stijn het strand zo.leuk vond @dolfijntjes: welkom terug, fijne vakantie gehad? @karine: zwaai fijne vakantie @pookie: gefeliciteerd met je aanstaande tanteschap @sahi balen dat het niet goed was gegaan met de oppas hond. Lekker dat Yanna de boot zo leuk vond
poookie: gefeliciteerd dat je weer tante wordt! karine: fijne vakantie! pamsie: tot overmaat van ramp had ik haar katten moeten doen, maar was de sleutel bij mn vriend gebleven... Dus ik voel me nog meer schuldig Maar ze zei dat het wel goed kwam, en volgende keer moet ik t in mn telefoon zetten als herinnering, ik kan dingen gewoon niet meer onthouden... wat is het stil hier! ik heb vandaag gefietst met Yanna, naar oma toe, was hartstikke gezellig! verder weinig gedaan, beetje gerommeld in huis, Yanna was vanmiddag wat mopperig. Ze heeft frustraties, ze wil dingen van tafel pakken, maar kan zich nog niet optrekken, dus dat is lastig. de vorige keer had ze zo'n periode met het kruipen, dus wie weet gaat ze nu wel snel staan!
Sahi, wta vervelend. Wel heel herkenbaar, mijn geheugen is ook niet meer zo sterk als eerst helaas. Voor je het weet kan ze staan, maar wat een hoop frustratie levert het op he. Nu L. kan kruipen is hij ook zoveel minder gefrustreerd. Pookie, wat leuk een neefje/nichtje er bij! Voor S. weer een nieuw speelmaatje. Eb, veel plz morgen op het water! Mbtc, fijne vakantie. Waar gaan jullie eigenlijk heen? Kat, lastig hoor zulke dingen. L. staat uiteindelijk voorop, maar wil zeker geen overhaaste beslissing nemen. Veel energie in steken en alert blijven, dan gaan we gewoon hopen dat het een (twee)-malige actie was. Verder weinig nieuws. Lekker dagje achter de rug, L. begint het kruipen nu echt onder de knie te krijgen, komt de hele kamer door, erg leuk! Nu gauw mijn bedje in, slaap lekker allemaal!
Meiden die lekker op vakantie gaan: Have fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tot snel weer!!!! dolfijnjes, fijn dat jullie erg van de vakantie hebben genoten. Waar waren jullie ook al weer? Frankrijk? Rrianne, jeujjj...L heeft het kruipen ontdekt!!!! Knappe vent! Poookie, wat leuk! je wordt tante, gefeliciteerd! EB, veel plezier op de boot! Hier druk druk, vandaag weer verjaardag van ons nichtje die 2 is geworden...er staat een hele lekker taart op ons te wachten hehehe (op fb te zien ). Daarna even wat drinken in de stad. Ik zal wel gesloopt zijn na deze dag.....zondag hadden we geloof ik niks in de planning staan.. Tot later!!
@ Karine fijne vakantie!!! @ Sahi ach wat rot, maar vergeten kan gebeuren. Mijn geheugen is ook onwijs prut sinds de zwangerschap. 't Is erger geweest, maar leuk is anders! @ allemaal bedankt voor de felicitaties. Ik hoop op een neefje haha. Stijn heeft nu 2 grote nichten, 1 van bijna 3 en de ander is 2,5. Dan is een klein neefje erbij wel leuk natuurlijk hihi Hopen dat t goed blijft gaan, das altijd maar weer afwachten. Hier vandaag ineens een super hysterische Stijn, heb ik nog nooit meegemaakt... Ik schrok ervan. We waren in de stad op terras, Stijn aan een krentenbol. Hij was wat jengelig, ik dacht moe. Ineens brullen schreeuwen krijsen. Ik kon er helemaal niks meer mee. Dus vriend is snel gaan afrekenen, want inmiddels stonden zelfs mensen van 3 terrassen verder te koekeloeren hoe ik hem rustig probeerde te krijgen... Eenmaal thuis meteen in bed gelegd en hij was vertrokken. Dus misschien toch puur de moeheid... En tandje nr 5 komt er nu ook aan, dus misschien dat dat ook wel een beetje de schuldige is. Het voetbalseizoen is weer begonnen, dus vriendlief is alweer de hort op naar zijn cluppie om weer flink schor thuis te komen haha. En ik ga eens even lekker muffins bakken Fijne avond!
Rustig hier!! Lekker van het mooie weer aan het genieten?? Haha Hier ook hoor. Ik ben net een uurtje terug met Gijs. Blijf het stoer vinden van mezelf om gewoon alleen met hem weg te gaan. Valt niet mee met al dat gesleep haha rugzak, koelbox en een halve koepeltent voor Gijs en Gijs zelf op de arm. Ik zie altijd heel veel beren op de weg als ik alleen weg moet haha. Mannetje moest werken. Uiteindelijk kwamen er nog meer familie en vrienden die kant op dus was erg leuk. Verder weinig nieuws Gijs loopt inmiddels kei goed aan onze vingers het hele huis door. We dachten dat hij het kruipen nu dus echt over ging slaan maar van de week had hij het ineens ontdekt. Nu nog ontdekken hoe hij in de kruiphouding moet komen haha dat gaat nog met veel vallen plat op zijn gezicht. Zijn er nog meer kindjes die zo verschrikkelijk eenkennig zijn? Ik weet dat het een goede fase is hoor maar het veroorzaakt zoveel scheve gezichten pffff gisteren ook drama bij mijn schoonzuster die trekt hem ook echt uit je handen maar ja ze heeft hem nu vier keer gezien met kraamvisite daarbij opgeteld maar altijd bij drukke gelegenheden feestjes en gisteren een Bbq met 50 man. Dan moet elk kind even wennen als hij binnenkomt toch? En ze trekt hem meteen uit de handen van mijn man en dan nog zeiken ook dat hij begint te brullen. Moet dan echt even tot 10 tellen laat dat kind even. En de persoon die het wel snapte was mijn schoonmoeder haha. Maar goed de rest van de Bbq was dus niet zon succes als maar een vreemde voor hem naar hem keek dan begon al hij weer te brullen. Toen wilde schoonzuster ook nog eten geven. Dat is normaal echt geen probleem wie dat geeft maar ze was meer aandacht aan het zoeken van hem en aan het deddelen dan dat ze hem eten gaf dus toen was het uiteraard weer brullen en toen ging ze hem ook uit de stoel halen en op schoot nemen nou toen konden we helemaal weer opnieuw beginnen om hem een beetje rustig te krijgen en dat we hem ook weg konden zetten om e en zelf te spelen pfff heb ook later tegen mijn man gezegd dat we voortaan dus met dit soort dingen ook Hem zelf even moeten geven ti's allemaal al druk voor hem hij is daar blijkbaar gevoelig voor. Hoop wel dat het snel voorbij is en voor wat betreft schoonzus die moet maar gewoon eens een keer bij ons thuis komen als ze hem zo graag vast wil houden en doen en anders niet zeiken haha
Poookie, gefeliciteerd met je (misschien wel) neefje of nichtje! Linda, ja, hier ook een heel eenkennig knulletje. Moet echt altijd even de kat uit de boom kijken en op de crèche huilt hij steeds als ik wegga. Ik geef hem niet meer uit handen aan mensen die hij niet vaak ziet, zeg gewoon tegen ze dat hij even tijd nodig heeft om te wennen. Anders is het de rest van de avond janken en wil hij me niet meer loslaten. Draagzak helpt overigens heel goed, dan zullen mensen hem niet zo snel zelf pakken. Heerlijk weekend gehad, wat een prachtig weer. Lekker gezeild, we gingen behoorlijk scheef en hobbelden over de golven, maar Timo stond gewoon in de kuip te spelen. Echt zeebenen aan het kweken! En zijn boventandjes zijn nog steeds niet door... Zijn tandvlees staat al wekenlang zo ongelofelijk bol, echt sneu. Zelfs op de crèche maken ze er opmerkingen over. Ik zie streepjes staan, maar tandjes, ho maar! Misschien morgen... Denk ik al de hele week... Morgen nog lekker vrij! Ik ga zwemmen met Timo. Voor de eerste keer in mijn eentje, ben benieuwd hoe het gaat.
Linda, vervelend, eenkennigheid. Als je hem nou eerst bij jou op schoot laat wennen aan degene die hem aandacht schenkt, hem wat geruststelt en als je ziet dat hij wat ontspant dan evt. even bij de ander zetten of op schoot? Hier nog niet echt eenkennigheid gezien, maar doe het vaak op deze manier. Eb, tof samen zwemmen. Heb het laatst ook gedaan, was erg gezellig! Gister 2x flink geschrokken, L. 's ochtends een flinke smak gemaakt, behoorlijke blauwe plek incl bult op zn voorhoofd, het hoort er helaas bij. 's Avonds kreeg hij stukjes fruit van mijn moeder waarin hij zich verslikte, wat een eng gezicht, hij was helemaal in paniek en zn gezichtje verkleurde echt al naar het blauwe toe. Bha wat een naar gezicht.
nou met mn vriendinnetje is het weer goed hoor Gewoon combinatie van slechte communicatie en mijn vergeetachtigheid. En dan ook heel de week alleen thuis, is gewoon een beetje te veel heb ook heel veel last van mn hormonen en mn buik, t is geen blaasontsteking, dus morgen de gyn vragen of die er wat mee kan. heb al lopen googlen, heel slecht, dus maak me wel wat zorgen... lelie: gefeliciteerd met je nichtje! poookie: he bah, wat erg dat Stijn zo hysterisch was Dat is echt niet leuk linda: ik had het gisteren ook met Yanna, komen binnen bij schoonouders, dus ik geef ze daar in de handen, omdat ik dat leuk vind voor mn schoonmoeder, maar Yanna vond het te vlug en moest huilen. Als ze rustig bij mij op de arm kan acclimatiseren gaat het vaak beter. EB: arme Timo met zn tandjes Hopelijk komen ze nu echt door! rrianne: wat erg dat ie zich zo vreselijk verslikte! Dat is heel naar zeg en jou trauma is vast veel groter dan die van L, maar ja... pff schrikken zeg! hier verder een gefrustreerde Yanna, ze wil staan en het lukt niet, dus die brult de hele dag omdat het allemaal niet lukt. En ze was stiekem de tuin in gegaan, haha, zat ze bij de kippen te kijken We waren vanmorgen naar de kinderboerderij geweest en blijkbaar wilde ze weer
Hey dames Ff een bericht vanaf de vakantie we vermaken ons goed en hebben het naar ons zin!!! Jairo probeert nu te kruipen tijgeren gaat ook prima op het gras hij gaat steeds sneller!!! Ik probeer mee te lezen Maar kan niet gelijk reageren!!!
Ja hoor, hier ben ik ook weer eens!!!! Helaas zit de vakantie er hier alweer op..... Woensdag begin ik op mijn nieuwe werk, vind het best spannend eigenlijk.... @ Rrianne, phoe zal jij geschrokken zijn zeg.... Heb je nog iets moeten doen om hem te helpen? @ EB, ach arme Timo.... Jordy heeft bijna geen last gehad van zijn boventandjes gelukkig, zelfs geen poepbroeken hahaha @ Sahi, ach communicatiefoutje, tja kan gebeuren toch..... Gelukkig was het niet van levensbelang En frustratie, komt me heeeeeel bekend voor hoor hahaha @ Mama, geniet van jullie vakantie!!! Zag ik nou op fb dat jullie een vouwwagen hebben? @ Linda, ja heeeeel herkendbaar..... Wij houden Jordy tegenwoordig ook lekker bij ons hoor. Dan maar even moeilijke gezichten, maar als ouder weten we wat ons kindje wil toch? Dat is net als troosten, dat doen wij. Als Jordy huilt wil hij toch naar papa of mama @ Poookie, gefeliciteerd!!! Leuk is dat he tante worden!!!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan!!! @ Waterlelie, hoe was de taart? Hier gaat alles zijn gangetjes... Jordy slaapt momenteel 1 keer per dag en dat gaat best goed. Verder kan hij alles, hij kan zich optrekken, hij kan heel goed stappen, en hij kan op handen en knieen gaan zitten. Hij doet het alles niet een tijgerd als een malle door de kamer hahaha Ik ben erg benieuwd wat zijn volgende ontwikkeling is.... De eerste 4 tandjes zijn al helemaal door en onderin zit er nu ook wat te wroeten, gelukkig geen last tot nog toe dus dat is wel prettig!!! Nou meiden, tot zo ver weer even, gelukkig gaat het niet zo snel hier dus kan ik het redelijk bijhouden Fijne dag allemaal!