Zwaaaai, wat een warmte, goeiendag zeg! Normaal kan ik wel wat hebben, maar dit word me wel een beetje te wild hoor... Pffff... Gelukkig houdt Stijn zich aardig, lekker in de boxershort en blote bast de hele dag, ventilator op zijn kamertje. Gister was het 33 graden op zijn kamer, arme knul. Ondertussen bezig met de uitnodigingen voor zijn verjaardag, even zelf wat in elkaar geflanst. Vriend print het uit op zijn werk. Nog 3 weekjes dan is het al zo ver, pfff, mijn kleine babietje word een dreumes!!!
lucifer: ja die italianen zijn dol op kleintjes, zo leuk Lekker dat de vakantie zo goed is gegaan! EB: he wat naar van Timo dat ie zo uit zn hummetje is. Helaas hoor ik het van veel baby's, dit weekend waren ze ook allemaal chagrijnig van de warmte en alle ander dingen babyr: hier 2 tandjes, die kreeg ze toen ze net geen 9 maanden was, dus ook laat succes met werken! daantje: lekker joh, kamperen! karine: geniet van je dag! vaneke: ja veel te warm he?! lekker dat je nog even vrij hebt even klagen hoor, ik heb een koortslip en het is nog steeds belachelijk warm... voel me gewoon algeheel een beetje gaar, bleeghhh. maar dat komt wel goed hoor Zo nog maar heel even werken, er viel een hoop uit vandaag. Helaas moet ik wel achter de uitvallers aanbellen, maar goed...
Lucifer, gedurfd in een tentje met de kleine! Wel superleuk, zeker in Italië. Sahi, bweeh koortslip. Heb ik ook vaak last van, gelukkig het afgelopen jaar maar 1 keer. Poookie, leuk, uitnodigingen maken! Nog steds warm! Net boodschappen gedaan, wilde het liefst in de AH blijven. Binnen is het 29 graden, buiten 35 (hebben patiotuintje, die is snel heel warm) dus we blijven maar binnen.
@Pookie: leuk uitnodigingen maken. Stijn is al bijna jarig natuurlijk. Wij hebben pas begin nov feest (ze is ruim een week te laat geboren). @Sahi: balen van je koortslip zeg. Heb er zelf nooit een gehad gelukkig maar hoor altijd dat het vervelend is. @EB: Hahaha ja de AH is lekker koel altijd. Pffff ik smelt hier weg op m'n werk. Kom net m'n auto zonder airco uit pffff! Straks m'n kleine meisje halen en lekker buiten eten denk ik.
Ik ook klagen, heb zooo slecht geslapen, ben er nu misselijk van zo moe! Babyr ik hoop nog 1 x ongie te worden en er dan voor te gaan. dus ook als lois 1 jaar is ongeveer. Jij ook EB!? Leuk...
Rica, ja dan gaan we samen! Ik ben bijna klaar met deze pilstrip, dan nog ééntje en dan klaar. Spannend! Timo weigert te eten, de hele dag al niet veel. Nu geeft M hem zijn hapje, lekker hoor, wortel, broccoli, hamburger en aardappelpuree, maar hij wil niet. Vanochtend en vanmiddag een halve boterham. Nog een nectarine en twee flessen melk, maar dat is het. Ik denk wel dat de yoghurt er zo wel in zal gaan, maar het eten lukt niet. M en ik gaan samen bbq'en als Timo op bed ligt. Lekker rustig hopelijk.
Oeeeeeh ik krijg de kriebels van jullie dames die voor een tweede gaan.. Poookie, leuk uitnodigingen. Hoe heb je het gedaan? Zit ook nog te denken of ik er werk van ga maken of gewoon wat mensen uit nodig. Sahi, bleeeh balen. Hopelijk ben je inmiddels wat opgeknapt nu het buiten wat koeler wordt (althans bij ons). Lucifer, dat nekt mij ook altijd die warme auto. Als je dan een dag hebt waardoor je meerdere keren de auto pakt, wordt je zo gaar van. Rica, hopelijk slaap je vannacht beter! Zo werkdagje zit er weer op, manlief net lekker gekookt, L. voor babytv en ondertussen overal staan, zitten, staan, zitten en ik heeeel lui op de bank. Slapen jullie kindjes allemaal zonder slaapzak nu?
Rrianne, waar komt babytv op? Rica, Ohh spannend! Wanneer ga je voor je tattoo, sept toch? 2e, wij gaan in november weer aan t werk hahaha, ben al wel gestopt met de pil Ff snel via foon, eten staat op tafel dus ik ga lekker eten!
Leuk hoor al die meiden die voor een tweede gaan! @Lucifer november pas, dus als een van de laatste hiero haha. Stijn is hier de eerste, en D.avey van Wherona is 2 dagen na Stijn jarig. Stijn was bijna 4 weken te vroeg. @Rrianne heb gewoon in Adobe Indesign een simpel ontwerpje gemaakt met Winnie de Poeh, en daarbij een klein tekstje zgn door Stijn geschreven. Vriend heeft een zwartwit printer op 't werk, dus we gebruiken gekleurd papier om 't op uit te printen Moet alleen nog even de mensen verdelen over 2 dagen, anders past 't niet in 1x... Vriendlief heeft een grote familie, hij is de oudste van 8 kids, ouders gescheiden enzo. Dus word ff passen en meten Stijn slaapt zonder slaapzak nu, ik was bang dat t niet zou gaan, maar hij slaapt prima! @EB hier nu ook een slechte eter hoor. Maar ik vind drinken op 't moment veel belangrijker... Fruit ging wel, maar pap en brood was weer drama... Stijntje net in bed gelegd, weer aan t mopperen. 't Is ook zo warm boven... Gelukkig begint t nu aardig af te koelen hier Hopelijk valt ie zo in slaap...
Meiden die snel voor een 2e gaan, Stel dat t heel snel raak is moet je ook een nieuwe babyker denk? Of kunnen ze dan al in een peuterbed? En een duo wagen?
@2e: hier in de loop van volgend jaar. Mn vriendinnetje is wel weer zwanger, is wel aanstekelijk hoor Maar ik ben er nog niet helemaal aan toe rrianne: helaas is het hier nog steeds erg warm. Yanna vindt het ook stom, maar verder is ze wel gezellig heeft het eten gemaakt? Yanna heeft de smaak te pakken met oefenen met staan Helaas ook een keer achterover gevallen, hoort erbij, maar ze schrikt nogal snel. Dus nu schrok ze helemaal, maar daar komt ze wel weer overheen. Ze is wel erg trots op wat ze kan verder alles top hier
Mijn buurvrouw had een dou wagen maar die stond te stoffen. T meisje wou zelf lopen ( zat maar een jaar tussen de kids) Babykamer weet ik niet eigelijk
dat soort dingen hangen nogal van je oudste af denk ik. Lopen ze goed mee en rollen ze makkelijk uit bed, of zijn het rustige slapers die ook graag in de wagen zitten... of alles er tussen in... Ik zou zoiets rond de 5 a 6 maanden zwangerschap een beetje aankijken, dan kan je vast een goede inschatting maken. En je kan ook gaan voor je huidige kinderwagen en de kleinste in een draagdoek.
@lucifer: leuk dat de vakantie zo meeviel, kan me voorstellen dat het vermoeiend is met zo'n kleintje om te kamperen, best een uitdaging lijkt me! grappig dat de Italianen zo reageerde op J. @pookie: worden drukke dagen bij u dan met zo'n grote familie, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik behalve familie nog andere uitnodig...komt voor jullie nu wel heel dicht bij he!! @sahi: prut zo'n koortslip, hopelijk zijt ge der snel vanaf...hier dreigt Elke ook regelmatig nog om te vallen, maar tot nog toe nog niet hard gevallen...derstraks viel ze wel vanuit zit gewoon boink achteruit, zag er erg grappig uit dus ik moest wel een beetje lachen, zelf schrok ze vooral ervan! @Rica en EB: leuk dat jullie er ook voor gaan binnenkort, wie weet is 1 van jullie straks nog eerder dan ik @Rrianne: ik liet Elke eerst zonder slaapzak of wel met slaapzak maar dan zonder romper slapen, afgelopen nacht heeft ze gewoon alleen in de luier geslapen, dat werkte gelukkig ook prima, begint gelukkig ook wat af te koelen nu hier...nu weer gewoon romper en slaapzak. @BabyR: leuk ook in november, wordt hier straks nog een ware babyboom Als het hier snel raak is denk ik gewoon extra ledikantje erbij en dan samen op de kamer ofzo, vind het wel snel om Elke dan al in een groter bed te hebben...wagen heb ik nog geen idee eigenlijk, volgens mij zie ik dat wel tegen dat het zover is...
@babyr over een week of 8 gaan we voor een brusje. nu weer foliumzuur slikken. eerst wilde we wachten tot feb ivm contract. maar veel zou het niet uitmaken als het word verlengd dat word het met 1 jaar verlengd en dan zit je met het zelfde "probleem" dus we hebben de knoop doorgehakt en we gaan er voor als ze 1 jaar is. @pookie, gaat snel zeg! hier over 8 weken de eerste verjaardag waar is t jaar gebleven @een 2e wie gaan er nog meer binnenkort voor of zijn al bezig? weet t alleen van vaneke (en misschien wherona maar weet t niet zeker...) @een 2e, J heeft 6 maanden in de wieg gelegen denk dat de 2e er ook zo lang in kan. als t allemaal volgens plan zou gaan(gaat het ooit volgens plan ) is ze rond de 2.5-3 als 2e in ledikant gaat dan kan ze al wel in peuterbedje denk ik. neefje ging rond die leeftijd ook er in. ze moeten alleen wel samen op een kamer of wij moeten ons huis zo verbouwen dat we in de woonkamer gaan slapen. voorlopig gaan wij eerst op haar kamer slapen en zij op die van ons. die van ons is wat groter dus dat gaan we binnenkort al omzetten. duowagen is denk ik niet nodig. mn meisje staat nu al zelfstandig en begint met lopen, dus ze kan wel op een mee rijd plankje waar je ook een zitje op kan zetten zag ik laatst.
Aaaah, Rica, babyR, eb, vaneke, wat veel meiden die er al bijna voor gaan. Ik doe mee in de ronde met Meikie en sahi, zou saai zijn als we weer allemaal tegelijk zwanger zijn . Ik ben overigens niet aan de ac gegaan na de bevalling! Het zou geweldig zijn als we net als vorige keer weer in ronde 1 zwanger zijn, maar ik reken er maar niet op. @ Meikie, waar hang je eigenlijk uit? Zie je nog maar weinig hier, jammer. @ EB, hier wordt al drie dagen super slecht gegeten! @ Karine, relaxt dagje gehad zo te horen. @ Rrianne, hier de afgelopen nachten zonder slaapzak. Nu voor het eerst weer in haar zomerslaapzak. Temperatuur is boven nu aardig te doen, was gisteren 30 graden. @ vaneke, is het nou net zo spannend als de eerste keer iedere maand? Of sta je er anders in?
Spannend zoveel meiden weer voor een kindje!!! Leuk om bij te houden hier @ Rrianne: Micah ligt meestal eerst in zijn pyjama of romper en als wij naar bed gaan krijgt hij zijn slaapzak aan. Gisteren zelfs alleen romper en een lakentje toen wij gingen, ging perfect! Micah slaapt wel @ verjaardag: Hier weinig familie, dus ook onze beste vrienden komen. Meestal toch nog zo'n 30 personen (incl kinderen) Even bekijken hoe we dat binnen gaan vieren, want met Ryano altijd buiten....
Yanna slaapt al de hele week in haar romper, ze heeft het niet snel koud. Van de week is de slaapzak wel weer nodig denk ik. in de herfst ga ik voor pyama's kijken, die heeft ze nu nog niet nodig gehad.
Leuk zeg dat er al weer een paar voor een 2e kindje gaan 2 kindjes is erg leuk hihi.. hier zit er precies 25 maanden tussen.. heb een duowagen en gebruik hem nog erg veel ook al is D.imara bijna 3.. D.imara sliep al langer in een peuterbedje omdat ze haar bedje doorkroop en dan steeds wakker werd als ze haar hoofd stootte