alles gelezen was al aan het reageren maar op verkeerd knoppie gedrukt :x dus laat het dan maar effe hierbij hoor. Bedankt allemaal voor jullie begrip ben erg blij dat het niet aan mij ligt en dat die leidster rare dingen heeft gezegd. Rianne geld is onderweg. Voor de rest geef ik jullie ook allemaal een dikke knuffel
Iedereen heel erg bedankt namens de papa en mama van T. Ze vonden het ontzettend lief! En echt diep respect hoe ze met de situatie om gaan.
Hey lieve forum vriendinnetjes!!! Had ik net een heel bericht getypt...... Die stomme verkeerde knopjes ook...:x Dus maar even verkort... @ Wherona, wat een brutale leidster zeg.... Die mogen ze wel eens naar een cursus omgaan met ouders sturen :x Maar laat je niks wijs maken hoor. Waarschijnlijk vind D haar gewoon niet leuk hahaha @ Dolfijntjes, wanneer worden jullie nu Jumbo dan? Vind het eigenlijk niet zo'n fijne supermarkt.... @ Rrianne, heb je ze gezien? Enig idee hoe het verder is daar? Wat fijn dat ze het zo waarderden Welke sector van de zorg ga je werken? @ Poookie, balen zeg duizeligheid... Mijn zwager heeft het ook gehad. allemaal onderzoeken gedaan en uiteindelijk zeiden ze het zit tussen je oren je moet rustiger aan gaan doen.... Hoop voor jou dat ze iets kunnen vinden @ Daantje, zuipschuit!!!! Hahaha @ Waterlelie, beterschap meid!!! Je hoort er veel die ziek zijn... Nou dat was het even hoor. Hier een heerlijk dagje. Jordy was al vroeg wakker, 7.00 uur... Lekker liggen knuffelen in bed en toen naar beneden voor een lekkere papfles. Na een uurtje alweer erg moe en weer naar bed. Sliep ruim 2 uur. Lekker fruit op en even naar de stad voor nieuwe schoenen voor meneer, stoere stappers gevonden alleen viel niet mee om schoentjes met zachte zool te vinden in maat 20..... Gelijk even sloffen gekocht voor hem bij H&M en een geweldig sesamstraat shirt Weer naar huis boterham gegeten en flesje gedronken en toen nog even bij oma op schoot spelen en lekker naar bed. Onder tussen ben ik de keuken ingedoken om weer een voorraadje groente happen te maken voor Jordy, ook gelijk met vis gemaakt. Dus ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden van de week Nu ligt meneer lekker te spelen in de box. Vriendje zit te dutten op de bak dus had ik even tijd voor mijn forumvriendinnetjes Vanavond samen film kijken.... Vraag maar niet welke film we gaan kijken, weet nog niet of ik hem wel leuk ga vinden maar goed we gaan het zien....
Dacht dat ik nog wel tijd zou hebben om te reageren, maar over 5 minuten moet ik al naar mn werk grr. @ Rrianne, wat goed dat ze het al ontvangen was. Ben benieuwd hoe het met ze gaat. @ Meikie, even een vraagje over het eten van Jordy. Hoe heb je het vaste eten aangepakt? Ik ben zo vreselijk bang dat ze ergens in gaat stikken ofzo. Vandaag voor het eerst een broodkorst gegeven en mevrouw probeerde die met wat duwwerk in zn geheel in dr tandenloze mond te doen ieeeks . Ik heb het maar weer afgepakt.
Hahaha, heeeel herkenbaar. Ik ben begonnen met een witte boterham met een dun laagje boter. Dit in hele kleine stukjes gesneden zonder korst. Ik stop dan zo'n stukje tussen zijn kaakjes, waar kiesjes horen te zitten zeg maar. Jordy begon toen zelf gelijk met het maken van kauwbewegingen. En natuurlijk verslikt Jordy zich weleens, maar daar leren ze alleen maar van Ik ben dus eigenlijk niet begonnen met een korstje, deze krijgt hij na zijn boterham als hij wat minder gulzig is hahaha Wat je ook kunt doen is als je fruit geeft bijv banaan of aardbei dit te prakken ipv met de staafmixer. Dan kan F vast wennen aan stukjes in dr eten. Ik hoop dat je hier wat mee kunt, anders hoor ik het wel
Hallo dames, Wat een enorme verrassing vanmiddag!!! Echt super lief van jullie allemaal. Ook al schreef ik hier al bijna 2 mnd niet meer mee, toch dit mooie gebaar van jullie kant. Ook thanks voor alle mooie kaartjes, ook al ziet T ze niet, hij krijgt vast iets mee van de gezellige sfeer die we proberen te creeren op zn kamertje. Leuk je gezien te hebben Rianne, en top dat je de moeite nam om het persoonlijk af te leveren. Allemaal nogmaals bedankt! Liefs ons
Lieve Sandra! Heel graag gedaan hoor!! Is het minste wat we kunnen doen.. Hoe gaat het nu met T.hijs? Nogmaals; heel erg veel sterkte!
Lieve Sandra, heel graag gedaan hoor... Ik ben erg benieuwd hoe het met T.hijsje gaat...en met jullie natuurlijk
Uiteraard heel graag gedaan, Sandra!! En Rrianne, geld moet nog overgemaakt worden maar zulke drukke weken hier op het moment ...
Sandra: hele dikke knuffel meis! We leven met je mee! Ben ook heel benieuwd hoe het met Thijsje gaat! Maar natuurlijk kom je hier pas weer kletsen als je daar aan toe bent. dolfijnjes: weet niet of ik je gezien heb. heb veel in de auto gezeten vanwege de regen poookie: wat gek van die duizeligheid rrianne: geld is onderweg daantje: hihi, sterkte met je 'kater'. dat in de mond proppen is juist de bedoeling Spannend he? werkse! lelie: beterschap meikie: klinkt als een lekkere dag hier een heerlijke dag gehad, maar ben nu wel gesloopt! Yanna deed het ook super! En dan wel goed eten bij mn vriendinnetje Bij mij wil ze tegenwoordig niet meer zo goed van een lepel eten het kwam even goed uit om een potje wortel te geven, voordat wij gingen eten en ja hoor, ik lepel 'm zo leeg voor dr! Ik dacht dat ze niet zo van de groente was, maar dit ging dus goed! verder genoeg te vertellen, maar ik zal jullie niet lastig vallen, haha
Lieve Sandra, Heel graag gedaan!! Fijn dat jullie het waarderen! Ook ik ben benieuwd naar hoe het met Thijs gaat. @ Meikie: klinkt inderdaad als een heerlijke dag! @ Sahi: Wat leuk dat Yanna vandaag ook zo genoten heeft bij de scouting. Hier een heerlijke dag gehad, morgenochtend zwemmen met z'n allen... Nu lekker slapen. Welterusten.
Hey lieve meiden! @Sandra: Heeeel veel sterkte en hele dikke knuffel voor jullie! Wat lief dat je een berichtje achtergelaten hebt! @mbtc: Gecondoleerd en veel sterkte meis! @Dolfijnjes: Oh helemaal over naar de fles nu? Zal wel even moeilijk zijn geweest maar heel fijn dat je rustig hebt kunnen afbouwen hè. En echt super dat je zolang volgehouden hebt meid! @Misja: Wat erg en idd vooral voor hun kindje! Zulke verhalen hoor je jammer genoeg te vaak tegenwoordig hè. @Rrianne: Jeetje, balen van je man zijn werk! Maar hopelijk volgende week een positief gesprek! En geld komt eraan hoor! @Meikie: Wat fijn dat je onverwachts een nieuwe (mss wel betere) baan aangeboden hebt gekregen! Spannend hoor! @Prutsje: Vervelend die reorganisaties telkens op je werk! Mooi schema trouwens en wat doet hij het goed! @Wherona: Alvast gefeliciteerd met manlief! Wat een rare opmerkingen van die leidster en vind het ook niet echt kunnen dat ze dat met een andere ouder bespreekt.... @lelie: Veel beterschap meid! @Vaneke: Wat naar en het komt allemaal ineens hè! Lekker laten gaan die traantjes, dat is soms wel eens nodig en doet goed! @Gejanne: Veel plezier met klussen in jullie nieuwe huis! @Daantje: Ja eng die stukjes hè! Ik zie het ook nog niet zitten! Haha @Poookie: Laat ze maar zeuren op het cb, hij zal gewoon een inhaalspurtje hebben gemaakt. Wat vervelend die duizeligheid, hopelijk vinden ze snel waar het door komt zodat je er iets aan kunt doen! @Knuffels: Heel mooi! Heel goed gekozen Rrianne en Meikie! Ik zit iedere dag met Thijsje en zijn mama en papa in mijn hoofd, en net even de foto's van hun pracht mannetje bekeken. De tranen lopen weer over mijn wangen, begrijp echt niet wat zo iemand bezielt hoor. Dan ga je ook alles anders bekijken en idd relativeren hè. Mijn man is ook erg aangedaan door wat er is gebeurd. We genieten nu nog meer van onze lieve jongen. Dikke knuffel voor iedereen! Wat zijn jullie toch allemaal lieve meiden! Echt top hoor! Slaap lekker! En sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd, moest veel bij lezen waardoor ik alweer een deel vergeten ben!
Hoi meiden, Ik heb nog nooit iets bij jullie gepost.. Maar ik lees (Stiekem) al vanaf dat jullie zwanger waren al mee. Mijn dochter is van 11-10-'11. Ik ben zelf geen schrijver, maar vind het wel leuk en soms ook prettig te lezen hoe het bij jullie gaat. Nu lees ik de laatste dagen veel berichten over Sandra en T.hijs. Het is waarschijnlijk een brutale vraag, en ik begrijp het als jullie het niet doen. Maar zou iemand mij een pb'tje willen/kunnen/mogen sturen wat er aan de hand is? Nogmaals ik begrijp het natuurlijk als dit niet mogelijk is. Ik wil nog even zeggen dat ik het top vind om te lezen hoe jullie hier mee omgaan. Gelijk een mooie actie beginnen voor een mooie knuffel ed. Mogen jullie trots op zijn! Groetjes van mij, (jullie stille volger)
@Rrianne fijn dat je de knuffels hebt gebracht. @Sandra blij dat je er blij mee bent! Hoop dat t een beetje gaat met jullie! Knuf. Morgen weer ff uitgebreid reageren. Lig al op bed, maar kon niet slapen, dus nog ff internetten met foon. Slaap lekker allemaal xxx
@lauraa, sorry maar ik vind niet dat wij daarover mogen beslissen. Ik vind ook zo gek waarom je maanden mee zit te lezen en ons volgt en je nooit iets hebt gepost. Vind ik persoonlijk wel gek... Maargoed dat is mijn mening. @all, heeft iedereen een redelijke nacht gehad? Ik moest er 4 x uit omdat ons oudste wakker werd...er was steeds iets of ze had dorst of haar deken zat niet goed.. Ze vielen ook beide erg moeilijk in slaap. Ze zouden toch ook niet ziek worden. Ik voel me namelijk nog erg beroerd. kan wel janken, had zo gehoopt op verbetering... Ik ga even thee zetten. Tot later!
Oh lelie wat naar dat je je zo beroerd voelt. Hopelijk voel je je snel beter... En hoop dat de kids niet ziek worden! Hier redelijk geslapen. Stijn heeft heerlijk geslapen, maar wij zelf zijn echt vreselijk toe aan een nieuw bed. Nog ff geduld, we gaan komende week een uitzoeken als t goed is. Vandaag even met Stijn bij de olifanten kijken. Is een.circus in de buurt waar de olifanten gewoon buiten lopen op t veld. Je kunt er echt super dichtbij komen Fijne dag allemaal.
Lieve Sandra Graag gedaan en ook al schreef je even niet meer mee je hebt wel bijna 1 jaar en 3 maand met elkaar geschreven!!! Dat vergeten we niet 1/2/3 vooral niet in dit soort situatie's (helaas) Rrianne geld komt er aan hoor!! Nou hier wat een nacht hier ( ik had verjaardag van mijn vriendin en lag om half twee in bed!! Oppas in huis Kids heerlijk geslapen lig ik net uurtje in bed Jairo wakker tot 6 uur!!!!!! Heb hem twee flesjes gegevens pfff was zo moe denk ga hem maar gewoon weer wat geven hij viel eindelijk na veel gemopper in slaap om 6.15 en om 7 uur waren de dames wakker!! Die heb ik maar ff na beneden gestuurd mochten Ze tv kijken heb ik nog ff kunnen slapen tot 8.15!!! Zal wel een zware dag worden!!! Man lief was stappen en kwam om 4.30 thuis legt zijn hoofd op kussen en slaapt is ook niet wakker geworden van het gehuil!!! Wat ben ik daar jaloers op zeg!!!!
Balen mama van je nacht!! Lelie ook al zo'n prut nacht.. En dan ben je ook nog ziek Sterkte vandaag dames! Lauraa, ik vind het idd een brutale vraag.. Ik denk ook niet dat je pb zult krijgen.. Pookie, ik moet steeds lachen om je forumnaam hahah, veel plezier vandaag! Ik word helemaal gek van mijn extensions, het jeukt als een malle. Als het niet snel over gaat, knip ik ze eruit