Hoi meiden! Even een snelle zwaai vanuit hier. Ben nu op de telefoon en typt minder makkelijk plus dat ik niet alles kan onthouden @ EB: Ik zou er ook van balen, maar tegelijk eigenlijk mezelf een muts vinden dat ik me er druk om maak.... Leuk de verjaardagslijst! @ BabyR: Veel plezier en veel sterkte vanavond (nu dus). Zal een avond zijn met veel tranen van het huilen en lachen.... Vandaag hier een superleuke dag gehad; we zijn naar het Dolfinarium geweest. Ryano vond het geweldig en Micah klapte overal om/voor, hahahaha. Nu nog ff bankhangen, dan lekker slapen. Tot morgen!
@vouwwagen, waarvan we hem zouden kopen was een bekende. Nu waarschijnlijk één van een collega van manlief. Dat is een jamet. We moeten maar even kijken. Hij wil er symbolisch een doos hazelnootgebak voor . Dus even kijken hoe hij eruit ziet, dan kunnen we eventueel er ook nog aan klussen (wat manlief graag wil) @EB, dat heb ik ook al gedacht inderdaad. Had vanochtend 3 poepbroeken achter elkaar aan. Maar heb haar vandaag zetpilletjes gegeven en zonet nog druppels voor het slapen. Dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Lekker alvast een zonvakantie boeken. Wij zijn een paar jaar terug naar Fuerteventura geweest. We zaten in het plaatsje Corralejo. Is 4 uurtjes vliegen en niet al te toeristisch. Lanzarote moet ook heel mooi zijn. Er is bij de halfords nu een 15% actie op mc en nog een. Ahhh leuk een verjaardagslijst @daantje Wat spannend en ontzettend lekker. Ik heb echt respect voor je. Lijkt mij niks om te vliegen met een kleintje. Maar ja wij zijn ook geen vliegers. @mbtc, Ik doe het hier ook zo hoor. Dat ik lekker met haar mee eet. Ik merk ook wel dat ze dan meer eet. Heel soms krijgt ze eerder als ons een potje, maar dan eet ze lang niet zo makkelijk als we met zn allen eten. @pookie moet me maar weer eens verdiepen in de opperdepop. Ze eet namelijk al grotendeels mee met de pot. @hier, Mirthe heeft vannacht weer tussen ons in gelegen. Ze heeft tot half 11 in haar eigen bedje gelegen en toen was het mis. Haar eerst verschoond en nog geen 5 min later kon ik weer. Had ze gepoept. Dus weer geprobeerd in haar bedje, maar mocht niet baten. De hele nacht is ze bezig geweest, draaien, woelen, wakker, enz. Dus meer wakker geweest dan geslapen. Vanochtend was ze om 6.15 weer wakker. Getempt was ze 39.1. Iets gezakt. Toen eerst de fles en een broodje zonder korsten (wou ze gelukkig wel hebben). Om 9 uur zijn we beide weer op bed gegaan. Ik tot 11 geslapen en Mirthe tot 12. Toen was mn moeder er even en heb ik snel boodschappen gedaan. Toen met zn 3tjes gegeten en later de fles (temp 38.7). Om half 3 weer op bed gebracht. (38.1) Geslapen tot half 4. Dus naar beneden nog even knuffelen en is ze weer in slaap gevallen tot 5uur. Toen getempt 39.2. Dus fruit en wat drinken. Toen vrolijkte ze al wat op. Toen gegeten en om half 8 de fles. Ze had toen 38.8. Gelukkig slaapt ze lekker in haar eigen bedje. We zien wel hoe het gaat.
ahh dolfijnjes, hopen dat ze na een goede nacht opknapt... verder alle vakantiegangers nog veel plezier! karine, dolfinarium, ben er al zoo vaak geweest maar het is zeker mooi als je het niet kent..is die orka er nou nog steeds of niet?? toen wij gingen was die er, vond het erg zielig om te zien. baby r sterkte... eb leuk zeg dat lijstje! goed idee van je hoor, zo vergeten we het niet Kunnen we hier even de slingers ophangen!!!!! en ik hou er ook niet zo van als het zo laat wordt, snap je punt wel
@karine leuk joh dat de kids (en jullie ook natuurlijk) zich zo hebben vermaakt! @ Dolfijnjes hopelijk gaat aankomende nacht wat beter en zakt de koorts snel... Sneu hoor!! Zonnescherm paste niet, dus nu op zoek naar een andere. Morgenochtend heeft mijn schoonzusje haar tweede echo om te kijken hoe ver ze precies is en hoe het groeit. Ik ben erg benieuwd, vind het best spannend... Op de vorige echo was nog weinig te zien, werd geschat op een week of 5, en er was nog geen kloppend hartje te zien maar wel een duidelijk vruchtzakje met dooier. Morgen is R. vrij, en gaan we voor 't eerst in jaren naar mijn opa en oma van mijn vaders kant. In December zijn ze hier geweest nadat ik ze jaren niet gezien had, en hebben ze Stijn voor t eerst gezien. Ze zullen vast opkijken hoe hard hij is gegroeid. Vind het ook wel enigszins spannend, heb erg slecht contact met ze gehad altijd... Nu nog ff bankhangen en naar bed! Voor iedereen een fijne nacht toegewenst
Goedemorgen dames, Heb me een beetje verslapen maar ben nog op tijd. Hebben een redelijke nacht gehad. Ze is nog ontzettend warm. Heb nu een koud washandje op haar voorhoofd (voor zolang hij blijft liggen). Ze heeft weer tussen ons in gelegen, maar gelukkig wat minder liggen woelen en draaien. Ze ligt nu nog te slapen, maar ben erg benieuwd hoe haar temp is. Vanochtend past m'n zusje gelukkig even op. Moeten beide aan het werk. Jullie horen snel weer .
@Rianne leuk he als ze mama gaan zeggen @BabyR wij zaten in St. Chamas ligt een uurtje van Marseille vandaan ging super met Davey in de auto heeft totaal niet geprotesteerd. Was wel warm he. Hoe was het gisteren? @Poookie hier ook op aan het voorbereiden voor zijn verjaardag de uitnodigingen gaan vandaag de deur uit . En heb Davey al geleerd om bij hiep hiep hoera zijn handen in de lucht te doen hahaha maar op zijn verjaardag zal hij het vast niet doen. @Emo nog niet maar moet wel veel denken aan de bevalling en ziekenhuis periode @Dolfijntjes wat vervelend dat M. zich niet lekker voelt gelukkig afgelopen nacht wat beter gegaan. @Poookie veel plezier vandaag Zo heb Davey net naar het kdv gebracht en wij gaan zo op pad om alles in huis te halen om het Davey proof te maken . En ik ga ook nog effe aan de slag om een taart te bestellen voor Davey zijn verjaardag en de versiering uitnodigen versturen en vliegtuigen in zijn kamer op hangen/plakken. Dus een druk dagje
Morning! Bedankt iedereen voor de sterkte en plezier wensingen.. Het was gezellig, maar uiteraard ook met een traan. Ze is naar een paragnost geweest en ik was helemaal onder de indruk van het verhaal. Nu moet je erin geloven hoor.. Maar zij is helemaal een type die daar niet in geloofd en ze heeft ook niks gezegd over de situatie en namen. En toch wist die paragnost alles. Karine, leuk het dolfinarium! EB, geen idee hoe ik het moet aanpassen, maar R.omee is 19 oktober jarig! Net al S.ofie hihi Dolfijnjes, beterschap voor je meisje! En succes met de jacht naar een vouwwagen. Wherona, succes vandaag!
Trouwens, ik zat hier niet op t forum toen ik hoogzwanger was, maar die maand sept en okt zullen wel spannend geweest zijn denk ik zo?? Hoe hebben jullie dat gedaan, belde jullie elkaar op om te vertellen dat je was bevallen of zette jullie een berichtje hier neer? Ik ken me niet voorstellen, ik was zooo druk inene dat ik mn telefoon de hele wk niet heb gezien, en de laptop niet haha.
Pookie, en paste t? EB, en T nog geslapen in de auto? Ik vind t ook laat hoor, heb R hier gewoon liever om dr normale tijd in bed En ik ben af en toe net een chinees, ik lees van achter naar voor
Babyr, hoe was het etentje bij de moeder van je W.? Heftig? Hebben jullie nog veel contact? Zal ze vast fijn vinden. Karine, leuk dolfinarium! hahah en super dat M. overal voor klapt. Dolfijnjes, aaah wat sneu beterschap. Hopelijk knapt ze gauw op. Kunnen ze zulke hoge koorts krijgen door tandjes/kiezen? Ik dacht altijd alleen wat verhoging. Poookie, spannend. Wat leef je nu mee he nu je zelf een kindje hebt? Was alles goed? Succes/veel plz bij opa en oma, hopelijk is het gezellig. Wherona, klinkt als een gezellig maar druk dagje, veel plezier. Ik ben vanmorgen alle keukenkastjes bij langs gegaan en voor de schoonmaak spullen een ander plekje gezocht etc. Ook hier een jongentje tussen ons in gelegen. Om half 1 was het brullen, heel overstuur, als we bij hem waren was er niks aan de hand, maar zodra we weg gingen was het mis. Na 15 min maar besloten dat hij lekker bij ons in bed kwam slapen. Zo hebben we allemaal lekker geslapen en wel tot 6.45 ipv voor 6.00 wakker!
Babyr, ben net te laat, lees nu je verhaal. Interessant het verhaal over de paragnost. Heeft het haar en jou meer rust gegeven? We hadden allemaal een buddy, die je smste als het begonnen was, geboren was etc. net wat je zelf wou. Super leuk!
Heeeey meisjes!!! Hier weer een heerlijk dagje!!! Ik lees veel onrustige en zieke kindjes, dikke knufs voor kids en mamas Jordy slaapt momenteel echt heel veel. De nachten van 19.30 uur tot 7.30/8.00 uur. Dan rond 10.30 uur tot 12.30/13.00 uur. Daarna nog van 15.00 tot 16.30/17.00 uur. En vaak moet ik hem dan nog wakker maken ook.... Gisteren bij het cb geweest, Jordy helemaal goed gekeurd. Mevrouw geloofde niet dat hij de pincetgreep (ofzo) al beheerst. Dus dat heeft Jordy keurig gedemonstreerd hahaha Verder gewicht was 11440 gram en 78 cm lang, dus echt een flinke jongen @ BabyR, was echt een leuke periode hier. We hadden idd allemaal buddy's. Ik weet nog heel goed dat Daantje iedere keer dacht dat ze de laatste zou zijn en toen het toch begonnen was twijfelde ze over of het vruchtwater was enzo. Was echt een hele leuke spannende periode!!! Met ons natuurlijk als hekkensluiter!! Nu nog even rommelen hier en strakjes weer werken. Ik kom later nog even gluren...
Verjaardagen 13-9 - Stijn - Poookie 15-9 - Davey - Wherona 23-9 - Loïs - Rica 26-9 - Mica - Wapje 3-10 - Lily - Princess 4-10 - Niels - Supermom 6-10 - Timo - Elisabethbas 7-10 - Jairo - Mama05 8-10 - Lars - Rrianne 9-10 - Gijs - Linda0509 10-10 - Thijs - Sandra2 10-10 - D.elani - Mumtobe21 10-10 - J. - Mbtc 11-10 - Elke - VanEke 14-10 - Yanna - Sahi 19-10 - S.ofie - Waterlelie 19-10 - R.omee - BabyR 21-10 - Mirthe - Dolfijntjes 24-10 - Valentijn - Pamsie 27-10 - Feline - Daantje2011 28-10 - Micah - Karine 2-11 - Jordy - Meikie Even snel, ben op mijn werk... R.omee toegevoegd!
Hoi meiden, Wat een gezellig geklets weer. Leuk om te lezen!! @Meikie: fijn dat Jordy weer goedgekeurd is. En opvallend dat hij zoveel slaapt. Misschien gewoon nodig om alle dingen die hij nu zo goed leert te verwerken? Lijkt me eerlijk gezegd wel lekker als F wat meer zou slapen overdag haha. Ze slaapt 2 keer maar meestal (krap aan) maar een uurtje per keer, soms ook maar een half uur . @Karine: heerlijk naar het dolfinarium. Heb jij nog vakantie? En wat leuk dat Micah klapt (hij keek vast naar de getrainde dolfijnen whahaha). @Dolfijntjes: spannend, hopen dat deze vouwwagen wat wordt. Arme Mirthe, hopelijk knapt ze snel op. Sneu he voor je kleine meisje. F had het ook van de week, bijna 40gr koorts en ze was helemaal een beetje verdwaasd. We hebben 2 hele slechte nachten gehad (elk half uur van de klok gezien pfff) maar vannacht is ze niet wakker geweest en ze was vanmorgen weer helemaal vrolijk. @Pookie: jammer dat het scherm niet past, anders had je wel een hele voordelige deal gehad. Leuk he hoe je met andere zwangeren mee gaat leven als je het zelf hebt meegemaakt. Ik merk dat tenminste heel sterk bij mezelf. Ik leef veel meer mee dan voor F. Hoe was het bij je opa en oma? @Wherona: fijn dat de vakantie leuk was. Klinkt als een druk maar leuk dagje vandaag. @ BabyR: bizar dat zon paragnost van alles weet @EB: snap heel goed dat je dat niet prettig vindt. Ik ben zelf ook erg van de 3R-en. Hoewel ik inmiddels steeds meer merk dat het F niet zoveel doet als dat ik soms denk. Een goed vakantieland, daar moet ik even over nadenken . @Rrianne: hoe is het nu met je ventje? @linda: gaaf zon fietsje! Fijn he marktplaats? Ik ben daar ook echt van! @Daantje: wouw mooi zon verre reis! Ik ben er nooit geweest in CR maar hoor er hele positieve verhalen over. Staat nog op mn verlanglijstje. Inmiddels een aantal maal naar Azië geweest maar nog nooit die kant op. Hier alles oke. Gister kwamen onverwachts mijn ouders eten. Was heel gezellig en we hebben Fs haar weer geknipt (al voor de tweede keer!). Morgen weer lekker vrij. Ga op vrijdag altijd babyzwemmen met haar, ben benieuwd of ze het nog leuk vindt na de zomerstop van een paar weken!
Goeiesmiddags, even snel want moet eigenlijk hoognodig aan de poets... Helaas was de echo van schoonzusje niet goed... Al in een vroeg stadium is het gestopt met groeien, nu afwachten of haar lichaam het zelf regelt of dat ze naar de gyn moet. Erg sneu Bij opa en oma was het gezellig, we hebben besloten nu wel wat vaker te gaan. Ze zijn erg gek met Stijn, hadden zelfs een kadootje gekocht voor hem! Liefff En ze hebben een foto van Stijn in de woonkamer, en een foto van mij en R. met Stijn, en van hunzelf met Stijn. Ik heb ze ook een uitnodiging gegeven voor Stijn zijn verjaardag, vonden ze erg leuk! En nu echt poetsen! Kom vanavond/morgen wel weer ff uitgebreid kletsen! Doeiiii
@Wherona is het grotendeels allemaal wat gelukt vandaag met alle voorbereidingen @Rrianne, als het moet kunnen ze er flink ziek van zijn. @pookie, Wat ontzettend jammer. Hopelijk regelt het lichaam het zelf. Is alleen maar beter voor de toekomst. Goed om te lezen dat ze het zo ontzettend leuk vonden. Had de foto zien staan op fb. Erg leuk. @hier, Ik moest vanohtend helaas werken. Gelukkig kon mn zusje oppassen. Toen ze wakker werd had ze 38.2. Ze had later op de ochtend had ze haar eigen temp weer 36.9. Zonet verschoond en getempt en had ze 37.4. Dus nog een beetje aan het schommelen. Maar al veel beter als gister. Zou ik hier reageren komt me er toch een lucht als een giertank langs. Had ze niet gepoept. Zat gelukkig net niet op haar rug. Ze ligt nu weer lekker te slapen. Ik doe ook even een powernap. Kan mn ogen amper open houden. Gr
@BabyR bijzonder van de paragnost, t was inderdaad een hele leuke periode weet nog dat ik een smsje kreeg van Poookie en 2 dagen later kreeg zij der een van mij hihi @Poookie ow wat super sneu zeg voor je schoonzus en ook voor jullie natuurlijk. Fijn dat het leuk was bij opa en oma @Dolfijnjes het huis is bijna Davey proof en wij zijn weer heel wat armer hihih maar goed veiligheid boven alles . Gelukkig gaat het wel steeds beter hopelijk is het morgen helemaal over.
EB: nee, zou ik ook niet blij mee zijn, zo laat op pad. Maar papa vindt op zulke momenten dat mama niet zo voorzichtig moet zijn en vaak heeft Yanna er zelf geen last van... dubbel dus poookie: heerlijk he, als ze zo goed eten bij jullie komt die verjaardag er helemaal snel aan! leuk dat het zo gezellig was bij opa en oma oh wat erg van je schoonzusje! Voor jullie ook even slikken! rrianne: lekker dat je zo relaxed bent bij het groter worden. Ik kan om elk dingetje wel janken tegenwoordig, haha! Zo was ik echt nooit! soms lijkt me het wel heerlijk om samen te slapen, was het ook wat? ik wil het alleen nu niet meer aanleren karine: wat gaaf, t dolfinarium! leuk he?! dolfijnjes: beterschap voor de kleine meid... Hoe ging het vandaag? wherona: gelukt vandaag? heerlijk soms he, je handen vrij ah, lees dat het gelukt is babyr: mooi dat jullie je vriendin zo mooi hebben herdacht. Fijn dat ze niet vergeten wordt! op t andere topic waar ik toen nog zat, hadden we buddy's, die smste elkaar met het nieuws en dan zette die ander t op t forum. meikie: Yanna kan de pincetgreep ook al heeeeell lang, vinden ze ook bijzonder. wat een grote knul is Jordy toch he Yanna slaapt altijd veel als ze in een sprong zit zo alles weer bijgelezen, hier verder weinig nieuws, rustig gezellig weekend voor de deur
Hallo dames, Hier weer de eerste 2 dagen werken achter de rug na de vakantie, went toch weer heel snel ook hoor!! Elke vond het gelukkig meteen prima om weer bij de GO te zijn, ging meteen spelen enzo...dus was wel prettig. Was voor mams wel weer even ontwennen bijna @dolfijnjes: pff, hoop dat M. snel weer opknapt!! Dikke knuffel voor haar en jullie!! @pookie: ow, jammer van u schoonzusje, sterkte voor haar en jullie in elk geval!! Toch altijd moeilijk zoiets @BabyR: Fijn dat jullie samen nog zo met elkaar avondjes kunnen hebben, zullen jullie vast beide nog een heleboel aan hebben. Hier ook spannend hoor hoe het zou zijn met een 2de, tegen dan zijn onze eerste natuurlijk ook een stukje groter, dus zal vast loslopen. Ik ben ook pas in de laatste maand erbij gekomen hier, ik had geen buddy, heb mijn man ff een berichtje laten zetten opt forum, erna ook vanuit het ZH hier geschreven...was een leuke tijd toen idd! @EB: mama's mogen toch miepen hahaha, ik ben hier net zo hoor @rest even kwijt...vanavond lekker op de bank hangen met een bakje koffie, fijne avond dames!!
Poookie, wat sneu voor je schoonzusje. Je hoort het toch vaak hoor, dat het misgaat. Ach, is de natuur, maar wel heel verdrietig. Ik ben echt een miep hoor! Timo was supervrolijk toen ze thuiskwamen gisteren, niets aan de hand. Heb ook niets tegen M gezegd...