Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Poookie, aaah wat een verdrietig nieuws:(. Hoe zijn ze er zelf onder? Super dat S. grootouders zo wijs met hem zijn!

Zo uitgeteld op de bank. Pittig in je eentje 6 kids, maar de dag is weer voorbij en het is alweer weekend.

2. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @dolfijnjes gelukkig gaat het wat beter, niet meer zo'n hoge koorts :)

@BabyR & Wherona ja dat was echt wel grappig. Wij waren buddy's omdat we totaal niet bij elkaar in de buurt zaten met uitgerekende datum, en dan nog 2 dagen na elkaar bevallen haha.

@VanEke ja het is erg jammer inderdaad... Maar het is niet anders!

@EB ze zei zelf ook wel; ja tis de natuur. Maar het blijft erg vervelend nieuws natuurlijk!

@Rrianne ze is erg verdrietig. We belde vanmorgen om te vragen hoe het was gegaan, en toen begon ze al meteen te huilen. Het was niet gepland, maar het was ontzettend welkom! Helaas. Ik hoop nu alleen dat haar een boel ellende bespaard blijft en het vanzelf loskomt.
    Het waren trouwens mijn grootouders, de ouders van mijn vader ;) Maar inderdaad ik vond het heel fijn om t zo te zien!

@hier: Avondeten was ff een klein drama, maar dat kwam omdat meneer moe was. Vlees ging er wel goed in, en aardappels/groente heeft ie met een heel gevecht toch nog wat van gehad. Nu ligt ie lekker in bed, en ik ga lekker weer op de bank hangen, voetbal kijken haha :)

Fijne avond iedereen!

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    EB, bedankt dat je R in het lijstje hebt gezet. Hahah herkenbaar hoor, eerst je lopen 'opvreten' over iets en uiteindelijk valt het mee haha.

Pookie, ach jee wat sneu!

Rrianne, relax ze! En geniet van je weekend.

Pincetgreep; hier ook al heel lang. Is dat knap als ze dat kunnen? R deed het bij 7 maanden..

Leuk hoor buddy's! Klinkt erg spannend idd en pookie en wherona hahah grappig zeg.
    Nou lijkt me wel leuk om dat ook eens mee te maken.. Ik zat in mn verlof wel vaak op de comp, maar had nooit van dit forum gehoord. En voorderest was ik veel te druk met mn ijsklont verslaving hahah

VanEke, klets je nu ook mee in een ander topic? Over een 2e of niet?

Bedankt meiden voor jullie woorden over W. En Sahi, ze wordt zeker niet vergeten!

Voorderest ben ik het weer een beetje vergeten.

Hier gaat alles zn gangetje maar jeetje ik heb het op mn heupen qua ons nieuwe huis, ik ben het ineens niet meer eens met de keuze's die we hebben gemaakt qua meubels en kleuren haha, help!!

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Nou ze had zonnet nog 37.5. Voor de nacht toch nog even een zetpil gegeven. Dus hopelijk vannacht een goede nacht.
    Heb haar al wel weer in de slaapzak gelegd maar niet onder de dekens. Ik denk dat ik haar morgen nog wel even thuis houd. Ook omdat ik niet zo'n goed gevoel heb bij de tijdelijke go.

De koorts is volgens mij een klein griepje. Want m'n vriendin belde vanmiddag op dat ook haar zoontje nu koorts had.

@sahi, Ja ging vanmiddag al veel beter. Ze kreeg in een keer weer praatjes en verhaaltjes.

@hier, Manlief heeft koopavond en kan zo thuis komen. Ik zit lekker op de bank en zal ff met het foto boek bezig van mirthe. Hoop deze voor haar verjaardag klaar te hebben.

fijne avond allemaal. Hopelijk allemaal een goede nacht.

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ poookie, niet leuk voor je schoonzusje zeg!

@ lucifer, wij zijn ook in Azië geweest. Was ook heel tof, nu maar eens iets heel anders.

@ Meikie, wanneer gaan we daten?

@ babyR, je zou eigenlijk een stukje van het vorige topic terug moeten lezen. Iedereen bleef op refresh drukken als er iemand aan het bevallen was. Ik heb zelf ook nog s nachts gezellig liggen kletsen over of het begonnen was of niet en 09.54 had ik al een dochter waaah. Heb echt genoten van die tijd en kijk uit naar alle nieuwe zwangeren! Binnen nu en een half jaar gaan er toch heel wat voor een tweede dus dat wordt vast weer genieten.

@ Dolfijnjes, hoop dat M goed slaapt vannacht! Eh fotoboek....moet ik nog steeds aan beginnen. Ga ik binnenkort mee starten, is wel zo leuk.

Wij hebben vandaag anderhalf uur gezwommen (m'n vriend is ook 4 dagen vrij), was super leuk. Morgenavond heerlijk borrelen en uit eten, F slaapt bij m'n ouders dus we hoeven iet op de tijd te letten.

Ow @ EB, sliep Timo vanaf dag 1 meteen goed in de Deryan? F gaat er vanaf zondag ook 4 nachten in slapen tijdens het kamperen.

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, nee, niet meteen. Maar Timo is / was een lastige slaper op onbekende plekken. En de eerste nacht viel samen met een sprongetje. Op de boot ging het wel meteen supergoed. F is een makkelijker toch? Dan zal het vast goed gaan. En denk aan een moltonnetje en lakentje en dan het matrasje in de tent ipv in het zakje dat ervoor bedoeld is.

Dolfijntjes, fijn dat het beter gaat!

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ EB, ik ga morgen een molton halen! Had je tips onthouden :D. F is een makkelijke slaper inderdaad. Alleen heb ik het idee dat ze vet gaat keten in het tentje, is natuurlijk wel heel mooi speelgoed.

8. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daarom is het bij ons ook echt alleen maar een bed, we gebruiken hem niet als box, ook al zou het makkelijk zijn.

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen!!!
    Zometeen een ochtendje werken en dan lekker weekend!!!
    Kon toch maar moeilijk uit bed komen, maar goed eenmaal eruit gaat het ook wel weer.

@ Daantje, kun jij een keer op zaterdag? Kom je hierheen of ik naar jou?

@ Pincetgreep, ik vond het ook niet zo bijzonder. Jordy beheerst hem ook al lang. Maar die mevrouw op het cb vond hem erg vroeg ermee... ;)

Verder alles weer even kwijt... Ben nog niet zo helder hoor :p
    Tot later :)

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Pincetgreep kunnen ze meestal vanaf 12 maanden, is de richtlijn.

Even advies vragen: yanna hoest verschrikkelijk 's nachts en ze reutelt de hele dag door sinds woensdag. Geen koorts, wel bultjes, ik dacht dat t hitte uitslag was. Hele kleine puisterige bultjes op dr rug.
    Maar vannacht dus steeds gehoest gehoord... :( wat moeten we daarmee?

11. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Timo eet al ren paar maanden zijn brood mrt twee vingers, is dat de pincetgreep?

Sahi, als je het niet vetrouwd even langs de huisarts. Maar ik google zelf altijd eerst of ik een verklaring kan vinden.

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen
    Hier een goede nacht gehad. Ze heeft heerlijk doorgeslapen en heeft haar eigen temp weer.

@sahi ik zou vandaag nog naar de ha als je het niet vertrouwd.

Zal zo naar het werk sm is er ook al. Ook ik hoef alleen vanochtend en daarna lekker weekend.

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Poookie, dan zijn het S. zn overgrootouders toch? hahaha zit daar altijd over te dubben wie nou wat is.

Babyr, hahaha wat herkenbaar. Ik ben precies zo. Inmiddels weer heel de inrichting aan het veranderen, vorig jaar net een nieuwe set eetkamerstoelen gekocht, nu alweer op zoek naar nieuwe. Net zoals de lamp en ga zo maar door. Nu moet ik zeggen, ik vind het ook erg leuk Interieur blogs zijn mijn favoriete pagina's op het internet.

Dolfijnjes, nogmaals beterschap, hopen dat ze vandaag opknapt. Hoe ging de nacht?

Meikie, hahaha grappig zal dat hun standaard zinnetje zijn? Hier vonden ze L. ook zo snel met alles, terwijl dat toch echt reuze mee valt.

Onze dag begon al om half 6, papa moest vroeg aan het werk en L. is dan ook altijd gelijk wakker. Nog even samen een broodje eten en dan er samen nog even weer in.

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Pincetgreep is tussen duim en wijsvinger

Dolfijnjes, wat fijn! Hopelijk blijft ze koortsvrij vandaag!

Sahi, idd wat de rest al zei; als je het zelf niet vertrouwd toch even bellen, ook omdat je anders met het weekend zit.

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, wat zegt je moedergevoel?

@ dolfijnjes, goed dat M zo lekker geslapen heeft.

@ Meikie, ga straks mijn agenda erbij pakken! Kom er via de PB op terug.

@ pincetgreep, dat doet F ook al heel lang.

Euhm wij liggen nog in bed, F ligt nog heerlijk te snurken.

Ik betrapte mezelf net in het namen onderdeel op het forum....op jacht naar een meidennaam die bij F past :$. Moet niet gekker worden haha.
    Hebben jullie voorkeur voor het geslacht bij een tweede? Wij niet, maar merk dat ik er toch weer vanuit ga dat er een meid bij zou komen dan. Euhm lijkt me ook best praktisch :).

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal

@Pincetgreep had der nooit van gehoord maar dat doet Davey ook al een tijdje.

@Werkende meiden succes vandaag veel lekker alleen maar een ochtendje

4 september moeten we weer naar het cb ben erg benieuwd hoe Davey is gegroeid heb wel het idee dat hij wat is afgevallen. Dan krijgt hij ook zijn prikjes weer :(.

@BabyR hahaha ik ken het

@voorkeur geslacht heb wel een lichte voorkeur zover als je van een voorkeur mag/kan spreken maar zou graag een meid erbij willen hebben het perfecte plaatje hihi maar als het weer een jongen is zal ik der ook wederom weer super blij mee zijn hoor.

Wel leuk hoor om straks weer spannende verhalen te lezen over testjes en wel/niet nod heb der wel weer zin in hahahah.

Zo alles is nu Davey proof dus hij kan straks veilig het huis rond lopen. Gisteravond kreeg hij het ineens voor elkaar om op zijn kont te gaan schuiven wel naar achter het meest maar naar voren lukt zo nu en dan ook, als ie dat doorkrijgt dan zullen der vast veel broeken gaan slijten hihi.

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    google zegt dat als ze niet benauwd is, dat het dan wel goed komt, gewoon verkoudheid en wisseling van het weer.
    vriendje is bang voor een kattenallergie, omdat het in zijn familie zit. laten we het niet hopen. Ze is wel chagrijnig, maar ook gewoon levendig, dus ik denk dat ik het nog even aankijk vandaag.
    vorige keren werd er even geluisterd naar de longen en zolang ze niet benauwd was moesten we t aankijken. Maar hebben meer kindjes dit met het weer enzo?
    mijn moeder gevoel zegt dat Yanna chagrijnig en gefrustreerd is...
    In ieder geval weer bedankt voor het meedenken :D

rrianne: wooow vroege dag!

daantje: wij denken dat we alleen maar meiden zullen krijgen. ik dacht altijd dat ik een jongensmama was, maar vind mezelf nu duidelijk een meisjesmama. heel grappig :) En alleen maar meiden zou praktisch wel erg makkelijk zijn

wherona: waarom denk je dat hij is afgevallen? En ze groeien nu niet meer zo hard he, ze worden slanker nu ze zo beweeglijk zijn
    hier ook al een paar kapotte broekjes en shirtjes, omdat Yanna een buikschuiver is. ach, het zij zo...

eb: dat is inderdaad de pincetgreep

ow wat is yannaatje toch chagrijnig zeg. als het na het slaapje nog zo is, bel ik inderdaad de ha even op. ze snottert wel als een gek ineens, dus ik ga even uit van een gewone verkoudheid (alweer...)
    heb haar nu maar op bed gelegd, ze kan alleen maar gooien met spullen, gillen en huilen. is voor niemand leuk...

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hoi meiden!

@ werk: werk ze!!

@ lucifer: ja, ik heb nog steeds vakantie, volgende week weer beginnen. Ik werk in het onderwijs, dus heb 6 wk vakantie :D

@ pincetgreep: Hier nog niet, maar hij is ook met hele andere dingen bezig.

Tand nr3 is hier een feit en nr4 zie ik ook al, dus zal niet lang op zich laten wachten.
    Verder een mopperig en huilerig mannetje, niets is goed... Grrr...
    Ach, komt wel weer goed ;)
    Vandaag lekker niets doen :)

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Hey dames heb proberen alles bij te lezen!!

Hier ff een reactie vanaf onze vakantie!!

Pookkie wat erg voor je SZ ik ken het helaas ik heb het zelf ook gehad maar dan met twaalf weken :(
    Hopelijk komt het vanzelf los!!!

Dolfijntje en was de vouwwagen nog wat?

Miekie nee wij hebben geen vouwwagen maar een 5 pers caravan deze hebben we vorigjaar gekocht omdat onze andere lek was :(
    Maar we hebben er wel een mooi voor terug gekregen!!

Wel leuk dat sommige weer over een zwangerschap denken en spannend weer!!! Ook zeer nieuwsgierig wie de eerste zal zijn!!!
    Wij in ieder geval niet onze kinderwens is compleet!!! (logies toch met drie kids)

Wij staan op een kindercamping in Nederland echt de moeite waard echt een mooie camping voor de kinderen Sprookjescamping De Vechtstreek in Overijssel
    Onze oudste heeft gisteren mee gespeeld met het theater wat waren we trots dat ze daar stond en mee deed!!

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wie wil er een 63333336 vervelend meisje even lene.n?9666666
    ze wil ook graag wat zeggen :)
    lip/o;;;;;;;o0ooiii-------------------------------------------------
    vcp[;[ '
    '90 '[90op;
    '
    0/ gtt

ze is vandaag een beetje dwars...zo een plak brood erin en snel naar bed! :)

Deel Deze Pagina