Rrianne, haha jeetje dat is idd balen zo last minute, was je nog wel op tijd? Rica, pfff jij heb een erge dag achter de rug zo te lezen. Hier net weer onwijs huilen toen ik haar naar bedje bracht. Pfff wat is dat toch met die kleintjes DQ, hoi! Meiden, pfffffffffffffffffffffffff ik heb een nieuw merk ontdekt dankzij wapje, Monnalisa. Daar gaat mn maand salaris hahaha! Ik vind die baby walt disney lijn zo leuk. Ohja ik sprak Wendyw80 nog ff, en jullie moesten de groeten krijgen.
Avond!! @DQ je bent wat mij betreft nog altijd welkom hoor! Ennuh idd, huishouden is ook werken. Ik heb het drukker dan ik had gedacht. @Linda wat spannend, weer babies erbij in de familie @Sahi wij gebruiken rubbers sinds de spiraal eruit is, en ik ben van plan om weer met de pil te beginnen. Mijn cyclus is inmiddels mooier dan ooit tevoren, elke maand exact 29 dagen! Dus ik vind het nu wel weer tijd voor de pil. Oppassen ging goed, mijn mams heeft wel vaker opgepast, maar nooit dat ze ook echt brood moest geven ofzo. Maar hij heeft alles op, en ze is daarna met Stijn gaan wandelen, naar de Bart Smit waar ie een leuke speelgoed vrachtwagen heeft gekregen, liefff @Rica knuffff! @Wherona fijne avond! @Rrianne oeps vergeten dat je moest werken, nou ja kan gebeuren... @BabyR doe Wendy maar de groetjes terug hoor!! Stijn ligt lekker op bed, was hartstikke moe na vanmiddag met oma. Eind van de middag kwam nog even visite waardoor ik erg laat was met koken, dus R. heeft even snel een potje voor Stijn gehaald, en wij hebben eten besteld... Hmmm, spareribs hihi En nu gauw weer op de bank, Criminal minds begint weer! Fijne avond!!!
Even snel (kijk ook criminal minds...) Rica, bij ons hadden ze ze bij de Bart Smit. Verder weet ik het niet, het was een cadeautje. DQ welkom terug!
Hey meiden hier weer een snelle reactie.Wil het graag bijhouden maar gaat de laatste dagen wat lastig. Ook hier in een sprongetje in combinatie met tandjes. Hier ook een hoektand op komst. Overdag is er weinig aan de hand, ze kan wel jengelig en 'wil bij je zijn' hebben. Door de korte nachten breekt het me ook wel eens op hoor. Helaas wordt m'n lontje dan ook korter. Tevens is het nachts een ramp. Ook vannacht weer tussen ons in gelegen en dan eist ze ook nog een het hele bed op :x. @shoppen (maandag), goed geslaagd voor wat kleertjes (nooit genoeg). Ook hier al een tijdje broekjes 74 en truitjes 80. Tevens luiers en doekjes gekocht. Zal van het weekend verder shoppen. @verjaardag, ben er nog niet zo mee bezig geweest. Over 3 weken zit ik 3 maand thuis dus hopelijk tijd zat om alles uit te zoeken. @werken, werk 24 uur. verspreid over 4 dagen. @hier, vanochtend gewerkt en vanmiddag eerst ff langs m'n moeder en daarna langs m'n vriendin. Was wel ff gezellig. Morgen leker vrij. Heb niet te veel op de planning. Wou graag shoppen, maar heb geen auto. Bij mooi weer ff te fietsen denk ik. Ga op bed. Ze zal wel weer wakker worden vannacht.
Babyr, het viel mee, kwam er om half 11 achter en moest om half 1 pas aan het werk. Hhihi Monnalisa is dus je smaak, nee dan is Molo idd helemaal niks (te groot verschil). Poookie, was het niet zo zeer vergeten, alleen is woensdag al jaren mijn vrije dag, dus als niemand het me even vraagt/verteld, dan kijk ik automatisch niet naar de woensdag. Dolfijnjes, vervelend. Je moet er dan 3 mnd uit toch en dan nemen ze je opnieuw aan? (daar staat me iets van bij). Shop ze vandaag en idd kleding nooooiiittt genoeg! Hier een goede nacht en nadat hij om 06.10 wakker werd toch nog even geslapen tot 07.00, jippieee!
Rrianne, nou niet alles hoor van monnalisa hahaha de helft is tokkie. Maar vind de Disney lijn wel heel leuk. Lekker van je nacht meid! Drama hier gisteravond, geeft tot 1 uur geduurd. Daarna half 7 weer wakker.
@Rica Davey had ook erg veel last van zijn hoektanden hoe is de nacht gegaan? Ow en die rups hadden ze toen ook bij de kruidvat maar geen idee of dat nog steeds zo is. @Dolfijnjes dat doet Davey ook altijd als ie tussen ons in ligt het hele bed in beslag nemen tis toch wat he @Rianne gelukkig een goede nacht en ochtend achter de rug @BabyR jeetje dat was heftig dan Zo we krijgen het wel effe flink te verduren he met die kids van ons. Davey wou gisteravond ook niet slapen uiteindelijk om 21.15 na 100x in de maneschijn te hebben gezongen en op zijn rugje gewreven in slaap gevallen. Om 03.00 uur effe wakker en vanaf 05.00 uur wakker tot 06.50 uur om dan dus weer in slaap te vallen terwijl ie der dan uit moet :x tsja dus wel effe sjaggie maar na zijn papje weer helemaal vrolijk. Hij heeft momenteel ook weer veel poepluiers en zuur dat ze ruiken blegh dus of tandjes maar zie nog niets of een buikgriepje misschien. Blijft altijd gissen he zou zo nu en dan erg makkelijk zijn als ze het op een of andere manier konden vertellen.
wherona: wat een rotnachten hebben jullie zeg Hier gaat het inslapen wel slecht, maar als ze eenmaal slaapt, slaapt ze door, gelukkig. Maar er heerst inderdaad een buikgriep en in combinatie met een sprong en tanden is dat 10x niks Dikke knuffel voor Davey en papa en mama! babyr: ook al zo'n drama, balen dikke knuffel ook voor jullie! rrianne: jeeeee een goede nacht ow stom als je op je vrije dag moet werken Gelukkig kan jij L meenemen (toch?). zou voor mij echt ideaal zijn! Ik kan t meeste werk wel met Yanna doen, maar ja, is een beetje ongepast in mijn werk dolfijnjes: ook van die rotnachten, vreselijk En dan eist ze ook nog heel het bed op! Wat een diva! t lijkt hier nog goed weer te zijn, zo eens op de buienradar kijken. Alleen denk ik dat Yanna zo even gaat tukken, dus dan kunnen we pas na de lunch weg... poookie: mijn vriend wil heel graag een 2e, dus ik vind dat met die rubbers een beetje gewaagd. Ik ben heel bang dat hij het 'per ongeluk' gaat vergeten ofzo... mijn vriendinnetje vindt het gek als ik van de spiraal zoveel klachten zou hebben. de ha wil me eerst zien voor ik zomaar ga bloedprikken, vandaag en morgen zit hij al vol, dus ik ga volgende week. rica: ook al van die drama nachten, ook voor jullie een dikke knuffel! dus jij bent ook zo rampzalig, haha Ik vergeet echt werkelijk alles, t is echt rampzalig. maar ik was altijd een heel georganiseerd iemand, dus ik baal ervan mbtc: hier een dagje thuis, maar wel bereikbaar voor werk. ik weet nu al dat thuiswerken niet mijn hobby wordt. Zit ik aan de telefoon met een client, gaat Yanna allemaal dingen doen die ze niet mag en vooral heel veel herrie erbij maken. nee, onhandig... Yanna heeft vandaag eindelijk het tuinbroekje aan die ik op de meeting gekocht heb, hij is zoooooo schattig Ze paste 'm niet omdat hij best breed valt, maar nu past ie goed Ik wist niet dat ik tuinbroekjes leuk zou gaan vinden, hihi
Goeiemorgen! @dolfijnjes oooh ik vind die gebroken nachten ook vreselijk... Gelukkig valt het hier de laatste week mee, 1 of hooguit 2x per nacht even wakker, speentje en dan slaapt ie wel verder... Maar ik ken je gevoel dat je lontje korter word, ik heb al een paar x 's nachts zitten huilen omdat ik gewoon zó moe was, en Stijn maar bleef huilen. Ik ga als t goed is volgende week shoppen voor kleertjes met schoonmoeder, das hun cadeau voor Stijn zijn verjaardag, heb er nou al zin in hihi. @Rrianne wat fijn zo'n goede nacht! Hopelijk volgen er meer! @BabyR pff kort nachtje dus... Vervelend hoor! @Wherona konden ze inderdaad maar zeggen wat er was, dat was toch wel een stukkie makkelijker geweest voor ons als mama's... @Sahi ooh ja dat snap ik dan wel... Maar Mirena kan écht zoveel klachten geven, ik wist het zelf ook niet tot mijn moeder vertelde dat ze er ook zoveel klachten van had, toen ben ik eens gaan googlen. Je wil niet weten hoeveel mensen problemen hebben door die Mirena... Hier was de nacht weer fijn. Een keertje wakker geweest, geen idee hoelaat het was, ik lag er zelf pas laat in en kon ontzettend moeilijk in slaap komen, dus toen ik eenmaal sliep sliep ik ook onwijs vast. Ik ben er zelf uit geweest, toen bleef ie jammeren dus is R. er nog ff uit geweest... Heb ook weer de meest vreemde dromen gehad, bah... Zo maar eens even een rondje wandelen, maar volgens mij moet ik eerst even een luier verschonen want meneertje zit te drukken haha. Fijne dag dames!
Babyr, Aaaah wat een prutnacht. Je vriend nachtdienst? Of konden jullie het wel een btje samen doen? Een aantal dingen vind ik idd ook wel leuk, maar vind ook veel een btje over de top. Wherona, ook een pittig nachtje/ochtendje. Moest je vandaag aan het werk? Sahi, kan hem idd meenemen, maar hier neem ik wel dagdelen voor af hoor, bij ziekte etc. mag ik hem wel kosteloos meenemen. Gister is hij lekker naar opa en oma geweest. Hahah meen je dat serieus dat hij dan 'per'ongeluk' een rubbertje zou vergeten? De etter Poookie, aaah herkenbaar, toen ik weer aan het werk was icm gebroken nachten biggelden de tranen hier ook regelmatig over mn wangen omdat ik zelf zo moe was en ons lieve jongentje het ureeeeen volhield. Leuk, lekker shoppen! Veel plezier. Ben bij mn ouders, nog een dagje werken en dan lekker weekend, we hebben een leuk weekend voor de boeg!
poookie: ja mijn vriendinnetje zegt dus dat het uitzonderlijk is, maar als ik hier en op t andere topic hoor, is dat dus echt niet zo balen die nachten lekker gewandeld? oh wat gaan die tanden hard! Hier echt nog steeds 2, wel bergen met kwijl en poep, maar nergens een tand te bekennen... rrianne: oh niet gratis, nou ja, dan nog vind ik het wel relaxed dat ie mee kan voor je! En eigenlijk wel logisch dat het niet gratis is he veel plezier bij je ouders! zo, boodschapjes ook weer binnen, zo maar eens aan de slag boven. Ik heb een kast van een vriendinnetje gehad, maar die staat nu boven te staan, dus daar moet ik wel even wat mee gaan doen Yanna is lekker chagrijnig, maar ze maakt ook enorme sprongen, mentaal. Ze trok net haar sokken uit en ik vroeg of ik ze mocht hebben en ze geeft ze zo aan mij! Normaal vindt ze dingen afgeven niet leuk, maar nu stak ze echt haar handen in de lucht om ze aan te geven Echt super schattig
Rrianne, leuk een leuk weekend voor de boeg! Wat gaan jullie doen? Nee geen nachtdienst, wel half 5 eruit. En dat vind ik dan nog vervelender eigenlijk, voor hem dan. Sahi, ach wat schattig. Hier ook een meisje wat dingen aangeeft haha, ik mag ook altijd een hapje van haar koekje Wherona, pff jou nacht klinkt ook niet gezellig. Ben nu alweer bang voor aankomende nacht pookie, wow alweer 7 tanden! Zo ik heb zin in de wintersport! Van mij mag het eerlijk gezegd ook wel weer winter worden hoor. Lekker de gezellige december maand Gaan jullie dit jaar Sinterklaas vieren? Wij wel hoor hahaha, vind dat wel leuk ookal heeft R nog niet in de gaten dat het Sinterklaas is
@sahi wat schattig zeg! Stijn doet wel met alles delen, als ie een koekje heeft en hij zit op schoot smeert ie die ff lekker in je gezicht, das zijn manier van: Ook een happie? @BabyR mijn vriend begon er toevallig van de week over, over Sinterklaas. Hij wil het echt uitgebreid doen met een echte Sint en Pieten. Ons nichtje van 3 komt dan ook, wel leuk, maar ik vind het wat uitgebreid, Stijn begrijpt het toch nog niet... Haha Maar dit is ook ter compensatie omdat Stijn vorig jaar in het ziekenhuis lag met Sinterklaas...
babyr: nou je over sinterklaas begint, nog niet over nagedacht hier. Ik weet niet wat die vrienden van ons doen met hun kindjes (onze petekindjes). Ik wil er sowieso wel iets mee doen, maar weet nog niet zo goed hoe en wat. ik hou wel van die hollandse tradities poookie: ja dat eten delen doet Yanna ook, zo lief Jammer dat het altijd al voorgekauwd eten is Van mn eigen kind vind ik dat niet al te erg, dus als ze erop staat doe ik wel alsof ik het opeet, haha En een pret dat we dan hebben ze is wel lief hoor, maar soms ook erg driftig en vermoeiend nou, die lieve schat is weer wakker, ligt te lachen en te kletsen, ging net het hondje van de overburen nadoen en heeft nu net haar muziekdoosje aan gezet. Ik laat haar wel even rustig wakker worden, voor we weer tegen elkaar gaan chagerijnen zo maar eens lasagna in elkaar zetten. Mn dag is voorbij gevlogen zeg, ongelofelijk! Misschien dat een dag minder werken helemaal niet zo gek is! Komende tijd gewoon nog een paar keer proberen, zo'n dagje vrij tussendoor. en terwijl ik dit typ is Yanna weer in slaap gevallen, lekker ding. Ze heeft vanmorgen maar kort geslapen, dus die is echt versleten, ze lag er pas om half 4 in net.
Aaahh, wat een droppie die Yanna als ik dat allemaal zo lees Ik ga zo spruitjes maken voor mij en Stijn, heeft ie nog niet eerder gehad. Mijn vriend gaat op donderdag altijd sporten, dan eet ie 's middags warm op het werk, dus kunnen wij lekker eten wat we willen... Hij lust geen spruitjes dus dat komt mooi uit!
nou papa is thuis en Yanna is gelukkig hoor Ze heeft gewoon een bord lasagna leeg gegeten! De helft van wat wij aten, knapperd! Ze houdt van eten met smaak Ik ga nu steeds wat dingetjes toevoegen, zonder zout, maar wel kruiden enzo, nou ze vindt het fantastisch!
Hoi, We zijn weer thuis en ik heb net alles bijgelezen. Vakantie was kort, maar heerlijk. Ach, in september gaan we weer een weekje weg dus kunnen gaan aftellen. Ga zo de nachtdienst in dus kom vanaf het weekend weer mee kletsen. Fijne avond!
@dolfijntjes, ach jeetje hoektandjes schijnen echt heel heftig te zijn. leuk he als je bed word ingepikt? wij hebben dat vaak op zondag ochtend... @sahi, haha nee thuiswerken met een kind werkt geloof ik niet. leuk tuinbroekjes ben er fan van en overgooiers vind ik ook zo leuk! enne rubbers vergeten daar ben je zelf toch ook nog bij?? hier bewust geen ac na bevalling binnenkort rubbers de deur uit! ons kleine draculatje heeft 4 tandjes. boven 2 maar niet de middelste 2 maar die daarnaast is geen gezicht nu al een "fietsenrek!" vandaag hadden oom en tante de primeur maar liefst 12 losse stapjes gezet! zal ff foto zoeken van gravin "dracula"
Babyr, jaaa kan ik me voorstellen, een slechte nacht en dan ook nog om half 5 op, pittig! Morgen feestje in de buurt, dance in the park, leuk en lekker dichtbij. En zaterdag dagje shoppen, moeten nog even ebdenken waar we heen gaan. Poookie, dat gaat echt rap joh, 7 tanden in zo'n korte tijd. Sahi, nee is ook logisch, L. neemt gewoon een plek van de bezetting in beslag. Sinterklaas; jaaaa gaan we dit jaar ook vieren, gewoon gezellig en cadeautjes zijn altijd leuk. Hoe en wat weet ik nog niet. Daantje, fijn dat de vakantie geslaagd is. Waar gaan jullie in sept. heen? Mbtc, wat gaat jullie meisje hard joh! Wel super tof. Zoooo drukje dagje achter de rug, alles is weer aan kant, nu even op de bank. Helaas weer met een brullend jongentje boven en natuurlijk ben ik weer alleen thuis. Hoe doen jullie dat nu? In deze fase, blijven jullie consequent en laten huilen? Of aan toegeven?