Hier weer een meisje beneden! Om 7 uur huilen toen ze in bed lag.. Uiteindelijk wel in slaap gevallen. Net weer overstuur wakker, dus nu maar ff beneden..
Ze ligt alweer ff op bed en het is gelukkig stil. Nu hopen dat het zo blijft tot morgenochtend 7 uur Trusten meiden, tot morgenavond!
Mbtc, geweldige foto! Meiden, hoe was de nacht? Wij hebben, na twee lastigere avonden, nu twee makkelijke avonden en nachten gehad. Timo kwam gisteren oververmoeid terug van de crèche, terwijl hij wel goed geslapen had. Dus na het eten meteen in bad en om 19 uur was hij in slaap, hij slaapt nu nog.
Jaloers, ik wil ook een jongentje die het klokje rond slaapt hahah. Hier is hij na 10 a 11 uur slaap er wel klaar mee. Vanmorgen weer 06.15, mama vind dat zooooo vroeggg!
Goeiemorgen! @Daantje welkom terug van vakantie! En werkze hoor! @mbtc geweldig die tandjes, haha kleine dracula! @Rrianne das inderdaad heel snel gegaan... Binnen precies 1 maand zijn er 5 tandjes doorgekomen. De twee ondertandjes kwamen in juni al door, nummer 3 kwam op 30 juli door en de laatste die ik gister ontdekte was dus op 30 augustus. En wbt huilen, als hij echt moet slapen 's avonds ga ik er eerst heen om zijn knuffel bij hem te leggen, even dekentje weer over enzo. Als ie daarna weer gaat huilen laat ik hem 10 minuten huilen (met moeite hoor hihi ), dan erheen, speentje, weer goed in bed leggen, en vaak valt ie dan wel in slaap. Maar als het overdag zo gaat haal ik hem er wel uit... @EB is ook weleens fijn, heb jij/jullie ook lekker een rustig avondje @BabyR gelukkig was de nacht goed! Stijn heeft gister zijn bordje spruitjes stamppot helemaal opgegeten, wat ben ik ontzettend trots! Vandaag lekker risotto maken Kijk er nou al naar uit haha, hij eet zo knap met de pot mee! Ik ga me maar eens aankleden en bedenken wat we gaan doen, 't is hier echt prutweer... Grijs en kil... Lijkt wel herfst!
daantje: kort maar krachtig zeggen we altijd toch? En je hebt nog een week om naar uit te kijken succes met de nachtdiensten! mbtc: ja ik ben er zelf ook bij, wat betreft de rubbers, maar ik vertrouw er gewoon niet op... wat een grappige foto rrianne: 's avonds met naar bed huilt ze nu standaard als we de deur van haar kamertje dicht trekken. We kijken op de klok en gaan na een kwartier langs als ze nog huilt. We laten haar liggen, zingen nog een liedje, aai over de bol, knuffel in de armen en dan gaan we weer. Mocht ze dan nog lang blijven brullen, dan halen we haar er even uit, kusjes, knuffeltjes, en het hele ritueeltje en dan weer in bed. We blijven wel in haar kamer. Tot nu toe was het daarna klaar, maar anders zou ik haar naar beneden halen en in slaap kroelen. Vriendje had haar van de week wel meteen naar beneden genomen, maar toen was het alleen maar moeilijker om haar weer in bed te krijgen. babyr: hoe is de nacht gegaan? oh 10 voor 7, nou dat valt weer mee EB: luxe hoor, zo'n goeie nacht poookie: wat fijn dat Stijn zo goed heeft gegeten oh wat is het koud hier, Yanna en ik hebben maar een extra vest aan getrokken We zouden vandaag naar Blijdorp gaan, maar goed dat we toch niet gaan... Jammer dat we gisteren niet zijn gegaan, toen was het weer nog top! Yanna is wat gezelliger, maar de dag is natuurlijk nog maar net begonnen
@ sahi, hier ook koud! Het lijkt wel herfst... @ lastige kindjes, hier ook eentje sinds twee dagen. Brullen en gillen als ze dr zin niet krijgt of iets niet lukt. Begint een beetje vermoeiend te worden. @ mbtc, geweldig die draculafoto! @ EB, heb je nog nagedacht over het slapen op het Kdv of gaat dat alweer goed? Ben erg benieuwd of jullie je kids op de kale vloer laten spelen of op een kleed. In het geval van een kleed: welk kleed? Wij hebben houten vloeren en een oud huis dus de vloer is echt koud. Een boxkleed is veel te klein voor haar dus ben op zoek naar een mooi groot speelkleed. Iemand tips? Ga mijn bed weer in, ben gesloopt na de nacht en nog eentje te gaan. In m'n nieuwe functie gelukkig bijna geen nachten, lijkt me goed voor m'n gezondheid.
Zo, vanmorgen weer even Stijn zijn kast uitgemest... Zonde, een paar dingen heeft ie nog nooit aan gehad maar passen nu al niet meer @Daantje ik heb een speelkleed bij de ikea gekocht, zie linkje
Ik gaf eigenlijk ook altijd toe als hij middenin een sprong zat. Maar gister dacht ik laat ik er eens niet aan toegeven, dus 10 min laten huilen, stop hem weer in, knuffel kusje, toen ik weg liep werd het huiler alleen nog maar erger, hard er dus een hard hoofd in, maar had mezelf voorgenomen het een half uur te proberen, na 3 min echt super oevrstuur huilen was het stil. Maar pfieeuww wat moeilijk! Wat een prut weer, wij hebben vanavond een buitenfeestje hopelijk wordt het droog.
Rianne deed ik ook, alleen hield ze het langer vol als ik... Het was ook echt menes! Nou was het ook de sprong of dat ze toch ziekjes is ik weet het niet. Maar als er echt wat is troost ik haar wel. Ik hoor wel verschil tussen aandacht en echt huilen . ze heeft nu haar slaapje gedaan (nog), gelukkig wou ze wel slapen en het is vanacht ook goed gegaan! Ik heb het idee dat het wat beter gaat. nu even afwachten hoe ze wakker wordt en straks is want vaak was het in de middag het zwaarste maar ik denk dat ze op de goede weg zit...(niet te hard schreeuwen) . hele weekend weer werken, heb echt geen zin! wanneer komt die kale gaston nou eens langs!!
hier speelt jarey eigenlijk gewoon op de vloer..we hebben laminaat en als ik een kleed neer legde dan kroop hij er gelijk weer af dus ja ben er maar mee gestopt hihi... @poookie...wooww wat gaat het ineens hard met tandjes bij je kleine vent hier zag ik vanmorgen dat de twee boven tandjes bijna door komen @weer...menn wat een weer vanmorgen, moets er doorheen om me meid naar schol te brengen man man man...was zeiknat bah... @voice...hier vanavond the voice kijken...volgen jullie het??
daantje: hier ook koud parket, maar een kleed haalt niks uit, want ze wil er altijd graag onder kijken en kruipt alsnog de hele kamer rond... poookie: ja hier dus dat geweldige tuinbroekje, eerste keer aan gisteren, de knoopjes aan de zijkant springen steeds los en door het kruipen gaan die dingen over haar schouder bij de knopen ook steeds los. En ze werkt zelf haar armen eruit en schuift dan zo haar broek uit. Yanna vindt kleding stom, heb haar nu een maillot aangedan omdat het zo fris is, ze is erg boos dat het niet uit gaat... maar genoeg kleding dus die ze amper draagt... dat kleed van ikea is echt tof Ik wil m ook steeds meenemen, maar ik wacht tot ze over een jaartje ofzo zelf een leuk kleed kan uitzoeken. rrianne: dat laten huilen gaat mij ook aan mn hart, maar als ik toegeef wordt het alleen maar erger hebben we nu gemerkt. Dus even later brullen moet helaas hier rica: je vindt er vanzelf wel weer een weg in, even door de zure appel heen hier even op de thee geweest bij een vriendinnetje, daarna heeft Yanna 5 minuten in de auto geslapen, maar omdat ze nu in de grote stoel zit, moet ze uit de stoel om uit de auto te gaan en wordt ze dus wakker. Nu is ze weer hyper de pieper, dus ik vrees voor een hele lastige avond... maar nog niet te veel bang zijn, wie weet valt alles mee
Ah heb haar uit bed gehaald en ze was weer zo vrolijk als altijd, ze zit nu lekker te spelen...Heerlijk zeg! Vond het wel mooi geweest dq, hier ook eerst een kleed gehad maar daar bleef ze ook niet op liggen dus ze kruipt gewoon over de vloer! (laminaat)
@rianne, gaat mij ff TE snel hoor! @eb, pookie sahi daantje, dracula. maak me soms wel zorgen of die middelste tandjes er wel zitten! vandaag naar ka geweest ze is helemaal goed gekeurd. is nu 70cm en weegt7547gr. hoeven niet meer terug te komen. hij zei nog wel tegen haar meisje je bent veel te snel, hopelijk ontwikkel je je niet al te snel in je leven (nee dat hoop ik ook niet) en bezorg je moeder niet al te veel problemen want als ik naar je koppie kijk krijgt je moeder het aardig met je te stellen. @daantje, heb speelkleed van kidzimpulz maar daar blijft ze niet op zitten/liggen hoor. vind hem vooral voor buiten ideaal. nu ff mn meisje "straf" geven (=in de box) omdat ze alweer de hele dvd kast leeg haalt :S
dames hebben jullie enig idee wat dit is!?? Het begint nu ook in haar gezicht, ze heeft het heel erg op haar voorkant (lijfje) en achterkant maar niks op haar armen en benen. (nog niet) Ze wordt weer wat verdrietiger... ik zie dat je het op de foto wat slechter ziet maar het lijken net allemaal kleine pukkeltjes/vlekjes...heel veel op elkaar zeg maar.
Rica, de zesde ziekte? Toen zag Timo er ook zo uit. Heeft ze koorts gehad een paar dagen geleden? Toen Timo de vlekjes had, had hij geen last meer.
ik heb hiervoor nooit gemeten omdat ik dacht dat het een sprong was en tanden maar ze was echt heeeeel verdrietig! vanavond zag ik die vlekjes...dus dacht misschien heeft dat iets met elkaar te maken. Ik zou niet weten wat het is. Jammer dat we het weekend ingaan anders ging ik morgen ff laten checken. zat even via google plaatjes te vergelijken, maar het lijkt echt heel veel op (die vlekjes)...niet van allemaal, wat zitten er ergen tussen zeg! maar ze heet het idd alleen op haar romp en een beetje in haar gezicht maar daar minimaal. jammer, ze ligt al even op bed anders ging ik ff tempen maar geloof niet dat ze koorts heeft want warm heeft ze het niet. naja gaat wel weer over denk ik dan....
Yep zesde ziekte denk ik. Zo zag Gijs er ook uit na een paar dagen koortsig! Die vlekjes kunnen goed morgen of overmorgen weer weg zijn. Je hebt als het goed is het ergste gehad nu.