Laura: het is een openbaar forum, dus dat je al zo lang mee leest zonder te reageren, kunnen wij niet veel tegen doen. Maar wat er nu is gebeurd is zo prive, vandaar dat het via pb is gegaan en niet hier gepost is. Ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar het lijkt me niet gepast om je op de hoogte te brengen. All: wat een prutnacht, vriendje ging naar een feestje, dan kan ik al moeilijk in slaap komen, om half 2 schrok ik wakker, weet niet waarvan, maar sinds die tijd rommelt mn buik. Nog niet hoeven spugen, maar heb wel steeds dat gevoel. En vriendje kam rond 2u lam thuis en kachelt meteen in slaap... En ik moest Yanna maart voeden, want hij had toch zo'n hoofdpijn! Heb elk uur van de klok wel gezien, jakkes...
@sandra graag gedaan. Het minste wat we konden doen is jullie laten weten dat we aan jullie denken en met jullie meeleven. Veel sterkte! Veel meiden met een slechte nacht lees ik sterkte en beterschap. Hier alles ok, gisteren feestje gehad van mijn zusje en mijn moeder. Beetje hoofdpijn nu, haha. Eigen schuld. Vanmiddag gaat G.ijs even naar mijn moeder en ga ik samen met familie en vrienden voetbal kijken. Ik breng hem eigenlijk niet vaak zomaar even weg als ik zelf vrij ben, maar nu met de extra vrije dag morgen dacht ik kan best wel even die paar uurtjes. En het is Mssn wel de kampioenswedstrijd vandaag, maar denk pas woensdag maar wel leuke wedstrijden hoop ik dus leuk dat ik gezellig even mee kan. Morgen zijn we allebei vrij en gaan we denk ik even een paar uurtjes in de stad kijken en nemen we de kleine man even mee. Zal niet net als andere jaren tot laat in de stad blijven hangen haha maar is helemaal prima dinsdag gewoon weer werken. En morgen lekker genieten van een vrije dag samen en hopelijk het mooie weer. @ Laura ik denk dat je zelf al bedacht hebt dat er een reden is waarom het niet op het forum staat en dat dat dus ook de reden is dat je van mij in ieder geval geen pb krijgt. En lees dat anderen daar ook zo over denken.
@ Lauraa: Jeetje... Ben je écht al zooooo lang aan het meelezen?? Waarom heb je nooit eerder iets gepost dan?? Ook ik vind het namelijk behoorlijk brutaal overkomen om nu pas iets te laten weten, en dan gelijk naar T.hijs vragen.... Ik denk niet dat je hier antwoord op krijgt.... Maar bedankt voor je compliment over ons schrijven met en naar elkaar. @ mama05: Dat is inderdaad wel een prutnacht!! Micah ook weer 3x wakker en een man die door snurkt... Héél irritant ja!! @ Poookie: veel plezier bij de olifanten! @ waterlelie: sterkte, hoop niet dat de kids ook ziek worden. Het is inderdaad ellendig als je zelf ziek bent. @ BabyR: Hihi... Zelf eruit knippen lijkt me niet handig, maar ik snap je irritatie! Hier vanmorgen mogen blijven liggen, heerlijk na een nacht met een strontverkouden kindje die er wakker van werd... Vandaag lekker rustig aan...
sahi, wat een nacht inderdaad! Lastig Zo te lezen zijn veel heren op pad geweest en moesten de dames het zware werk doen babyr, ah kriebel is vreselijk. Nog even doorkrabben en anders de schaar er in
Ah karine, heerlijk dat je even de rust hebt gekregen! Oh en poookie nog veel plezier bij de olifantjes!!!! Wat gaaf trouwens dat jullie ze van heel dichtbij kunnen bewonderen!
Laura: snap idd, net als de andere meiden, niet dat je al zolang mee leest, nooit iets post en dan nu, als er iets aan de hand is, nieuwsgierig vraagt wat er aan de hand is! Komt van iedereen misschien een beetje bot over, maar dan had het net zo goed openbaar genoemd kunnen worden, als iedereen naar het waarom gaat vragen! Neem aan dat je het wel begrijpt! Lees dat er een aantal een slechte nacht hebben gehad, balen!! Vandaag lekker rustig aan doen Wij lagen al om kwart over 10 op bed, en dat voor de zaterdagavond, maar waren helemaal brak van slechts 1 dagje klussen Bedankt voor de felicitaties voor ons huis trouwens, hoeven gelukkig niet veel te doen, dus hopen er eind volgende week al in te kunnen! Waterlelie: hopelijk ga je niet ziek worden Mama05: succes deze dag, duim voor je dat het een beetje mee gaat vallen! Sahi: ook al zo'n slechte nacht In Apenheul geweest gisteren, grappig, mn zus en zwager waren er ook met 3 kids! Toch leuk daar he!? Linda: te diep in het glaasje gekeken?! Fijne dag vandaag! BabyR: oeeh, jeuk is zo erg succes ermee! Karine: tsss, wat is dat allemaal hier afgelopen nacht, ook al niet lekker geslapen Rustig aan doen dan maar vandaag Pookie: leuk, naar de olifantjes!! Wij gaan niks doen vandaag, vanmiddag zelfs een tukkie doen misschien! Manlief is eigenlijk ziek, sinds woensdag al, maar goed, er moet nu gewoon even geklust worden! Hij is echt nooit ziek, zul je altijd zien, als het niet uitkomt wordt je alsnog ziek Fijne dag allemaal meiden!!
Hey dames Wie heeft er nog zin om met te wordfeuten?? Heb alleen waterlelie en loon87 (forumnaam weet ik niet zeker) dolfijntjes Door nieuwe foon heb ik niet iedereen meer er in staan Mijn naam m.adelindeo (zonder punt er tussen hoor
@rianne, geld komt zsm. ben nu nog druk met voorbereidingen van crematie dinsdag. is het goed al ik het na dinsdag overmaak? het is zo chaotisch dat ik mn raboreader niet eens kan vinden :S verder niet echt veel te melden alle spullen bij elkaar aan het zoeken voor dinsdag. heb voor J van feetje uit de hollandse lijn mooie rode kleertjes gekocht. opa heeft altijd voor arbeidsbureau gewerkt dus heel mooi dat hij op 1 mei dag van de arbeid word gecremeerd. en daar hoort natuurlijk rood bij! heb mn speech helemaal af, eerste zin word: "Al sinds ik een klein meisje was, was ik dol op mn opa" bedankt voor alle reacties hierop, ben best wel zenuwachtig al ken ik alle mensen en doe ik het voor mn opa. hoop dat ik te verstaan ben tussen alle tranen door :S zou zeggen fijne koninginnedag, hopelijk word het een mooie dag voor iedereen. laat het zonnetje maar komen! wij blijven dit jaar rustig bij mn ouders en geen alcohol voor ons met een kater op 1 mei verschijnen lijkt me niet zo'n goed idee. x
Gejanne, dat is altijd zo, je wordt altijd ziek als het je niet uitkomt, mja wanneer komt het eigenlijk wel uit? Wij nederlanders zijn altijd zo druk met van alles Karine, wat lekker dat je mocht blijven liggen! H Hahaha ja ik weet dat het niet verstandig is, maar jeetje wat een rot dingen, het drijft me tot waanzin haha. Als het woensdag nog zo is dan bel ik meteen een kapper om ze te laten verwijderen. Gelukkig goedkoop in laten zetten (misschien is dat de oorzaak wel hhhaha) Linda, oh oh, toch geen ajacied he . Hahahahaha. Hoooop zo dat die kampioenschap aan jullie neus voorbij gaat (sorry, ) Geeft toch niks dat je die kleine even naar je moeder brengt!! Vind zij natuurlijk ook harttikke leuk om met haar kleinkind te spelen en G.ijs vind het ook vast en zeker gezellig bij oma!! Geniet er lekker van hoor, moet toch kunnen!
@mama heb je uitgenodigd @ babyr ja sorry ik dacht al moet ik het er wel neerzetten 😉 haha. Wie gun jij het kampioenschap dan wel??? @ gejanne beterschap met je mannetje wel balen zo net met jullie nieuwe huis en het klussen. @ mbtc alvast sterkte voor dinsdag @ pookie veel plezier bij de olifanten @ sahi fijn hè die mannen die niks horen in de nacht haha Oh wordt er een wakker hier. Tot later
@babyR, ik hoop dat het kampioenschap ook aan ons neus voorbij gaat! Maar ellende komt er sowieso wel in de stad vanavond. @sahi, ik weet dat het in dr mond moet, maar waaaaaaah moeders vind het echt eng @LA, geef jij ook alleen nog maar groente en fruit? @ mama, ik speel geen wordfeut meer. Hier is rumble helemaal in. @ Laura, las je vraag gisteravond al, maar vind hem ongepast en ramptoeristig over komen. @ Lelie, hoop dat je snel weer opgeknapt bent. Ook nog 4 x dr uit schiet niet erg op. Vannacht een rustige nacht gehad, zal vannacht wel anders zijn. Heb wel zin om te werken in ieder geval. Mensen nog leuke plannen voor morgen?
Ik begrijp jullie mening, had ik van te voren ook gezegd. Het zegt genoeg over jullie, dat jullie begaan met elkaar zijn, en bepaalde dingen prive houden. (bedoel ik positief overigens) Geen probleem! De reden dat ik me nooit eerder gemeld heb. Is dat ik heel druk ben met 2banen en m'n gezin. Hierdoor heb ik niet veel tijd voor zp. En zou hetvoor mij lastig worden om alles bij te houden. Het zou dan ook niet eerlijk zijn om af en toe te reageren, en dan ook reactie van jullie te verwachten. Ik heb mij wel eens eerder aangemeld bij een soort gelijk topic, maar door deze redenen ben ik daarmee gestopt. Desondanks lees ik wanneer ik tijd heb regelmatig bij jullie mee. Vind het leuk te lezen hoe jullie kindjes zich ontwikkelen, omdat mijn dochter ook van oktober 2011 is. Ik hoop dat jullie dit begrijpen, en het niet erg vinden als ik mee blijf lezen op de achtergrond.
@ Lauraa: Wat mij betreft mag je mee blijven lezen (het is een openbaar forum ) Maar nu je je toch "gemeld" hebt mag je ook best mee schrijven hoor! We hebben het allemaal druk met "het leven" Haha. Kijk maar wat je doet, wat mij betreft net zo welkom als ieder ander..
Voor mij idem Laura, je mag van mij best meelezen, maar schrijven is wat mij betreft ook geen probleem! Zelf schrijf ik ook niet vaak, maar dat wordt (volgens mij) gewoon geaccepteerd! Wie is er tegenwoordig niet druk
Dankjewel karine! Ik zal even wat meer over mijzelf vertellen. Ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend die 25 jaar oud is. Eind 2010 besloten we voor een kindje te gaan. Na 3 rondes was ik zwanger, en 11-10-2011 was daar (eindelijk) onze dochter, geboren met 41+2. Na een vlotte bevalling van 2,5uur! Het is een heel vrolijk meisje, wat eigenlijk nooit huilt. Ik heb 9weken borstvoeding gegeven. Mijn productie was verminderd en dat ik daardoor ging afbouwen stopte het helemaal. Na deze 9weken is mn dochter ook gelijk gaan doorslapen, en de nachten dat ze wakker word kan ik op 1 hand tellen. Ze is nu heel erg ondernemend, wil vanaf kleins af aan alleen maar staan op schoot. Ze kan zich al enige tijd omrollen vam rug naar buik. Ze probeerd tevergeefs ook weer terug te rollen naar haar rug, maar tot op heden is haar dat nog niet gelukt. Kruip bewegingen maakt ze ook al een tijdje met haar benen, maar ze heeft nog niet door wat ze met haar armen moet doen. Qua voeding zit ze nog op 4x 180+6 schepjes. Tussendoor krijgt ze fruit wat ze heerlijk vind. Berenkoekjes is vooral een smeerboel! Brood wil ik mee gaan beginnen, maar alleen groente vind ikerg lastig om in te plannen. Vaak slaapt ze rondom het warme eten. Meer weet ik even niet te vertellen. Nogmaals ik probeer mn best te doen om vaker te reageren, maar zoals ik in mn vorige post al vertelde is het lastig voor mij.
Dankjewel allemaal voor het overmaken van het geld. Karine, lekker gezwommen vandaag? LA, hoe is eht met jou en M? Waterlelie, zul je altijd zien he, voel je je niet lekker en dan ook nog zo'n zware nacht. Beterschap meis Poookie, super, hoe reageerde S. op de olifanten? Babyr, hahaah grapjas niet er uit knippen! Zonde van het geld en het resultaat Linda, heel veel plz vanmiddag. Aaah en T. zal het vast naar zijn zin hebben hoor bij oma. N. en ik zijn gister even samen wezen shoppen. L. heeft zich kostelijk vermaakt bij Opa en oma. Veel meiden met een prutnacht, hopelijk krijgen jullie vandaag de kans om even bij te tanken. Gejanne, heb geloof ik niet mee gekregen dat jullie ene nieuw huis hebben. Gefeliciteerd! En heel veel geluk in jullie nieuwe stulpje Mbtc, geen probleem hoor. Je hebt wel even andere dingen aan je hoofd. Daantje2011, jij hebt geloof ik wel een spannend beroep L. net in zo'n badstoeltje in bad gedaan, ipv dat ligding, hij vond het erg leuk. Naar alles om zich heen grijpen. Het kost hem wel flink wat inspanning was total loss na die tijd. Nu lekker in dromenland.
@Sandra heel graag gedaan @Waterlelie ach nog steeds zo ziek bah knap maar gauw op @Poookie lastig als je niet meer lekker ligt in bed niet goed voor je nachtrust. Ben benieuwd wat Stijn der van vindt de olifanten @Mama05 zal je net zien ze kiezen altijd de verkeerde tijdstippen om te gaan naachtbraken he. Dat wordt veel koffie drinken vandaag @babyR je hebt daar speciaal spul voor tegen de jeuk weet alleen effe niet meer hoe het heet. @Sahi ook al zo een zware nacht achter de rug @MBTC alvast heel veel sterkte dinsdag en het gaat he wel lukken hoor @BabyR :x hahaha hier ook en ajaxcied hoor maar denk ook niet dat het vandaag al feest is om eerlijk te zijn hihi maar wel leuke wedstrijden @Laura bedankt voor je complimentje leuk om van "buitenstaanders" te horen hoe wij met elkaar omgaan. En bedankt voor je begrip betreft Sandra en Thijs. En leuk dat je al die tijd al meeleest en uiteraard ben je van harte welkom wat mij betreft om zo nu en dan wat te schrijven. En wat een vlotte bevalling zeg wow en een heerlijk verhaal over je meissie. @ll ook hier een prut nachtje hoor. Denk dat der wederom een tandje aan zit te komen maar vanochtend wel heerlijk met z'n 3en uitgeslapen. Om 7.00 uur fles gehad en daarna lekker tussen mama en papa in en hebben we dit tot 10.00 volgehouden hihi. Wij gaan morgen gewoon effe het dorp in langs de rommelmarkt lopen en daarna lunchen aan het strand i.v.m. vriendje zijn verjaardag voor de rest niets bijzonders. Moet eerlijk zeggen dat ik het al 2 jaar niet echt meer vier. Voorheen ging ik altijd naar Amsterdam maar dat is tegenwoordig ook niet zoveel meer aan.
Linda, ik gun het AZ natuurlijk hahaha, alleen tja dat zit er niet meer in Wherona, Ohneeeeeeeee nog 1 Hahaha oke, nou de jeuk is al iets minder Rrianne, hahah nou ik was er echt ff in staat toe hoor Daantje, waar werk jij?
@ Laura, leuk dat je jezelf voor hebt gesteld. Er zijn hier ook actievere meiden en mindere actievere en dat is geen probleem hoor. Welkom. @ Rianne, ik heb een heel spannend beroep, ik gok dat je het wel geraden hebt, mocht je het niet weten mag je me PBen hoor. @ babyR, je hebt PB. @ Wherona, toch nog lekker uitgeslapen. Ben ik de enige met een tandeloze draak? Hier nog geen een! @ Meikie, ik ga vanmiddag dapper doen en F stukjes brood geven.