Lijkt idd erg op de 6 de ziekte rica...jarey heft dat gehad...gaat vanzelf weer over hoor...ff in de gaten houden dat ze nu geen koorts.krijgt....dan is het wellicht iets anders
nou ze was vandaag al behoorlijk beter te spreken als afgelopen dagen, die waren echt drama! Ze was vorige week met 5+ kinderen waarvan 3 baby's en 1 dreumes en de rest rond de 3 a 4? Naja ze stopten alles van elkaar in de mond dus wie weet heeft ze het van hen? Nou ik las al dat het vanzelf overgaat dus verder zal het wel goedkomen alleen irriteert het mij dat ik gewoon niet zeker weet wat het is. Ik ben echt zo'n doos daarin, ik wil het weten vind , het zo sneu Nou goed, ze slaapt gelukkig!
Ze heeft waarschijnlijk geen koorts meer, dat is al voorbij als het de zesde ziekte is. Timo kreeg de vlekjes toen ik op het CB zat te wachten, goede timimg want ik kon meteen vragen wat er aan de hand was. Een dag later zag je er bijna niets meer van.
ik ken het niet, maar lees hier overal dat het waarschijnlijk de 6e ziekte is. de 11 maanden sprong is hier nu zeker weten los gebarsten zeg, wat een chagrijn weer. Vanmiddag niet willen slapen en heel de avond lopen mopperen. Nu ligt ze boos op bed, hopelijk slaapt ze en anders ga ik dr na gtst maar eens troosten... pff wat een beproeving zeg! Nooit zulke dingen met Yanna gehad!
@rrianne ik mag hopen dat het droog word/blijft bij jullie. 't Is hier nu wel ff droog, zonnetje zie ik zelfs ietsje... Mag ook wel na een hele dag regen, alleen nu heb ik er zo weinig meer aan haha. @dq ja gaat echt super snel, niet normaal haha. Ja ik volg the voice ook! Leuk! @sahi haha boos omdat de maillot niet uitgaat, prachtig. Stijn vind kleding niet erg, hij probeert het ook niet uit te trekken gelukkig. Alleen af en toe gaat er een sokje uit, maar valt ook nog mee! @mbtc oooh wat een klein popje zegt, en zo licht. Maar heel fijn dat ze is goedgekeurd! @Rica ik denk ook zesde ziekte inderdaad... komt wel weer goed! Vanavond lekker risotto gemaakt, en Stijn vond het weer heerlijk! Is echt de beste keus geweest, om hem mee te laten eten met de pot, wat een grote knul alweer. Stijn is trouwens helemaal gek van zijn hobbelpaard, hij giert het uit op dat ding haha. Is het oude hobbelpaard van mijn grote broer, erg leuk. Vriendlief gaat zo naar vrienden en daarna gaan ze stappen, dus ik heb het rijk alleen. Nog even gauw naar de winkel voor een zakje chips voor tijdens the voice hihi Doeiiii
hmmm net uit bed gehaalt, ze huilde weer zo enorm. ze had 36,2 dus gen koorts. heb haar ff lekker in een warm badje gedaan en ben weer opnieuw begonnen met het bedritueel ... Het is nu ff stil , maar ze is heel onrustig! hopen dat hetstil blijft aangezien ik er vroeg uit moet! mag ik ff klagen!? ik ben blij dat die scholen snel weer beginnen, die rot ballen en dat geschreeuw voor haar raam helpt ook niet bepaald leuke foto poookie, zag hem al op fb
Leuke foto pookie! Rrianne, leuk vooruitzicht! Wat was dat nou met die auto? Rica, Jeetje meid wat vervelend. Arm meisje en arme mama.. Hier ook onrustig meisje. Nu slaapt ze nog maar ze zal zo vast wel weer wakker worden. Ff snel via de foon hoor Willen jullie als jullie eenmaal in verwachting zijn weten wat t geslacht iswij gaan er denk voor om het dit keer niet te weten. Karine waar ben je?
ja we willen dan het geslacht wel weten, eerste keer wou ik het niet weten en paps wel maar ik mocht uiteindelijk zelf bepalen. Maar voor nu lijkt het mij ook wel makkelijk aangezien ik een hele hoop meisjes kleren en spullen op zolder heb...die zou ik dan kunnen hergebruiken of weg kunnen doen. En misschien wat gerichter blauw of roze kopen Moet zeggen dat het mij ook wat is tegen gevallen kwa spanning en verassing tijden de bevalling...
Rica, ohh echt viel t tegen? Het lijkt mij opzich wel heel leuk.. Alleen stom dat ik niet veel kan shoppen hahaha. En ik heb een knalroze kinderwagen.. Ook een beetje kut als het een jongen blijkt te zijn Hoe gaat t daar? Ligt ze alweer te slapen?
Niet alles onthouden maar ga mijn best doen @Rica denk dat het ook de 6e ziekte is lijkt exact op wat Davey een paar weken geleden had. Ze kan de 1e nacht last van jeuk hebben @Geslacht 2e ja dat zullen we wederom weer willen weten @MBTC wat fijn dat je niet niet meer terug hoeft naar de ka hihi denk dat die ka wel gelijk zal krijgen jouwe meid is erg snel @Poookie wow 7 tandjes alweer wat gaat het ineens hard Davey heeft der nog 6 leuk hobbelpaard en geniet van je avondje @Sahi ow jee leek der effe op dat het beter ging met Yanna maar toch niet hopelijk slaapt ze wel goed. @Rianne volgens mij 6 uur is ook veeeel te vroeg om wakker te worden blegh hier ook nog steeds. Davey is dus nog steeds vroeg wakker maar heeft wel weer overdag geslapen dus dat scheelt alweer en ook net naar bed brengen ging een stuk beter. Ook kan hij zichzelf wel weer goed vermaken. Was vandaag bij mijn vriendin en zoontje en merkte dat ik te klein speelgoed heb voor Davey hij houdt van grotere dingen dus moeten we dat maar eens gaan aanschaffen. Ow ja hier wel een kleed waar hij op speelt maar Davey loopt of kruipt ook niet dus blijft netjes op zijn kleed. zo nu effe bank hangen
goedemiddag meiden, ik was er even een tijdje niet. heb 3 weken vakantie gehad en even bewust ervoor gekozen om niet online te gaan. we waren gewoon thuis. en hebben lekker wat dagjes uit gedaan enzo. in elk geval helemaal super. maandag weer beginnen. gelijk druk natuurlijk. ik ga vandaag even proberen om wat bij te lezen. valentijn heeft eindelijk 1 tandje teminste een puntje is door. echt een tandje kan ik het nog niet noemen.
@pookie: aahh wat een leuke foto. @vlekkenziekte: kan van alles zijn. veel van die ziektes lijken op elkaar. @geslacht: wij wilde het bij beide kindjes weten. mocht er nog een kindje komen willen we het ook weer weten. @11 maanden sprong: hier juist eindelijk een vrolijk kindje. hij had denk ik echt zo'n last van zn tanden.
Sprong, ik dacht ook dat het L. in de 11 maanden sprong zat, maar het schijnt gewoon nog het 9mnden sprongetje te zijn. De 11 mnden sprong begint 1,5 week voor hun verjaardag. Geslacht, wij zouden het denk ik ook graag weer willen weten. Babyr, auto op fb bedoel je? Wherona, L. is hier ook gek op speelgoed voor oudere kindjes. Rica, aaaah sneu, beterschap met jullie meisje! En wat betreft de scholen, ik wil ook heeeeel graag dat ze weer beginnen, hier ook iedere avond hetzelfde op straat. Vanmorgen heerlijk samen uitgeslapen. L. sliep een nachtje bij opa en oma. Feestje was geslaagd, kortom een goed begin van eht weekend. Nu dadelijk ons vriendje gauw ophalen!
goedemorgen dames, Hier begint ze de laatste tijd echt te rommelen in haar slaapjes, 2 dagen geleden had ze zelfs vanaf 12 uur al niet meer geslapen, wel meerdere keren weg gelegd en en dan lag ze even 10 minuutjes te babbelen maar daarna moest ze niks meer weten van haar bed. Op einde van de dag viel ze bijna rechtop in slaap, ze werd er wel helemaal niet vervelend van, eerder net gezellig en kroelerig komende dagen veel werken, steeds paar dagen werken en 1 vrij, dus zal wel ff wat minder online zijn...weinig bijzonderheden verder eigenlijk...alles gaat zijn gangetje... @nachten: pfff dames met de slechte nachten, hoop dat ze weer snel gaan doorslapen, gaat toch opbreken na paar nachten he! Hier wel regelmatig vroeg wakker maar meestal wel de nacht goed door... @vloer: hier ook gewoon op de vloer, ze blijft toch niet meer op het kleed, ik wilde ook wel zo'n vloertapijt kopen, zo eentje met autoweggetjes enzo op ofzo, maar ze lijkt er zelf weinig last van te hebben om op de grond te kruipen... @Rica: beterschap voor jullie meisje!! Hopelijk is dat hetgeen geweest waar ze zo'n last van had! @Rrianne: heerlijk zo'n uitslaapochtendje!! Maar toch ook weer erg fijn om hem dan op te kunnen gaan halen he! @pamsie: welcome back @DQ: ook welkom back
Even vanuit de auto zijn op weg naar ouwehands dierenpark (hebben jullie aanbieding van kruidvat ook gehad?). Gisteren bruiloft gehad van het beste vriendinnetje van mijn zusje (die ook ceremoniemeester was). Erg leuk en Gijs heeft het bij ons niet alledaags oppasadres goed gedaan. Echt kei fijn want zaten best in onze maag omdat al onze vaste oppasadressen niet konden haha. En gisterenavond op het feest babynieuws gehad!!! Gijs heeft er neefje bij! Alles is goed gegaan inleiden kwam niet op gang en om de ouders niet nog een nacht en dag te laten wachten gezien hun voorgeschiedenis is besloten tot een keizersnee wat maar goed was ook achteraf want navelstreng zat 2 keer om zijn nekje heen. Alles gaat goed dus de opluchting bij familie is erg groot. Wij gaan vanavond even langs. Wilden echt zelf eerst even met gezin weg aangezien manlief weinig vrij is komende weken.
Goeiemiddag! Vanmorgen al lekker boodschappies gedaan toen vriendlief zijn roes lag uit te slapen. Heerlijk om te doen samen met Stijn, kan ik echt van genieten. Hij ligt nu KO in bed na 2 boterhammen met pasta Vanmiddag naar schoonvader, die is vanmorgen thuis gekomen van vakantie, gezellig! @pamsie welkom terug hihi @Linda gefeliciteerd met je nieuwe neefje! Wat fijn dat het goed is gegaan. Schrikken hoor met die navelstreng! Nou ik ga eens even lunchen!
Hey meiden, ben er nog hoor!! (Thanx BabyR!! ) Woe, do, vr voorbereiding gehad voor het werk. Maandag weer beginnen. Was erg druk, klas helemaal in orde gemaakt, lekker beginnen, zin in! Verder heeft Micah al 5 tanden, kruipt, loopt langs alles wat hij kan en wil nog maar één keer per dag slapen. Nu weer wakker, dus ga hem halen! Liefs
Rica hoe gaat nu met Lois?? LIjkt inderdaad wel op zesde ziekte!! Hopelijk is ze nu weer goed te pas!! Karine oh nu echt weer aan het werk!! Leuk man werk ze van de week Linda van harte met jullie neefje!! En hoe reageerde jullie nichtje?? En hoe heet hij?? Pookie oh lekker zeg alles al gedaan bij ons is er op dit moment maar 1 à supermarkt open en zooooo druk dus nog geen zin om te gaan!! Elf maand sprong lees veel onrustige kinderen hier ook maar dat was ook al zo heb hem drie dagen thuis gewoon laten huilen en dat werkte wel maar eerste nacht wel 1.5 uur gehuild maar was zelf zo moe dat ik hem af en toe gehoord heb staan nu sinds donderdag weer op de camping al weer twee nachten mis!!(( maar helaas kun je hem hier niet laten huilen!! Maar Jairo doet overdag super sinds deze week optrekken en staan in de box maar ook bij de bank of tafel pfffff wat gaat het snel!!! Las op fb dat er ook weer iemand zwanger was maar weet niet of ze nog mee schrijft ( weet forum naam niet zo ) maar mama van j.oel
@Pamsie dat je dat kan zeg 3 weken niet op het net hihi ik kan niet zonder @Linda gefeliciteerd was dus nog effe een spanndende bevalling maar gelukkig alles goed gegaan. Hoe was de dierentuin? Hier zit tandje nummer 7 der aan te komen hij kwijlt weer als een gek heeft weer een snotneus en heel veel zure poepluiers en onrustige nachten. Inmiddels is mijn energie level ook op zijn laagst. Vriend is uit eten met familie ik moest thuis blijven want we konden geen oppas vinden voor Davey en meenemen zag ik niet zitten. Ben der ook niet rouwig om want ben echt gesloopt dus nu effe lekker lui op de bank gaan hangen.
ik weet het eigelijk ook niet mama maar volgens mij schrijft ze niet meer mee....dacht ik. Net weer 2 keer eruit gehaald en een hysterisch kind, lekker laten krijsen voor 30 min en nu is het stil...ze is alleen aan het snikken. overdag was ze ookal niet zo te spreken. We gaan maandag toch even naar de HA denk ik. De vlekjes zijn wat minder geworden maar dat gehuil dus niet. Ik wil dat ze haar checken, van mijn part bloed prikken. Gisternacht 3 uur vond ze het ook nodig om ons wakker te maken... hoe kan dat zo ineens he, altijd zo keurig met slapen. maargoed genoeg geklaag hierover, het gaat wel weer over....als ze 14 zijn ofzo hahaha ohh wat eng linda, maar goed dat ze een kz hebben gedaan dan ja!! gefeliciteerd zeg! iedereen aan de sprongen?? Nou ik las wel dat de 11 maanden vaak de zwaarste moet zijn!?? pamsie, oh dat jij dat kunt zeg, ik kan bijna geen dag zonder haha