Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, werk ze de komende dagen!

Linda, gefeliciteerd met het nieuwe beebje in de familie, zag al een mooie foto op fb voorbij komen. En wat fijn dat ze op tijd waren met de keizersnede. Hoe was de dierentuin?

Karine, zwaaaaai terug!

mama05, lekker weer op de camping. Idd dan voel je je al gauw wat opgelaten met een huilend kindje op de camping. Hoe ging het vannacht?

Wherona, hoe was D. z'n nacht?

Rica, kan me voorstellen dat je toch even met dr langs de huisarts wil. Hoe sliep ze vannacht?

L. gister weer een avondje zonder problemen ingeslapen, vannacht hoorde ik hem af en toe, maar viel ook zo weer in slaap. Wel een hele vroege vogel, 06.15. Z'n boventandje is nu door, kan aan zn gekke bekjes zien dat hij daar last van heeft.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Pfoe meiden, gisteren een feestje gehad en yanna is natuurlijk weer gewoon om 7 uur klaar wakker. We hebben net haar ochtendslaapje meegedaan, nu gaat t wel weer ;)
    We hadden een slimme constructie, yanna sliep daar en de bob van n ander bracht haar thuis, paps en mams op de fiets (anders was er niet genoeg plek in de auto). Maar dus allebei een borrel te veel op, ben ik niet meer gewend :p haha!
    Vandaag lekker bijkomen :)

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    pfffff nou weer een zware nacht achter de rug :( ben echt helemaal op nu, hopelijk gaat hij nu effe slapen dan kan ik ook effe pitten maar zo te horen zit ook dat er niet in zucht

Hij is snotje verkouden en last van kriebelhoest en sjaggie net als zijn moeder momenteel. Meestal zie je dit als der een weer een tandje door komt dus zal wel weer efkes duren.

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Meiden wat veel onrustige kids!

@ sahi, wel goed bedacht die constructie!

@ wherona, hoop dat je inmiddels slaapt. Echt niet te doen he als je helemaal oververmoeid raakt.

Hier een kindje met vuurrode wangen. Schrok me rot toen ik in haar mond keek, tandvlees helemaal paars aan de bovenkant. Komen twee tandjes door, maar heb nog nooit gezien dat ze er een hele bloeduitstorting op het tandvlees van krijgen. Snap nu wel dat ze de afgelopen dagen wat chagy is.

Probeer ondertussen te studeren. Moet voor m'n nieuwe functie behoorlijk lastige examens gaan doen. Vraag me serieus af hoe moeders een 4 jarige studie doen met hele jonge kinderen. Gelukkig ben ik over twee maanden klaar, geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen en eind van de dag ben ik helemaal op.

Nou genoeg geklaagd haha, gaan maar eens aan de wandel.

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, wat een last heb je daar dan de vlgnde dag van he, hier ook hoor hahah.

Wherona, he balen! Hopelijk slapen jullie vannacht beter.

Daantje, oeeh klinkt pijnlijk en nee, dat ken ik idd ook niet. Had J. van Meikie dat ook niet? Succes met leren.

Wat is het hier weer rustig de afgelopen dagen, Meikie, Eb, Wapje, Mum, Guap en volgens mij mis ik er nog een paar waaar zijn jullie?

Heeft er trouwens ook ooit nog iemand wat van boerderijmama gehoord?

6. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ben er hoor, lekker gezeild dit weekend! Morgen meer.

Boerderijmama was direct na de bevalling al niet meer hier geloof ik.

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, leuk! Nee klopt, maar er stond mij iets van bij dat er wel nog naar haar gemaild is om te horen hoe het ging.

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @babyr, nee volgende keer willen we het weer niet weten. vond het erg leuk om na de bevalling te horen dat het een meisje is.
    @rianne, niet elk kind houd zich aan dat schema :p regeldagen waren bij ons niet volgens t boekje en de sprongen ook niet denk ik zo ;)
    @wherona, sterkte met die nachten

@all, nou sinds vrijdag middag/avond is t hek van de dam. ze loopt de hele dag. meeste zullen t filmpje wel op fb hebben gezien. ben zo trots maar ook een beetje emo. waar is mn babytje nou gebleven? ze is nog geen eens 11 maanden en ze loopt nu al rond de hele dag. en ze is SNEL niet te geloven.

9. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    M brengt Timo naar bed, dus ik mag even op de ipad;)

Mbtc, J is echt heel snel! Filmpje is geweldig, echt leuk om die eerste stapjes te zien. Geniet er gewoon van dat ze dit al kan, ze blijft toch je kleine (snelle) meisje!

Geslacht, willen wij zeker weer weten. Vond het een cadeautje met de 20-wekenecho om het te weten, Timo zelf was het cadeautje bij de bevalling!

Nachten, hier echt super! (sorry Wherona...) Vrijdag op zaterdag van 20 tot 9 geslapen en afgelopen nacht op de boot van 20 tot 8. Heel fijn, want ik heb het zo vreselijk druk op mijn werk en het wordt alleen maar drukker. Kan goede nachten goed gebruiken.

Daantje, schrikken van F's tandvlees. Heeft Stijn dat niet ook gehad? Heb het hier in ieder geval al een keer eerder gehoord. Bij Timo komt tandje 4 denk ik komende week door, tandvlees is wel dik, maar niet blauw.
    Succes met je studie! Mijn collega doet idd een HBO opleiding met twee kleine kinderen. Ze is bijna klaar gelukkig, was niet gemakkelijk.

Hebben jullie trouwens de foto's van Thijs en Sandra gezien op fb? Zo leuk!

Zo lekker so you think you can dance kijken!

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @vaneke: fijn dat alles zn gangentje gaat!

@pookie: heerlijk he! ik kan ook zo genieten van lekker samen op pad.

@karine: klas dus weer in orde. ik mag maandag ook weer beginnen dus ik kom je vast weer tegen. lekker dat Micah het zo goed doet. Valentijn slaapt ook maar 1 keer per dag.

@Linda: wat was dat spannend van de bevalling maar gefeliciteerd met je neefje.

@wherona: haha ja wel op fb enzo maar even geen zp. dat slokt best veel tijd op.

@onrustige kindjes: hier ook. meneer ligt nu dus beneden bovenop papa te slapen. boven pakt ie het niet.

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @mama: gezellig op de camping, wil dat een beetje?

@rica: groot gelijk ff langs de Ha.

@Rrianne: sneu last van zn mondje/tandje. hij was er ook lekker vroeg bij:p

@sahi: haha klinkt in elk geval als een hoop gezelligheid.

@wherona: vervelend van jullie slechte nacht. hopelijk heb je nog even bij kunnen tanken.

@daantje: oh jeetje wat een last heeft ze van dr mond dan zeg!! hopelijk is het snel over. suc6 met leren.

@eb: leuk gezeild!

@mbtc: wauw wat gaaf meid. Valentijn loopt alleen langs de tafel.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vandaag was ze weer wat vrolijker, vlekjes zijn weg gelukkig!
    vanavond was mevrouw het er weer niet mee eens maar na een half uur gaf ze het op. Ze zit ons nu te testen, ze wil niet slapen. Helaas trap ik er niet in....toch weer anders als paar dagen geleden, toen kon iik echt merken dat ze ziek was...toen huilde ze de hele dag. Nu is ze gewoon dwars....

wherona ook voor jou een betere nacht gewenst!

daantje wat schrikken zeg, blauw? wat sneu!
    zal vast wel heel pijnlijk zijn zeg :(

mbtc volgens mij heb ik jou niet op fb of wel??
    Ik heb geen filmpje voorbij zien komen, ben wel benieuwd!

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @Rica: fijn dat ze wat beter is. dat dwarse herken ik wel:p ik heb jou ook niet op fb. als je Karine hebt kan je daar wel kijken, of gewoon zoeken, Pamela Willemsen ;) als je zin hebt.

14. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Thanx voor de felicitaties!! Naam en foto hebben jullie op fb kunnen zien ;) zijn gisterenavond even geweest cute hoor mooi mannetje hoor mooie volle bos donker haar. Jaloers haha. Zijn grote zus was in de middag geweest. Ze krijgt er helaas niet veel van mee maar ze hebben wel super gave foto's kunnen maken van grote zus en kleine broer bij haar op schoot in de rolstoel/kinderwagen die ze hebben voor haar. Kreeg wel weer brok in de keel. Blijft toch emo allemaal. Zijn niet super lang geweest Gijs was erg moe van de drukke dag dus even geknuffeld met ons neefje en na beschuitje en bakkie weer gegaan. Leuke foto's gemaakt met de neefjes ook samen. Dierentuin was groot succes zeker de dieren die dichtbij te zien waren! Gaan binnenkort weer. Vandaag dagje geshopt met zwangere vriendin en mijn zusje heeft voor de tweede keer een dagje met Gijs doorgebracht. Oppas klinkt apart want doe haar er het grootse plezier ermee haha. Daarna samen met zusje gegeten en ook hier so you thinking you can dance gekeken! Nu lekker slapen en duimen draaien dat de andere baby ook snel mag volgen!

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even van me afschrijven hoor, wil zooooo graag slapen. Na van alles te hebben geprobeert, is het nog steeds brullen en tot overmaat van ramp gaat de wekker al om vijf uur.

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ohhhh Rrianne, hoe is het nu?

Linda, leuk op kraambezoek!

Hier de afgelopen twee weken thuis ook maar 1 slaapje. Op het kdv wel twee, maar dan moet hij ook vroeg op en hij slaapt er niet zo lang.

Ik ga opstaan, Timo is nog stil. We gaan zo zwemmen!

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mbtc gefeliciteerd met je verjaardag!

Pamsie, wij zijn nu ook fb vriendjes!

Heel raar, maar via fb op internet krijg ik niet alle updates. Wel als ik naar mypad op de ipad ga (fb app), dat doe ik regelmatig anders mis ik veel. Oa van poookie en linda, jullie zie ik nooit op de gewone fb.

Mannetje wordt wakker...

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Even een zwaai hier, yanna vond het om 6.15 al nodig om te roepen, gelijk maar aan t ontbijt gezet, want ik moest om 7.30 bij iemand van t werk zijn (elke maandag een puber naar school helpen, is maar een kwrtiertje, maar toch)
    Dus de oppas had haar ontbijtje klaar staan, want we dachten dat ze sapend binnen zou komen, maar ze vond second breakfast ook niet erg. En dan is de ochtend niet zo lang, dus t geeft niet :)
    Verder kom ik vanmiddag
    /vanavond wel weer op iedereen reageren, reageer u via mn telefoon ;)
    Fijne dag allemaal!

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rica gelukkig gaat het weer wat beter hoe is de nacht verder gegaan?

@EB lekker hoor zeilen en nu lekker zwemmen heerlijk

@Rianne jeetje meid hoe is het gegaan

@MBTC ook hier van harte gefeliciteerd

@DQ waar ben je nou wel mee blijven schrijven hoor hihi

@Linda heerlijk he zo een kleintje weernu wachten op de volgende

@Meikie hoe is het daar je bent stil

@ll gistermiddag had ik Davey maar meegenomen naar bed en daar viel hij direct in slaap dus heb ik ook geslapen ongeveer 2 uurtjes dus was wel erg lekker. De nacht heeft ie ook weer heerlijk doorgeslapen dus mijn energie level is weer wat aangevuld. Maar ben nu verkouden en heb keelpijn dus der zitten al 2 paralolletjes der in.

Hoeveel kindjes trekken zich al op? of lopen al? Davey staat wel aan de tafel/bank enz. maar trekt zich nog niet op

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen dames

@Wherona wat vervelend dat ie zo slecht slaapt...

@Daantje das schrikken ja van die paarse plekken, hopelijk zijn de tandjes snel door.

@mbtc ik had het filmpje inderdaad gezien, zo knap dat lopen!

@EB nee dat was J.ordy van Meikie met de blauwe plek op zijn tandvlees.

@Rica gelukkig gaat het beter en zijn de vlekkies weg!

@Linda klinkt heerlijk hoor, met je nieuwe neefje! Geniet ervan!

@Rrianne oooh wat balen zeg, en zo herkenbaar... hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht!

@Pamsie wij zijn ook vriendjes op fb! :) Ik zag het verzoek en ik moest ff denken wie je was haha.

@Wherona Stijn trekt zich ook nog niet op...

Hier een goeie nacht weer, vanmorgen wel vroeg wakker (06:30) met een poepluier, na het verschonen nog weer eventjes gedommeld. Nu zo maar even douchen en boodschapjes voor de rest van de week doen, had zaterdag alleen even voor t weekend spul gehaald. Lekker een appeltaart gebakken, groentesoep gemaakt (wat Stijn overigens ook erg lekker bleek te vinden haha). Dus vandaag de rest van de boodschapjes. Hopelijk gaat het lukken want Stijn is alweer behoorlijk jengelig... :( Gelukkig helpt babytv wel om hem een beetje rustig te krijgen haha.

Nou tot later!!

Deel Deze Pagina