zijn er hier ook nog van die slaapkoppen? Ze heeft tot half 9 geslapen en is om 10 uur maar weer naar bed gegaan omdat ze nog zooo moe was, nu ligt ze nog te slapen maar normaal gaat ze ook om 12:30 weer. Nu denk ik dat we dat niet gaan redden maar dan zou ze om 14:00 weer even gaan. Als ik lees dat sommigen maar 1 slaapje willen, nou hier wel 3! wherona, lekker he dat bijtanken! hier ook dus kan er weer tegenaan! vind het alleen erg jammer dat ze nu elke keer eerst hysterisch is als ze naar bed moet en het even duurt voor ze slaapt maarja. rianne, ik ken het! vreselijk frustrerend, hoe is het gegaan?? Nou we gaan zo even wat leuks doen, ik wil graag naar ballorig
@Rica heerlijk zeg zo een slaapkoppie hihhi moet ik nog mee maken met Davey dat hij later als 7 uur wakker wordt. Wel vervelend dat ze iedere keer zo hysterisch is met het naar bed gaan. Veel plezier bij Ballorig
jajaja ik ben er nog hihiih..... gisetr had jarey koorts en echt zo'n zeehondenblaf het was echt een zielig mannetje...vandaag is hij al opgewekter en had vanmorgen geen koorts dus ik weet niet wat het was maar goed..die hoest heeft hij nog wel... @eb...ik zie op mijn telefoon ook niks van jou op fb maar als ik o de computer soms zit zie ik wel dingen van jou...wat vreemd he?? @rica...leukkk ballaorig...ik vind dat ook altijd zo leuk...dadelijk als het slechter weer is ga ik er ook vaker heen met me dochter en nu dan ook met jarey natuurlijk hahah @wherona...jarey trekt zich ook aan alles op maar loopt ook nog niet hoor...ja langs de bank gaat nu steeds beter maar los echt nog niet...
ja ze slaapt alweer...had haar half 12 eruit gehaald en nu ligt ze alweer een kwartier, pfff! Dus we wachten nog even om weg te gaan. dq JA ik weet niet hoe ballorig hier is, of ze er wel wat aan heeft maar kijken kan altijd. wherona, ja naja ik dacht dat half 9 mooie tijd was, zelf ga ik er dan ook uit maar nee ze was weer zo verkeerd dat ik haar in bed gelegd heb. Het wordt echt een pittige tante, ben er wel even zoet mee denk ik
DQ, ik zie jouw berichtjes wel op fb, dat Jarey koorts had. Gelukkig nu weer beter. Wherona, hier wel optrekken en langs banken en stoelen lopen. Los staan alleen als hij het niet door heeft, anders zakt hij meteen door zijn knietjes. Lopen aan de hand gaat goed, maar hij kruipt veel liever. Gaat sneller... Rica, nee, hier niet zo'n slaapkopje. Ja, 's ochtends wel, maar 1 slaapje van een uur of 2 is op dit moment genoeg. Maakt het wel makkelijker om dingen te ondernemen. Net heerlijk gezwommen! Er was nog een papa met een dochter van Timo's leeftijd en die was veel wilder met haar dan ik met Timo, dus ik heb wat leuke dingetjes geleerd. Grote glijbaan ging me wat ver (lees: durf ik zelf niet eens vanaf), maar op de hoge rand zitten (meter boven het water) en dan naar beneden laten glijden in mijn armen was een groot succes. Die papa had trouwens net zijn tweede kindje gekregen, dochter was 13 maanden, zoonlief anderhalve week...
@DQ gelukkig is Jarey dan weer wat opgeknapt @Rica die is der slaap aan het inhalen @EB klinkt echt heerlijk. Wil het nu ook gaan doen aangezien Davey toch vroeg wakker is kan het nu wel bij ons alleen op zondag om 9 uur. merk wel dat Davey toch net effe iets trager is als de rest hihi hij staat wel en inderdaad soms ook los maar dat heeft ie dan niet door en als je hem vasthoud dan doet ie wel wat stapjes maar zelf langs de bank lopen of optrekken doet ie nog niet.
wherona: lekker even bijslapen ik hoor veel mensen over een rauwe keel en hoofdpijn, zullen de weersveranderingen wel zijn Yanna trekt zich inmiddels continu op, maar lopen lukt nog niet. ze wil het wel, maar ze snapt het nog niet poookie: lekker dat de nacht nu beter ging Jammer alleen dat 'ie weer jengelt. Hier kan Yanna ook om t minste of geringste gaan mopperen en met een kusje of aai over de bol is t weer 5 minuten goed en dan begint ze weer... rica: uitslapen is Yanna helaas verleerd, ze is al ruim een week standaard om 6.30 wakker. ze sliep altijd lekker tot half 9/9uur, maar de laatste dagen niet meer. Yanna doet overdag nog 2 slaapjes, soms 1, als het zo uitkomt, zoals afgelopen zaterdag met het zomerfeest op t KDV. Ze bleef langer wakker omdat we daar waren en toen heeft ze even 2 uur geslapen en daarna tot na het avondeten wakker gebleven. Maar daar wordt ze niet gezelliger op... en hier ook steeds huilen bij t in bed leggen, dus gisteren 1x bij ons op bed geslapen en 1x in de box, geen zin in drama's en ze viel ook echt ineens in slaap veel plezier bij ballorig! heb het idee dat Yanna en Lois aardig hetzelfde zijn met hun eigen willetje, je verhaaltjes zijn zo herkenbaar! Echt snel gefrustreerd, niet altijd geduld om het even zelf te proberen of op te lossen, wel rauwdouwen en wild zijn, hihi. Ik hou wel van karakter hoor, maar t is soms best frustrerend DQ: gelukkig is Jarey weer opgeknapt EB; op ons andere oktober-topic is iemand vorige maand bevallen lekker dat zwemmen En mama's zijn vaak voorzichtiger dan papa's zo, komende maanden af en toe wat daagjes vrij gepland, nu uit opdracht van de baas. Ik heb te veel uren over (hoe kan dat nou met 3 vakanties!) en ik kan af en toe wel een dagje rust gebruiken. ik vind het zelf zo lastig om dan een dagje vrij te plannen, want dan moet ik voor de clienten van zo'n dag weer wat regelen en dan voel ik me een beetje lullig enzo, maar nu kreeg ik min of meer de opdracht Dus gewoon lekker doen
Hey!! Sorry, sorry, sorry.... Ik reageer ff op niemand... Ik ben gesloopt!!!!!!!!!!!! Na een jaar vrij te zijn geweest nu mijn eerste dag weer gehad! Wennen, beetje chaotisch, maar zéér leuk en gezellig met de kids! Maar ik ben écht supermoe! Morgen een nieuwe dag haha Digi-knuf van mij aan wie hem kan gebruiken Liefs
Karine, kan ik me heel goed voorstellen, succes de komende weken! Sahi, goedzo. Lekker om jezelf denken en genieten van een aantal daagjes vrij. Wherona, aaah joh. D. is echt niet traag hoor. Als ik de kids vergelijk met de kids bij ons op het kdv, dan zijn dit allemaal snelle jelle's. Eb, leuk lekker wezen zwemmen. En pittig joh één van 13 mnd en één van 1,5 week en dan met name voor vrouwlief 2 zwangerschappen in zo'n korte tijd. dq, aaah ziel. hoe is het nu met hem? Beterschap! Rica, lekker zo'n slaapkoppie, L. heeft ook z'n slaap echt nodig hoor. 1 slaapje op een dag lukt hier ook echt niet hoor. Poookie, lekker zo'n bijtanknachtje! Ik vind babytv ook ideaal op van die jengelige dagen Zo dat was een pittig nachtje hoor (hihih vannacht nog even mijn frustratie geuit op het forum). Hij is uiteindelijk bij ons in bed beland en we hebben nog een paar kleine uurtjes geslapen. Helaas ging de wekker weer om 05u. L. werd gelijk wakker, maar wat een zielig hoopje was het vanmorgen. Heb nog een middagdutje met hem mee gedaan en dadelijk op tijd op bed. Ben kind en man-loos, wat is het nu stil! L. slaapt bij opa en oma, aangezien ik morgen om half 7 moet beginnen en N. in Amsterdam zit voor zn werk (z'n eerste dag op zn nieuwe werk, mede daardoor frustreerde deze nacht extra, wilde dat N. gewoon zn slaap kreeg). Volgende keer voor zulke gevallen toch maar oordopjes in huis.
@pookie, Ook al meer tandjes onderweg. Ik dacht vorige week ff dat ze hoektandjes kreeg maar nu zie ik ook niks meer. Dus weet het niet. We wachten af. We blijven haken op 8 tandjes. Maar ze heeft regelmatig vieze broeken. @babyR, Ik denk niet dat wij dit jaar sinterklaas vieren. Het besef is er toch nog niet. Dus of we het wel of niet doen maakt dan ook niet uit. @sahi, Leuk en lekker is dat he dat ze zo goed kunnen eten. Zo heeft Mirthe vanavond chili con carne gehad. Hier heeft ze ook van gesmuld. Dit ging er wel in. @AC, ben voor de vakantie weer met de pil begonnen en de hele vakantie doorgeslikt. Nu was ik al vanaf 25 aug. Ongesteld. Dit heeft 1,5 week geduurd. Het hield niet op en was ook best heftig. Maar volgens mij was het een ophoping van allemaal bloed. Maar ben nu weer schoon van binnen . Ben nu ook niet meer aan de pil gegaan. Wacht eerst wel weer op de volgende bloeding. @wakker, hier ook een vroeg meisje. Probeer 7 uur á half 8 nu de fles te geven (150) en dan op bed maar dit lukt niet altijd. Maar dan is ze voor 7 uur wel wakker. Maar mag verder niet klagen. Tuurlijk heeft ze haar nachten ook wel. @rica, Hier ook 2 soms 3. Het is maar net hoe de dag is gegaan. Meestal rond 9 uur op bed en dan slaapt ze 1,5 uur en dan na het eten rond 1 tot 2. En als het tegen zit vaak rond 5 uur nog weer even. @wherona, hier staat ze heel stevig en ze trekt haar overal aan op. Lopen doet ze nog niet. Heel toevallig ging ze gister zelf staan vanuit hurk en ook nog 2 tellen vrij staan. Dit doet ze nu steeds vaker. Tevens loopt ze ook bij van alles wel langs @Rrianne, Ook hier een flut nacht. Ze was 1 uur klaar wakker. Dus weer tussen ons in. Lag ze vanochtend niet op het voeteneind tegen mijn voeten aan!? @hier, Ene dag is beter dan de andere. Ook zo met de nachten. Donderdag ff bij mn vriendin geweest met haar zoontje. Hier heeft ze in de mini Jeep gezeten. Ze vond het geweldig. Vrijdagmiddag heeft sm opgepast. Helaas is ze toen haar mooiste schoentjes verloren L. Nog gezocht maar niet gevonden. Zaterdag ochtend heb ik eerst training gegeven en daarna zijn we lekker te shoppen geweest. Zijn alle drie geslaagd. Zondag middag mijn en sv zn verjaardag gevierd met manlief zn fam. Hebben we dat ook weer gehad. Vandaag weer gewerkt en vanmiddag was ze weer niet te genieten. Gelukkig moest ik wat ophalen en is ze in de auto in slaap gevallen. Dus heeft ze toch nog even geslapen. Tevens hebben we deze week feest hier, met grote optocht en daarna feesten. Heb er ontzettend veel zin in. Hopelijk vrijdag middag ook nog vrij. Moet de hele dag werken maar heb een smoes voor eigen wil bedacht dat ik geen oppas heb. De gastouder kan niet en de rest van de familie ook niet, maar manlief is toch vrij. Dus even met haar n de draaimolen als het mee zit. Kijk er nu al naar uit.
Dolfijnjes, vind het soms maar pittig hoor zulke nachten, kan 's nachts ook zo moeilijk relativeren. Oeeeh dat was zeker wel even schrikken. Ben altijd zo bang dat mnr uit bed kukelt, vooralk als N. al uit bed is. Tweede, wat eigenlijk een ontzettend moeilijke keus. De laatste weken hebben we het er hier samen steeds vaker over. Terwijl ik eerder altijd riep dat mijn ideaal was een jaar of 3 a 4 er tussen. Nu ben ik er nog niet klaar voor, maar over een maand of zes.
@eb, zo dat vind ik toch wel erg snel, een kind van 13 maanden en dan al de 2e :0 maar goed dat moeten ze zelf weten he! @all, bedankt voor de felicitaties hier en op fb. 25 alweer wat gaat de tijd snel vorig jaar was ik het nu al zat en nu fantaseren we al over de 2e. hoop niet dat die ook zo snel is. echt niets is meer veilig en ze heeft al een paar behoorlijke klappers gemaakt omdat ze dan sneller gaat dan ze denkt.
Rrianne, ik had zo'n medelijde met jullie toen ik je berichtje las. Zeker voor N, je eerste dag op je nieuwe werk begin je liever met een wat betere nacht. Ik ben net even als een gek het huis doorgerend met opruimwoede. Het was zo'n puinzooi en M zat lekker met Timo te spelen, dus ik kon even. We hebben een autostoel gekocht! Timo heeft woensdag een uur in M's oor zitten tetteren in de auto, ik denk omdat hij zich verveelde. Misschien dat hij nog een maandje in de mc zou passen, maar we vonden 11 maanden een mooie leeftijd om over te gaan. Zaterdag mag hij er voor het eerst in. Hebben er al kindjes hun 11 maandenprik gehad? Timo is over een week aan de beurt.
MBTC, gefeliciteerd meid! Rrianne, oeiiiiiii K*t nacht dus. Ik snap je gevoel dat je wilt dat je vriend wat rust heeft. Dat heb ik dus ook vaak, dan denk ik eerst: ohh neee zielig voor R want die moet er straks alweer uit. Dolfijnjes, zonde van de schoentjes zeg! Sahi, lekker toch een paar daagjes vrij! Wherona, hier ook een kindje dat niet al te snel is hoor.. Tandenpoetsen, lukt dat een beetje bij jullie?? Hier vind ze de tandpasta zo lekker hahaha steedsh te tongetje ervoor. Rica, wat een slaapkoppie! Slaapjes, hierzo meestal nog maar 1 van een uurtje. Heel soms 2 slaapjes. Zou wel eens willen dat ze iets langer slaapt.. Wat een vreselijk programma dat 'wie trouwt mijn zoon'
EB, R moet de 17e voor haar 11 maanden prik. Zie er erg tegenop.. Ook omdat dat de dag is dat W 25 zou worden..
Hallo hallo, Was ik ook nog weer even. Even bijgelezen! @Rica heerlijk zo af en toe zo'n slaapkoppie... Hier alleen van uur of half 1/1 uur tot half 3/3 uur... Meer niet! @EB lekker he zwemmen. Wij zouden ook wat vaker moeten gaan zwemmen, maar ik ga liever niet alleen met Stijn, en R. werkt 50 uur in de week... We moeten dus verder alles in t weekend plannen dus is soms behoorlijk druk... Wat kort op elkaar die kids, ik zou het zelf niet kunnen denk ik. Maar wel leuk, hebben ze wel wat aan elkaar. @Wherona Davey is niet de enige hoor, als ik sommige kids hier zie hoe snel ze zijn... en Stijn kan nog maar net tijgeren door de kamer! Optrekken niet, los staan ook niet... Stapjes aan de hand wel, maar gaat ook nog niet erg soepel. @Sahi wow, echt zo snel alweer bevallen... Dan was ze net een maand mama toen ze weer zwanger werd? Lijkt me ook niet goed voor je lichaam toch... @Karine veel succes met je werk, je zal de komende dagen nog wel meer moe zijn gok ik zo, hihi @Rrianne ooh wat zal het stil zijn in huis zeg. Ik heb Stijn nog altijd niet uit logeren gedaan, R. blijft maar aandringen dat we daar nu toch echt eens mee moeten beginnen. Maar ik wil niet dat straks andere mensen een halve nacht wakker zitten met hem... Hij is zo papa en mama gehecht, dat ik denk dat dat niet goed gaat als ie 's nachts overstuur wakker word... Pff lastig... @dolfijnjes oei ben je niet geschrokken toen je d'r bij je voeten vond? Veel feestplezier hoor deze week! Hier begint morgen de kermis, heb er nou al zin aan. Lekker met Stijn in de draaimolen haha! @mbtc hihi, halve Sara! @EB Stijntje moet vrijdag voor de 11 maanden prik... Duurde ff wat langer omdat de vakantie ertussen zat, pff, zie er echt tegenop. @BabyR in t begin vond Stijn tandenpoetsen wel leuk, maar nu bijt ie steeds dicht... Wat een rotdag dan voor je ook nog met die prikjes... Sterkte alvast! Ik ben vandaag wezen babyshoppen voor m'n vriendinnetje die is bevallen. Had een mooi budget, dus ben lekker losgegaan haha. Zat bij de hema tussen de meisjes rompertjes te snuffelen, wat een leuk spul zeg! Haha. Maar 't begon nog niet te kriebelen, misschien als we er op kraamvisite zijn Nou ik ga nog ff op de bank met een stukkie appeltaart, jummmm. Trusten alvast, hoop voor iedereen op een rustige nacht!
Haai meiden.. Las dat ik gemist werd.. ben erg druk met de voorbereidingen voor D.imara haar 3e verjaardag, dat vieren we zaterdag, ik maak de taart zelf (stapeltaart van de disney prinsessen) en vanavond heb ik de cupcakes voor de kids gebakken.. voor de rest druk met een enorm ondernemende D.elani hij trekt alle kasten open, alles van tafel, terroriseerd zijn zus door eten en drinken af te pakken, aan haar haar te trekken, klimt op de bank, op de poef, op de tafel, de trap op als ik niet uitkijk en vanmiddag zelfs de vlisotrap ik stond erbij en liet hem even gaan en binnen 2 tellen was hij helemaal boven.. Aap! Bekijk bijlage 271873 Verder kan hij al flink stappen, hij durft zich alleen nog niet los te laten en zelf te gaan stappen, maar zet ik hem midden in de kamer dan stapt hij zo een meter of 3-4 los.. ben benieuwd of hij het gaar redden binnen een week.. D.imara liep precies met 11 maanden (cadeautje voor mijn verjaardag toen ) verder slaapt hij erg rommelig.. leg ik hem voor 11 uur weer op bed kan ik de klok erop gelijk zetten dat hij na 20 minuten weer wakker is en niet meer verder slaapt, hoe moe hij ook is.. dus nu maar steeds na de boterham naar bed. Smorgens komt hij altijd rond 6 uur al voor zijn fles en soms slaapt hij daarna snel weer en de andere keer duurt dat lang of slaapt hij helemaal niet meer daar ben ik minder blij mee.. de dag begint bij ons niet al om 6 uur namelijk maar een uur of 2 later! Vrijdag heeft hij z'n prikjes gehad en was er erg zielig van, veel huilen en veel slapen.. Hij weegt inmiddels 10960gram en is 76.5cm @ Mbtc: Gefeliciteerd met je verjaardag, schelen wij niet veel qua leeftijd!
Eb, zag net de foto op fb, wat een mooie bos haar krijgt T! Ja vond het ook enorm sneu voor hem. Hij wilde erg graag vannacht thuis komen, maar heb hem toch over kunnen halen om daar te blijven om aan zijn rust toe te komen. Babyr, ja heel sneu vind ik dat, als je nog een hele dag er flink tegen aan moet. Voel me dan wel een luxepaard hoor met mn 18uur in de week. Poookie, kan ik me heel goed voorstellen, ga altijd met een heel dubbel gevoel weg. Het voordeel heb ik denk ik dat hij er zowiezo 1x in de week heen gaat en ik weet dat het goed gaat. Breng je S. overdag wel eens weg omdat je een afspraak hebt? Het is wel een aanrader, want het is met name heerlijk om ook af en toe even geen papa en mama te zijn. Mum, wat een boef die D. van jullie en al helemaal boven aan de ladder. Leuk D. alweer drie. Kan me nog goed herinneren dat ze twee werd, toen kreeg ze een Quinny kinderwagentje toch? hihi Leuk om af en toe wat van je te horen. Ik ga gauw, om me toch te houden aan het op tijd op bed te gaan. Slaap lekker allemaal!
Heee mum wat leuk om ook van jou weer eens wat te lezen! Wat een klimaap die kleine man van je zeg, haha, geweldig. Wat gaat ie hard!! Rrianne we brengen Stijn eigenlijk bijna nooit weg. Meer omdat ik huismama ben, en toch alle tijd heb. Als ik een afspraak heb gaat ie vaak mee, en als het echt niet kan, bijv. zkh ofzo dan komt mijn moeder oppassen, of mijn schoonzusje. Ik moet hem wat meer leren loslaten, maar vind het erg moeilijk, helemaal omdat ie nu best eenkennig word... Maar binnenkort toch een keer proberen uit logeren te doen. Heb wel gezegd dat ik zijn eerste logeerpartijtje graag bij de stiefmoeder van R. wil. Ik weet dat hij zich daar thuis zou voelen, en hij is ontzettend gek op zijn tantes, de halfzusjes van R. Maar het idee alleen al vind ik erg moeilijk... Zo, nu ga ik echt achter de laptop weg hoor, haha. Doeiiii!