Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Linda, gefeliciteerd!!

@ sahi, snap dat je het vervelend vind om haar wakker te maken. Wij hebben opvangbinnen de familie en wisseldiensten allebei dus heel vaak gaat ze maar een middagje weg. Zo niet dan slaapt zal bij mijn ouders als ik de volgende ochtend vroeg werk. Resultaat: uitslaper :D. Vanochtend 09.00 uur! Soms hoor ik haar om half 8 even zingen, maar dan slaapt ze daarna nog even verder.

@ Wherona, hier ook nog niet staan en lopen hoor. Geen paniek, het komt vast allemaal goed.

F heeft deze week ook weer heerlijk een dag en een nacht op de camping doorgebracht. Ze kwam door het dolle weer thuis. Kennelijk had ze me niet gemist snif haha.

Ga vandaag lekker met haar genieten na twee dagen cursus. Fijne dag!

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Uiteindelijk begon Yanna om half 8 een beetje te sputteren en te babbelen, dus ontbijtje gemaakt en haar aan tafel gezet. Niet hoeven wekken, maar wel redelijk haastig opstaan. Maar dat gaat haar blijkbaar te vlug, want ze kreeg geen hap door haar keel, hoe hard ze ook probeerde. Geen ontbijtfan dus en zeker niet als ze echt letterlijk uit bed aan tafel wordt gezet. Ik heb ook altijd een half uurtje bijkomen nodig en vriendje ontbijt pas sinds vorige week, dus het verbaast me niks. Ze heeft tijd nodig 's ochtends en dat had ze vandaag niet. Maar ze was er niet chagrijnig van, want ze kan nu lekker staan en schuifelen aan de tafel :D Dus de frustraties zijn weer weg :D
    Nou ja, ze komt er wel overheen zeiden ze op t KDV :p :D

mbtc: die maakt echt heerlijke nachten zeg! Yanna slaapt ook super, maar toch echt veel korter, 11 uurtjes is zeker wel de max! Ach, geeft niet ;)

daantje: leuk joh, op de camping!

3. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen...

@Linda gefeliciteerd met je verjaardag!

@Kruiden hier gewoon gekruid eten, zolang 't maar niet scherp is.

Wat een rotnacht, Stijn heeft wel doorgeslapen maar ik kon niet in slaap komen. Volgens mij ben ik uiteindelijk rond 4 uur op de bank in slaap gesukkeld... Word ik vanmorgen ook nog eens wakker met onwijze ovulatiepijn, bah! Ik sluit mezelf vandaag op in huis, met een kruik, een deken en een kop thee.

Dat was weer even mijn ego berichtje!

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pookie, he bah vervelend zeg. geniet van je warme kruik en een kop thee. *goed idee die kop thee, ga ff zetten*

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Lindaaaaa, hieperdepiep hoeraaaa! Gefeliciteerd met je verjaardag.

'S avonds op bed; om 19u is hier ook niks, dan word hij vaak rond een uur of 23u wakker of hij slaapt door maar is dan erg vroeg rond een uur of 5 a 6. Hier dus ook rond een uur of 20.00 a 20.30 op bed.

Nacht; hier weer een doorslaap nacht ennnn zelfs een btje uitgeslapen. N. moest om half 6 uit bed, waardoor L. ook wakker was. Samen naar beneden gegaan fles en na een half uurtje er weer lekker in. En jaweeell hij melde zich pas weer om kwart voor 8.

Waterlelie, wat goed! Zag net dat S. dr gips er af is. Heerlijk zeker?

Loopwagentje; wie heeft er hier één? Ik zie dat ook al voor mee dat hij er achter loopt maar het totaal niet bij kan benen omdat hij veels te snel rolt of zit er een soort rem op?

Hier sinds gister een heeel boos jongentje, hij spant zich dan helemaal aan, begint te trillen en dan is het mopperen hahaha heel komisch gezicht!

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BabyR ja dat is waar ze lopen straks allemaal en kletsen ons de oren van het lijf af hahahah

@EB dank je erg lief van je

@Sahi zag inderdaad de foto op FB knap hoor had ze toch last van het sprongetje denk ik

@MBTC irritant is dat dan he van marktplaats kan der ook zo geïrriteerd van raken PZ nog niet ingeschreven maar Davey zit ook op het KDV maar vindt € 80,00 per week erg goedkoop vergeleken met het KDV (2 dgn p.w. € 500)

@Dolfijnjes ja hoor en lees dat steeds vaker dat meisjes sneller zijn als jongens hihi klopt natuurlijk ook wel want laten we wel wezen wij vrouwen kunnen ook veeeeel meer als de mannen hihih

@Linda dat vond ik ook toen ik de foto op fb zag je kereltje lijkt veel ouder tis een echte wijsneus J en ook hier van harte gefeliciteerd met je verjaardag

@Daantje ze heeft je vast wel gemist hoor geniet ze vandaag

@Poookie he bah zeker een rotnacht dan en dan wakker worden met ovu pijn blegh en heel veel sterkte vandaag zag je bericht op FB

@Waterlelie ook ik zag de foto’s wat super goed zeg eindelijk dat gips der af je meissie zal wel dolblij zijn

@gekruid eten wij zijn ook niet van die zout en peper eters dus dat scheelt gaan we het ook eens proberen

@ll Davey had gisteravond wel wat last van de prikjes als je hem optilde dan krijsde hij het uit koude washandje of massage wou die niet (echt een zoon van zijn vader hihi) ook werd ie steeds jengelend wakker dus uiteindelijk maar een zetpil gegeven en sindsdien heeft ie heerlijk geslapen. Ik ben lekker grieperig voel me echt belabberd en dan toch naar je werk gaan kennen jullie dat?

@Loopwagen hebben we wel en hij staat er wel achter wilt ie ook steeds maar karretje schuift natuurlijk steeds weg en hij vergeet dan zijn benen mee te nemen haha ook hebben we een loopstoel en daar mag ie 10 min. per dag in en vindt ie prachtig

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    loop wagentje hebben wij, er zit van alles op, blokjes om in vakjes te doen met licht en geluid. ze loopt er niet achter, dat ding kiepert zo om omdat ze haar gewicht op zet.

sahi: rot he als je ze wakker moet maken, gelukkig werdt zeg zelf een beetje wakker. Als ik haar wek dan is ze best chaggie hier, maarja soms is het niet anders.

ahh wherona, prikjes wat sneu! ben je er nu voorlopig van af dan?
    hier einde van de maand, gelukkig na haar verjaardag.

de kindjes slapen weer goed zie ik!? fijn!
    Hier is ze weer helemaal de oude, zooo blij! wat vond ik dat een zware 1,5 week zeg! maar we kunnen er weer tegen aan!

heb ook ff mn tickeraangepast!!! we gaan voor een brusje!! naja deze maand is half eigelijk maar we nemen hem voor lief, er hoeft er maar 1 te zijn die de finish haalt toch?! :D

Linda gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!!!

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

vandaag lekker dagje vrij, hubbie is paar dagen ziek geweest, nu wel al wat opgeknoat maar toch nog vandaag ook thusi gebleven...en van Elke heb ik mogen uitslapen tot half 10, wel fles gehad om 6 uur en erna terug op bed gelegd. Best een relaxte dag dus tot nu toe, wat was ingezet, verder wat opruim doen vandaag hier, dus we doen het rustig aan!!

@loopwagentje: ik kreeg een tip dat er ook wagentjes zijn waar ge de voorste wielen kunt verstellen in weerstand, dat ge ze strakker kunt draaien zeg maar, zodat het wagentje minder snel wegrolt waardoor ze het beter kunnen volgen als ze zo snel nog niet kunnen...

@Rica: leuk!! spannend ook weer :) Hoe snel was het bij L. gelukt?? Hier NOD dit weekend.

@MBTC: wanneer was jullie NOD??

@linda: hieperdepiep!! Leuke foto op FB ook van jullie etentje :)

@pookie: sterkte vandaag, las het ook al op FB, en dan ook nog niet helemaal lekker...:(

@waterlelie: hoe reageert S. nu dat het broekje eraf is? Vast ook weer wennen voor der om rond te kruipen enzo of niet??

@EB: ik heb sandra niet op FB, dus kon de foto niet zien, heb haar later ook niet toegevoegd, dat leek me niet heel gepast...
    en gingen jullie komende maand nu ook gaan voor het brusje??

@Karine: leuk dat u eerste dag weer zo meeviel. kan me voorstellen dat ge gesloopt zijt erna!! Toch weer heel nieuw ritme zoeken natuurlijk...

@meikie: waar zijt gij!! :)

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wie zijn er allemaal al weer bezig dan? mbtc ook? Met zn drieen of sahi ook? EB volgende maand ook...
    Ik was bij lois met ronde 4 zwanger.
    spannend vaneke! hoeveel ronde's was jij verder voor het raak was? Dit weekend dus, nou ben benieuwd :)

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    WAAAAAH weer een brusjesmaker erbij :D, leuk Rica! Zie nu pas in het onderschrift van mbtc dat zij ook bezig is. Volgens mij staat de teller op 3 en volgende maand op 4 met EB. Wij willen er in maart weer voor gaan. Oeh nog maar 6 maanden wachten haha. We kunnen wel een brusjeslijst maken! Wie er bezig is en wie er wanneer gaat beginnen met klussen :).

11. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Rrianne als t goed is krijgt Stijn zo'n loopwagentje voor zijn verjaardag van opa en oma, zal mij benieuwen wat voor 1 t word, en hoe hij ermee omgaat...

@Wherona dankjewel... Het blijft een rotdag, we hebben Stijn naar hem vernoemd met zijn tweede naam :) Hoe gaat het met Davey nu? Niet meer zoveel last van de prikkies hoop ik?

@Rica spannend!! :D

@VanEke dankjewel hoor, lief van je. Ik zal duimen dat je niet ongi word! :)

Vanmorgen toch nog even een rondje gaan wandelen nadat ik een hete douche had genomen. Stijn meegenomen op de driewieler, hij vond het allemaal reuze interessant! Alleen heeft meneer zijn buik wat te dik, ik kreeg het gordeltje niet dicht... Uh, oeps haha! :D

Bijgevoegde bestanden:

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, het is maar 5.5u in de week he 2 dgn kdv is denk ik 16-20u per week?
    @rianne, vrienden van ons hebben loopwagentje van nijntje die heeft idd een rem en kan je dus op weerstand instellen dit is zover ik weet de enige met rem/weerstand. en het is een leuke vind ik zelf!
    @rica, ja wij gaan er deze maand ook voor. 24 aug ongi geworden een week te vroeg eigenlijk. altijd zo'n 30 dagen en nu dus 5 dgn te vroeg.
    als mn cyclus weer normaal is 30dgn is mn nod 23-24 sept (24 sept is onze trouwdag) moest wel ff de calculator gebruiken hoor haha want dat is een tijd terug. heb nog wel ovu testen in huis maar daar wacht ik nog ff mee.
    over J hebben we best wel een tijdje gedaan hoop dat t nu sneller gaat! 2 jaar geleden toen we getrouwd zijn zijn wel wel wat meer op de klok gaan klussen daarvoor ongeveer.

ja ik weet nu niet wie er allemaal "mee doen" deze maand :p
    vaneke en rica verder weet ik t niet eigenlijk. eb volgende maand geloof ik idd

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    daarom heb ik een andere ticker, vond het altijd wel makkelijker!

ja daantje dat is een goed idee!
    hoe zullen we hem doen?
    zoiets?

Rica - September 2012

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik doe niet mee met een lijstje hoor, dan wordt het voor mij allemaal wat te beladen. Laat mij maar lekker anoniem klussen:);):D.

Sorry, wilde even reageren, ben druk druk druk aan het werk.

Wel leuk met zoveel meiden!!!

15. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Oh wat gaaf dat er al weer meer voor een tweede gaan!!! Spannend hoor!!!

Thanx voor alle felicitaties ook op fb! Voel me helemaal jarig zo haha en dat terwijl ik gewoon aan het werk ben. Jullie berichtjes zijn tenminste lief en leuk haha de rest is me de put aan het inpraten omdat ik 30 ben geworden zucht haha.

Gisteren inderdaad verrassingsetentje gehad was erg leuk en wat deed onze draak het toch goed in het restaurant!!! Zo durf ik wel vaker te gaan! En wat grappig dat meerdere mensen het zon wijs ventje vinden!! Haha leuk om te horen!

Meld me morgen weer nu ff werken nog en vanavond een huis vol visite (mensen die normaal nooit langs komen nu ineens wel) en vroeg ook want ze willen allemaal je raad het al de kleine nog even zien goh ze komen dus niet voor mij haha.

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Dacht dat je de startdatum van het klussen hier al bekend had gemaakt haha.

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Even iets heeeeel anders, maar komt er straks na de verjaardagen nog weer een meeting aan?
    Ik ben op beide meetings niet geweest, maar t lijkt me zo leuk om jullie allemaal te ontmoeten :)

18. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Nou meiden stoppen hoor, ik heb hier ook last van rammelende eierstokken!! Enne door jullie wordt het alleen maar meer haha!

Reageer vanavond verder, mn mama staat ineens voor de deur.

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    hahaha babyr helemaal mee eens! En neeeeeee alsjeblieft geeen brusjeslijstje het kriebelt al zo... hahaha

20. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, wou dat ik het nooit gezegd had;) Nee hoor, grapje!

Poookie, we moeten zeker nog een meeting doen, als jullie weer in Hilversum willen, wil ik het regelen. Om een nieuwe locatie te zoeken heb ik het veel te druk.

Nog een keer Poookie, mijn oma is een maand na jouw opa overleden, op 5 oktober. Vind het ook zo erg, ze was zo vreeeeselijk gek op kleine kinderen, kon geen kinderwagen voorbij lopen zonder er even in te kijken. Ik ben de oudste kleindochter en tot nu toe de enige met een kind, had ze zo leuk gevonden.

Deel Deze Pagina