Rica, nee helaas was t maar zo'n feest. Mevrouw is niet te genieten, en naar bed wilt ze ook niet. Net wel 10 min geslapen haha. Pfff dat me beloofd me een dagje te worden. Ze loopt al de hele dag te zeuren, niks is goed. Fijn dat ze bij jou weer lekker door sliep! pookie, ohhhh volgende wk al??? wauuuwwww leuk!! Ja het is echt snel gegaan he.. Wat he je voor S gekocht?? Sahi, nu pas 74?? Hier gaat ze nu naar 80 toe alleen broeken nog 74.. Rrianne, hier ook dentox ofzo, maar nog niet gebruikt. Ze heeft nu 2 tandjes en heb niet t idee gehad dat ze er last van had meeting, zwolle is mij ook te ver.. Hardewijk is wel te doen voor mij. En ook ik ben geen regel tante hihi. Aerosleep; gebruiken jullie die nog?? Ze heeft steeds een afdruk in haar gezichtje en vind het eigenlijk niet meer nodig, of wel? Hoeveel broodjes eten jullie kinders onder de middag? En pot mee eten, echt alles al?? Maar we gepureert of gewoon zelf prakken op t bordje?
@ rotnacht: hier ook!!! Micah heeft zo gegild van de pijn in zijn mond!!! Weet niet wat er nog meer aan komt, maar 6 tanden in één maand is wel rap!! @ meeting: maakt mij niet uit waar, ik woon héél centraal... @ brusje: wat leuk dat jullie alweer met een aantal bezig zijn/gaan!! @ babylijst: ik pas hem morgenavond aan, dus als iemand nog CB-gegevens heeft?!?!
@ dentinox: hier wel, daardoor minder last (behalve vannacht..) @ mee eten: hier bijna alles, mits te gekruid, maar dat zijn we aan het opbouwen. Micah heeft al een tijd niet meer gepureerd. @ kleding: jeetje... Hier heeft hij al een tijd 80. Ik denk over een maandje wel richting 86... Alleen broeken is een maat kleiner.
Wij zitten nog in mt 74, broeken worden wel iets tekort nu. En Pampers mt 4, hebben een keer mt 4+ gehad merkte niet veel verschil behalve dat er minder Pampers in een pak zitten. Dentinox gebruiken wij hier ook. Heb zeker het idee dat het helpt nu helemaal met die rotkiezen. Wat een grote bulten zijn dat zeg die door moeten komen. Heb het echt te doen met onze kids. Meeting maakt mij niet uit ben bereid om verder te reizen omdat anderen dat ook gedaan hebben. Ik ben alleen niet zo bekend in die hoek. Is Harderwijk een betere optie dan voor meer mensen? Vooral de mensen die in het westen wonen vonden Zwolle vrij ver geloof ik toch? Hier een uitnodiging in Word gemaakt en deze gemaild naar iedereen. Voor mijn eigen opa's en oma's en exemplaar geprint want die mensen hebben geen computer haha. Kaarten zelf lukte niet wat we wilden of 3,50 per kaart Exc. Postzegel dat vond ik te ver gaan aangezien we wel aardig wat uitnodigingen nodig hebben. @eb en Daantje volgens mij had eb hier al eerder gemeld toch wanneer ongeveer voor een tweede te gaan toch? Ik wist het ook maar heb geen mini meeting gehad haha. @babyr sterkt vandaag @ karine jij ook balen met de nacht @pookie @eb en @mbtc kan me voorstellen dat het gemis groot is. Ik zie nu zelf ook hoe die mensen genieten van die kleintjes en hoe trots ze zijn. Visite was wel even leuk gisteren had de hoop dat ze mssn voor 9 uur wegwaren haha. Helaas de meeste hadden vakantie dus tijd zat. Wel heel gaaf kado gehad een fotoshoot met ons gezinnetje. Lijkt me nu helemaal leuk voor het najaar omdat ze nu wat minder snel veranderen qua uiterlijk haha hoop ik dan. Maar je kunt de kleine nu echt lachend op de foto krijgen enzo dus ben benieuwd! Nu eerst nog ff werken en dan weekend. Morgen gaat een groot gedeelte van de familie naar de efteling ze vroegen of ik ook mee ging met Gijs maar weet niet hoor. Parkeren en entree is best duur en dan na een uurtje of drie wil meneer wel slapen. Ja kan die toch in kinderwagen doen zeggen ze dan. Nou dat doet hij eigenlijk niet zo snel. Zaterdag en zondag wordt mooi weer dus lekker zwemmen maar nu het nog kan. Man moet nu 12 dagen achter elkaar werken en veel dagen van 12 uur dus Gijs en ik moeten het voorlopig even met zijn tweetjes redden haha.
linda wij zijn ook naar de efteling geweest alleen zonder lois, en ik was blij toe! je kan niks, en het is zonde van je geld dan. ze moeten hun eten en slaapje en worden wat jengelig want ja de hele dag in de kinderwagen is ook niet echt leuk en de rijen zijn zo lang dat je daar staat te wachten elke keer. Ik zou kijken of misschien iemand kan opassen? Ja ik was echt blij dat ze niet mee was.
@Poookie welke locatie zou voor jou wel te doen zijn? Davey vond de kermis in Zandvoort ook zo geweldig vooral het touwtje trekken hahaha. Maar Stijn al in de achtbaan wow stoere bikkel zeg! Ik vond het al doodeng met Davey in de draaimolen hahaha @ll ja hier wordt ook wel regelmatig terug gedacht aan een jaar geleden met ook toch wel de nodige traantjes wat is het toch hard gegaan he meiden onze kanjers worden al weer dreumesen de eerste al over 7 dagen! @Foliumzuur zeer belangrijk inderdaad goed van je EB omdat effe te melden @EB als wij dadelijk ook voor een 2e gaan wil ik liever ook niets meer te maken hebben met ovu testjes, tempkaartjes en dergelijke we zien wel hoe het loopt @Rianne dat is ook wel zo alhoewel toen ie thuis kwam super vrolijk was hoor hihi. Vervelend van de buur kids erg gehorige huizen waarschijnlijk maar was inderdaad wel erg vroeg. Wij gebruiken ook Chamodent en werkt super bij Davey Dentinox krijg er niet op gesmeerd voordat ik op zijn tandvlees kom heeft hij of het wattenstaafje al afgepakt of hij kauwt erop @BabyR dat was een heftige nacht zeg heb je nog wat kunnen slapen? @Pampers hier maatje 4+ gaat nog wel goed @BabyR 2 boterhammen en met de pot mee niets meer gepureerd of geprakt @Linda inderdaad aankomend weekend wordt het mooi weer dus nog effe optimaal van genieten nu het nog kan. Wij willen naar Artis van het weekend nu het nog mooi en droog is en alvast een klein verjaardagskado voor Davey hihi @Meeting ik vind Zwolle net effe aan de verre kant en kan ook niet meer in het huisje in Giethoorn anders had ik dat gecombineerd met elkaar. Harderwijk vindt ik geen probleem als voor de rest niemand het wilt regelen dan offer ik me wel op.
Even snel ego hoor, Ben blij als R vanavond slaapt. Pfffff wat is ze vervelend vandaag.. niks is goed.. Zeuren zeuren zeuren zeuren pffff
Oooh BabyR wat sh*t zeg! Eerst al zo'n rotnacht, en nou overdag ook nog zo vervelend... Sterkte hoor, en geniet van je rust vanavond. Hopelijk gaat aankomende nacht wel goed!
hallo dames, hier een verkouden meisje, gisterenavond 2 maal wakker geweest met erg verstopt neusje, flaconnetje zoutoplossing in haar nues gedaan en dat hielp gelukkig, om het goed te maken heeft ze van 12 tot 7 wel gewoon lekker doorgeslapen...dat scheelde wel...Verder lijkt ze er vandaag weer wat minder last van te hebben, dus hoop dat het niet te erg wordt... @babyR: pff...wat een prutnacht, lekker mee op tijd op bed dan vanavond!! Hopen dat het vannacht beter wordt, ik duim mee in elk geval... aerosleep heb ik nooit gehad hier, dus geen idee hoelang dat nodig is... verder hier 1 boterham en avondhapje geprakt zelf gemaakt of potje, af en toe klein hapje van wat wij eten maar ze eet nog niet met de pot mee... @Karine: heeft ie nog steeds zo'n last van zijn tanden, zijn er wel heel veel op zo'n korte tijd he!! @NODlijstje: ik vind het wel grappig hoor zo'n lijstje, maar kan me voorstellen dat het ook wel weer de focus zo erop legt... @meet: ik kan wel de gegevens doorsturen Wherona, ik wil anders ook wel de datumprikker opzetten, heb daar alle adressen nog instaan...en dat gij anders de rest doet, of is dat onhandig? scheelt boel mailadressen ingeven voor u, hoewel het niet veel werk is hoor...boel adressen kunnen ook afvallen lijkt me, vorige keer kwamen er net een aantal van het andere forum bij ik wil trouwens ook wel stukje verder rijden hoor...doe er nu 45 minuten over, andere hebben eerder al langer gereden dus wil ik dat ook wel eens... @pampers: hier 4+, gaat prima... @rest ben ik even kwijt...kom later wel weer ff kijken...
@meeting zwolle, vind dat toch wel erg ver. kunnen we niet beter ergens midden in t land doen? @foliumzuur, ben al weer een tijdje aan t slikken maar volgens mij krijg ik er eczeem van sinds ik t slik is t weer veel erger geworden! snel zwanger zijn ben ik er weer ff vanaf verder niet echt gelezen ben een beetje kapot na 3x vandaag in lange files te hebben gestaan :S:S nu ff eten en dan slapen! j is uit logeren dus vroeg naar bed!!
Detinox, aaah bedankt dames, zal er van de week ook eens naar kijken. Tot nu toe werkt een bijtring uit de vriezer ook wel oke, maar heb het soms zo met hem te doen. Meeting, aaaah lieve meiden wat mij betreft hoeven jullie de locatie niet te verplaatsen hoor. Hardewijk is vanaf hier nog 1uur en 40 min. Kleding; Bovenshirt 74, tenzij er erg veel stretch in zit, dan past een 80 ook prima. Broeken 74. Huis; jaaa we hebben een behoorlijk gehorig huis. Wonen in een blok van 4. Nieuwbouw, had er wel wat meer van verwacht. Zoals het nu lijtk is het ook niet de bedoeling om hier jaren te wonen. Aaaaah zo sneu. Hebben nu een kindje op het kdv die niet uit de fles wil drinken (alleen bv), hij is nu een x of 5 bij ons geweest, maar hij blijft weigeren. Via een lepeltje krijgen we er kleine btje's in, maar wat een zielig mannetje!
@VanEke mij maakt het niets uit hoor jij mag ook de datumprikker doen en dat ik de rest doe weet alleen niet of je daar tijd/zin in hebt anders stuur je het maar aan me door. @MBTC lekker vroeg het bedje in ben reuze benieuwd hoe lang het duurt voordat je dit keer in verwachting raakt. @Rianne ow wat sneu inderdaad en wat super lastig ook voor de ouders arm kereltje zal wel flinke honger hebben dan na zo een dag. @Meeting denk dat het voor iedereen wel lekker zou zijn om een uurtje te moeten rijden maar weet niet of dat haalbaar is we wonen ook allemaal zo verspreid
Een van m'n beste vriendinnetjes is er deze week achter gekomen dat ze zwanger is!!! Zoooooo leuk! Ben helemaal happy voor haar. Komt ze bij de vk, blijkt ze al 11 weken te zijn. Dit wist ze niet aangezien ze gewoon ongesteld was geworden! Een andere vriendin is afgelopen maandag met 33 weken bevallen van een dochter. Ander half jaar geleden verloor ze haar kindje met 23 weken. Dus ook voor haar helemaal happy. @ luiers, hier maat 4. @ kleertjes, maat 74 is nog prima, maar denk niet voor heel lang. @ foliumzuur, kan je daar jeuk van krijgen joh? @ meeting, ik ga de datum wel horen en kijk dan of ik geen dienst heb. @ sahi, ik ben hier ook een twee eenheid met F, maar een tweede lijkt me nog leuker. Met z'n drieën lekker knuffelen . @ Meikie, waar hang je uit? Je gaat ons toch niet verlaten? Heb je een PB gestuurd, heb je die gehad? @ brusjes, ik krijg er echt rammelende eierstokken van als ik zie dat de eerste meiden alweer begonnen zijn . @ pookie, wat voor een taart ga je doen? Denk denk denk, wat heb ik nog meer gelezen. Weet het ff niet meer sorry. Ga bankhangen, morgen weer vroeg aan het werk.
poookie: zojuist met mn vriendinnetje afgesproken dat ik ook moet shoppen met haar Want we hebben nu nog heel veel 2e hands, maar dat is allemaal vrij veel unisex en natuurlijk gebruikt. mij maakt het niet uit, maar ze vindt het zo jammer voor Yanna babyr: ja Yanna lijkt zo groot, maar t valt aardig mee. Shirtjes 80 kan nu best, maar broeken 74 gaan nu echt pas een beetje. ze heeft een grote romp en korte benen die aerosleep ligt prima op bed, nooit aan gedacht om 'm eraf te halen Yanna eet bijna alles wel mee, 1 boterham in de ochtend met melk erbij, meestal 2 boterhammen in de middag met melk erbij, fruit en dan een bord avondeten en voor t slapen nog een fles. in de ochtend een koekje en soms een toetje na t avondeten. en voor Yanna t avondeten enigszins geprakt. en als ze t te groot vindt, trekt ze het zelf uit haar mond (zucht) dikke knuffel voor jou, met chagrijnige R! karine: dikke knuffel voor mica, arm mannetje! Zag wel dat hij goed kon eten @meeting: ik vind harderwijk ook prima. Mijn familie woont in drenthe, noord-holland en limburg, dus ik ben niet zo moeilijk met een eindje rijden linda: efteling lijkt me nu nog niks inderdaad, maar mijn vriendinnetje gaat volgende week al voor de 2e keer, heeft wel een ouder kindje ook nog. die heeft de jongste gewoon in de buggy en stiefelt door t sprookjesbos. de oudste gaat met opa en oma mee naar de grotere dingen rrianne: de jongste van mijn vriendin was ook een flessenweigeraar, zo sneu he?! Maar zij kon van haar werk weg om te komen voeden, dus die werd gebeld als t mannetje trek kreeg. En met 6 maanden konden ze langzaam vaster voedsel gaan geven natuurlijk. daantje: wat een leuke berichten allemaal! Gaat het wel goed met het vroeggeboren kindje? nou, iedereen weer gelezen Morgen vroeg naar de dokter voor mijn vage klachten waarvan we de spiraal de schuld geven. Ben benieuwd of hij me laat bloed prikken. verder was Yanna super chagrijnig bij de oppas vandaag, ik had nog zo'n goede hoop vanmorgen omdat ze uit had geslapen en gezellig was thuis. Vind het ook zo lullig voor de oppas, maar ja... Maar goed, weltrusten!
Rianne hier gaan de nachten net zo ik laat nu al vijf nachten huilen en het wordt al iets beter!!!! Maar overdag niks aan de hand met hem Meeting harderwijk zou fijn zijn is voor ons ook niet zo heel ver is ook wel eens fijn dat we niet 1.5 uur hoeven te rijden!! Ben benieuwd na de datum!!! Vorig jaar hebben het ook in november gedaan toch of december!!! Was onze eerste keer wat vond ik het toen spannend!!!