Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wowww wat een nacht!
    Vanaf half 10 wakker tot half 2 (lees huilen huilen) en nu alweer wakker vanaf half 6. En ik moet zo te werk, pffff.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Jeetje babyr, heel veel sterkte vandaag!
    Ik ga er ook maar eens uit, bleegh...

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Aaaaah babyr, wat sneeuuu! Een zo'n nacht overleef je wel, maar meerdere achter elkaar, nu een nog dikkere knuff voor jou.

Mama05, denk dat je babyr bedoeld, hier gaan de nachten sinds 3 dagen weer goed. Las je berichtje op fb; Laten huilen helpt hier ook helemaal niks, ik geef er hier na een half uur aan toe en dan ligt hij tussen ons in. Ook gaat hij weer wat later op bed, 20.30. Duim voor je dat hij gauw een nacht door slaapt, knuff

Daantje, wat een leuk babynieuws allemaal. Gaat het goed met het meisje die te vroeg is geboren?

Sahi, succes bij de dokter!

Hoe gingen de nachten bij de rest?

En meikieeeee waar ben jij?

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje wat leuk en al 11 weken zwanger helemaal een verassing. En je andere vriendin met 33 wkn bevallen wel vroeg gaat alles goed met de kleine?

@Sahi sterkte bij de ha

@BabyR :$ arme jij veel kopjes koffie

@MEIKIE MEIKIE MEIKIE WAAR ZIT JE NOU TOCH

@ll hier een goede nacht en was helemaal happy want hij werd pas 7.30 wakker hihi heerlijk hoor ipv 6 uur al wakker.

@Meeting is Harderwijk dan voor iedereen haalbaar? Zou wel heel erg leuk zijn als iedereen aanwezig kan en wil zijn met onze (dan) dreumessen.

@kindjes op het KDV hebben gaan jullie ook trakteren met zijn/haar verjaardag? Hier wel ga een giraffe maken met dannoonte als het af is maak ik er wel een fotootje van om het te showen hihi

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @meeting groningen eh nee dat is echt te ver! moet ik 3.5u voor rijden geloof ik!

@luiers, maat 4
    @kleding maat 68 broekjes nog 62 ik heb een ukkie haha!

@wherona, ja t was heerlijk lekker vroeg slapen. en nu zonder kind thuis is toch wel raar hoor. zo maar naar haar toe gaan. de tijd zal t leren hoe lang we er over doen. nu is t nog wel leuk maar als t weer langer duurt weet ik niet hoe ik er dan tegen over sta/denk. dat klussen op de klok vond mn man echt helemaal niets! pas toen ik dacht nu ben ik er klaar mee en ik zie wel was t raak. harderwijk is dat ver voor ons?? misschien kunnen we dan wel carpoolen. enne gaan wij binnenkort nog daten?

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @daantje...wat leuk dat je vriendin al 11 weken zwanger is...hihi sta je toch raar e kijken maar wel al lekker die eerste weken voorbij:)

hoe gaat het met het te vroeg geboren kindje?

@babyR...wat balen van die nachten joh...valt niet mee he?

@slapen...hier mag ik nog niet klagen..hier jarey ook wel 2 keer wakker geweest vannacht maar als ik hem zijn speentje gaf sliep hij gelukkig weer verder

@meikie...waar ben je??

@sahi..hoe was het bij de dokter?

@hier...pff jarey is zo snotje verkouden...onder zijn neusje is het helemaal rood van het weg vegen..heb hem gisteravond in bed gelegd met een snorretje sudocreme en vanmorgen zag het er weer goed uit..kijken maar weer hoe het vanavond is..

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, eindelijk weer thuis.
    de dokter vond het goed dat ik zelf al aan bloed prikken had gedacht, zo hoeft hij niet nog eens het wiel uit te vinden. Hij vindt het wel gek dat zoveel klachten hormonaal lijken te zijn, want dat zou niet moeten met de mirena. Maar hij wilde ook prikken op lyme, omdat we in de bossen op vakantie zijn geweest en sindsdien zijn die klachten zo erg. En verder algehele malaise, suiker, vitamines en ijzer.
    8 buisjes afgegeven en urine, volgende week terugkomen voor de uitslag en hoe dan verder. Want als er niks uitkomt, moet er even goed iets gebeuren vindt hij. Fijn dat hij me zo serieus neemt!

@trakteren: ik dacht aan eierkoeken en rozijntjes ofzo, nog even nadenken.

mbtc: toen bij ons opnieuw een jaarwisseling voorbij was, dacht ik; nou dat kind komt nooit meer, laat maar zitten! En toen was het meteen raak. die insteek werkt dus toch wel, al is het moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn.

@meeten: harderwijk is haalbaar voor mij hoor! ik kan eventueel carpoolen met vaneke

8. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Oooh even snel hoor, ik moet zo naar cb met Stijn, nu ff op R. aan t wachten die komt even snel vanaf zijn werk... Stomme prikjes ga ik liever niet alleen hihi :) Ben best wel nerveus, omdat ie nu ouder is en het echt meemaakt... Pfff...

Ik kom straks wel weer even langs om bij te lezen en op iedereen te reageren.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC Harderwijk is te doen zal ongeveer een uurtje rijden zijn en carpoolen kan zeker wel. Ja we moeten zeker effe gaan daten lijkt me leuk jij was toch ook iedere vrijdag vrij?

@DQ ach ook al een snoterrend kindje hier ook hoor altijd zo sneu ik probeer iedere keer weer Davey te leren snuiten hihi zou zoveel makkelijker voor hem zijn.

@Sahi nu dus effe afwachten wat de uitslag is

@Poookie heel veel sterkte met de prikjes laat je het effe weten

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ nacht: hier ook weer een krijsend kind gehad... Nu eindelijk in slaap (hij wilde vanmorgen niet.....)

@ meeting: leuk, leuk!! Harderwijk voor mij zeer makkelijk te doen!

Vanavond doe ik de lijst nog even ;)

11. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Zo, daar ben ik weer hoor!

@VanEke beterschap met je meisje!

@Rrianne aah wat sneu dat ventje... Vervelend ook wel dat ie niet uit de fles wil drinken zeg...

@Daantje wat leuk, je vriendinnetje zwanger! Wauw 11 weken al, dan ben je tenminste die eerste paar zenuwslopende weken door :) Was het een klein kindje, die met 33 weken werd geboren? En waarom zo vroeg eigenlijk? We doen gewoon een foto taart van de hema voor 15 personen, en voor de rest wat goedkope taarten van de aldi ofzo. Voor Stijn een mep-taartje erbij hihi :)

@Sahi hopelijk komt er wat uit bij de dokter...

@mama05 vreselijk zulke nachten. Heb echt medelijden met je :( Knuffel

@BabyR voor jou ook een knuffel!!!

@Meeting Harderwijk weet niet of dat te doen is vanaf hier, dan zou vriendlief mee moeten, ik heb zelf geen rijbewijs namelijk :) Zwolle kan evt nog met de trein, is nog enigszins te doen... Komt verder ook niemand hier uit de buurt of wel, met wie ik zou kunnen meerijden?

@DQ beterschap met Jarey! hihi snorretje sudocreme.

Nou Stijn is weer goedgekeurd bij het cb. Ze stond er verbaast van de kijken hoe groot ie alweer is. Hij is in 3mnd tijd alweer 5 cm gegroeid :D Hij weegt nu 11.6 kilo en is 77.5 cm lang! :D Prikjes waren heel vervelend, hij moest echt heel hard huilen, maar eenmaal weer in de auto was het goed. Thuis 2 boterhammetjes gehad en wat yoghi en nu lekker in bed :)

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Joehoe!!!! Hier ben ik, hahaha
    Pfff, heb zo weinig fut... Heb ook al 2 weken dat ik ruim 30 uur werk...
    Jordy is momenteel echt snotje verkouden, de groene monster komen met stromen tegelijk zijn neusje uit....
    Van het weekend een mannetje gehad dat helemaal over zijn toeren was, gillen en krijsen... Na een uur ben ik met hem onder de douche gaan staan (om 22.15 uur), en hier werd hij eindelijk stil, hierna ging hij gelukkig weer lekker slapen....

Heb ik iets gemist de afgelopen tijd?

@ Poookie, hihihi Jordy en S.tijn zijn evenn groot en lang hahaha

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

vandaag ik weer ziek...morgen wel werken omdat er geen vervanging is, dus ik sluit me vandaag zo met de laptop en filmpje op de slaapkamer op...Elke wel gewoon naar de GO gebracht, aan mij zou ze toch niet veel gehad hebben vandaah...
    reageer later weer ff op iedereen...

wel welkom terug Meikie!! :)

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, jaaa ga weleven trakteren op het kdv, maar weet nog niet zo goed wat. Van de week trakteerde er een kindje op een doosje rozijntjes met aan beide kant een olifantje geplakt, zag er erg schattig uit (en nog simpel uit).

Mbtc, nog in 62 hahaha echt ene ieltje. Nou ben jij natuurlijk ook erg fijn gebouwd.

Sahi, wat fijn dat je serieus werd genomen, hopelijk komt er wat uit, maar niks ernstigs natuurlijk!

Poookie, dta hebben jullie maar mooi achter de rug! Ben ook erg benieuwd hoe groot en zwaar L. zal zijn. En die prikjes, bha heb er ook geen zin in.

Karine, aaah sneu. Lijkt me zo pittig zulke nachten met 2 kids.. Knuff!

Meikie, jaaaa daar is ze weer! Pittig 30 uur, ivm ziekte?

Vaneke, he bah ben je weer aan de beurt! Beterschap. Geen zwangerschapsverschijnselen? Het weekend was je nod toch?

Taart, ook dat weet ik nog niet. Vind die fototaarten leuk, maar vind ze zijn zo vies hahaha`

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey, nee niet door ziekte, maar door verkeerde planning van mij hahaha. Heb extra diensten aangenomen en was vergeten dat ik ook een introductiedag had en nog een dienst op donderdag. Dus al met al kwamen er nog zo'n 12 uur werken bij waar ik niet op had gerekend....

Pfff, Jordy ligt al vanaf 13.15 uur te slapen....

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Heee Meikie welkom terug. Hihi Jordy en Stijn even groot terwijl Stijn de oudste is hier, en Jordy de jongste haha :)

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hihihi wat een contrast he ;)

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meikie ik ben jaloers op de slaap van Jordy! Yanna is nog steeds wakker, ze heeft van 12.30 tot 13.30 geslapen vandaag. En ze was om 7.30 wakker, omdat ik de deur uit moest. Hoe is het mogelijk...
    ze is wel wat chagrijnig vandaag, maar nu is ze wel weer gezellig. dus zeker niet over vermoeid. Ik ben echt verbaasd van zo weinig slaap!

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Joehoe meiden!
    Bedankt voor de knuffels, had ik echt ff nodig hihi.
    Ik heb de dag overleefd,, pff maar hoe. Heb denk ik 15784747 keer gegaapt en dikke hoofdpijn.
    R heeft weinig geslapen op t kdv.. Waar die de energie vandaan haalt?
    Nu ligt ze lekker gedoucht en wel te spelen in bed. Lief hoor die geluidjes. Hoop dat ze lekker slaapt vanavond en vannacht :)

Meikie, hoiiiiiii!

Rica. mbtc, en vanEke, wanneer is jullie nod?? Ben zoooooooooooo nieuwsgierig hihihih. Vaneke jouwe dit weekend toch? Ohh mijn duimen draaien!!!

Hebben jullie ook een meeting gehad toen jullie nog zwanger waren? Of alleen met kleintjes erbij?

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Babylijst

Poookie en Stijn
    13-09: 2060 gr - 45 cm | 07-09: 11.600 gr - 77,5 cm
    Wherona en Davey
    15-09: 3125 gr - 47 cm | 04-09: 11.212 gr - 80,5 cm
    Rica en Loïs
    23-09: 2895 gr - 49 cm | 10-05: 7520 gr - 72 cm
    Supermom en Niels
    04-10: 3875 gr - 52 cm | 10-07: 9620 gr - 71 cm
    Elisabethbas en Timo
    06-10: 4890 gr - 56,5 cm | 25-06: 9000 gr - 74 cm
    Mama05 en Jairo
    07-10: 4300 gr - 55 cm | 09-07: 8530 gr - 74 cm
    Rrianne en L.ars
    08-10: 3470 gr - 52 cm | 25-07: 9540 gr - 75,5 cm
    Linda0509 en Gijs
    09-10: 3620 gr - 50 cm | 13-07: 8460 gr - 73,5 cm
    Mumtobe en D.elani
    10-10: 2970 gr - 51 cm | 30-08: 10.960 gr - 76,5 cm
    Mbtc en J
    10-10: 3040 gr - 45 cm | 13-07: 7190 gr - 66,5 cm
    VanEke en Elke
    11-10: 2912 gr - 50 cm | 10-07: 9162 gr - 72 cm
    Sahi en Yanna
    14-10: 2580 gr - 46 cm | 18-06: 8245 gr - 68 cm
    Waterlelie en S.ofie
    19-10: 3225 gr - 50 cm | 29-05: 7040 gr - 65 cm
    Dolfijntjes en Mirthe
    21-10: 3630 gr - 49 cm | 08-05: 7950 gr - 69 cm
    Pamsie en Valentijn
    24-10: 3505 gr - 51 cm | 27-07: 8435 gr - 69,7 cm
    Daantje2011 en F.eline Sophie
    27-10: 3640 gr - 50 cm | 25-07: 9500 gr - 71,4 cm
    Karine en Micah Toni Léon
    28-10: 3760 gr - 52 cm | 06-08: 9620 gr - 74 cm
    Meikie en Jordy
    02-11: 4400 gr - 54 cm | 05-06: 10.110 gr - 74 cm

** Bijgewerkt tot 7 september
    Bij wijzigingen graag even een PB naar Karine sturen.
    Als ik je er (per ongeluk) vanaf gehaald heb, wil je dat dan even melden?!? ;)
    En natuurlijk, als je er NIET meer op wilt, kan dat ook veranderd worden....

Deel Deze Pagina