Het is al bijna zover!!! "Onze" eerste baby is bijna jarig!!! Daarom het lijstje van EB er maar weer even bijgehaald Verjaardagen 13-09 - Stijn - Poookie 15-09 - Davey - Wherona 23-09 - Loïs - Rica 26-09 - Mica - Wapje 03-10 - Lily - Princess 04-10 - Niels - Supermom 06-10 - Timo - Elisabethbas 07-10 - Jairo - Mama05 08-10 - Lars - Rrianne 09-10 - Gijs - Linda0509 10-10 - Thijs - Sandra2 10-10 - D.elani - Mumtobe21 10-10 - J. - Mbtc 11-10 - Elke - VanEke 14-10 - Yanna - Sahi 19-10 - S.ofie - Waterlelie 21-10 - Mirthe - Dolfijntjes 24-10 - Valentijn - Pamsie 27-10 - Feline - Daantje2011 28-10 - Micah - Karine 02-11 - Jordy - Meikie
@wherona, ja ik ben elke vrijdag vrij. oh dat is dan goed te doen als t daar is. dacht dat t verder was maar mn topo is niet zo goed :S @babyr, 24 sept (=mn trouwdag) vorige x hadden we posi test toen we 4jr samen waren maar denk niet dat dat een voorteken is...zal wel een wonder zijn dan.... @karine, ohoh vergeten de gegevens te mailen, naja vrijdag moeten we weer naar cb dan mail ik de nieuwste gegevens wel... @pookie, spannend bijna de 1st verjaardag!! leuk! @schoentjes, ja we moesten er toch echt aan vandaag hele leuke schoentjes gekocht bij house of shoes (@eb echt een aanrader om heen te gaan in hilversum werd echt super goed geholpen!) en nu in de sale ook nog! 2 paar schoenen voor de prijs vana 1 paar. 60e heb ik afgerekend! blij! 1 paar krijgt ze met haar verjaardag. zal van die andere binnenkort ff foto posten.
Mtbc, leuk! Kan ook niet wachten totdat we mogen shoppen voor zn eerste echte loopschoentjes. Ben erg benieuwd.
Ik mis volgens mij babyr in de lijst. Volgens mij was er een recentere lijst toch? Harderwijk is voor mij net zo ver als Zwolle dus het maak mij niet uit. Ik dacht alleen dat het voor de mensen uit het noorden wat dichterbij is maar dat valt ook tegen dan? Reageer morgen weer verder ben gesloopt na een dagje thuis waarom slaapt hij bij andere gerust 2 keer 2 uur of minimaal 1 keer 2,5 tot 3 uur en bij mij niet?? Drie kwartier geslapen totaal en hij wilde alleen maar vermaakt worden vandaag het liefst lopen lopen en lopen aan de hand. Gezellig knuffelen is er niet meer bij zodra hij bij je zit glijd hij al naar beneden om weer te lopen en als ik dat niet wil en hem neer zet brullen!!! Hoop op een goede nacht voor iedereen vooral de mensen die het nodig hebben @mama05 en @babyr En eerste keer meeting was in december vorig jaar met alle baby's. Niet toen we nog zwanger waren. Wie weet zijn er wel een aantal zwanger tijdens de volgende meeting...
Hoi hoi! Wij gaan weer het water op dit wekend, dus nog maar even snel een berichtje. Meeting in Harderwijk is voor mij prima, Daantje en ik kunnen carpoolen. Mbtc, dank voor de schoenentip! Al duurt het hier nog wel even tot hij loopt denk ik. Kruipen is veeeeeeel sneller Dag allemaal!
Hihi scherp van je Linda! Klopt idd, R.omee kan ook bij de 19e erbij Ohjeej hij wordt groot hahah niet meer willen knuffelen maar zelf dingen ondernemen mbtc, ohh spannend meid! Zou een leuk kadoo zijn! Ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleintjes (heb een hoop niet op FB) zullen we weer even foto's posten?? Ik trap wel af hahah
Ik ga iedereen een fijne nacht wensen. Heel de avond TVOH gejeken, nu lekker naar bedje. T weekend weer allemaal plannen, dus niet verl aanwezig denk ik. Heb wel gezocht naar een leuke foto, maar de laatste dagdn allemaal actiefoto's, dus niet echt leuke poseer-foto om te plaatsen. Ik zal t weekend mn best doen
@verjaardagen: ahhh alweer bijna de eerste! wat is dat jaar toch snel gegaan. ik kom morgen ff bijlezen hoor. zo druk die eerste schoolweek. @fb: voor de dames die ik nog niet op fb heb, je mag me toevoegen, pamela willemsen dan moet je me vinden
Nouuu kom is op met die foto's haha! Rrianne, lief dat je aan me denkt... de nacht was TOP! Ze heeft geslapen van 7 tot 8 vanmorgen Heb er wel 2x gehoord vannacht maar hoefde er niet uit gelukkig . Ik zou zeggen, R blijf zo doorgaan haha! Daantje, je hebt pb
Linda, herkenbaar. Hier is die periode achter de rug, maar idd constant op schoot kruipen en als hij er eenmaal zat protest dat hij er weer af wou. Het lopen aan de hand is niet meer interessant sinds hij kan kruipen. Eb, veel plezier, het weer is super! Babyr, wat fijn. Heb je even bij kunnen tanken. Harderwijk, daar denk ik nog even over na, is vanaf hier nog 1.40 min. Afgelopen wo. was ons sprongetje afgelopen volgens het boek en hoe bijzonder, hij slaapt alweer 4 nachten helemaal door. Ik zie een gapend jongentje, nog even samen een boterham eten..
BabyR, mijn facebook staat ook vol. En ik kan met de ipad hier geen foto's uploaden... Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Wij zijn bijna klaar voor vertrek. Dat is het lekkere van een eigen boot, we hoeven heel weinig mee te nemen voor een weekendje weg. Alleen eten en kleren, de rest is al aan boord. Luiers, doekjes, kinderstoel, speelgoed, bedje, scheelt toch een boel gesjouw.
EB, veel plezier!!! Heerlijk weer is het! Ohja vorig jaar had ik gister mn laatste werkdag voor m verlof haha. Moest er zomaar ineens aan denken
babyr: gelukkig was de nacht nu beter Op naar topnachten! had jij met 34 weken al verlof? Ik kwam hier pas veel later meekletsen, dus niet mee gekregen. ik had 23 september mn 1e verlof dag, dus had nu nog 2 weken moeten werken. Ik heb tot 35 weken gewerkt (1 week voor verlof opgenomen, 4 weken erna extra ) EB: heerlijk weer hebben jullie uitgezocht voor een weekendje met de boot Geniet ervan! rrianne: wat bijzonder dat die sprongetjes zo gelijk lopen! Van welke datum is L, misschien weet ik dan ook wanneer het bij Yanna zou moeten stoppen Of maakt de UD ook nog uit? heb me er nooit zo erg in verdiept, haha zo, Yanna is weer wat gezelliger, ben benieuwd wat ze vandaag met slapen gaat doen. zo nieuwe bandjes voor de auto ophalen, hij was afgekeurd vanwege de banden, dus meteen maar even regelen. En daarna naar een vriendinnetje en daar BBQ'en Wordt dus leuk
Sahi, ik klets hier ook nog niet zo lang hoor, toen Romee 2 maanden oud was ben ik erbij gekomen. Ja ik had met 34 weken idd al verlof. Maar ik had nog zoveeeeeel vakantie uren, dat ik daarna ook nog 4 weken extra heb gehad. Dus toen Romee 16 weken was ben ik weer te werk gegaan. Vond t wel lekker dat verlof vooraf, ik heb me geen seconde verveeld haha. Veel plezier op de bbq, ik ga ook bbqen vanmiddag hihi! Linda, ff over de efteling, ben je er al uit? Wij hadden R wel mee.. En dat ging prima. Wij hoefden ook nergens lang te wachten en ze ging ook in best veel dingen mee. Alleen als wij in de harde dingen wilden bleven mijn ouders ff bij R. Ze sliep toch we in de wagen als ze moe was
Ah babyr zo had ik het dus ook ongeveer gedaan met verlof. Pamsie; ik heb je gezocht p FB, maar kon je nuet vunden.