@Rrianne, heeft hij nu nog steeds koorts? Hopelijk vannacht een betere nacht. @wherona, Idd een heel leuk kasteeltje. @sahi, Heel herkenbaar. Manlief is hier ook wel eens te moe om op te ruimen en dat heeft van de week geresulteerd in een kapotte kom die nog op de tafel stond. @anothermom, Ik was 3 dagen overtijd met Mirthe. Ik was de 18e uitgerekend. Ik heb helaas heel lang in de weeën gezeten. Het begon woensdag op donderdag nacht. Donderdag ochtend de vk geweest en had alleen een weke baarmoedermond. Dus donderdag is manlief thuis gebleven en ik wat bijgeslapen en is het donderdagavond weer begonnen. De hele nacht in flinke rugweeën gezeten en manlief laten slapen. Om half 3 de vk gebeld en 3 uur zijn vliezen gebroken. Mirthe was er 6.45 met een gewicht van 3630 en 49cm. Nu is ze alweer bijna een jaar. Gaat zo snel. Het is een schat van een meid die vollop aan het ontdekken is en haar prima zelf vermaakt. Ik ben zelf 25 jr en zijn 9 jaar samen en daarvan een jaar getrouwd. We wonen in het hoge noorden in Sint Nicolaasga. Ik heb morgen laatste werkdag en moet er dan 3 maand tussenuit. Mag in januari wel weer terug komen. @hier, vanochtend heerlijk wezen zwemmen. Mirthe was al vroeg wakker, maar even tussen ons in en is ze weer in slaap gevallen tot 8.20 (moest toen nodig plassen). Dus ik voel me helemaal super. Nu ligt ze al even op bed. Net werd ze half huilend wakker (indrukken) dus even knuffelen en is ze weer verder gaan slapen. Ben benieuwd tot hoe laat ze slaapt. Dan vanmiddag ff shoppen.
rrianne: werkse! Balen dat L koorts heeft vaneke: werkse! dolfijnjes: nu je het zo zegt, dat hij dan moe is enzo, dat is natuurlijk ook zo. hij werkt hard en zit ook nog eens 3 avonden op school. maar toch shopse! hier druk bezig met een taart, tenminste, de plannetjes. Ik wilde zo'n taart bestellen, maar iemand in mijn straat maakt ze zelf, dus die gaat het samen met mij maken. Super gaaf! verder straks nog eventjes werken, maar nu nog even een tussenuurtje
Heeeeeey meiden!!!!! Sorry sorry sorry, ik verwaarloos jullie behoorlijk momenteel..... Ik kom er gewoon even niet aan toe om mee te kletsen... Ben zo druk iedere keer, en na iedere dienst nog steeds zo moe van alle indrukken die ik nog steeds op doe. Maar het werk is echt super leuk!!! Jordy gaat ook weer als een speer, heeft denk ik een sprong gehad afgelopen weken. Zoals op facebook te zien heeft ie van zijn speeltafel een loopwagentje gemaakt, hahaha. Ik zat tv te kijken en ineens liep meneer voorbij hahaha En sinds 2 dagen doet hij het met 1 slaapje, dus ben hier de hele ochtend in de weer met mijn lieve kleine mannetje Wat is de datum geworden voor de meeting? Heb ik nog iets gemist? Schema hier: 8.00 uur boterham met 140 cc water met 4 schepjes 10.00 fruit en drinken 11.30 boterham met 140 cc water met 4 schepjes Slapen Na wakker worden wat drinken 17.00 uur prakkie en toetje 19.00 uur flesje pap van 130 cc De tijden zijn allemaal ongeveer hoor, komt niet zo nauw..... Ik ga nog even lekker chillen, straks 2 uurtjes werken en daarna nog sporten!!!
@Daantje heerlijk genieten van jullie welverdiende vakantie @Karine je bent niet de enige hoor hier ook steeds een jochie wat om 6 uur al ligt te kletsen in zijn bed maar ik laat hem lekker liggen tot een uurtje of 7 @ll zeker leuk om de bevallingsverhalen weer eens terug te lezen ik zat steeds van ow ja dat is waar ook hihi @Dolfijnjes knijper op de neus hihi Davey heeft soms ook van die stinkbroeken hangt inderdaad een beetje af van wat hij heeft gegeten. Heerlijk effe naar CP willen wij in het voorjaar ook weer doen @Sahi volgens mij is dit de 1e keer dat ik jouw bevallingsverhaal lees. Hier ook zo nu en dan zo een lekkere sloddervos in huis vooral de kleine dingetjes bv lege toiletrol op kast leggen terwijl daaronder een vuilnisbakje staat hihi @Babylijst hihi Davey is nog steeds de langste @Rianne rotprikjes ook he! maar wel lekker uit kunnen slapen @Poookie je zou volgens mij toch met iemand van hier mee kunnen rijden? @Sahi leuk om een taart zelf te maken wat wordt het thema? @Meikie schaam je! Hoe staat het eigenlijk met afvallen? @ll Wendyw80 schrijft volgens mij niet meer mee of wel? @schema 7.00 uur pap uit bord 10.00 uur fruit slaapje tot 12.00 uur 12.30 uur 2 boterhammen belegd met melk of yoki drink 15.00 een kleine snack met wat drinken 18.00 avondeten en toetje met wat drinken @Meeting het gaat 10 november worden dan kunnen de meeste meiden. Heb het kasteel net nog een mail gestuurd om er zeker van te zijn dat we in een aparte ruimte zitten.
wherona: ja ik ben hier pas later gekomen. Als je het echt helemaal wilt lezen kun je mijn blog kijken, daar staat het hele verslag. Wel een lang verhaal, maar ik vind het mooi om af en toe eens te bekijken. mannen, haha! de taart wordt met een hond en een poes, omdat Yanna zo gek is op hondjes en poesjes. Nu hard oefenen op die 2 woordjes, maar dat wordt 'm denk ik niet meikie: halllloooo! Leuk je weer te zien Druk he, zo'n nieuwe baan en alles er omheen? Ik wil ook altijd graag meekletsen op forum, maar dan blijven andere dingen weer liggen, daar baal ik dan ook weer van. ik moet nog duidelijk leren prioriteiten stellen schema: 7.30 ontbijt, flesje 180/6 en een boterham die met de dag steeds beter op gaat. De fles gaat altijd op, de boterham gooide ze altijd weg, maar gaat nu dus beter 10.00 limonade en evt. een koekje slaapje van ong. 1,5 uur als ze wakker wordt lunch, 1 of 2 boterhammen en als ze er om vraagt nog een fles, maar meestal laten we die nu weg 15.00 fruit en limonade, daarna blijft de tuitbeker op de kleine tafel, zodat ze tussendoor nog wat slokken drinkt tegenwoordig slaapt ze nog wel eens van 16 tot 17 17.30/18u avondeten, flinke groente lepel met de pot mee en soms wel, soms geen toetje met een tuitbeker water 20u fles 180/6 die nog steeds altijd leeg gaat slapen van 2030 tot 7 ongeveer
Ff snel reactie Wat leuk om de verhalen weer terug te lezen!!! Ga toch maar ff een keer rustig ons oude bevallingsverhalen. Terug lezen!!! Bijna een jaar geleden alweer wat gaat de tijd toch hard!!! Toen ik vanmorgen Jairo uit de box pakte met zijn nieuwe kleren leek hij zo groot pffffff
Mama05, ja, ze zijn erg groot aan het worden... Timo heeft ook veel nieuwe kleren. Hij is ineens uit maat 74 gebarsten qua truitjes, dus maat 80 geheel in gebruik genomen. Leuk! Broeken 74 kunnen bijna allemaal nog wel. Ons schema: Ontbijt: bord pap / fles met 200 melk en 1 boterham Tussendoor: fruit Middageten: fles met 200 melk en 1 - 2 boterhammen Tussendoor: koekje of soepstengel met een flesje roosvicé van 150 ml 's Avonds: 250 gram warm eten en een flink bord yoghurt toe Er staat altijd een fles water op het lage tafeltje, die drinkt hij 1 of max 2 keer leeg. Eten staat op: venkelstamppot en kifilet met cherrytomaatjes uit de oven. Lang leve de Allerhande website!
@Meeting kasteel kan helaas niet doorgaan op 10 november hebben ze een huwelijk en die hebben alle grote zalen afgehuurd Dus dat wordt weer op zoek naar een andere leuke locatie
Babylijst Poookie en Stijn 13-09: 2060 gr - 45 cm | 07-09: 11.600 gr - 77,5 cm Wherona en Davey 15-09: 3125 gr - 47 cm | 04-09: 11.212 gr - 80,5 cm Rica en Loïs 23-09: 2895 gr - 49 cm | 10-05: 7520 gr - 72 cm Supermom en Niels 04-10: 3875 gr - 52 cm | 10-07: 9620 gr - 71 cm Elisabethbas en Timo 06-10: 4890 gr - 56,5 cm | 13-09: 10.310 gr - 77,5 cm Mama05 en Jairo 07-10: 4300 gr - 55 cm | 17-09: 9255 gr - 77,5 cm Rrianne en L.ars 08-10: 3470 gr - 52 cm | 19-09: 10.150 gr - 78 cm Linda0509 en Gijs 09-10: 3620 gr - 50 cm | 11-09: 9085 gr - 77 cm Mumtobe en D.elani 10-10: 2970 gr - 51 cm | 30-08: 10.960 gr - 76,5 cm Mbtc en J 10-10: 3040 gr - 45 cm | 14-09: 7695 gr - 70,5 cm VanEke en Elke 11-10: 2912 gr - 50 cm | 10-07: 9162 gr - 72 cm Sahi en Yanna 14-10: 2580 gr - 46 cm | 18-06: 8245 gr - 68 cm Waterlelie en S.ofie 19-10: 3225 gr - 50 cm | 19-09: 7826 gr - 72 cm Dolfijntjes en Mirthe 21-10: 3630 gr - 49 cm | 08-05: 7950 gr - 69 cm Pamsie en Valentijn 24-10: 3505 gr - 51 cm | 27-07: 8435 gr - 69,7 cm Daantje2011 en F.eline Sophie 27-10: 3640 gr - 50 cm | 25-07: 9500 gr - 71,4 cm Karine en Micah Toni Léon 28-10: 3760 gr - 52 cm | 06-08: 9620 gr - 74 cm Meikie en Jordy 02-11: 4400 gr - 54 cm | 05-06: 10.110 gr - 74 cm ** Bijgewerkt tot 18 september Bij wijzigingen graag even een PB naar Karine sturen. Als ik je er (per ongeluk) vanaf gehaald heb, wil je dat dan even melden?!? En natuurlijk, als je er NIET meer op wilt, kan dat ook veranderd worden....
Oh wat jammer wherona! Komt vast wel weer wat anders sahi, wat leuk...zelf een taart maken! Wel spammen hé daantje, geniet nog maar eff van jullie vakantie!!! Ik wil ooooooook weeeeeeer!! meikie, geeft helemaal niks hoor meis....ik ken het al te goed dolfijnjes, wat gezellig om samen met je meisje te zwemmen! Heeft ze daarna lang door geslapen? En ben je nog geslaagd met shoppen? @hier, ik ben moe Dit weer doet mijn gewoon niet goed hihi. Ik voel me bleekjes en heb het telkens zo koud brrrr. Heb ook weer om de dag ofzo bruinverlies bleh....ik snap gewoon niks van mijn lijf
Poookie, en nog steeds het idee dat het de 6e ziekte is? Vervelend dat manlief thuis zit om die reden, wel lekker om het even samen te doen nu! Anothermom, oeeeh vroeg idd. L. heeft ook een fase gehad waarin hij zo vroeg wakker was. Doet D. het al lang? Ja helaas hangt veel met elkaar samen. Alhoewel ik soms ook wel eens twijfel of dat het allemaal was, artsen blijven uit eindelijk ook maar gissen. Daantje, haha ja genieten! Fijn dat alles zo lekker liep (behalve jou verhouding met de toiletpot) en nu lekker op plaats van bestemming zijn. Heeeel veel plezier! Linda, jaaa dat wou ik ook wel weer, mag wel iets korter en dan verdeeld over twee periodes hahaha. Fijne vakantie alvast! Meikie, jaaa daar is ze weer hoor! Leuk om weer eens wat van jullie te horen. Dolfijnjes, leuk weekendje cp. Willen wij ook nog even plannen in november. Shoppen geslaagd? Sahi, tof een zelf gemaakte taart. Ik weet het nog niet, zie het tegen die tijd wel, of het wordt een kwartaart of ik ga uit gemak een foto taart van de hema bestellen. Waterlelie, dit weer zorgt idd voor zo'n winterslaap gevoel! Zit er wel weer enige regelmaat in je cyclus? L. is weer een stuk beter dan vanmorgen. Mijn moeder vanmiddag nog even gebeld, zei dat hij wel echt een zielepietje was, koortsig, niet wilde eten etc. N. was vroeg vrij dus heeft hem lekker op tijd opgehaald, eenmaal thuis klaarde hij helemaal op. Lekker gespeeld, flink gegeten en koortsvrij. Zijn eigen omgeving zal wel wat extra geholpen hebben.
wherona ah jammer zeg! ik zal ook even mn ogen open houden voor een locatie... ahh fijn die schema's, ik heb ze niet veel anders gelukkig. waterlelie, wat vervelend zeg! is dit opeens? Ik ben vanmorgen naar de huisarts met lois geweest. ik kwam haar ophalen en zag 2 hele flinke knobbels op haar hoofd, net alsof ze keihard was gevallen (zo zag het eruit) Ik vond het er niet echt normaal uitzien voor iets wat "opeens" er was...ze was ook niet gevallen. Verder wel vrolijk maar omdat we dus beiden de hele dag verder moesten werken zijn we gewoon heen gereden en we mochten gelijk door (echt super fijn!). het was dus een flinke reactie op een muggebult (2)....sjonge zeg, ik zat er al aan te denken amar ze waren zo groot en eng En omdat we elke keer met bultjes en vlekjes zaten... Nou goed het is dus niks raars haha. rianne speciaal voor jou een foto! (de juiste komt nog)
Ei ei ei en Rica is zo blij Da's een mooi ei, daar moet een prachtig kipje uitkomen over negen maanden Gelukkig niets ernstigs bij Loïs...
Waterlelie kan het niet begin stadium zwangerschap zijn???? Eb ja hier precies zo!! Shirt 74 past echt niet meer lijkt wel een topje Ook broeken maat 74 past prima sommige 80 ook wel maar veel te groot lengte precies goed!! Daantje heel veel plezier op vakantie fijn dat f zo goed geslapen heeft op de boot balen dat je zeeziek was( Rrianne lekker bij papa is ook erg fijn!!! Had hij vanavond nog koorts!!! Taart ik denk dat ik voor Jairo ook een marsepein taart ga maken toen ik zwanger was was het de laatste keer had er niet zoveel plezier meer van toch ff kijken of ik het weer kan oppakken!! Oh ik heb weekend heerlijk!!!! Alleen een gezellig druk weekend manlief morgenavond pas thuis hele week weg geweest heeft hij zaterdag een cursus van 8 tot 5 dus alleen na verjaardag van schoonzus!! En zondag gaan Jairo en ik op verjaardaggebakje eten bij Rica en L mmmmmm heeft papa ff tijd voor de meiden!!!
Daantje, je vroeg nog van de manduca. Ik draag Timo meestal op mijn buik, zeker als ik alleen ben. Met z'n tweeën soms ook op de rug, dan kan de ander hem in de gaten houden. Als ik in huis bezig ben, doe ik Timo ook wel op mijn rug, dan heb ik mijn handen vrij en zit hij niet in de weg. Is even lastig om er handigheid in te krijgen, in je eentje op de rug doen. Heeft F geslapen?
wherona: aaah jammer dat ze dan al vol zitten lelie: ja dit weer is k*t he Ik heb ook een kop vol snot, hoofdpijn, rauwe keel... T zal wel in de lucht hangen Beterschapjes!! rica: jeetje arm loisje, die heeft ook steeds gekke bulten he? Verders niet allergisch (daar ben ik altijd superbang voor)? haha, ei love you EB: ik denk dat Rica liever een kindje wil hoor, geen kipje jij draagt nog steeds? Is hier geen doen meer, Yanna vindt er niks meer aan, ze wil lekker kruipen enzo. mama: fijn weekend hier ook snotterig een gaar, baaahhh en net mijn dinnetje gebeld, ze is net 9 weken zwanger van de 3e, super welkom, maar iets sneller dan de planning was. We zijn allemaal helemaal heppie de peppie, maar nu is haar mannetje zn baan kwijt Dat is wel een groot probleem, zij is thuisblijfmama en die gaat zwanger echt geen baan vinden... bah ik vind het zoooooo sneu weer voor ze, ze hebben zo vaak pech Wel kanjers van kids, dat dan weer wel Yanna was net de trap op geslopen (echt geslopen, ze was super stilletjes). Ik schrok, maar wilde haar niet laten schrikken, want dan zou ze misschien juist vallen. Dus ik kwam achter haar staan en aanmoedigen en toen kwam ze heeeeeel voorzichtig weer naar beneden. Knapperd
Hahahah Rica, LOL! Moest er erg om lachen. Oeeeh dat is wel even schrikken, gelukkig niks ernstigs. Moet nog even wat met jullie delen hoor; Vrouw uit onze omgeving was 22 week zwanger, wat ik weet (via via) is dat het kindje zwaar gehandicapt zou zijn en ze besloten hebben de zwangerschap te beeindigen. Het kindje heeft ze op de wereld gezet en hebben na een uur afscheid moeten nemen. KIPPEVEL!