Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    baby wat raar ja, mischien is je ei toch later gekomen.
    Hoop dat je dan toch 1 deze dagen ongie wordt!
    je weet echt zeker dat het veilig was? ;);)

wat is dat toch met die nachten bij iedereen?
    helaas bij de 1 wel heftiger als de ander, ik moet er ook standaard 1 keer a 2 keer per nacht uit alleen voor de speen en een doekje (ze zit dan vaak vast in een hoekje of is aan het dromen)... behalve vanacht dan.
    Ik ga hopen dat alle kindjes lekker gaan slapen, dat verdienen de mama's wel ;)

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rica, haha ja weet t echt zeker.
    Ja ik snap nooit wat van cyclussen, nu snap ik t en hou ik t een aantal maanden bij en nu gaat t ineens raar.

Hoop ook dat alle kindjes lekker tukken.
    Hier geen spenenkind meer, ineens wou ze hem niet meer, ze werd zelfs kwaad als we hem toch probeerde te geven..

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Poookie, fijn dat het niet de 6e ziekte is, een ziek kindje is nooit leuk.

Rica, heb ook vaak het idee dat dat de reden is waardoor L. wakker wordt. Hij ligt constant boven in de hoek van zn bed, soms helemaal dubbel. Heb al eens nagedacht of ik daar een oplossing voor kan vinden. Jij een idee?

Babyr, aaaah daar is niks raars aan. Volgens mij zijn er juist maar weinig mensen die er zoveel regelmaat in hebben zitten hoor.
    En dat is ideaal, R. zonder moeite van haar speen af;)!

Zo ben even creatief bezig geweest. Had al een aantal broekjes voor L. liggen in maat 80, om z'n dikke spekbilletjes zit het prima, maar die pijpen zijn reuze lang. Dus heb ze nu gewoon naar binnen gevouwen even een flinke rand er in gestreken en een 'nood' zoompje er in gezet, hebben we weer wat extra broeken in de kast!

L. helemaal uitgeblust, wilde vanmiddag niet slapen. Prima, dus er maar uit en tot half 8 volgehouden. Is de eerste x dat hij het echt goed vol hield van half 2 tot half 8.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ja feest joh ;)

pfff.. kleine terrorist!
    Hier ook al een paar dagen om 5.15 wakker om te spoken tot 6 uur en dan proppen we er maar een fles in in de hoop dat hij nog even in slaap valt ;)

Lees meerdere meiden met spookjes en die weinig slaap nodig hebben..

Ik heb hier echt even mijn rust nodig hoor, als kleine D. niet slaapt word ik lichtelijk gestoord.. grote D. is onwijs druk en zit echt midden in die peuterpubertijd..

Kleine D. is letterlijk een kleine terrorist
    Ik moet hem 100x per uur bij de dvdspeler etc in het tv kastje weghalen (want anders trekt hij het eruit) en bij zijn speelgoed neerzetten, ik kan NIKS op de salontafel leggen of meneer heeft het te pakken, hij trekt fotolijstjes van de kasten, de gordijnen uit de haakjes aan de rail, heb de doorgang naar de keuken steeds geblokkeerd want hij graait het liefst in de kattenbak en eet hondenbrokken, meneer kruipt zelf onder de box door :$ alle kasten gaan open en leeg als ik niet uitkijk (wil geen haakjes in m'n meubels schroeven) hij klimt op de bank, op de poef en regelmatig ook op de salontafel en dat is op zich niet erg maar als hij er vervolgens vanaf dondert wel natuurlijk, je zou zeggen dat de box een goede optie is maar daarin doet hij hetzelfde als in bed: Alles eruit gooien en brullen!! ow ja.. ook die eet hij op!

wbt kledingmaat zitten we hier volledig in 80 en qua shirtjes gaan we al langzaam richting 86, koop geen nieuwe dingen meer in 80, alleen broeken!

sorry voor mijn "ego" berichtjes, lees zo goed als alles mee maar het is vaak achterhaalt om overal op te reageren..
    dus reageer gewoon in het algemeen over de meest besproken dingen!

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Haaalllloooo!!!!
    Ik ging gisterenavond sporten, kom ik thuis hoor ik een hoop herrie in de badkamer. Ga ik kijken zit Jordy in bad om 21.45 uur.....:$
    Had ie heel zijn bed ongespuugt en zijn slaapzak vol gepoept....
    Dinsdag had ik heb ook al bij wapje onder de douche gezet ivm van top tot teen in de poep en woesdag ook al bij de go onder de douche... Echt bizarre poepbroeken heeft ie de laatste dagen....:(

Slapen, Jordy slaapt nu in een pyama met lange mouw en of de puckabag de dikke versie of een andere dikke slaapzak met mouwen. Overdag slaapt ie in het shirt dat hij aan heeft met ene slaapzak zonder mouwen. Dan is het meestal warmer!

Was nog vergeten te vertellen dat ik vorige week nog bij Guap ben langs geweest, was erg gezellig!!! Ze heeft echt 2 heerlijke ventjes :D
    En bij wapje was het ook weer ouderwets gezellig, binnenkort weer die kant op want dan word M.ica ook al weer 1....

Ik duik lekker mijn bedje in, daar nog even tvoh afkijken en daarna lekker slapen!!!
    Slaap lekker en droomzacht!!!!

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mum, aaaah wat een klein terroristje heb je joh! Daar heb ik een braaf hendrikje bij. Wel ontzettend vermoeiend, dat hij overdag zo weing slaapt. Is dit altijd zo of is het een fase?

Meikie, leuk! Hoe is het met Guap en wapje natuurlijk?
    Heeft J. al veel tanden? Zulke 'poep-feestjes' hebben we hier nog niet gehad. Zit met smart te wachten

Wat een stunt he van het feestje in Haren. Helaas loopt het flink uit de hand en wel ontzettend sneu natuurlijk voor het jarige meisje!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goeiemorgen allemaal!
    Gisterenavond een bespreking gehad bij scouting en laat thuis, dus t is nu best vroeg. Maar we mogen niet mopperen met half8.
    We liggen nog even lekker met zn 3en in bed, tv aan. Yanna is fan vanm auto's en dat soort dingen, ze is helemaal aan het stuiteren bij Chugington. Nromaal interesseert de tv haar niet, haha
    Yanna heeft ook van die bizarre poepbroeken, gisteren 3x omgekleed, pfff. En ze vindt omkleden echt niet leuk,
    Yanna is ook zo'n terrorrist, wij hebben ervoor gekozen om de kamer helemaal Yanna proof te maken, dat scheelt ons een hoop frustraties. Bij de oppas zijn er een paar dingen die ze niet mag en dan is ze soms een hele middag aan het brullen dat ze dat niet mag (waterbak van de honden omkieperen, de bench openmaken en erin gaan zitten, dat soort dingen).
    Vanmiidag een begin maken voor Yanna's taart, met de buurvrouw samen :)

8. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Even klagen hoor belt schoonmoeder net op ben over een half uur bij jullie! Euhhhh nou komt eigenlijk niet zo goed uit we krijgen al visite ben het huis aan het poetsen in mijn pyama haha en Gijs gaat zo in bad en ik denk ook naar bed daarna. Helemaal teleurgesteld en nu heb ik het weer gedaan. Of ik hem niet even op kon houden of dan kwam ze er nu al aan. Hallo??? Ik zit in mijn pyama!!!!! Zucht uiteindelijk is de boodschap over gekomen maar mij met een schuld gevoel achterlatend want ja mensen wonen niet om de hoek. Als ze nou avond daarvoor belt hou ik daar rekening mee.
    Sorry voor geklaag haha

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Linda, irritant idd.
    Ik heb er vaak ook problemen mee hoor als ze ineens opbellen met: ik kom eraan. Of gewoon zomaar op de stoep staan..
    Geldt voor iedereen, niet alleen voor mn SO :p

Rrianne, pff ja wat een ellende niet. Vind t echt weer aso hoor. Maar juist omdat het zo in de media kwam en werd geroepen niet te komen, is het naar mijn mening juist fout gegaan. Denk daarom juist dat iedereen kwam.

R gaat vanavond logeren.. Papa en mama zijn 7 jaar samen dus wij gaan lekker uiteten en bios! Wie weet daarna nog een borrel toe in de stad ;)

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie gelukkig gaat het weer wat beter misschien tandjes

@Mum pfffff als ik dat zo lees dan ben ik blij dat Davey nog niet zo mobiel is. Denk dat als Davey dadelijk kan lopen ik ook geen rust meer krijg.

@Slaap hier gaat het tot nu toe redelijk alleen vannacht was ie flink aan het mopperen hij is verkouden en neusje zat dus dicht na te hebben gesprayt was het weer rustig.

@Rica nog 1 dagje alles klaar voor het grote feest

@Meikie leuk dat je bij Guap en Wapje bent geweest. Lekker hoor zulke poepbroeken ;).

@MBTC hoe is het met jou? al een tijdje niets meer van je gelezen.

@Linda kan daar ook onwijs slecht tegen

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh ik moet echt even mn frustraties kwijt. Vriendje heeft gisteren voor 630 euro een laptop gekocht via internet (ik vond het niet nodig, maarja. En ik hou al helemaal niet van internetaankopen).
    Vandaag zou die bezorgd worden, wordt er zojuist een cderom met virusscanner bezorgd, volgens de bon hebben we dat gekocht voor 630 euro!!! Waaaat??!! Zijn ze gek geworden!
    We hebben wel een mail van de betaling van de laptop en dat soort dingen, maar ik ben echt heel bang dat we nu lekker geld kwijt zijn ggrrrrr :( bah! Ik ben echt pissig!
    Zo, dat is er uit!

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, dat meen je????
    Nou ik hoop dat het alsnog bezorgd wordt en anders geld terug!!

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    MBTC, jij heb dit weekend je NOD toch?

14. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag dames!

@Mum wat een kleine terrorist heb jij zeg! Hier word ook regelmatig aan de dvd speler getrokken, de waterbak van de hond omgekieperd en aan snoeren gerukt (hij trekt de snoeren met kabelgoot en al van de plintjes af). Gelukkig kan ie nog niet klimmen, maar zodra hij dat kan is er niks meer veilig vermoed ik!

@Meikie wat leuk dat je bij guap en wapje bent geweest. Vervelend die poepbroeken hoor, hier valt t nog mee *afkloppen*.

@Rrianne wij hebben t gevolgd op tv en een livestream op internet via walkietalkies, niet normaal zeg wat een chaos was dat daar in Haren. Vanmorgen nog een stuk gezien van beelden van vanmorgen, huilende winkelier in beeld, die man was dooooodsbang... :$

@Linda he bah, dat soort dingen zijn idd vervelend. Ik kan ook slecht tegen onaangekondigd bezoek... :)

@Wherona ik denk dat Stijn kiesjes krijgt onderin... Even afwachten. Vandaag ook wat verhoging en een dunne luier...

@Sahi ooooh neeee, meen je toch niet... Jemig, hopelijk komt t nog goed!

Hier een zielig ventje vanmorgen. Voelde heel warm aan en was duidelijk erg moe. Hij hing tegen papa aan op de bank, terwijl ie normaal geen seconde stil zit op de bank, en is zo in slaap gevallen... Poppie toch... Ong 15 minuutjes later werd ie alweer wakker, boterham gegeten en naar bed gebracht. Benieuwd hoelang ie slaapt. Vannacht weer 5x eruit geweest... :( Vanmorgen was t wel pas half 10 dat ie zich meldde, maar na zo'n verrotte nacht mag dat ook wel!

He sh*t, Stijn is alweer wakker... Nou, doeiiii!

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @sahi oh jee hoop dat het goed komt

@poookie ai ja die tanden en kiezen :( loopt of kruipt Stijn inmiddels? Davey begint nu langzaam naar voren te kruipen

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Linda, oeeeh bha nee daar hou ik ook niet van, onaangekondigd bezoek en al helemaal niet van SO;) hahaha

Babyr, veel plezier vanavond! En gefeliciteerd met jullie jubileum

Sahi, oeeeeh hopelijk is het een fout!

Poookie, S. idd ziek? of zijn het tandjes/kiezen? Lekker dat jullie zo uit hebben kunnen slapen.

17. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Linda nou je hebt groot gelijk hoor juist als ze van ver komen laten ze dan even van te voren bellen!!! Pffff

Sahi meen je niet!!! Oh ik zou ook flippen denk ik anders aangifte doen dit is oplichting!!!!

Mumtobe ohhhhh je hebt echt een belhamer!!! Je hebt het er maar druk mee!!!

Wherona wat goed dat j na voren gaat!!! Mooi gezicht hè

Pookie nou vond niet normaal in haren wij hebben ook stukje op RTV noord gekeken maar dit sloeg toch alles!!! Kregen ook een whatsapp van vriendin dat er iemand zou zijn overleden maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn!!
    Ze hebben er veel te veel publiciteit aan gegeven daar zijn er ook zoveel mensen komen opdagen!!

Rica nog 1 nachtje en dan jullie meisje alweer 1 jaar!!!

Hier gaat alles goed!! Nog steeds slapen biet best maar daar zal ik aan moeten wennen (maar went nooit) helaas

Bij ons op fb hebben ze een mp in van deze regio gemaakt heel leuk heb bijna alles verkocht wat ik er op had gezet en ook al opgehaald!!! I love it hihihi

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Wherona kruipen af en toe 2 of 3 kruipjes, maar buikschuiven is makkelijker, gaat ook veeeeel sneller :D Stappen aan de hand gaat ook steeds beter, maar optrekken doet ie nog altijd niet. Trekt D zich al wel op? In de box vanuit zit lukt het een klein beetje. En sinds afgelopen donderdag kan hij zelf van buik naar zit...

@Rrianne ik weet nou echt niet meer of ie ziek is, of toch de kiesjes. Hij had zojuist 39 graden koorts, en wilde alleen maar op schoot hangen... En dat voor een kindje dat normaal altijd zit te stuiteren. Hij zat vanavond ook wat aan zijn oortjes te flapperen, maar die zien er verder wel schoon uit. Zijn nichtje heeft de zesde ziekte, dat begint ook met een paar dagen koorts, dus misschien toch dat?!?! Even afwachten denk ik. Hij ligt nu net in bed met een zetpil...

@mama05 ja ik denk ook dat de media het niet zo had moeten opblazen, dat t dan misschien allemaal wel heel anders was gelopen. Ik vind het vreselijk voor die mensen die daar wonen, vooral de oudere mensen! Ik moet er niet aan denken dat zoiets hier zou gebeuren :$

Nou ik ga zo maar eens naar de bank verkassen. Krijgen straks nog visite (geen zin in), hopelijk word t niet te laat, en anders stuur ik ze gewoon weg haha, wil een keer op tijd naar bed!

Alvast fijne nacht dames, hoop dat iedereen mag/kan doorslapen!
    Knufffffff

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mama05, denk idd dat dat het best is, scheelt hier in elk geval een boel frustratie.

Poookie, Wat cool, hij begint nu dus toch echt wat met kruipen! Moeilijk soms he, vooral omdat je ze graag zou willen helpen. Het klinkt als een op een stapelingen van dingen. Hier al dagen een zeurend jongentje, althans wij vinden het een heel zeurderig geluid, heel hoog gierend geluid en dat soms de hele dag door. Of hij dit zich zelf nou aangeleerd heeft of toch niet helemaal lekker in zn velletje zit, heb ook echt geen idee.

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie Davey trekt zich ook nog niet echt op alleen aan mij denk dat hij dat als vertrouwd ziet. Op zijn kont is ie rondjes aan het draaien zodat ie overal bij kan en dan wat aan het kruipen. Aan de hand lopen gaat hier ook steeds beter. Wel knap van Stijn dat hij al van buik naar zit kan doet Davey ook nog niet. Arme Stijn effe uit zijn doen.

Hier ook een kereltje wat totaal niet lekker in zijn vel zit snotje verkouden :(

Iedereen een goede nacht gewenst en hopelijk een slaap nachtje

Deel Deze Pagina