@eb: ohh ik dacht dat is voor het oude clubbie, maar anders ga ik ook graag mee naar de meeting hoor! lekker gisteren gezeild, lekker zo'n poepluier. en vandaag in relax stand!! @mumtobe: was gewoon domme pech, had idee kunnen gebeuren. @pookie: vervelend dat stijn ziek is, beterschap voor hem!
pamsie jeetje dat is zeker heftig geweest, kan me voorstellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten. ennuh het is toch gezellig als je komt!! je hoort er toch ook bij!? lijkt me leuk om jullie te zien! (hoewel ik onder voorbehoud ben) dames BEDANKTTTTTTTT voor alle felicitaties!!!!! Ik lig nu lekker in mn bedje te relaxen (het bad loopt vol), ik ga even spelen met het kadootje van mama05 voor lois ik heb zere voeten!!!! Jeetje wat was het druk, vanmorgen ging wel maar vanmiddag was het best wel TE maar ach gezellig was het zeker! ik ben weer weg
Ah poookie, hele dikke knuffel voor jullie alle 3! Wat sneu voor arm Stijntje zeg! Zou t de griep zijn? Heerst nu ook. Zou morgen even de ha bellen denk ik. Pamsie: als hij nog een nachtvoeding wil, is dat prima toch? Yanna is gaan doorslapen toen we op de kv overgingen, maar anders had ik het ook geen ramp gevonden. Ik vond de nachtvoedingen wel gezellig. Is natuurlijk ook heel anders dan het nachtbraken wat ik hier wel eens lees, arme meiden en kids!
Hoi! Ga ook weer meelezen vanaf vandaag. Zitten op de boot terug naar Nederland. Heerlijke vakantie geweest! F is helaas wel de hele vakantie elke nacht wakker geworden. Dit zijn we niet van haar gewend. Wel heeft ze weer twee boventanden erbij dus nu 6 tanden in totaal. @ sahi, terug halen bij de bank gaat volgens mij niet. Dacht dat dit alleen mogelijk was bij automatische incasso. Ik ken de webshop niet direct als oplichters. @ EB, F sliep super in de Manduca! Op een gegeven moment heeft ze wel genoeg van de draagzak en wil ze liever in de wagen. @ rica, gefeliciteerd met lois!! F kruipt inmiddels als een gek. Wat me opvalt is dat ze zich totaal niet drukt maakt of we haar volgen of niet. Ze kruipt op onbekend terrein gewoon weg en kijkt niet om. Als ze dit wel doet en niet direct zicht op ons heeft dan boeit het haar ook niet en kruipt ze vrolijk nog verder. Ze gaat na het kruipen ergens zitten spelen en zoekt ons dan ook niet, gaat helemaal op in dr spel of nog beter: spelen met andere kindjes. Doen jullie kids dit ook of kijken ze wel of jullie nog in de buurt zijn?
Daantje, fijn dat je een leuke vakantie heb gehad! Rica, nou ontspan lekker! Ik ben ongesteld!! of nja, een beetje bloed verlies. Is dit dan mijn 1e dag? Of morgen pas als het in alle hevigheid losbarst? En wou net een ticker invullen, maar ik heb dus 3 maanden cyclys van 9 dagen gehad en nu dus 1 van 35 Wat moet ik dan invullen bij gemiddelde duur vd cyclus?
Ohja mama ik woon in schagen haha! Beetje ver he??? Rica, ja ook als het de dag al eigenlijk voorbij is? Het is echt heel weinig. ALs ik nu al in bed had gelegen had ik het morgen pas ontdekt En waar moet ik nu van uitgaan dan qua cyclus? Ik kijk deze maand nog ff aan en dan waarschijnlijk volgende maand toch voor t echie!
ohh haha echt?? nou ja je kan tickers kiezn met je cyclus langer als 28 dagen...ik zou gewoon die 35 aanhouden...en vandaag meerekenen. Ja lastig he!
Goedemorgen dames, Wat een heerlijk relax weekend gehad hier, zaterdag naar vrienden geweest en 's avonds nog vrienden op bezoek gehad en zondag lekker niks gedaan, alleen even naar schoonmoeder geweest...nu nog lekker 3 daagjes vrij, heerlijk!! @pamsie: pffft, heftig verhaal idd van u hoor met uw bevalling...gelukkig met allebei goed gekomen!! @Rica: zag al leuke foto's op FB, zag er uit alsof het geslaagd was @wherona: hebben jullie bij een volgende meer kans om weer vroeger te bevallen?? Gij had toch zwangerschapsvergiftiging toch? Vriendin van ons hier is ook pas vroeger bevallen hierdoor en zij vertelde dat ge dan bij een volgende dit nooit meer kon krijgen. Los daar van snap ik wel u gevoel dervoor hoor, komt zoals de rest zegt ook vanzelf dat ge helemaal het gevoel hebt er klaar voor te zijn @BabyR: ik was vorige periode ook in de avond ongesteld en ik heb wel de dag erna gesteld, met zelfde idee als ik was gaan slapen had ik het pas dag erna opgemerkt...mijn cyclus was ook heel wisselend, had wel ergens gelezen dat gemiddelde aanhouden dan een goeie optie is... Gefeliciteerd ook nog met jullie zoveel jarig samenzijn @pookie: beterschap voor u kleine mannetje, is helemaal niks he als ze zo ziek zijn!! @rest ben ik ff kwijt, stel stevige poepbroeken geloof ik wel maar die heb ik van meerdere voorbij zien komen dacht ik ik wil nog ff een foto spammen, vind deze supermooi
Even weer naar boven: Verjaardagen 13-9 - Stijn - Poookie 15-9 - Davey - Wherona 23-9 - Loïs - Rica 26-9 - Mica - Wapje 3-10 - Lily - Princess 4-10 - Niels - Supermom 6-10 - Timo - Elisabethbas 7-10 - Jairo - Mama05 8-10 - Lars - Rrianne 9-10 - Gijs - Linda0509 10-10 - Thijs - Sandra2 10-10 - D.elani - Mumtobe21 10-10 - J. - Mbtc 11-10 - Elke - VanEke 14-10 - Yanna - Sahi 19-10 - S.ofie - Waterlelie 19-10 - R.omee - BabyR 21-10 - Mirthe - Dolfijntjes 24-10 - Valentijn - Pamsie 27-10 - Feline - Daantje2011 28-10 - Micah - Karine 2-11 - Jordy - Meikie Ben bezig met de boodschappenlijst, meld me strakjes weer!
@Mum gezellig dat je bij Rica op visite bent geweest en heerlijk van de taart hebt kunnen snoepen. @Rianne gelukkig niet op je kleed hihi niets is meer veilig voor die kleintjes @Poookie ach arme Stijn zo ziekjes hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat hij zich weer wat beter voelt. @Kastjes kan je snappertjes voor gebruiken (magneetjes) hoef je niet te schroeven wij gebruiken die voor de lades. @Pamsie je bent van harte welkom voor de meeting hoor @Meeting ja deze is zeker op 10 november 2012 de meeste kunnen dan namelijk @Daantje helaas is de vakantie pret alweer voorbij gaat snel he. Wel knap van F. zeg zo kruipen Davey doet dat nog niet dus kan ik der niet over mee praten hihi @BabyR een cyclus van 9 dagen??? dat is wel heel erg kort ik zou gewoon je laatste aanhouden van 35 @Vaneke nee geen vergiftiging ik had zwangerschapsdiabetes en het is 100% zeker dat ik dat bij een volgende zwangerschap weer krijg maar daar kunnen we dan meteen rekening mee houden en er is een grote kans op wederom weer een vroeg geboorte volgens de gyn. Wat een knapperd is Elke @2e beeb zo rond maart/april wouden we ervoor gaan dus ik heb nog even om er goed over na te denken. Dan is Davey 1½ en mocht het meteen raak zijn dan is hij alweer 2 dus iets meer zelfstandiger dan nu. We willen er niet al te lang mee wachten omdat we er niet al teveel leeftijdsverschil tussen willen hebben en ook in ons achterhoofd dat het met Davey ook effe duurde voordat we daarvan in verwachting raakte en komt er ook bij kijken dat we ook niet echt meer de jongste zijn daar heeft mijn vriend iets meer moeite mee dan ik. Dat we een 2e willen is een feit alleen zie ik er gewoon heel erg tegenop tegen het gedoe van een diëtiste i.v.m. de zwangerschapsdiabetes en al dat soort geneuzel en ben ik erg bang voor weer een vroeggeboorte. Zou graag een "normale" bevalling willen mee maken dus bevallen alles in orde en lekker naar huis mogen en genieten van kraamhulp en kraamvisite i.p.v. zorgen maken, maar ja dat heb je helaas niet voor het kiezen. Wat voor mij het belangrijkste is, is dat het 2e kindje gezond zal zijn en niet te vroeg geboren wordt.Dat zijn de grootste aandelen van mijn twijfel de gebroken nachten heb ik met Davey ook doorstaan dus dat moet we dan ook wel weer gaan lukken maar leuk is anders hihi. Maar nogmaals we hebben nog even en mocht ik tegen die tijd nog steeds twijfels hebben dan moeten we het nog maar eens goed overwegen.
Wherona, wat misschien wel verschil maakt is dat je je nu al geestelijk kunt voorbereiden op de diabetes en een eventuele vroeggeboorte. Maakt het niet makkelijker, maar misschien wel makkelijker om het te accepteren. Dat is voor mij in ieder geval. Ik weet nu dat ik met antibiotica ga bevallen vanwege de groep B streptokokken infectie van Timo en dat ik dus weer een medische bevalling heb. De vorige keer vond ik dat echt een hele grote tegenvaller. Ook hou ik er nu rekening mee dat nr 2 een paar daagjes in het ziekenhuis zal moeten blijven en niet meteen mee naar huis mag. Als dat niet zo is, heel fijn. Maar ik heb dat zo in mijn hoofd en dan kan het alleen maar meevallen.
Goeiemorgen! Gelukkig viel de nacht hier mee... Stijn is 4x wakker geweest maar was alle keren ook zo weer in slaap, gelukkig maar! Én hij heeft enorm uitgeslapen, ik schrok ervan, hij was pas om 10 uur wakker! Heerlijk! Hij lijkt nu ook wel weer goed in orde, maar dat was gisterochtend ook, toen begon het ook eind van de middag pas weer... Dat maakt t voor mij ook wel lastig of ik al de HA moet bellen of niet. Want nu heeft ie geen koorts, zijn ontbijt is er netjes in gegaan (en gebleven) en hij is gewoon vrolijk, en dat was ie gisterochtend ook. Denk vanmiddag nog even aankijken dan maar, en als t weer zo word als gistermiddag gaan we morgen naar de HA... @VanEke wat een mooie foto van een prachtig meisje! @Verjaardagen Mica van Wapje is de volgende, leukkkk Hier vandaag lekker een thuisblijfdagje, met dit rotweer ga ik lekker geen kant op haha. Vanmiddag een grote pan groentesoep maken, heerlijk met dit weer! Fijne dag dames!
wherona kan me voorstellen ja, maar net wat eb zegt..het komt niet zo rauw op je dak als bij d.avey? Je hebt nog even om na te denken. Ik denk ook na over die gebroken nachten haha, ik moet zeggen dat ik er ook slecht tegen kan. Maarja die komen er toch wel of ik nu voor een 2e ga of volgend jaar en net als jou wil ik er ook niet teveel leeftijd tussen hebben zitten. lois is nu echt ziek, snotverkouden, zere keel en hangerig/jengelig. ze zit ook heel af en toe aan haar oren, zal dit even in de gaten houden. morgen naar cb voorhaar prikjes maar zie er zooo tegenop, zeker nu ze niet fit is. fijn die lijst eb,volgende is m.ica
@EB: komt idd minder onverwacht dat scheelt inderdaad, maar kan me voorstellen dat het toch altijd extra spanning oplevert voor degene die zoiets hebben gehad...enige bij mij is dat ik meer kans heb op weer een KS omdat Elke met een KS is gekomen, maar das gelukkig niet het ergste! @BabyR: gaan jullie er nu deze ronde al voor gaan of wachten jullie nog 1tje? @Pookie: hopen dat ie nu dan toch de hele dag vrolijk blijft en hij gewoon opgeknapt is! @Rica: misschien ook nog wat vermoeidheid van verjaardag gisteren?? Elke doet dat ook altijd aan haar oren zitten als ze heel moe is... @foto: echt mooi is ie he, Ik zit ook helemaal te glimmen als ik ernaar kijk... @MBTC: hoe is het bij u?? al paar dagen niet meer gehoord gezien??
ja daarom wacht ik het even af van eke...nee ze was gister al ietsje aan het hoesten en wat snotneus maar vandaag loopt ze elke keer te hoesten en te snotteren, maar kan ook dat ze daarnaast nog moe is hoor vond de nacht al meevallen..had erger verwacht. mbtc ja, die had toch haar nod dit weekend?
@vaneke, druk weekend gehad. verjaardagen en andere feestjes. donderdag (3 dgn te vroeg) ongi geworden. dus op naar ronde 2. had altijd netjes cyclus van 29/30dgn, nu dus 23dgn, 27dgn. naja we zien wel. hoe is t bij jou?? @all, sorry meiden moet nog ff bijlezen... heb vrijdag oefentaart gemaakt voor J en ze heeft hem ook geproefd dat word wat met haar verjaardag kan vast de muur gaan behangen met plasticfolie, en de grond ook. maar het was wel erg leuk om te zien! haha!