Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even gauw bijgelezen.

Vaneke, WAUW! En wat is ze enorm veranderd joh, mooi meisje!

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vaneke: dat is zeker een mooie foto! :D

wherona: snap je gevoel. Ik zou gewoon inderdaad rond Davey z'n 1,5 jaar kijken wat jullie gevoel is. Het is namelijk geen moeten!

EB: dat is wel een jammer vooruitzicht, maar het is goed dat je het alvast weet!

poookie: wat fijn dat hij weer wat opgeknapt lijkt te zijn!

rica: als ze echt ziekjes is, dan doen ze die prikken op een ander moment. gewoon even kijken of je het ziet zitten

mbtc: jammer van je ongi, gelukkig nog maar ronde 2.

oh ik mag ons meisje zo ophalen voor t CB. Ik ben een beetje gespannen, omdat ze weer prikjes krijgt en nu een stuk groter/ouder is. Ik ben benieuwd wat de avond ons gaat brengen :S Maar misschien valt het allemaal wel mee ;) En Yanna hoest ook zo, daar gaan ze vast wat van zeggen. Ik heb haar heel veel horen hoesten vannacht, echt dat ik even overeind kwam om te luisteren of het wel goed ging. arm schaapke :(
    werkdag zit er officieel alweer op, t viel weer mee allemaal. Vooral veel in de auto gezeten (80km!), dat is best veel voor een werkdag voor mij. ach, was wel lekker even een stukje rijden :)

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wat zijn er veel zieke kindjes! Echt herft aan het worden. Vorig jaar om deze tijd was het nog bijna 30 graden! Zat ik met mijn dikke buik de hele dag in de hangmat. Wat een verschil hè?

Timo slaapt al bijna 2,5 uur, zal wel moe geweest zijn. Viel zelfs tijdens de fles in slaap, al slapende schone luier om gedaan en in bed gelegd.

Hoe is het met de kindjes die prikken moesten? Prikken zelf vond ik meevallen, maar de rest van de dag had ik een klein zoutzakje op mijn schoot.

Mbtc, jammer van je ongi! Volgende ronde beter!

Vaneke, prachtige foto! Wat een mooi meisje!

Hier, nog steeds hoofdpijn. Wordt er niet goed van, het is al sinds donderdag. Wel steeds iets minder, maar ik denk elke dag dat het morgen wel over zal zijn.

4. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag dames,

Hoe is het met alle prikjes gegaan??

Stijn lijkt aardig opgeknapt vergeleken met gister, alleen heb wel t idee dat ie wat last heeft van zijn keel. Hij zit tijdens het eten (zelfs zonder stukjes) steeds te kokhalzen... Als hij dat met avondeten weer doet gaan we morgen even langs de HA, want dat vind ik toch wel wat vreemd. Oortjes friemelen heeft ie niet meer gedaan, koorts tnt ook niet, en ook geen extreem dunne luiers meer :)

@EB wat vervelend van die langdurige hoofdpijn, hopelijk is het snel over!!!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, weer terug van het CB, 9385 gram en 73 cm, lekker gemiddelde dame dus.verder weinig bijzonders, ze vonden dat ze zo knap en snel was (optrekken, langs de tafel lopen etc), verder moest ik met de melk mn gevoel maar volgen, want dat heb ik altijd al gedaan en ging blijkbaar goed. Fijn dat ze me zo vertrouwen, maar eigenlijk hebben ze zelf dus geen idee... Of ze durven me niks te zeggen, ik weet niet, maar ze blijven steeds lekker vaag...
    Prikjes vielen mee, al vond ze het echt niet eerlijk! Ze dacht dat we gingen spelen en ineens die prik. Gelukkig konden er 2 dames de prikken tegelijk zetten, anders moest het 2x natuurlijk.
    Ze had bij de oppas nog niet geslapen, omdat ze spelen belangrijker vond, dus ze ligt nu te tukken, heeft even gejengeld, maar dat kan dus zowel de prikken als vermoeidheid zijn. We zien het wel

EB: oei, zo lang hoofdpijn :( Dat is zeker niet lekker!

poookie: slim om met Stijn even naar de HA te gaan!

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, hoe ging het?

Eb, balen dat je hoofdpijn zolang aanhoud! Vaker zo'n lange tijd last van?

Prikken; ik vond ze ook reuze mee vallen, het is even ontzettend sneu, maar al gauw weer klaar (ben ook zo'n miep die tegen zulke dingen op ziet). L. is er 24 uur flink ziek van geweest (althans vooral hoge koorts), daarna nog wat moe en jengelig.

L. had vandaag bedacht om het op één slaapje te doen, vanmorgen om 06.15 wakker gemaakt en alleen vanmorgen van 8.45 tot 10.30 geslapen op het kdv, toen we thuis waren na wat fruit en drinken op bed gelegd (14.30), maar hij vond het bere gezellig in bed. Na 45 min spelen en uiteindelijk wat jengelen er een bere vrolijk jongentje uit gehaald. Hij slaapt vanavond bij Opa en oma. Papa is 2 dagen weg voor het werk en ik moet morgenvroeg al om 06.30 aan het werk. Ben heel benieuwd hoelang hij het vanavond vol houdt. Hij was bijzonder vrolijk vandaag, erg gezellig (en zelfs geeeen gegil hihih).

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!

Vandaag weer een drukke dag gehad op het werk, je kon merken dat er storm op komst is/was... Pfff... Zit dus gesloopt op de bank, uurtje zitten en dan lekker mijn bedje in...

Trouwens de fotoshoot-foto's binnen. Ze zijn wel leuk geworden.
    Zal binnenkort wel spammen, hier alvast de leukste van mijn twee boys samen ;)

Bijgevoegde bestanden:

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, waarschijnlijk tegelijk gepost. Fijn dat ze weer goed gekeurd is en ideaal dat ze de vaccinaties tegelijk hebben gezet.

Karine, leuke foto! Ze zijn WEL leuk geworden, niet reuze enthousiast?

Wat is gtst weer heerlijk om naar te kijken, oke ik val door de mand... Ben toch wat emotioneler geworden na de bevalling hahah!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: wat een fantastische foto!!

rrianne: hihi, heb je toch nog wat emo's in je ;) Lekker toch :p
    Yanna doet soms ook maar 1 slaapje, ligt er net aan hoe de dag loopt.

bleegghh ik ben gaar... Na Private Practice maar naar bed.

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Vaneke, wat is E een knap popje. Zeker een canvasdoek waard :D

karine, stoere foto van je boys!

Rrianne, haha hier ook mega emooooooooooo maare, wat vond jij dan zo sneu bij gtst??? De verhaallijnen mogen van mij wel weer anders ;)

sahi, fijn...je meisje goedgekeurd!

Nou allemaal zieke kindjes :( S is sinds gisteren ook verkouden en mega hangerig. Ik vind dit weer ook niks...veels te koud brrrrr

Ik duik mijn bedje in...morgen naar de tandarts :D

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Waterlelie, het ging van het ene drama in de andere, wat gevoelige muziek erbij en ik zit er helemaal in hoor hahah. Wat wil je anders? Ben zo benieuwd wat Mike zijn plan is..

Sahi, L. eigenlijk nooit, op zn minst nog een hazeslaapje in de auto. En 9 van de 10x slaapt hij 3x (korte slaapjes) als ik hem vroeg wek voor het kdv.

Slaap lekker allemaal!

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Rrianne, ik wist überhaupt niet dat gtst nog op tv was haha.

@ sahi, fijn dat ze de prikken tegelijk konden zetten. Wij moeten 8 oktober weer, zie altijd best op tegen de prikjes.

@ Karine, super toffe foto. En die ogen van M, prachtig!

@ vaneke, wat een snoepje.

Hier al een week lang slechte nachten, moet er iedere nacht uit. Vannacht bleef het bij 1 x gelukkig. Recht leggen, muziekje aan en het was gelukkig weer klaar.

Wat doen jullie qua spelen met jullie kindjes? F heeft soms geduld voor een boekje, maar zit vooral in een wilde fase en weet momenteel even niet of ik haar alleen moet laten spelen of iets met haar moet doen naast het wandelen, fietsen en knuffelen. Dus wat doen jullie zoal? Ben erg benieuwd of jullie ze vermaken of ze zichzelf moeten vermaken. F vermaakt zichzelf zo een uur, maar voor m'n gevoel is het zo zielig en wil ik met haar spelen.

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @eb ja dat is inderdaad wel zo je weet het nu en zal geen verassing zijn mocht het inderdaad weer gebeuren dat zal het ook wel iets makkelijker maken.

@Rica hoe is het nu met L. en wat heeft ze allemaal gekregen?

@MBTC ow jammer op naar de volgende ronde hoe lang gaan jullie het zelf proberen?

@Daantje ik ga met Davey samen puzzelen, blokken bouwen, bal overgooien, boekje lezen hij kan zichzelf ook erg goed vermaken maar vindt het ook erg leuk om samen te spelen.

@Sahi hoe is het gegaan nog last van de prikjes?

@iemand moest vandaag ook voor de prikjes weet niet meer wie maar heel veel sterkte

@Poookie Stijn nog steeds aan het kokhalzen?

@ll vanmiddag met Davey naar de kapper is echt weer nodig jemig wat groeit dat haar van hem zeg hihi. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat. Voor de rest niet zoveel op de planning staan voor vandaag. Ik moet weer heel erg wennen aan dit weer blegh.

@Sinterklaas gaan jullie het dit jaar met je dreumes vieren? Ik ga wel met Davey naar de optocht kijken of ie dat leuk vindt. En voor de rest zullen we het wel met mijn nichtje weer gaan vieren.

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @karine, WAUW!! mooie foto zeg!
    @wherona, we moeten het eerst zeker een half jaar zelf proberen van de gyn. met J hebben we er langer over gedaan dan een half jaar (8-9rondes), je vruchtbaarheid gaat wel elk jaar wat achteruit met endometriose dus vorige keer was het een jaar zelf proberen nu een half jaar. ik verwacht ook geen wonderen (in 1x raak heb ik nog nooit in geloofd) hoop zelf sneller dan met J maar goed je weet t niet. nu is mn cyclus ook weer aan t rommelen:S altijd zo netjes stabiel en nu 3 maanden niet meer.

@hier J heeft nu een paar plekjes eczeem op haar arm. zelf heb ik er heel veel last van en mn ha is op vak alleen voor spoed kan je bij vervangende huisarts. wat denken jullie? nog 3 weken wachten of toch naar verv ha? ze zit er ook aan de krabben enz. vind t zo erg! had liever gezien dat ze niets had, maar het berg op haar hoofd word ook niet echt minder dus had er wel een beetje op gerekend. moest er helemaal van huilen toen ik t gister avond zag.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    we zijn weer naar het cb geweest (karine ik ga je nog de preciese getallen pben) 77 cm en 8400 gram, wat een verschil in gewicht met jou sahi :). Wij hadden van te voren een gokje gedaan en ik zei 8,5 en paps 9 kilo.. ik zat NATUURLIJK het dichtste in de buurt haha.
    prikjes:
    Ik heb gevraagd of ze het tegelijk wou doen en ze had dus iemand erbij gehaald. Nou dit was echt veel beter, ze heeft even gehuild maar daarna niet weer eigelijk. Bij die andere keren huilde ze al bij de eerste en toen kwam die 2e rotprik nog, toen was ze vaak zo overstuur. Ook dat vasthouden duurt dan net te lang en nu was het zo gepiept. Ze slaapt nu eindelijk na lang vechten en hoop dat ze er niet teveel last van gaat krijgen.

Ik ben ziek, denk toch dat ik de griep te pakken heb. Misselijk/broerd, zere keel, zere neus en zo moe! maar je hoort het meer he!

karine hele mooie foto zeg!

Daantje hier kan ze zich redelijk zelf vermaken maar ze is snel uitgekeken ergens op, en na een tijdje is ze het zat en komt ze naar mij. Ik ga met haar lezen, iets bouwen met de duplo of er gewoon gezellig bij zitten.

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC ik zou der niet al te lang mee wachten. Kan me voorstellen dat je der flink van baalt. Wist niet dat berg der iets mee te maken heeft Davey heeft ook nog wat berg.

@Rica dat heb je dan ook weer achter de rug, hopelijk krijgt ze der niet al te veel last van.

Zo Davey zijn haartjes weer geknipt ziet der weer goed uit al zeg ik het zelf.

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daantje, hahaha jaaaa Gtst is er nog hoor, heerlijke hersenloze tv;)! Hier wissel ik het af, hij vind samen spelen reuze gezellig, maar ik vind het af en toe ook heerlijk om even in huis om te rommelen terwijl hij speelt. Denk dat het beide goed is om te stimuleren. Spelletjes; wat Wherona ook al aangaf, bal overrollen, blokken bouwen, pakkertje spelen (hier groot succes hahah), boekjes lezen, al het speelgoed uit de la halen en er weer in stoppen etc etc.

Wherona, leuk! Ik wil morgen ook met L. voor het eerst naar de kapper. Niet te kort, maar gewoon even bijknippen. Ben benieuwd!
    En ja, wij vieren hier wel sinterklaas.

Rica, ga hem ook onthouden voor de volgende x, twee tegelijk. Beterschap!

Mbtc, als je ziet dat ze er last van heeft zou ik er mee heen gaan. Heb je zelf niet een vette zalf in huis liggen die je zelf ook gebruikt? Kun je kijken of het wat verbeterd.

Hier heeft ons jongentje weer besloten om het op één slaapje te doen. Opzich prima, alleen red hij het ' s avonds dan niet zo lang, gister viel hij om 19u in slaap tijdens de fles. Aangezien hij 's nachts nooit langer dan 10 a 11 uur slaapt, begint de dag dan wel heel vroeg.. Hoelang slapen jullie kids 's nachts?

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mbtc: daar zou ik ook wel verdrietig van worden :( Ik zou toch de vervanger bellen, 3 weken jeuk is ook niks :(

rica: woooww en dan is Yanna niet eens een enorme dikkerd! Ach wat zijn die prikjes toch zielig he :( Was zo blij dat ze het hier alle 2 tegelijk kon zetten

@sinterklaas: nog geen idee, even met mn dinnetje overleggen wat zij doet met haar kids

rrianne: Yanna slaapt van 20 tot 7 ongeveer. overdag wisselt het, meestal 11 tot 12 en 16 tot 17

Yanna had totaal geen last van de prikjes, was gewoon helemaal zichzelf op t KDV, dus dat is fijn :)

daantje: ik zag ook wel op tegen de prikjes, maar het viel me weer mee. Papa was mee en daar is ze ook nogal fan van, dus ze ging al vrij snel weer gek doen en grapjes maken

gelukkig vrij vanavond, gewoon weeeeeer ongesteld, weeeeeer moe, weeeeeer hoofdpijn, vrijdag controle bij de gyn...

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee lois zit boven de curve met hoofd en lengte en onder met haar gewicht maarja kijk eens naar haar vader ;), en ze eet als een grote hoor hihi...je hebt kindjes in alle soorten en maten dus ach!

sinterklaas doen wij niet aan maaar ik zal niet ontkennen dat ik niet iets koop voor haar al is het een kleinigheidje :)

foto van mn tattoo in mn album voor degene die hem willen zien ;)

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ja berg is vorm van eczeem. zeker als t na een half jaar nog niet echt verbeterd is (zeiden ze op t cb) kan het zijn dat ze op andere plekken ook nog schilfertjes krijgen. misschien zeggen ze bij jou op t cb iets anders. aan de berg doe ik overigens niets.

@rianne, ik gebruik alleen hormoon creme, die vette zalf smeer ik niet daar krijg ik juist weer ontstoken eczeem van omdat ik het eraf krab. dus die heb ik niet meer in huis.

@sahi, ja ik was echt heel emo er onder. juist omdat ik het heel erg heb wil ik dat haar besparen. en dat ze dan nu toch plekjes krijgt. mn moeder zei ga gelijk met haar naar de dermatoloog maar weet niet of dat al zin heeft met zo'n kleintje allergie testen doen ze toch pas op een latere leeftijd.

Deel Deze Pagina