Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ brood, lees dat er meer mensen meteen bruin brood geven. Wij hebben nooit wit in huis dus ook maar meteen begonnen met bruin.

@ poookie, zag de fietsfoto op je FB, leuk.

@ guap, lekker hoor al twee nachten doorgeslapen. Hopen dat hij het vol blijft houden.

Hier nog aan het werk, nog 4 uur te gaan en dan lekker naar bed. Vriend werkt vanaf 7 uur dus we wisselen elkaar mooi af. Ze liggen samen te slapen bij m'n schoonzus, zodat zij F morgenochtend even de vrijmarkt mee op kan nemen en ik snel wat uurtjes slaap kan pakken. Iedereen veel plezier vandaag!

2. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Pff, word ik net wakker in een leeg bed... Is dat wat.
    Schrok al, dacht dat vriendlief niet terug was gekomen uit café.
    Ligt ie op de bank te ronken...
    En niet wakker worden als ik beneden kom ofzo haha.
    Dan heeft de drank rijkelijk gevloeid! ;)
    En ik ben nu klaar wakker van de schrik...

Fijne dag allemaal!!!

3. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Goedemorgen allemaal !!

@Muts,Welkom terug !

@Tandjes,Hier nog een Toos Tandloos :D

@Brood,nadat ze vorige keer zo gespuugd heeft na de boterham hebben we het nu niet meer geprobeerd.
    Hier eten we allemaal bruin dus N.ienke krijgt ook gewoon bruin.

@Meeting,Ik ben de mail kwijt maar volgens mij maakt het mij niet zoveel uit welke dag het word als het op zaterdag is.

@Meikie,Leuke foto"s en al een echte knul zo te zien.

De rest ben ik weer even kwijt,sorry.

Hier een drukke week achter de rug met verjaardagen en andere regeldingetjes.
    Manlief heeft nu eindelijk ook weer een baan.
    Bij een bedrijf waar hij pas geleden gewerkt had als uitzendkracht
    stond een vacature open.
    Hij gesolliciteerd,op gesprek geweest en had gelijk een half jaar contract in de pocket.
    Vrijdagavond verjaardag van schoonzus die is gelijk met mij jarig.
    Was het ook 12 uur voor we allemaal op bed lagen.
    Zaterdag mijn verjaardag gehouden,was het ook weer half 1.
    Gister heerlijk uitgeslapen met zijn allen tot 10.00 uur.
    Smiddags babydump geweest voor een autostoel.
    We wilden eerst een andere voor N.ienke maar grote zus mocht ook al over dus die heeft nu een nieuwe stoel en Nienke mag straks in de Tobi van zus.
    Maar als de Tobi dan weer dezelfde problemen geeft als bij de oudste
    dan komt er dus gewoon een nieuwe.

Vandaag weinig plannen,vanmiddag met de kids naar de speeltuin/kinderboerderij daarna uiteten denk ik bij de gele M.

Fijne dag allemaal !!!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mum, aaah bedankt voor de tip! Jou mannetje dus ook flink in stoppen hier ook knuffels er bij in, hydrofiele luiers aan de zijkanten hahaha. Had alleen wle verwacht dat het nu beter zou gaan, maar helaas.
    En wat een topper D. al tijgeren! L. doet steeds vaker zn knietjes eronder, er gebeurt verder nog niks hoor. Maar vind het wel een mega schattig gezichgt

Meikie, aaaah wat cute! Was hij wel een btje lief voor eht koetje en het geitje? Als onze kat bij L. in de buurt komt, trekt hij er minstens 20 haren uit haahah.

Supermom, Leuk! Ik ben ook zo benieuwd naar jullie mannetje. Kom je een foto spammen of even een update op fb?

Guap, wat ontzettend fijn dat hij 2 nachten eheft doorgeslapen!Vannacht de 3e nacht? Hoop het voor je meid!

Gejanne, dankje. Jullie succes met klussen!

Poookie, lijkt me ook helemaal geweldig fietsen met ons kleine mannetje. Leuk hoor!

Daantje2011, fijn dat het zo kan! Ik heb wel een vermoeden ja idd wat voor werk je doet;).

Poookie, hihih gelukkig ligt hij lekker op de bank! Kan me voorstellen dat je even in shock was..

Wendyw, wat fijn dat manlief weer een baan heeft!Gefeliciteerd en natuurlijk met je verjaardag;)! Wat voor problemen hadden jullie met de Tobi?
    Ik ben me ook aan het orienteren, vind die ene zo handig die je mee kan draaien naar de deuropening.

L. vanmorgen tot 8 uur geslapen, heerlijk!
    Heb heerlijk geslapen. N. heeft vannacht gelopen, ik was steeds te laat wakker. He wat vervelend;) ahahaha. Nu wachten tot mijn mannen wakker worden en dan even de markt op. Misschien valt er nog wat leuk speelgoed voor L. te scoren.
    Fijne dag allemaal

5. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Hallo
    Hier een berichtje van mij nieuwe computer andere was kapot.
    20 april met jesse naar cb geweest alles is goed hij is iets meer dan 9800 gr en 74 cm.
    Hij heeft 4 tandjes.

Sandra ik weet niet wat er is maar het zal heel erg zijn dus sterkte en een knuffel.

meike j is een flinke kerel zeg.

verder nog even alles lezen vandaag of morgen weer een reactie.

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Stijn is klaar voor Q-day, hihi

7. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Jesse krijgt ook alleen bruin brood stopt niet wit brood wel.
    Iedereen een fijne dag.
    Ik ga Jesse eten geven en staks naar opa en oma.

8. LittleAngel83

LittleAngel83 Actief lid

28 feb 2012
    116
    0
    0
    Huismama
    Antwerpen
    Jeetje, wat een geklets hier! Kan het even niet bijhouden hoor! :D
    Ik probeer te reageren op de dingen ik onthouden heb!

Nou eerst en vooral een gezellige koninginnedag allemaal! :) Wij wonen in België dus krijg er niet veel van mee, manlief is aan het werk. Maar morgen is het hier dan weer een feestdag, hebben wij ook een vrije dag dus! :D

@Daantje: Ben nog maar een paar weken begonnen met groenten te geven. Het is niet echt een succes want krijg er niet meer dan een paar lepeltjes in, we blijven volhouden hè!
    Oh en hier ook nog tandenloos hoor!

@Laura: Welkom hier! Gezellig! :)

@mbtc: Heel veel sterkte morgen!

@Poookie: Gaaf die olifanten! :D Leuk hoor! Mooie foto!

@Karine: Gaat het al wat beter met Micah nu?

@Guap: Wat heerlijk dat hij doorgeslapen heeft! En hopelijk houdt hij dit vol, op naar nog zo’n nacht!

@Wherona: Wat erg dat het slapen niet zo goed gaat nu! Hier ook een tijdje gehad. Het gaat al iets beter maar sommige dagen is het ook drama en wilt hij niet gaan slapen hoor. Hij ligt al vanaf half 2 te tukken, dat gebeurt echt weinig dat hij zo lang slaapt, dus net even gaan kijken maar hij slaapt nog als een roosje dus. Zo toch maar wakker maken voor zijn flesje. ;)

@Wendy: Heel fijn dat je man een nieuwe baan heeft!

@Meikie: Leuke foto’s van je mooie manneke! Wat heeft hij veel haartjes zeg! Haha :D

@Sahi: Leuk filmpje, wat een lachebekje zeg! Geweldig! :p:D

@Rrianne: Oh heerlijk dat L. zo lekker geslapen heeft! En M. deed dat ook maaien met zijn armpjes en hebben dan ook ingebakerd in de puckababy de eerste maanden. Een maand geleden ongeveer beginnen met uitbakeren, gewoon cold turkey de slaapzak in! Ook niet al te stevig ingestopt, wel het deken goed onder het matras hoor. In het begin was het moeilijk maar nu gaat het beter en slaapt hij echt heerlijk!
    Het gaat goed met M. hoor! Een paar weken geleden dacht ik dat hij het rollen door had maar hij heeft er geen zin meer in, terug wat meer oefenen nu. Hij is de laatste dagen ook wat meer aan het mopperen, zal mss weer zo’n sprong zijn. ;)

@Brood: Bij het cb hier zei ze dat ik best pas begin met brood met 8 maanden?? :(

Pffff....ben nou al een paar weken M. groenten aan het geven. Maar hij eet er echt heel weinig van, een paar lepeltjes en de lippen gaan stijf op elkaar en als ik dan nog eens probeer is het brullen hoor.
    Iemand tips of moet ik gewoon geduld hebben? :):D

Veel plezier allemaal vandaag!

9. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Hoi hoi...

Sorry, dat ik op het moment niet zoveel reageer, maar ben moe... Al 2 weken echt moe... Wat ik ook slaap ik blijf gewoon moe. Lees dus wel mee maar gewoon op het moment ff niet de puf om te reageren.

Rianne... Maak morgen het geld gelijk over, maar hier op het moment geen laptop, dus doe het morgen op mijn werk.

Allemaal nog een fijne zonnige dag!!!

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hallo allemaal wat een heerlijk weertje he mag wel zo blijven hoor. Iedereen er lekker van genoten?

@Brood hier ook lichtbruin eten we zelf ook lekker makkelijk

@LA dus het komt wel weer goed het slapen hihi ook vandaag heeft hij weinig overdag geslapen maar t was ook zo interessant allemaal :).

@Princess oh jee toch niet de ziekte van Pfeifer?

@Meikie wat een leuke foto's en jeetje wat is J. een grote jongen zeg en wat een haar ook zo leuk!

@EB nog lekker van je vakantie aan het genieten?

@Vaneke ik kan helaas niet veel wijziging in de datumprikker wel zou ik eventueel op een vrijdag kunnen maar liever niet.

@Poookie aaah wat ziet onze lachebekkie der weer leuk uit.

@ll voor de rest weet ik het effe niet meer dus voor alle andere een zwaai en een knuf

Heb nog wel een vraag hebben jullie kleintjes nou ook zo een last van de zon? Davey kan der namelijk echt niet tegen gaat dan met zijn hoofd lopen schudden en mopperen.

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Jeeeetje, wat is er veel gekletst hahah!

Iedereen een leuke dag gehad vandaag?
    Hier heerijk genoten van het weer!
    R.omee met haar mooie zonnehoed buiten, wat een leuk gezicht was dat hahah!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    wat een weertje vandaag he!!!!

@ Poookie, dat is inderdaad een vreemd idee dat ze in leeftijd zo met elkaar schelen.....
    Ik snap dat je je rot schrok, wel fijn dat ie met zijn bakkie op op de bank is geploft!!! Scheeld een hoop herrie ;)

@ Guap, leuk dat museum!!! Als jordy oud genoeg is staan die uitstapjes ook hoog op mijn lijstje met uitstapjes....:D

@ Wendy, wat een super nieuws voor je man!!!

@ Rrianne, Jordy was super lief voor de beestjes. Bij een meisje bij de go trok hij pas een hele bos haar uit.... Zij huilen joh... :)

@ Natalie, ga je nu toch weer naar het cb? Jou ventje is ook nog lekker flink he :)

@ LA, ik denk gewoon geduld hebben.... Hij gaat echt wel een keer eten ;)

@ Princes, moe? Vreemd... ben je al bij de ha geweest?

@ Wherona, Jordy heeft geen last van de zon.... :p
    Bekijk bijlage 241814

Hier een lekker dagje gehad!!!!
    Jordy leuke speeltjes gekocht van zijn zakgeld op de rommelmarkt :D
    En nog een primeur!!!
    Bekijk bijlage 241815

13. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hé allemaal, ben weer in het land. Goede dag gehad, vliegen met Timo is heeeeel makkelijk. Heeft weer een uur op mijn schoot liggen tukken, afgeschermd door een sarong dus geen afleiding. Flesje, spelen, schone luier en we gingen alweer landen. Hier was het vandaag warmer dan in Portugal:D.

Muts en Natalie, leuk om weer wat van jullie te horen!

Verder korte reacties, Timo eet sinds deze week ook brood. Wit, want bruin hadden ze niet in Portugal. Maar hij vind het heeeerlijk en valt het brood aan als ik het pak voor hem. Eerder moest ij er niets van hebben, grappig. Thuis gaan we er echt mee aan de slag. Bruin brood met beleg, denk geprakte banaan of appel, want dat kent hij.

Tanden, hier nog niets in beeld. Prima hoor, want tanden betekent poetsen en dat mag nog wel even duren...

Meeting, ik hoef niets te wijzigen.

Verder... Weet ik het niet meer. Ik ben weer meer van de partij vanaf vandaag.

M heeft vrij, dus ik hoef Timo niet meer naar de creche te brengen. Scheelt twee dagen om 6 uur opstaan. Hij gaat wel hoor, want M gaat aan de boot klussen.

Timo kan sinds deze week veel beter zitten, echt leuk. We gaan snel een fietsstoeltje kopen, dan kan ik hem (lopend) met de fiets naar de creche brengen en halen. Handiger dan hem in de draagzak hijsen en de creche is maar een paar minuutjes lopen. Fietsen zit er nog niet in, we wachten nog even.

Dag dag!

14. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Kom alleen snel zwaaien.
    Drukke dagen gehad wel erg leuk maar Mssn iets te druk haha. Ga nu douchen en dan lekker naar bedje toe.

Oh en meikie gaaf die zonnebril! Laat j hem goed zitten? Wij hebben ook zon soort zonnebril met elastiek alleen heeft g nu ontdekt hoe hij hem af kan krijgen!!

@ wherona hier is het met zonnebril en petje op goed te doen voor hem
    @ eb welkom terug en fijn dat de terugreis ook zo goed gegaan is.

Hier is brood nog geen succes terwijl hij wel al hapjes van ons krijgt met stukjes erin en dat gaat prima. We proberen het volgende week wel weer een keertje.

15. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook leuke dag gehad. Het was wel echt superdruk en lastig om erdoor heen te komen met de wagen. Uiteindelijk een paar kleertjes gekocht, niet veel omdat het eigenlijk te druk was om goed te kijken.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik ben inderdaad zelf ook erg klein (1.55m), mijn vriend is wel normaal. En inderdaad goedkoop qua kleding, ze past nu nog in maatje 62!

@ LittleAngel: misschien vind je het niks hoor, maar heb je de rapley methode wel eens overwogen? Het idee is dat ze het eten dan zelf doen, en dat het dan veel beter gaat omdat ze zelf de controle hebben over het eten. Hier is het in ieder geval een groot succes, ze lust tot nu toe alles wat we haar voorgeschoteld hebben. In het begin is het wel spannend, net zoals wat anderen al schreven over het geven van brood, maar het went snel.

@Meikie: leuke foto's zeg, wat is hij al groot!

@EB: wat slim, lopend op de fiets. Ik had er helemaal niet aan gedacht dat dat ook kan. Luna gaat nu nog niet naar de creche maar over een paar maanden waarschijnlijk wel, en ik vroeg me wel af hoe we dat dan zouden moeten doen.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Wat een superleuke foto's zeg :D
    zijn ze zo snel baby af he met die tandjes..
    haha geweldig die zonnebril!
    leuk zo'n activitytafeltje.. Hier ook even zitten met wat afleiding maar als dat koppie draait
    tuimelt hij om hihi

@ Supermom: Ben idd maar blij met zo'n baby baby.. ik ben jaloers hihi..
    ik heb ook zo'n reus!
    Leuk een spiegelreflex, nog meer jaloers haha

@ Guap: Wat fijn dat hij al 2 nachten lekker doorslaapt, hopelijk heeft hij nu de smaak te pakken!

@ Poookie: Wat leuk dat jullie lekker gefietst hebben :)
    ik kan ook niet wachten!
    ow jee je vent heeft het bont gemaakt dan hihi
    Lieve foto van S.tijn in zijn oranjeoutfit!

@ Brood: hier gewoon het brood wat we in huis hebben.. vaak zelfs met pitjes ofzo..
    eten zelf gaat goed hoor! alleen nu weer even mee gestopt omdat hij zo spuugt..

@ Wendy: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat super dat je man weer een baan heeft :D
    fijn dat de stoelen gewoon door konden schuiven!

@ Rianne: Nee helaas.. moet eens terugzoeken wanneer dat met Dimara enigsinds goed ging..
    heeft ook erg lang geduurd.. maar straks als het te warm wordt voor een dekentje dan moet hij wel..
    (en wij dus ook ;) )
    Het kan ineens hard gaan hoor, dan kruipt hij zo weg hihi..

@ Natalie: Wow 4 tandjes al.. boven 2 en onder 2? en hij is ook al zo groot natuurlijk dus hij zal wel een stuk ouder geschat worden of
    niet?

@ Wherona: D.elani vind het ook niets, in de auto is het brullen dus hebben de zonneschermen maar opgehangen en in de wagen krijgt hij
    een niesbui van de zon hahaha.. moet maar op zoek naar een parasolletje!

@ EB: Welcome back.. hmm dan was het nog niet zulk mooi weer in Portugal dan..

@ Muts: Dan zal ze vast haar lengte van jouw hebben.. heerlijk hoor zo'n klein popje!

Hier ook lekker naar de vrijmarkt geweest, lekker verkleurd en een badzitje en een trein van megablocks gescoord..

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat hebben wij heerlijk genoten vandaag zeg! Zowel van het weer als van onze fantastische dochter :D
    Yanna vond het allemaal prima :)

@ tanden: hier ook nog geen tanden hoor

wendy: fijn dat je man weer een baan heeft!

natalie: wat een reus is jouw mannetje zeg! :D

LA: hier vond het CB ook dat brood beter nog even kan wachten hoor! Ik kijk gewoon wanneer Yanna er aan toe is, ze is nu druk bezig met wennen aan groente, dat brood komt later wel.
    Yanna eet ook amper groente, dat is gewoon even een paar weken wennen, ze moeten het zeker 10x eten, voor ze er aan beginnen te wennen. En dan gaat het langzaam steeds meer echt eten worden.

meikie: ik heb deze week niet gewogen, was gisteren ziekjes, dus geen puf voor gehad, volgende week weer
    heerlijke foto's :D
    princess: ik ben ook een paar weken vreselijk moe geweest, in mn omgeving noemden ze het ontzwangeren, je raakt die hormoontjes kwijt die zorgen dat je eindeloos in de weer kan voor je kleintje.

wherona: Yanna had vandaag een hoedje op en in de wagen steeds de kap ervoor en zoveel mogelijk in de schaduw. Ze vindt de zon in haar gezicht niet zo erg, maar het is niet goed voor ze

EB: fijn dat de vakantie en het vliegen zo goed gingen :D

muts: ik ben 1.58m, maar Yanna is heel gemiddeld. Mijn vriend is 1.95m. Maar nu kan je er echt nog weinig van zeggen hoor

nou, morgen begint de werkweek weer, en wat ik vandaag niet kon doen, moet ik over de 3 andere dagen uitsmeren, dus even aanpoten deze week.
    Maar ik ga me niet gek laten maken (hoop ik ;))
    Weltrusten!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ^&%^&%%$*^%#@@@!!! zoveel getypt en alles weg!! grrr!!

Nogmaals, iets korter :D

Sandra bedankt voor je berichtje, en graag gedaan!!

(vaders hier heeft een nieuwe app op zn telefoon, iemand een hamer bij de hand??)

@meeting:
    wat lief dat jullie hem misschien gaan aanpassen, het wordt ws een zaterdag?? Dan zou ik alleen 2 juni of 16 juni kunnen (misschien 9 ook, ligt aan de tijd). Ik zal morgen de datumprikker even invullen (heb die trouwens niet gezien in mn mail).
    Ben benieuwd....

Ons weekendje weg was erg leuk!
    we zijn in assen geweest (wat een mooie winkels zeg!!!!_, en naar kamp westerbork geweest. Dat viel ons kwa info en bezienswaardigheden beetje tegen, het sterrenpad (2,7 km) er naar toe was prachtig, heel leuk en leerzaam al zeg ik het zelf hahaha...nee we gaan vast nog wel een keer heen, je kan daar zo mooi wandelen.

Mijn koninginnetje was vandaag ook helemaal in de feeststemming...zo leuk! ze vond de stad alleen niet zo leuk, sommige plekken was echt te lawaaiierig en te druk, kan ze niet goed tegen!

Kijk nu naar Born every minute op TLC, poeh zeg, dejavu!

Nou kletskousen, ff kalm an he! ;);)

oooo en wordfeud, ik doe weer mee!!
    polletje piek!incl uitroepteken :D

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
  20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008