zo das beter morgen nog ff en dan heb ik het wel weer gehad!! zondag naar de zwarte markt in beverwijk, is dat leuk?
Ricaaaaa echtttt?? Ik ga ook!! Ik ben er al eeuwen niet meer geweest dus ik ken niet vertellen of t leuk is haha! Pfff ben kapot, koppijn, beenpijn en misselijk. Ik ga er lekker op tijd in
oke misschien kom ik je wel tegen, alleen blijft lois thuis dus naar een kinderwagen hoef je niet te kijken en whatsapp heb ik ook niet daar ik ga een winterjas en wat kleren scoren voor lois en wie weet voor ons....
rica: ziek en aan het werk? meis toch zwarte markt schijnt wel leuk te zijn, wel rete druk EB: fijn weekend babyr: lekker slapen zo, druk dagje gehad, naar de gyn geweest. Ik mocht de spiraal eruit laten halen, maar ik durfde het nog niet aan. Ze vonden de klachten niet ernstig, maar omdat ik er zoveel last van heb, wel nodig om iets te doen. ik moet nu 30 dagen een medicijn slikken om het bloedverlies te laten afnemen en ik moet bijhouden hoeveel bloed ik verlies en mn temperatuur elke dag van mn cyclus, zodra die is begonnen. In januari weer terugkomen. En ik heb ze ook gezegd dat ik in het nieuwe jaar misschien wel klaar ben voor een kindje, maar dat betekende niet dat ik dan maar die tijd moet uitzitten met deze klachten. En wie weet is de info interessant voor de kinderwens. Fijn dat ze me dus weer serieus nemen (ik ben steeds bang om een zeur te zijn)! We zullen zien wat het brengt. Mn wondje is weer aardig dicht, dus dat komt ook weer goed. pfoee Vanavond bij mn moeder gegeten en alvast Yanna's winterjas gekregen, alvast voor dr verjaardag, maar met dit weer niet handig om nog 2 weken mee te wachten Hij is zoooooooo schattig En lekker groot, dus daar komt ze de winter wel mee door Nu lekker chillen en heel suf breien Ben weer eens begonnen met mutsjes en vestjes voor Yanna
@rica ja is wel leuk hoor. Je moet wel goed afdingen. Dat kan daar best. Zelf ben ik er al een aantal jaren niet meer geweest. Maar toen we er nog af en toe heen gingen was het niet veranderd. Dus op een gegeven moment ben je wel uitgekeken. Vaak veel hetzelfde spul (toen). @dekbed. Ik ben nog in twijfel. De nachten nu icm duodeken is redelijk. Zal binnen kort even een kennis vragen die heeft met een gekocht voor haar zoontje. @hier ook weekend. Niet veel op de planning. Dus zie wel. Ik zal van bed. M'n schatjes slapen nog maar moet straks training geven.
Goedemorgen!! Hier ook weekend met z'n viertjes, heerlijk! Vanmorgen was het weer 6.50u. Micah heeft een kwartier uitgeslapen... Whahahahahahahaha Zo boodschappen doen, dan mijn oma ophalen en naar mijn broertje, hij viert zijn verjaardag vandaag. Morgen weinig, weer lekker zwemmen 's ochtends. @ Dolfijnjes: Ik zou het niet doen. Bij Ryano ook pas met 2 jaar gedaan. Gewoon puur op gevoel, voor de zekerheid, omdat ze er wél voor waarschuwen. @ zwarte markt: veel plezier, inderdaad goed afdingen! @ verjaardagen: Grappig hoor... Al een paar kids één en Micah is "pas" 11 maanden... Zo grappig om bijna hetzelfde gevoel te hebben als vorig jaar met bevallen... Toen ging ik nu pas met verlof Fijn weekend allemaal en als je moet werken (en dus een ander weekend hebt) werk ze en "straks" fijn weekend!!
Hoi allemaal! Fijn weekend! @salhi, fijn dat ze je serieus nemen! is nog wel eens anders in die ziekenhuizen! @dekbed, j.ob heeft pas een gekregen toen hij 2 werd, daarvoor steed sslaapzak, vond het veel te eng! Vanavond eens lekker uit eten met man, neef en zijn vrouw! Vriendin komt opussen en hopen dat ze niet wakker worden! Hihi! Fijne dag!
karine: ja wij waren toen een beetje de laatsten he (toen jij ook nog op het andere topic zat). Ik was 27-10 uitgerekend, 23-9 met verlof anothermom: net in het AD gelezen dat 'mijn' ziekenhuis op nr 9 in NL staat. Toch fijn Was wat huiverig omdat ik rond de bevalling enorme veel gezeur had gehad, heb nog een klachten gesprek gehad, omdat ik voor mijn gevoel zo slecht behandeld was, maar blijkbaar was dat toch een incident.
@sahi, nou gelukkig maar! incidenten zullen er altijd blijven denk ik. Maar goed opgelost! Pff, zijn mijn kindjes weer beetje beter, ga ik net zwaar door mijn rug..hopelijk zakt het snel..
@ Sahi: Klopt, samen met Daantje en Meikie bijna tegelijk uitgerekend... Echt grappig... Ook dat Yanna dus gewoon 2 weken ouder is dan Micah @ Anothermom: Vandaag dus maar even rustig aan doen ivm je rug??!! Sterkte, is niet prettig en zeker niet met 2 kindjes... Voor de leuk nog even een foto van de shoot van onze twee kanjers samen #trots!!!!
anothermom: hoe is het nu met je rug? karine: Gave foto!!! ja ik was 2 weken eerder ingeleid, vanwege een hoge bloeddruk, maar ik heb bij Yanna nooit gemerkt dat ze 2 weken 'achterliep' of zo iets, ben met alles van haar geboorte datum uitgegaan en altijd klopte het wel ongeveer (sprongetjes enzo) babyr: beterschap!! hier ook snotterig en hoofdpijn en niezen heel de tijd... We zouden naar een verjaardag gaan, maar nu gaat vriendje alleen. Vind ik ook best en dan kan Yanna een keer lekker thuis blijven
oh dus niet tot morgen babyr? haha ..ben er een betje bovenop nu...duurde wel 3 dagen bij mij, alhoewel ik nog niet helemaal fit ben hoor. anotherwoman, leuk die lijst! ff gespiekt...wij zijn wel gestegen maar niet in de top 10 helaas...ziekenhuis waar ik volgende keer eventueel zou moeten bevallen staat wel redelijk in de buurt naja meer als mijn eigen. verder hoop ik er niet vaak te komen hihi... karine PRACHTIG!!!!!!!!!!!!! wat een mooie knullen heb je zeg!!!!!! wees er maar trots op idd! iedereen beterschap!
@ foto: Thanx voor de leuke reacties!! @ meeting: Is het zeker dat de meeting op 10 november is?? Ik weet zeker dat Ryano het leuk vindt om mee te komen, aangezien hij de afgelopen twee keer een beetje sombertjes was dat ik alleen met Micah kwam. Vinden jullie dat goed?? Zijn er nog meer mama's die de oudste(n) ook meenemen??
Ik vind grotere kindjes erbij wel leuk dus hier geen bezwaar. En yanna is al helemaal fan van grotere kindjes, dus helemaal prima. Ik zou op tijd naar bed gaan, maar ik moest van mezelf het mutsje van yanna afbreien (ik ben weer aan het frobelen met deze temperaturen). En hij is af! Alleen is mijn paspop al uuuuuren op bed, dus morgen even proberen. En nu ga ik oefenen voor kerstballen, hihi Maar eerst naar bed
Rica, nee ik ga niet naar de zwarte markt, ben echt al in geen eeuwen meer zo beroerd geweest.. En dan is mijn vriend ook nog eens te werk.. Pff hoe overleef ik deze dag. Meeting, leuk Karine!
Babyr: is er niemand in je buurt die je kan helpen vandaag? Zodat je zelf even kan bijtanken? Hier wakker van de hoofdpijn, dus blij dat vriendje thuis is! Vanavond naar mn vader, maar ik weet nog niet of t gaat lukken
@sahi, pff, rug is nog steeds slecht. Gelukkig is mijn man thuis! Morgen hopelijk beter anders kan ik niet werken denk ik.. Leuk ook joh, dat breien! Wil dat ook kunnen! @zieken, beterschap! Hopelijk kun je wat hulp inschakelen! @karine, moooie! Foto! Heerlijk spontaan! @all, fijne zondag!