Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, nee helaas is iedereen weg vandaag :(

Ze is gelukkig heel lief voor me, en vriend is onderweg naar huis gelukkig.

Hoe gaat t met jou? Hoofdpijn al wat gezakt?

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben er nu achter waarom ik zo'n hoofdpijn heb, ik ben gewoon enorm verkouden :( Gewoon even doorheen dus en het gaat vast wel weer over vandaag of morgen.
    Het helpt wel dat ik even bezig ben geweest, we hebben hier even de huiskamer omgegooid. Ik had er niet zo'n zin in, maar een beetje actie hielp wel en het huis is weer wat ruimer :)
    Gelukkig maar dat R zo lief voor je is :) Ik vind het best lastig als ik me zo voel en dan alleen met Yanna ben....

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zo, mijn laatste spam hoor, hier het mutsje dat ik gemaakt heb. Ze trekt hem hier al bijna van dr hoofd en hij is iets te groot, maar wel heel schattig :D

Bijgevoegde bestanden:

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi wat leuk!!
    En dat vestje, teeeeee schattig!!v Die wil ik ook haha!
    En waar zijn haar voetjes gebleven hahah!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja, die broek is een beeeeeetje te lang :p Ze heeft korte pootjes, hihi
    Alles wat ze nu aan heeft is van V&D. Gisteren van mn dinnetje gehad :D

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Sahi: Leuke foto van Yanna!! Hihi, tof die íets te lange broek!! Hahaha

@ BabyR: Fijn dat je je iets beter voelt en R lief voor je is geweest!

@ Rica: geslaagd in Beverwijk??

Hier ook een heerlijke zondag gehad!! Vanmorgen lekker met Ryano wezen zwemmen, daarna gezellig met z'n viertjes winkelen in Almere :) Nu lekker pizza eten, kids daarna naar bed en ik SYTYCD kijken ;)

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou het was druk zeg!! het was wel gezellig maar kwa kleding niet mijn ding zeg maar :) veel bont, tijger en blond :)
    wel heb ik haarstukken gekocht, leuk! je zag het bijna niet en dan te bedenken dat ik echt zulk lang haar had :':)'(
    Het was niet duur...
    verder weinig gekocht eigelijk!
    Ik was nog in de verleiding een soort mi moneda ketting te kopen (vind die super gaaaaf) maar het was nep en die vent verstond niks van mijn vragen haha naja laat maar.

baby beterschap!
    jij ook sahi, jou hoofd zit ook aardig vol dus, lekker stomen of een heet bad :)

karine leuk hoor, hier vind ze grote kinderen ook heel leuk!

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @vaneke, geen idee wat die olie is. nu smeer ik er vettige zalf op. verv ha vond t geen reden om langs te komen. tenzij t veel erger word. dus afwachten tot eigen ha terug is van vak.
    @dolfijntjes, geen idee J slaapt t liefst zonder deken. ze trapt het altijd van zich af. ze slaapt in een romper met korte mouwen (met lange mouwen heb ik niet vind ik onhandig) een pyjama met broek en een zomerslaapzak. t is idd vanaf 2jr maar mn moeder vind t onzin vroeger sliep je gelijk onder een dekbed en je bent er niet slechter van geworden zegt ze dan. ik heb geen idee wat wijsheid is.
    @karine, ik vind t geen probleem hoor. als R het niet erg vind om tussen de kleintjes te zitten. en als er andere mamma's zijn die oudste mee nemen is t helemaal leuk voor hem. heb niets meer in de aanbieding anders nam ik t wel mee :D
    @sahi, leuk hoor dat mutsje crea hoor. ik kan niet zo goed breien en mn breisels belanden altijd achter de bank al dan niet afgemaakt. leuk vestje heeft ze aan! heb ook zoiets gezien bij de vend maar toch maar niet gekocht ze heeft al zoveel in de kast liggen.
    @hier, heb t weekend overleefd met zo'n 10 kopstoten, tand door mn lip, bult op mn hoofd en een zere neus. J wil kusjes geven maar is soms te enthousiast waardoor ze dus kopstoten geeft. vervolgens roep je auw en dan doet ze het vrolijk nog een keer. en dan moeten we weer "boos" worden en gaat ze heel hard huilen met zon pruillipje. t is nu echt keihard opvoeden ipv alleen maar verzorgen. en is ook steeds meer aan t uitdagen en als t niet gaat zoals je wilt krijg je gewoon een pets van haar. pff wat moet ik daar nou mee? wil niet de hele dag nee zeggen. complimenteer haar als ze lief speelt of iets goed doet maar toch komt dat duiveltje steeds weer om de hoek kijken. en mamma pijn doen schijnt een erg leuk spelletje te zijn, want bij pappa doet ze het niet:S iemand tips omdit haar af te leren? ik hoor ze GRAAG!!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mbtc: hier liggen ook heel veel 'sjaals' op zolder, haha! Maar nu was t eindelijk een keer gelukt.
    Wij proberen Yanna ook een paar dingen te leren, niet onder de tafel (stopcontacten en steeds tussen de stoelen) en niet aan het oud papier. Het is lastig, ze kent nu het woord nee, maar zodra je uit beeld bent, is zij het ook weer kwijt. Ze hebben nu nog niet echt een lerend vermogen.
    Ook met omkleden en verschonen heb ik wel eens te weinig geduld (mede doordat ik me steeds zo belabberd voel), dan probeer ik steeds maar te bedenken dat ze het nog niet snapt en niet expres doet... Maar soms, grrrr!

Bij mn vader was het aardig gezellig, alleen Yanna vindt het daar nooit leuk, zelfs niet nu we speelgoed mee hadden. Zou ze mijn vader niet leuk vinden? Dat denk ik nu steeds en die band is al zo ingewikkeld...

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh mbtc, herkenbaar alleen "slaat" ze niet....
    nee is lekker ja en iets doen wat niet mag is nog mooier, en als het menes is is het echt huilen!
    ze probeert mij uit maar ach ze weet donders goed dat nee ook niet mag :)
    ik zeg ook wel, het opvoeden is begonnen :)
    wat mij ook opvalt is dat lois liever door mij getroost wil worden dan door papa, ze wil ook vaker bij mij zijn en papa hoeft haar echt niet over te nemen als ze lekker bij mij in mn armen zit haha terwijl ik "strenger" ben maargoed nu al mama's meissie ;)

11. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier een rustige ochtend gehad. Vanmiddag eerst langs de karwei voor kleine dingen, toen naar beppe (oma) en erachteraan nog een boswandeling. Was echt heerlijk. Alleen mirthe had het op het laatst wat gehad.

@slaan. Heel herkenbaar. Ook tijdens omkleden/ verschonen knuffelt ze me zo hard icm kusjes dan zet ze haar tanden in m'n gezicht. Ook niet altijd fijn. Hier ook geen idee what to do.

@karine. Heerlijke jongens heb je. Mooie foto. Ik heb geen problemen als de oudste mee komt. Mirthe vind andere kinderen geweldig. Ow volgens mij had ik jou de gegevens van mirthe al gepbt toch?

@sahi. Leuk mutsje. Zit er ook aan te denken om zelf een sjaal te breien voor mirthe. Heb nog niet een leuke gevonden die bij haar jas past. Mutsje heb ik al. Moet allen ff de tijd nog vinden. Wil nog zoveel. Moet eerst haar fotoboek maar afmaken.

Voor de rest wel gelezen maar lees het via tel. dus weet het niet meer.

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Meiden, ik zit nog in m'n werkweekend dus pas morgen tijd om uitgebreid te reageren. Zit echt met een dilemma, tot m'n verbazing zie ik dat dit net onderwerp van gesprek is...

Als ik nee nee zeg dan schrikt F en dat zorgt bij haar voor een enorme lachbui. Het is hetzelfde schrikeffect als bij kiekeboe. Laat ik haar lang wachten met m'n handen voor m'n ogen, spanning bouwt op en dan kiekeboe en lachen geblazen van de schrik.

Nu is nee nee niet grappig bedoeld, maar lachen tot en met dat ze doet. Vervolgens doet ze het dan weer. Ik pak haar handje vast en zeg nogmaals nee nee. Bij keer drie pak ik haar op en zet haar ergens anders neer. Mevrouw begint vanuit de andere plek te lachen en ik weet dan al dat ze weer op pad gaat naar de plek waar ik net nee nee heb gezegd.

WAT MOET IK DOEN?! Wat doe ik niet goed?! Slaan of enorm schreeuwen doen we niet aan, maar hoe leer ik haar dat nee nee niet grappig bedoeld is. Haar voor "straf" in de box zetten is ook geen optie. Mevr speelt daar dan zonder enig gebrul heerlijk verder.

Sorry voor m'n ego bericht.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Daantje; yanna lacht ook wel eens om mijn nee, maar ik blijf heel streng kijken en praten en ga absoluut niet in op het lachen. En daarna negeer ik haar, tot ze het weer doet en dan beginnen we van voor af aan. Gewoon langzaam wennen met het woordje nee, maar echt snappen is het nog niet.
    Dat slaan doet yanna ook, dan is ze gwoon super enthousiast. Als ik het niet kan hebben zet ik haar op de grond.

14. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Even weer naar boven:

Verjaardagen
    13-9 - Stijn - Poookie
    15-9 - Davey - Wherona
    23-9 - Loïs - Rica
    26-9 - Mica - Wapje
    3-10 - Lily - Princess
    4-10 - Niels - Supermom
    6-10 - Timo - Elisabethbas
    7-10 - Jairo - Mama05
    8-10 - Lars - Rrianne
    9-10 - Gijs - Linda0509
    10-10 - Thijs - Sandra2
    10-10 - D.elani - Mumtobe21
    10-10 - J. - Mbtc
    11-10 - Elke - VanEke
    14-10 - Yanna - Sahi
    19-10 - S.ofie - Waterlelie
    19-10 - R.omee - BabyR
    21-10 - Mirthe - Dolfijntjes
    24-10 - Valentijn - Pamsie
    27-10 - Feline - Daantje2011
    28-10 - Micah - Karine
    2-11 - Jordy - Meikie

Goedemorgen 1 oktober vandaag een geen kindje jarig haha. Wij zijn druk aan het inpakken voor midweekje center Parcs. We zitten in het buitenland dus geen mobiel internet. Ik wil bij deze dus alvast L.ily en N.iels alvast een hele fijne verjaardag wensen en proficiat ook voor hun mama's en papa's. Gaan nu snel verder met inpakken meld me straks nog wel even.

15. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Karine de meeting is zeker 10 november en ik heb der geen problemen mee hor als je Ryano mee wilt nemen.

@Pamsie wou jij ook naar de meeting komen?

@Sahi super leuk mutsje

@Rica zag de foto op fb zag der goed uit hoor je haar

@MBTC bekend verhaal :p hier ook al vaak "boos" moeten worden op Davey hij vindt bijten momenteel wel erg leuk om te doen. Hij gaat me dan altijd heel erg onschuldig aankijken en dan is het soms toch wel moeilijk om serieus te blijven. Ja ja het opvoeden is nu echt begonnen

@Daantje misschien ipv nee nee niet doen zeggen dat kent ze dan nog niet

@Linda lekker hoor er effe tussenuit geniet er van en hoop dat het weer ook een beetje meezit.

@ll vrijdag avond naar de eerste hulp Davey had zijn vinger (weer) in mijn oog geprikt tijdens stoeien en dus weer mijn hoornvlies beschadigd zaterdag volledig uitgeschakeld en gister ging het gelukkig weer beter. Nu ook nog maar een dagje thuis om 15.00 uur controle afspraak bij de ha. Denk dat ik maar een veiligheidsbril ga opzetten als ik met het ga stoeien hihi

@Meeting als het goed is wordt ik vandaag terug gebeld door Van der Valk. Ik had ook al een andere locatie maar dat zou erop neer komen dat wel bijna 30 per persoon kwijt waren nou dat ging mij toch echt wel te ver voor een paar uurtjes en een hele simpele lunch. Hopelijk is Van der Valk een goede optie. 10-11-12 is een lastige datum hihihi veel huwelijken

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh,
    Heb alles bijgelezen maar geen puf om te schrijven, dus ik kom gewoon even een knuffel brengen om te laten merken dat ik er nog wel ben hihi ;)

Knuffellllllllll

17. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @wherona das inderdaad niet de eerste keer met je ogen. Aardige stoeipartijen zo haha. Mssn is zon bril nog niet zon gek idee. Als de meeting op een andere datum moet maakt mij dat ook niet uit.

@ karine leuk neem maar mee ben wel benieuwd naar dat andere boefje van je haha. Ik heb geen problemen daar mee in ieder geval

@pookie knuffel terug

Wij gaan zo de grens over. Mssn regelen we nog Wifi daar maar anders meld ik me vrijdag wel weer. Fijne week allemaal.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    hier even pauze, straks weer verder werken...
    thnx voor de complimenten voor mijn foto en het mutsje :D Vind het zoooo cool :D

linda: fijne vakantie :D Geniet ervan!

wherona: ooh wat erg van je oog!

poookie: dikke knuffel terug!

@meeting: ik ben nu in november nog vrij flexibel, dus als 10-11-12 zo lastig is, dan kan het ook verzet worden wat mij betreft.

zo, ik ben weer weg ;)

19. Anothermom

Anothermom Niet meer actief

@ slaan/moeilijk doen,
    dat begint hier nu ook echt te komen en het is lastig soms om je geduld te bewaren of je lach in te houden, hihi! komt goed, gewoon vol blijven houden!
    @sahi, mutsje is inderdaad zooo schattig! hoe kan je dat nou het beste leren, breien? boekje, internet? lijkt me leuk om lekker ouderwets op de bank zoiets te doen, ik ben al eeuwen bezig met het haken van een sjaal,pff! schiet niet echt op.
    @linda fijne vakantie!
    @ ziek; beterschap!
    @all; nog steeds pijn in mijn rug! pff, dan de hele dag zitten achter de computer of gewoon op een stoel is niet zo fijn. en..d.ex heeft eindelijk weer wat rustigere nachten, hij loopt nu ook langs de meubels, dus misschien daardoor. nog 6 nachtjes slapen en dan hebben we een jarige d.ex!
    nog niets gekocht, maar verzin nog wel wat. ideetjes? fijne avond straks!

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Nou dit slaat werkelijk alles net eindelijk na 2 weken bericht gekregen van Van Der Valk zeggen ze dat ze alleen groepen vanaf 40 pers. doen konden ze me dat niet meteen vertellen ofzo :x Goed nu maar weer verder zoeken naar een geschikte locatie. Ik doe mijn uiterste best om het voor elkaar te krijgen had nooit verwacht dat het zo lastig zou zijn. hihi maar gaat goed komen

Deel Deze Pagina