Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daantje, wat een luxe dat het bij jullie betaald verlof is;). Heb je een pb gestuurd.

Poookie, lekker zo'n ochtendje, even je handen vrij.

Sahi, ik ben ook van 4 naar 3 gegaan, het heeft mij zeker meer rust gegeven. Ben dan ook op de erg prettige dagen vrij, woensdag en vrijdag en af en toe val ik een dagje extra in. Helemaal thuis zitten zou ik dan weer absoluut niet willen, was na mijn verlof wel een btje klaar met het 'thuis' zitten.

Vaneke, kan ik me heel goed voorstellen (zowel de onzekerheid als de periode met 2 kids). Zou hier wrsch net zo gaan. Aaaah maar het komt helemaal goed hoor meis, ik duim met jullie mee!

Meikie, leuk! Wat hebben jullie gekocht? Wij zijn vanmiddag ook op pad geweest vind de shoesme erg leuk, alleen was net het model die ik leuk vond niet in z'n maat. Hier zat hij tussen de 20 en 21 in.
    Ga nu nog even verder op het internet kijken.

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Schoenmaat, wat een grote voetjes allemaal!
    Hier past ze nog geen eens maat 18 :O

Ricaaaaaaaaaa je houdt ons in spanning haha!

VanEke, komt goed meid!

Sahi, lekker onverwachts middagje vrij!

Ik heb voorhoofdholte ontsteking, lekker dan pfffffff :(

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    BabyR, ik zag je in het 'stoppen met de pil in oktober 2012' topic!
    Beterschap, voorhoofdholteontsteking is heel vervelend.

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ja L. heeft altijd grote pootjes gehad (wij overigens 'maar' 38 en 42), maar jongens en meisjes mag je ook niet vergelijken he;)

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Eb hahah ja klopt, maar eigenlijk zit ik daar verkeerd, ik wacht deze ronde nog af. 24 verwacht ik mn ongi en dan gaan we ervoor :p

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rrianne,
    Oké Hahahah

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @pricess: gefeliciteerd met L.ily!!

@werken: ik werk 23 uur verdeeld over 4 dagen. dat houd in 1 hele dag en 3 halve dagen. op zich wel lekker maar ik zou het liever in 3 hele dagen doen.

@vaneke: kan me voorstellen dat je even moest wennen aan het idee. maar 2 is zeker leuk!! en je hebt ook nog even om verder te wennen he;)

@meikie: wow maat 22, dat is de zelfde maat als mijn oudste en die is 2,5 jaar!

@pookie: lekker even een ochtend voor je zelf.

@daantje: lekker ouderschapsverlof.

@babyR: beterschap meis.

@sahi: lekker de middag vrij.

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Rrianne, die schoentjes vonden wij ook erg leuk, alleen die prijs....:$
    Ik heb nu schoentjes van €36,- en ze zijn erg leuk. Die vrouw in de winkel zij ook dat hij ze ws maar 2 a 3 maanden zal passen. Vind het dan toch zonde om hele dure te kopen ;)
    Ik zal morgen ff een foto op fb plaatsen, ze staan nu op zijn kamertje dus kan er niet bij :)

@ Pamsie, jou oudste was toch ook niet een heel groot kindje? Jordy is in zijn geheel groot was ie al in mijn buik en is dat vol blijven houden ;)
    Tijdens de pret echo met 28 weken waren zijn voetjes overigens al 8 cm....:D

Nou, ik duik mijn bedje in, ben helemaal gaar...:)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wherona: nou ja, je leeft naar wat je hebt he, dus zelfs met zoveel geld kun je het goed opkrijgen ;) Maar ik kreeg van t KDV en van Wij Jonge Ouders een nieuwsbrief met dat bedrag als grens, dus dat zal wel kloppen! Dat iedereen moet inleveren is wel de verwachting, maar het wordt in ieder geval niet helemaal gestopt.

@ co-sleeper: Yanna sliep hier de eerste weken in een wiegje naast ons bed, ging ook prima! Een 2e zou langer bij ons op de kamer kunnen, geeft ons meer tijd om dan alles aan kant te maken.

vaneke: natuurlijk is het even wennen, dat idee! En natuurlijk gaat alles goedkomen, joh! Maar bezinken moet het altijd ;) Of t nu nr 1, nr 2 of nr 8 is, haha
    Yanna is heel wisselend met slapen, thuis maar een uurtje overdag, bij de oppas en KDV 's ochtends en 's middags 1,5u, dus 3 uur in totaal. En alle varianten tussenin zijn al voorgekomen ;)

meikie: hihi, hier ook maat 22, whaha! Loopt hij al, dat je schoentjes hebt gekocht? Ik koop pas schoenen als ze los loopt.
    hopelijk niet al te veel last van die tandjes!
    Weltrusten!

babyr: he jakkes, voorhoofdsholte ontsteking :( Dat is balen zeg, beterschap!
    hihi, betrapt door EB :p

EB: hihi, babyr betrapt :p

@schoenmaat: Yanna dus maat 22 (ongeveer), maar mama heeft met haar 1m58 lang maat 40 en papa heeft maat 48!!! Dus niet gek als ze grote voeten heeft ;)

pamsie: halve dagen lijkt me helemaal niks, ik wil Yanna liever niet te veel wegbrengen, halve dagen is ook wegbrengen he...
    dus als ze eenmaal weg gebracht is, vind ik het geen ramp om lange dagen te maken

hier weinig bijzonders, lekker relaxed ;)

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, ja ze zijn best prijzig! Daarom had ik ook zoiets als ik het er voor betaal dan wil ik ook echt een paar die helemaal naar mijn zin zijn. Heb je het merk kan ik even googlen. Kickies.nl het hoge model vind ik overigens ook erg leuk!

Babyr, lees het nu pas, beterschap!

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    baby beterschap, en dan klopt het toch ?dan gaan jullie in oktober starten? Spannend! Hoe gaat het met het huisje?

meikie 22! hier maat 19.. :)

sahi hebben ze die jongen al gepakt???

princess gefeliciteerd met l.ily!!

wherona nog wat gehoord van van der valk?

vaneke kan het mij voorstellen! met hoeveel rondes was het nu raak en vorige keer??

ik ben ongie baby, op naar ronde 2!

Nou verder weet ik het zo even niet....

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Rica: lief dat je er naar vraagt! Helaas hebben ze geen aanknopingspunten meer en gaat er dus niemand gepakt worden. Stelletje sukkels bij de politie :( no offence, maar de laatste jaren alleen maar slechte ervaringen daar...

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @Rica: vorige keer ronde 3, deze keer ronde 4...jammer dat het bij jullie niet raak is, succes voor jullie deze ronde, hoeveel was het vorige keer bij jullie?

@BabyR: beterschap!

@schoentjes: ik heb hier antislipslofjes uit de zeeman, werken prima, had eerder al schoentjes gekocht maar die zijn te stroef dus krijg ze niet goed aan...groeit nu te snel dus ga nog niet aan de dure schoenen...

wij gaan lekker in bed hier, truste dames!

14. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Even ego berichtje...

Hier weer een vervelend kindje dat niet wil slapen. Hij lag er op tijd (19:15) in omdat ie onwijs moe was, heeft ie 3 kwartier geslapen toen compleet overstuur uit bed gehaald. Hoesten, huilen, bleeren, schreeuwen... Even luuf gesmeerd en neusspray gedaan, tandvlees ingesmeerd ivm doorkomende kiesjes, daarna weer een uur geslapen en nu net weer overstuur wakker. Maar meer aandacht trekkend dit keer... Ik was bij m op de kamer was ie stil, trek de deur achter me dicht begon ie weer te huilen. Dus toen maar met pijn in mijn hart 10 minuten laten huilen, echt flink overstuur, maar toch maar laten gaan. Eenmaal boven wat drinken gedaan, speen er weer in en weer toegedekt en het lijkt erop dat ie nu stil is... Even afwachten... Hoop dat t verder vannacht goed gaat... Pfff...

Helaas te vroeg gejuicht, hij huilt alweer... :(

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    sahi, oh dus niemand gevonden? jullie weten ook niet wie het is, of hebben jullie wel een idee?
    Nou dan hoop ik dat je broertje er niks aan over heeft gehouden!

vaneke bij lois ronde 4 raak!
    Ja wel jammer maar ook verwacht met een tattoo er al iets later mee begonnen en ik was behoorlijk ziek dus tjah..
    Maar geen haast, het zou wel leuk zijn natuurlijk.

pookie klote is dat he! Hoop echt dat hij snel slaapt!
    Ik heb het ook eek keer gehad en heb haar in een warm bad gedaan en ben opnieuw begonnen, flesje drinken en toen weer in bed. Mocht het echt niet willen misschien een warm badje?
    sterkte!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Rica: wat jammer dat je ongi bent geworden, maar gelukkig had je het al verwacht.

Poookie: wat een getob weer met Stijn en het slapen! Hoe is het nu weer gegaan? Dikke knuffel hoor, lijkt me zo frustrerend dit!

Ooohhh ik moet mn bed uit, maar heb echt geen zin... Yanna ligt ook nog heerlijk te tukken en het is nog dinker buiten.
    Zo toch maar moed verzamelen.
    Fijne dierendag :p

17. Princess01

Princess01 Niet meer actief

vaneke, gefeliciteerd!!!

verder iedereen bedankt voor de felicitaties. we hebben een super dag gehad. e vooral L. natuurlijk. ze heeft zoveel gekregen dat ze zelf niet meer weet waar ze mee wil spelen. ze gaat de hele kamer door van het ene speelgoed naar het andere. denk dat ik een paar dingen ga wegleggen. als alle speelgoed wat ze heeft dan weer een beetje normaal voor haar wordt kan ik nog wat nieuws uit de kast pakken.

sahi, ik vind het ook zo moeilijk om op te staan als het nog donker is :)

Pookie... hoe is het gegaan met stijn, hopelijk heeft ie nog een beetje geslapen.

schoentjes, ik heb schoentjes van (jah nu kom ik niet op de naam) maar die hebben alleen een stukje flexibele zool bij de hak en de tenen. ze is me thuis al te vaak uitgegleden op de vloer met alleen sokken. dus het was wel nodig om iets aan te doen aangezien ze alleen nog maar loopt van tafel naar bank enz. he, hoe heet dat merk nou!!!!! grrrr!!!!

fijne dag, en een dikke knuffel voor alle huisdieren (voor diegene die een huisdier hebben)

18. Princess01

Princess01 Niet meer actief

jah... net klaar met typen en nu weet ik het merk van de schoenen weer.. hjet zijn clarks... haha!!!

19. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

Hier weer een drukke werkweek gehad.
    Nu alweer druk met het huis en Micah na een bak koffie en Ryano naar school brengen...

@ Rica: Inderdaad logisch met later beginnen ivm tattoo, dus nu ongi...
    Hopen op volgende ronde..

@ VanEke: Ronde 4 is ook snel hoor!!
    Hier hebben we er bij beide jongens 11 mnd over gedaan..

@ Princess: Ik had je op FB al gefeliciteerd, maar wat leuk dat ze zo verwend is!! Slim inderdaad om wat speelgoed weg te leggen en later te pakken.

We zitten hier echt zwaarrrr na te denken over cadeaus aangezien we twee jongens hebben en dus al giga veel van Ryano...
    Nog even door denken :)

Vandaag hier gelukkig weinig, even bijtanken van de werkweek ;)
    Ik zal morgen (of vanavond) de lijst bijwerken...
    Liefs

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou, voor niks mezelf uit bed gehesen (nou ja, niet voor werk in ieder geval), Yanna had diarree, maar was wel gezellig, dus toch proberen. Op t KDV aangekomen roken we weer poep, haar broek zat vol met vocht en onverteerd eten, dus hop, weer mee naar huis.
    zomaar weer een dagje thuis. Yanna is wel gezellig verder, geen koorts, maar onverteerd eten lijkt me niet gezond. Ik wilde haar zo niet daar laten, al durfden de leidsters het nog wel aan te kijken.

princess: fijn dat het zo'n geslaagde dag was!

karine: rustig aan vandaag :)

hier nog even wat werkdingen regelen en dan maar niks ;)

Deel Deze Pagina