Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemorgen dames,

Gisterenavond hier om 21 uur opeens een brullende Elke, heeft toch tot 22 uur geduurd eer ze weer sliep, geen idee wat er ana de hand was. Deze morgen was het weer 6 uur, eerst ook ff in bed geknuffeld met pap erbij en erna lekker gaan ontbijten. Net even boodschappen gedaan, zat ze zich helemaal uit te sloven voor iedereen in die winkelwagen, grappig om te zien. Toch opmerkelijk dat zo'n kleintje opeens een boel aanspraak oplevert in een winkel :D
    Nu ligt ze lekker op bed dus weer ff ZP tijd!

@Rica: auw, een blauw oog, wel stoer van der dat ze zich sterk hield!! Elke heeft ook regelmatig blauwe plekjes, gelukkig tot nog toe wel allemaal wel meegevallen!!

@wherona: ocharme met zijn tandje door zijn lip!! Dat zal vast bloeden geweest zijn?? Heeft ie er nog veel last van?

@babyR: al weer wat beter??

@sahi: klinkt alsof ge een gezellig weekend voor de boeg hebt! Veel plezier :)

@wapje: meeting is op 10 november, in Harderwijk. Wel gezellig als ge zou kunnen!
    Wat gaat jullie meisje hard zeg!! Hoop dat ze eindelijk ook een keertje echt goed gaat slapen!!
    Waar gaan jullie op vakantie??

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, hihih Lol!

Sahi, aaah wat ideaaal dan zo'n laag bed. L. kruipt hier ook keihard naar de zijkant, als ik hem van het bed af zet wil hij er weer op en andersom, grapjas. Dat van dat eten is hier het zelfde, vooral rozijntjes en bonen hihi.

Karine, volgens mij heb je helemaal gelijk. Gister in een speciale schoenenwinkel, nou die vrouw had er echt de ballen verstand van hoor.

Wapje, aaah meis nog steeds gebroken nachten? Kan me voorstellen dat je het sloopt. Hoe was M. dr verjaardag? En al een heel mondje vol tanden en al stappend door de kamer, wat gaat ze snel!

Mama05, hoe was het met jullie mannetje bij de de KA?

Viel allemaal reuze mee. L. werd vanmorgen gewoon weer om 6.45 wakker, ik is blij!
    Vanmiddag nog een extra middag aan het werk en dan kan het feest-weekend beginnne. Erg benieuwd hoe L. zal reageren.

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Even weer naar boven:

Verjaardagen
    13-9 - Stijn - Poookie
    15-9 - Davey - Wherona
    23-9 - Loïs - Rica
    26-9 - Mica - Wapje
    3-10 - Lily - Princess
    4-10 - Niels - Supermom
    6-10 - Timo - Elisabethbas
    7-10 - Jairo - Mama05
    8-10 - Lars - Rrianne
    9-10 - Gijs - Linda0509
    10-10 - Thijs - Sandra2
    10-10 - D.elani - Mumtobe21
    10-10 - J. - Mbtc
    11-10 - Elke - VanEke
    14-10 - Yanna - Sahi
    19-10 - S.ofie - Waterlelie
    19-10 - R.omee - BabyR
    21-10 - Mirthe - Dolfijntjes
    24-10 - Valentijn - Pamsie
    27-10 - Feline - Daantje2011
    28-10 - Micah - Karine
    2-11 - Jordy - Meikie

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ja gympies ofzo zijn wel goedkoper maar kinderlaarzen zijn meestal al net zo duur als volwassenlaarzen. en de damescollectie begint vanaf maat 36 soms pas vanaf 37/38.

@karine, nee idd dat is waar. weinig schoenwinkels waar ze echt weten waar ze t over hebben . ik zelf ben bij house of shoes geweest en werd er goed geholpen door een wat oudere dame die er al 100jr werkt.

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Jahoe! Morgen is Timo jarig. Vandaag een jaar geleden liep ik (zonder dat ik het wist) met 4cm ontsluiting over de markt en door de AH;)

Vanavond taarten bakken, hapjes maken en slingers ophangen. Heb er zoveel zin in!

... Moest ik even kwijt. Ik ben hard aan het werk en ga weer afsluiten voordat er iemand binnenloopt en mijn computer ziet...

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

Even kort berichtje.

Gisteravond/vannacht weer drama. Dit keer meteen doorgepakt door hem een zetpil te geven, hij was zo ontzettend aan t hoesten en elke keer na het hoesten huilen, dus ik vermoed keelpijn... Lekker weer ingesmeerd met luuf, toen weer in bed. 10 minuten gehuild, toegedekt, speen erin... Weer 10 minuten laten huilen, weer toegedekt, speen erin etc. En toen sliep ie. Vannacht later nog 1x wakker geweest maar ook zo weer in slaap. Heel vervelend om te horen hoe ie huilt, maar ja, t werkt wel blijkbaar...

Iemand vroeg hoe t met m'n nichtje was gegaan. Was even drama haha, ze wilde zelfs niet dat de puntjes werden gezet om te kijken hoe de oorbelletjes moeten komen. Dus met 3 man goed vast gehouden en toen doorgepakt. Even huilen, eenmaal buiten zei ze steeds au au au, maar een half uurtje later was er al niks aan de hand. En nu loopt ze de hele dag tegen d'r moeder; "Mij haartjes aan de kant, oorbelletjes zien!" Haha :) Dus dat is gelukkig goed gegaan!

Nou, ik ga even eten. Ben een beetje laat vandaag met alles! Doeiiii

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pookie, ah dat vind ik zielig! dan had ik nog even gewacht met het prikken van de oorbelletjes.

@eb, haha ja vorig jaar was t woensdag idd. dacht huh op donderdag markt in hilversum :p spannend hoor t is bijna zover. werkse nog!

8. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Whow!!! @vaneke proficiat!

Net terug leuk gehad alleen wat problemen met in slaap komen van de kleine boef haha.

Lees straks verder eerst even uitpakken en wassen

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    het is mij ontgaan maar hoe oud is dat kindje pookie?
    met drie man sterk? dat ze dat dan zo doorzetten...
    gelukkig is ze het nu weer vergeten ;)

mbtc hier ook een hekel aan voeten, die kromme poten zeg ik altijd..ik heb ook altijd moeite met schoenen kopen omdat ik juist een hak moet hebben, platte schoenen kan absoluut niet.
    Maar door mn brede voeten gaat de zijkant vaak scheuren...pfff!
    mijn nod is 30 okt...het gaat nu idd sneller maar ben ook zo druk!! (wat doe ik hier in godsnaam :):):))

jeeeej timo morgen jarig!! druk met de voorbereidingen??
    wat gaan jullie geven?

sahi, ja echt van de vormenkever (pruil lipje, blinkende oogjes en mn breedste glimlach) nee ze heeft een kast waar ook wat speelgoed op staat en aan die kever zit een touwtje...al zittend trekt ze dus aan het touwtje en je raadt het al..toen kwam mama met de vliegenmepper! nee flauwekul... ding viel zo op dr hoofdje ;) wel zielig maar omdat ze niet zo veel huilde viel het mee denk ik :)

10. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    eb ja morgen Timo gaat echt snel he vanaf morgen geen baby meer in huis maar een dreumis!!!

Pookie ach doet even zeer maar dan heeft ze ook maar gelijk!! mijn dochters waren ook vroeg met oorbellen!!! ik vind het zelf super mooi niet hele kleine baby maar iedereen zijn eigen smaak!!
    Heb je misschien al gedacht aan zijn oren??

Rica L.ois is gewoon een bikkel!!!!

Rianne, linda ja ik weet al wat meer!! ik was gisteren zo moe dat ik geen zin had om op de laptop te gaan :(
    Maar ben gisteren na de kinderarts geweest en heb daar mijn verhaal gedaan over het plassen van j.airo dat hij nooit met een boog plast en wat denk je ik vertel het en hij plast met een boog nou ik was helemaal verbaast!!! heeft hij nog nooit gedaan!!!!
    Maar ze heeft hem helemaal onderzocht en hij krijgt een lever en nieren echo om te kijken of er druk op zit of hij dan een vernauwing heeft in zijn plasbuis, ook hebben we gisteren gelijk bloedgeprikt 6 buisjes!!!! arm kind!!! voor bloedarmoede, snelle schildklier, en allergie en meer maar dat weet ik niet meer!!
    En hij moet na de kno arts voor buisjes omdat 1 oor zijn trommelvlies helemaal hol was en anders van kleur dus hij heeft heel veel druk op zijn oren en dat is waarschijnlijk de reden dat hij zovaak wakker is en lang omdat dat heel zeer moet doen!! ze gaf aan als zo gevoel als je vliegt met de oren en dat ze niet willen open knappen!!
    dus eigenlijk een heel verhaal!!!

We moeten volgende week maandag na kno en dinsdag voor onderzoek nieren en lever en dan week later alle uitslagen!! ben zeer benieuwd ben ook blij dat het niet lang duurt want ik zei ook al tegen de KA ik hou dit niet nog 3 maand vol!!!!!

Maar zondag wordt onze vent ook alweer 1!!! alleen wij hebben nog geen idee wat we hem moeten geven hahaha (ja met een derde kindje ben je niet zo snel met dat soort dingen haha)
    morgen maar eens even na de intertoys!!

11. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Mbtc het is wel logisch dat ze toch hebben doorgepakt, want ze liep al een tijd lang te zeuren om oorbelletjes... En ze zeiden wel; Het is nu eventjes dat ze het naar vind, maar toen ze er eenmaal in zaten was het ook goed.

@Rica ze wordt zondag 3, daarom hebben ze idd ook doorgezet, ze vergeten het zo weer en dan zitten ze er al in :) Wat een bikkel is Loïs, die vormenkever is nog wel een lomp zwaar ding...

@mama05 we zijn vorige week naar de huisarts geweest voor zijn oortjes inderdaad, maar die zagen er rustig uit zei hij, dus dat zal het niet zijn... 't Is nu denk ik een samenloop van verkoudheid en kiesjes. Afgelopen nacht was het vooral de verkoudheid. Maar hoop wel dat ie snel weer normaal gaat slapen, vreselijk is het... Maar goed, daar weten jullie alles van! Goed dat jullie naar de KA zijn geweest, ik hoop dat er niks ernstigs uit komt, maar wel iets waar wat aan te doen is zodat ie ook weer door gaat slapen...

@EB spannendddd, morgen groot feest bij jullie!! :D Ben je er klaar voor?

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne druk bezig met de voorbereidingen

@EB ja ja morgen is Timo alweer 1 jaar veel succes met de voorbereidingen

@MBTC oke goh ben je ook lekker mee dan

@Poookie aaaahhh arme nichtje maar ze zal der nu best wel trots op zijn. En arme Stijn zo huilen zijn verkoudheid blijft ook wel lang hangen momenteel he en waarschijnlijk in combi met tandjes niet fijn

@jarig vanaf morgen hebben we 6 dagen achter elkaar een feest en zelfs meerdere op dezelfde datum :D

@Mama05 aww arme Jairo daarom steeds zo wakker hij heeft gewoon heel veel pijn gelukkig hoeven jullie niet al te lang te wachten op de vervolg behandeling en dan maar hopen dat hij weer heerlijk kan gaan slapen en jullie ook.

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, jaaaaaa nog een half uur en dan is het zover. Ik zeg alvast; Hieperdepiep hoera voor T. Hele fijne dag morgen, geniet ervan
    Poookie, schrok er ook even van toen ik het las. Aaaah vervelend zo'n overstuur mannetje, hoe ging het vanavond?

Linda, wat tof dat het zo geslaagd was! Waar zijn jullie heen geweest?

Mama05, wat ontzettend fijn dat er overal wat meer duidelijkheid over is en ze hem zo uitgebreid hebben onderzocht. Waren het geen vervelende onderzoeken? Aaaah en het arme manneke die pijn op zijn oren.

Wherona, jaaa alles is klaar, cadeautjes in huis, taartjes gebakken, huis versierd, dus het kan beginnen. Hebben het verdeeld over drie dagen, morgen komt het eerste bezoek.

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Haaa! Even snel, gaan zo naar bed. Alles klaar voor morgen. Ik praat jullie morgenavond bij. Heb er zin in!

15. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @EB veel plezier vandaag!!!

@Rrianne zoals je ziet aan t tijdstip dat ik dit schrijf gaat t hier weer niet zo best... We hadden vanavond een verjaardag, maar dat resulteert er nu dus in dat ie nu 's nachts wakker word ipv 's avonds... Hmmm, erg fijn dus. Zo maar weer een zetpil denk ik, lijkt erop dat dat t enige is wat een beetje helpt, hoewel ik normaal helemaal niet zo gauw wat geef word dit de derde nacht op rij dat ik hem er 1 doe... Als dit t weekend zo door gaat, maandag maar weer naar de HA, want hem volstoppen met medicatie om hem maar enigszins te laten slapen lijkt me ook geen goed idee!

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Gefeliciteerd voor T.imo!!! Hieperedpiep!!
    Fijne dag voor jullie vandaag :)

17. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    #3177 VanEke, 6 okt 2012
    Laatst bewerkt: 6 okt 2012
    @Pookie: pfff, dat blijft inderdaad wel erg hangen dat ie er zo'n last van heeft, goed plan om naar de HA te gaan!! Hoop dat de nacht verder nog wel beetje goed is gegaan?? Dat hij en jullie zelf toch ook nog wat slaap gepakt hebben!

@Rrianne: leuk zo'n feestweekend!! Alvast een beetje gefeliciteerd dan ook, maar de echte komt van de week he!! ;)

@mama: fijn dat er meer onderzoek gedaan wordt, hopelijk snel meer duidelijkheid dan!!

@hier: vandaag weer wakker vanaf 5.30, na wat hulp toch nog in slaap gevallen tot 6.15 maar daarna was dat geen optie meer dus toch maar gaan ontbijten, nu zit ze na eerst wat smane spelen lekker te spelen in de box. Zometeen weer zwemmen, vorige keer vond ze het niks, dus ben benieuwd wat ze er nu weer van vind, andere keren vond ze het erg leuk!
    Zwangerschap is trouwens echt officieel nu, gisteren eerste emohuilbui gehad :D Ik had cakepopmaker gezien, en zei er iets over tegen mijn hubbie dak dat wel leuk vond en die reageerde niet geheel volgens planning wat resulteerde in een vloedstroom van hormonen ;)

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ EB: Hoeraaaa!!! T.imo 1 jaar!! Van harte gefeliciteerd!!!

@ Rrianne: Héél veel plezier dit feestweekend!!

@ Poookie: Het klinkt héél sneu!! Misschien heeft hij ook last van zijn oren net als J.airo van mama05?!?!

@ mama05: Wat sneu dat hij zo'n last heeft van zijn oren!! Wat fijn dat er iets aan gedaan wordt en jullie binnenkort weer lekker kunnen slapen met z'n allen!!

@ VanEke: Whahahaha... Hoera!! Officieel de zwangerschap ingeluid :D Tof!!
    Je bent in juni uitgerekend??

@ Wherona: Hoe is het met D zijn slapen??

@ Linda: Welkom terug van vakantie! Fijn dat jullie genoten hebben!!

Hier vannacht drama geweest... Huilen, huilen, huilen... Agossie... Komt wel weer goed (mag ik aannemen :)) Vandaag met z'n viertjes boodschappen doen, verder lekker niks.
    Fijne zaterdag allemaal!!

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hieperdepiep hoera Timo gefeliciteerd!

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509