@muts, Wat ontzettend leuk dat je weer even komt gluren. Fijn dat het bij jullie goed gaat. Wie weet maakt ze vanzelf een groeispurt. @Sahi, Lig helemaal dubbel. Zo herkenbaar dat ze in een keer een lach bui heeft om de stomste dingen. Helemaal geweldig. @mum, hier ook aan het tijgeren. Het is maar net hoe haar zin is en wat ze wil pakken maar het gaat aardig. @daantje, Heb je nog wat bij kunnen slapen vanochtend naar je werkdag? @Pookie, heb je uberhaupt nog wel wat aan je man gehad vandaag met alle drank of viel het mee. Wat een vet leuke foto en wat een mooi mannetje. @nathalie, Wat een grote jongen zeg. Jeetje en ook al 4 tandjes. Wij houden het eerst op 2 tandjes. @meikie, Ik zoek ook zon iets zonnebril met elastiek maar heb nog niks kunnen vinden. Waar heb je deze vandaan? Wbt de verbouwing is nog onbekend. Maar hier in het noorden zijn wat meer jumbos hier in de buurt. Dus voor ons maakt het weinig uit maar de formule van c1000 past hier beter in het dorp. Dames wat hebben jullie weer veel geschreven zeg. Moest echt heel wat bijlezen. Maar het is me gelukt en ben weer helemaal blij. @hier. Geef nog half om half. s Ochtends eerst de borst en daarna nog de fles na. Dit gaat prima. Helaas vanochtend de borst niet kunnen geven ivm werk. Dus afwachten hoe het er morgen voor staat. Voor de rest zaterdag alleen met M. Manlief was lekker op stap (niet te drinken hoor ). Zondag hebben we een lekkere luie dag gehad. Helemaal niks gedaan. M.irthe was net als anders 7.15 al wakker. Dus eerst nog even de speen en toen weer in bed. Uiteindelijk 7.45 de borst en nog een flesje van 150cc na. Daarna nog lekker op bed blijven liggen om 9 uur zijn we allemaal weer in slaap gevallen tot 10 heerlijk. Dus eten en manlief heeft haar later in bad gedaan. Ik was geestelijk en lichamelijk moe. Dus ben nog ff op bed gaan liggen en ook weer ingeslapen. Had het wel nodig. Middag nog even bij overgroot beppe geweest in het zorgcentrum. Het zonnetje kwam toen ook net door heerlijk. Gister voor M witlof met aardappel en appel klaar gemaakt (uit opperdepop) ze vond het om te smullen zo lekker. Vet leuk om te zien. Vanochtend heb ik eerst gewerkt tot 1 uur. Daarna naar huis en de rommelmarkt over. Ook hier druk en weinig leuks. Hoopte ook op leuk speelgoed, maar viel erg tegen. Mn moeder is wel geslaagd voor een buggy van maclaren voor 5 euro . Toen naar huis laatste dingen gepakt en toen eerst naar ouders Mirthe brengen en toen naar so voor de puzzelrit. We waren half 8 weer terug en toen lekker naar huis. Maar wat was het ontzettend mooi weer. Heb haar lekker in de zomer kleertjes gedaan. Het was hier 22 graden. Maar ga nu echt op bed. Het is alweer veel te laat.
Hey dames, vanavind avonddienst gehad en morgen weer dag, dus maar snel ff komen zwaaien want meteen naar bed zometeen... heb nog even naar data van meet gekeken, dag waarop er nu meeste kunnen is 2 juni, dan kunnen er 17, en op 23 op welke hij stond konden er 16. Zelf kan ik wel niet meer de 2e juni, ik moet dan aan het werk. Is het gek dat ik dan voorstel om toch te blijven op de 23e?? Ook omdat er vast een aantal andere zijnj die speficiek op hun werk voor deze dag rekening hebben gehouden hiermee?? Ik hoor het wel van jullie...
Vaneke, de 23ste heeft ook mijn voorkeur. Ik kan wel de 2de, maar mijn schoonouders geven een feest de dag erna, ik kan me voorstellen dat ze willen dat wij komen helpen met de voorbereidingen. En bovendien, als jij het organiseert is het raar als je zelf niet kan komen!
@ meikie ja ik ga naar het cb, heb nu een andere wv en arts. met hun de gegevens door genomen,en zij was erg tevreden. Jesse wordt idd ouder geschat. Hij heeft twee tandjes boven, en twee onder, boven komen er binnekort nog twee bij.
Zo al weer even aan het werk. G.ijs heeft iets nieuws ontdekt onder de dekens uitkomen en dan overdwars op zijn buik gaan liggen in bed. En zich opdrukken aan zijn armen. Zucht en dan krijsen omdat hij niet terug kan rollen omdat hij al overdwars ligt. Moest echt ff goed kijken de eerste keer dag hij er zo bij lag haha. En de dekens lagen er nog erg strak bij. Dat koppie zo boven het bedje uit. Qua datum maakt het mij niet uit ik kan beide dagen nog. Zag wel dat nog niet iedereen de datumprikker aangepast had. Ben het met eb eens dat de organisator er natuurlijk wel bij moet zijn. Nou die collega die ik moet inwerken is er weer eens niet vandaag. Lastig hoor met mensen werken die enorm veel dingen onder werktijd te doen hebben en dan op het werk ook nog eens veel met privé zaken bezig is. En ze pikt het al zo slecht op. Was echt vol goede moed weer naar het werk gegaan maar als ik dan al meteen een sms'je heb dat ze vanmiddag pas komt dan kan ik me maar weer moeilijk daar over heen zetten. Ik ga mijn best maar weer doen. Fijne dag allemaal
Goeiemorgen allemaal Even snel om t hoekje gluren bij jullie kletstantes. Wat hebben veel van de kindjes hier al tandjes zeg! Ik zag ook een superstoer filmpje van D.elani langskomen. Wat knap zeg zo voortbewegen... Stijn vind het helemaal niks op zijn buik, en zal ook echt niet proberen om vooruit te komen Zijn er hier ook nog meer kindjes die nog niet rollen? Stijn kan wel van buik naar rug, maar meer per ongeluk, en van rug naar buik lukt 'm echt nog niet... @Meikie wat een stoere zonnebril! Ik moet ook nog een zonnebril kopen voor Stijn, handig voor op de fiets... In de wagen zit ie aardig beschut met de kap erover als ik maar niet met de rug naar de zon loop. Hij doet dan hetzelfde als Wherona omschrijft wat Davey doet... Koppie schudden, oogjes wrijven en mopperen haha. Wij zijn gister naar de vrijmarkt hier in t centrum geweest, maar was echt mega druk. Ben veel mensen tegen de hakken gereden met de kinderwagen, moeten ze maar uitkijken... Valt me echt op hoe weinig mensen even aan de kant zullen gaan voor iemand met een kinderwagen of rolstoel. Nou hier is t echt pokkeweer, grijs, en vanmorgen flink geregend... Hopelijk wordt 't straks nog wat beter weer. Vriendlief is nog een extra dagje vrij, wou anders misschien nog ff fietsen, maar denk dat dat niks word met dit weer... Fijne dag allemaal!!!
Hey dames wat veel geschreven weer!! Iedereen leuk koninginnedag gehad?? Voor de mensen met eerste kindje is toch anders zo hè met Kids!! (vind ik wel tenminste) je moet zo rekening houden met slapen eten Hihi Ik was gisteren om 7 uur bij mij vriendin zijn moeder daar is altijd ochtends rommelmarkt en daar staan we altijd zo leuk je spreekt iedereen ff weer!! Lekker gezellig in de zon mensen kijken middags zijn we na het dorp geweest was super druk kindjes moesten lang wachten bij de speeltoestellen A heeft een 1.15 uur gewacht opv5 minuten springen pfffff wat een geduld!! Wapje leuk dat je ff weer mee schrijft!!! Inderdaad lang geleden!! Poookie hier ook rotweer!! Wat goed dat hij al zo goed kan zitten, hier nog niet maar we gaan toch niet eerder fietsen als negen maand!! Linda ben je zo vrij in jullie werk dat dat zomaar kan?? Wel irritant blijkt me dat maar goed dag ik daar dan niet zit want daar kan ik dus niet tegen en ik kan dan moeilijk doen of ik dat dan goed zou vinden!!! Nathalie zo 4 tanden al Jairo heeft nog niks!! Maar het kont vanzelf!!! Vaneke misschien dan idee om het in juli te doen?? Dolfijntje ik ben echt een jumbo gek ik vind het zo'n fijne winkel!! Bij ons in dorp een jumbo en c1000 en 1 moet weg ben benieuwd ze hebben het over een ah erbij nou dan krijgt de jumbo het helemaal druk!!
@ Pookie: Als hij het niet leuk vin op zijn buik dan nodigt hem dat idd ook niet uit om op zijn buik te rollen.. lastig hoor.. denk dat je moet proberen het hem zo aantrekkelijk mogelijk te maken op zijn buik.. een speciaal speeltje waar hij alleen op zijn buik goed mee kan spelen? kussen onder zijn armpjes zodat hij wat omhoog ligt? Vreselijk he die mensen die niet opzij gaan.. ik vond het met de enkele wagen altijd al een drama maar nu met de dubbele is het helemaal erg.. mensen kijken je gewoon aan van: "jij kan toch ook opzij"?
Hoi meiden, iedereen een leuke Qday gehad? Ik was eigenlijk best nog wat verkouden. We hebben het rustig gehouden en we waren niet zo lang in het stadje. We hebben uiteindelijk heerlijk in onze tuin gelegen. Ik lees straks wel even bij....zag veel foto's voorbij komen!! Rrianne, heb het bedrag net overgemaakt! Tot later!
Maar waar is 9 juni dan op de kalender??? Dat is toch ook op een zaterdag?? naja de organisator moet natuurlijk er wel bij zijn! Ik kan zowieso de 23e niet maar die moeten jullie anders gewoon lekker aanhouden hoor. Zonder mij zal het er vast niet minder om worden. alhoewel ik het wel jammer vind :'( Rianne ga nu het bedrag overmaken hoor! koninginne dag was leuk, maar toch anders he en vorig jaar was ook net ff iets anders, andere jaren gingen we flink stappen...Toen ik in bed lag hoorde ik het vuurwerk, en daarna de muziek...had wel ff zin maar helaas pindakaas.
Naam - Start gew. - Doel gew. - Tus. st. 1 mei Meikie - - - -106,2 - - - - - - 96 - - - - - - - -96,8= -9,4 Karine - - - -105,9 - - - - - - 85 - - - - - - - 100,5 = -5,4 EB - - - - - - 88 - - - - - - - -75 - - - - - - - 80,7 = -7,3 Wapje - - - - 68 - - - - - - - 60 - - - - - - - 65,8 = -2,2 (01/04) Guapetona - -93 - - - - - - - 80 - - - - - - - 80,8 = -12,2 VanEke - - - -103.6 - - - - - 99 - - - - - - - 99,8 = -3,8 DQ - - - - - - 101.3 - - - - - -85 - - - - - - - 95,8 = -5,5 (15/04) Sahi - - - - - -78 - - - - - - -70 - - - - - - - 75,0 = -3,0 Nou meiden bij deze weer een update van de lijst!!! Volgens mij gaan we best goed zo met zijn allen Ik kom later weer even reageren. Jordy heeft vandaag zijn dag niet....
@Meikie haha ja die zonnebril heb ik ook maar dan in het blaauw en dat werkt wel zolang hij hem op zijn hoofd laat zitten hahhaha. @Waterlelie wow wat knap zeg van D. @EB welkom terug in het land gaat het toch snel voorbij he @Nathalie jeetje wat een hoop tandjes al zeg gaat hard bij J. @Poookie Davey rolt ook niet ook hij vindt het niet geweldig op zijn buik gaat wel steeds beter maar het moet hem niet te lang duren misschien komt het nog maar denk dat hij niet gaat kruipen maar dadelijk gaat kont schuiven. @Rica leuke foto echt een meid @ll sorry de rest ben ik alweer vergeten het spijt me
Even snel n zwaai zag mooie foto's voorbij komen @ brood alleen nog korstjes gegeven en die eet ze zo weg dus binnenkort boterham proberen met iets op. Verder hier wat slapeloze nachten wat M heeft weet ik niet niks is goed.In combinatie met mijn hooikoorts voel ik me niet echt geweldig. Zal blij zijn als we hier weg zijn uit t gooi Van de week een mooie loopstoel op mp gekocht nog ff en ze loopt r zo mee weg! Kruipen hier alleen achteruit
Even snel een berichtje, voor ik mijn bedje in kruip. Gister leuke dag gehad, L. vond het ook geweldig. Heeft zn ogen uit gekeken, helaas 's avonds wel flink uit zn doen wrsch door alle indrukken. Tanden, hier ook niks te zien hoor. En idd wat EB zei; die moet je alleen maar poetsen hahah Rollen, ik vermoed dat L. dit gedeelte over gaat slaan. Hij kan het prima, maar heeft er weinig interesse voor. Heeft het een weekje heel veel gedaan en toen was het over. Nu heeft hij het veels te druk met zitten en staan. Zijn heel veel kids hoor die buikliggen incl rollen niet interessant/prettig vinden. Zag super foto's voorbij komen, en het filmpje van Mumtobe, doe hij knap hoor!
Hey meiden, hier ben ik dan ook nog even!!! Jordy de afgelopen dagen overdag voornamelijk huilerig en hangerig.... Eten gaat nog wel goed gelukkig, alleen van zijn fruit eet hij wat mindern. Vandaag wilde hij ineens weer een speentje, om hem vanavond weer uit te spugen en weg te smijten Nou ja het zal vast wel weer goed komen toch? Denk dat ie in een sprongetje zit.... Morgen is onze bink alweer 6 maanden.... Wat gaat de tijd toch snel @ EB, fijn dat alles goed is gegaan!!! Nu weer lekker op nederlands bodem en gelijk een paar goede regenbuien op je dak @ Linda, Ja Jordy laat het goed nog (tot nog toe), hij ligt echt heel relax in de wagen met zijn zonnebril op hahaha @ Mum, hij had ook wel veel hou vast hoor aan het tafeltje.... Vaak is het het evenwicht wat nog niet helemaal wil mee werken. Op bed oefenen vind hij dan ook erg leuk. Als hij dan omvalt ligt ie in een deuk hahaha En ze zijn zeker snel baby af, als je dan af en toe foto's ziet van een jonge baby... Wat een lekker ventje heb jij ook zeg!!! @ Sahi, gekke vraag misschien maar hoe is het nu met je borsten? Produceren die nog steeds? (dat was jij toch?) Lekker wijffie zo in dr bedje @ Dolfijntjes, ik heb deze op marktplaats gescoord. Deze is van difrax maar je hebt ze ook van baby banz ofzo. Zag toevallig dat ze bij de prenatal in de aanbieding zijn. @ Vaneke, Zwaai!!! @ Natalie, fijn dat je nu wel ergens zit waar je je goed voelt. En die kanjes van jou gaat ook maar door he.... @ Pookie, nog kunnen fietsen? Het weer is uiteindelijk wel opgeknapt toch? @ Rica, wat een lekker wijffie zeg Nou, ik heb geloof ik iedereen weer gehad!!! Nu lekker naar bed, morgen om 5.30 uur gaat de wekker weer... En dan dag 1 van de 5, bleh
Hey meiden, Hier rustig aan gedaan vanochtend. M heeft uitgeslapen tot 8.15. Echt heerlijk. Al helemaal als je het niet verwacht. Voor de rest vanochtend niet veel gedaan. Vanmiddag gewerkt. Ook vanaf hier een paar pics. Die ene foto in de hangmat heb ik manlief kado gegeven in een mooie lijst. Staat nu nog op de tv kast, maar het is de bedoeling dat hij in het trapsgat komt te hangen. Maar kijk er continu naar. De andere was voor de eerste keer in de wandelwagen zit en gelijk slapen. Heerlijk. Hij is zo mooi namelijk. Wij gaan op bed. Morgen weer een lange dag.
rica: wat een heerlijke foto's meikie: succes met jordy, klinkt als een sprong. ja ik was het met de borsten. ze produceren minimaal, dus ik mag me van de gyn geen zorgen maken. Als de melk meer wordt, adviseren ze een zw-test thnks voor het vragen Yanna is een heerlijk kind, kan zo om dr lachen als ze dan zo in bed ligt wapje: beterschap! rrianne: hier heeft Yanna ook een paar keer gerold, maar ze vindt het ook niet zo boeiend. Ze is nu aan het oefenen met zitten dolfijnjes: zeker een prachtige foto! rustig hier, makkelijk bijhouden zo weet niet of ik iedereen had gehad, maar heb mn best gedaan Hier weinig nieuws, zo lekker naar bed toe