Oktober 2011 mama's! Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Meikie, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @EB van harte gefeliciteerd met Timo

@Rianne jij ook een leuk feestweekend gewenst

@Poookie och het menneke nee iedere nacht een zetpil geven om hem te laten slapen is niet de bedoeling zou hem ook maar even goed laten nakijken door de ha.

@Karine afkloppen het slapen gaat nu weer super. Jij ook een onrustige nacht gehad is ie ziekjes?

@Vaneke hallo hormonen :D

Zo hier dadelijk naar de Makro effe onze voorraad weer aanvullen en voor de rest niets. Morgen zou het droog zijn hopelijk is het ook zo dit is echt niet leuk.

2. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh...

@VanEke hihi, welkom hormoontjes ;) Stijn is uiteindelijk rond 3 uur/kwart over 3 in slaap gevallen en ik zelf rond half 4... Dus nog wel wat slaap kunnen pakken. Papa sliep gewoon verder, was ook de bedoeling want die heeft een lange dag vandaag...

@karine vorige week bij de HA zagen zijn oortjes er rustig uit, maar ja dat kan natuurlijk maar zo veranderen. Het valt mij wel op dat t bijna elke keer na ongeveer 3 uur slaap is dat ie wakker word, zou dat toeval zijn? Jullie ook fijne zaterdag!!

@Wherona wat een pokke weer he! Vreselijk :(

@EB Hiep hiep hoeraaaaa, gefeliciteerd :D

@Rrianne heel veel feestplezier dit weekend!!!

Hier is vriendlief zojuist weg gegaan om onze nieuwe bank op te halen, woeiiii, ben helemaal enthousiast! :D:D:D En nu eerst ff ontbijten hihi. Doeiiii :)

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie Davey heeft ook zo een periode gehad het viel mij toen ook op dat hij steeds op hetzelfde tijdstip wakker werd. Uiteindelijk hadden we besloten om er eens niet naar toe te gaan en kijken wat er gebeurt hij viel uiteindelijk zelf weer in slaap en paar nachten verder werd hij niet meer wakker. Misschien vindt Stijn het erg gezellig om wakker te worden of is hij echt aan het huilen.

Leuk he nieuwe meubels alsof je dan weer in een heel nieuw huis zit :D

Zo hier is het inmiddels weer droog en komt het zonnetje zo nu en dan ook door, veel beter als dat donkere grijze massa boven ons dak. Heb alleen wel steeds weer koude voeten dus maar effe paar sloffen aanschaffen.

Vriendje is op het werk had beloofd eerder thuis te komen ahum tis inmiddels al 12 uur geweest *zucht* vindt ik niet zo leuk :(

4. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Jaaaa Wherona, de zon komt hier ook door! Joepie!!! De nieuwe bank is er, ik moet nog even mijn draai vinden maar hij staat erg mooi! :D

Over t wakker worden; hij is wel echt overstuur als hij wakker word, echt aan het huilen, en draaien en woelen, maar hij is ook wel echt moe... Ik heb ook geprobeerd gister om er in eerste instantie niet heen te gaan, maar hij bleef huilen, dus toch maar gegaan...

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Poookie, even snel...
    Merk je overdag ook iets aan S.? Zijn het momenteel niet de tandjes/kiezen waar hij zo'n last van heeft? En zodra zijn zetpil begint te werken gaat hij wel weer rustig slapen?

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames
    Hier was ik ook weer eens. Jeetje wat hebben jullie weer ontzettend bijgeschreven. Heb niet alles gelezen Dus spring er weer tussen.

@eb, Van harte gefeliciteerd met de kleine grote jongen. Ik hoop dat jullie een zeer geslaagde dag hebben gehad.

@daantje, las iets over een combi sleeper. Ziet er ideaal uit. Ook ivm dat hij in de auto kan.

@vaneke, Moest het ff terug lezen en JA het staat er echt GEFELICITEERD. De eerste zwangere is dan echt een feit. Ik snap echt het gevoel van je wel, ook omdat het nog zo pril is en het besef er nog niet is. O lees de hormoontjes doen hun werk ook al.

@slapen, Lees veel onrustige nachten nog zowat bij iedereen. Zijn het niet tanden en kiezen. Mirthe heeft het ook een periode gehad. Nu gaat het gelukkig beter. Af en toe nog even de speen geven.

@Mama, wel fijn dat ze zo snel actie ondernemen. Ben heel benieuwd of er ook wat uit komt. Hier weten we ook nog niet wat we zelf gaan geven.

@pookie vervelend die nachten. Ik denk ook kiezen. Ik gaf Mirthe vaak vooraf druppels voor de tanden. En soms ook een zetpil. Op een geven moment ook de bijtringen erbij gepakt. Ze kauwde op alles en wou ook alles in de mond.

@Rrianne ook jullie veel plezier en geniet ervan.

@hier, gaat alles goed. Gister een personeelsfeest van manlief z’n bedrijf. Was zeer leuk en gezellig. Mirthe is te logeren geweest.

@van Mirthe, if mjuhttik mmmmmmmmmmm 6mh6hmv67m7hy6jmj6hjj6a
    ,.;/mp;
    @verjaardag, Hier er nog steeds niet erover uit wat we gaan halen voor Mirthe, manlief is er ook nog niet zo mee bezig geloof ik. We zien wel hebben nog kleine 2 weken.

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Whahahaha.... Even iets tofs delen:

Ryano mocht vanmiddag kiezen wat we straks gaan eten... Kiest mijn grote vent spruitjes :D :D Cool hé?!?!
    Hahaha
    Dus wij eten spruitjes met spekjes, gebakken aardappelen en een karbonade ;)

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Karine, lekker hoor!

Rrianne, have fun dit weekend! Zag een leuke foto op FB

EB, Timo flink verwend?

VanEke, hihih die traantjes! Moest er een beetje om lachen haha

Wherona, en hoelaat kwam ie uiteindelijk?

Ik heb zojuist pap gekocht (bambix 12+) die kan je ook wel gewoon met halfvolle melk mengen toch? Staat opvolgmelk op, maar daar gaan we een beetje van af nu,
    Wil nog wel in de avond voor t slapen gaan een flesje geven, dat vind ze zo lekker. Wie doet dat nog meer?

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    lois heeft vanavond melk door haar avondpapje gehad,ze heeft merendeel opgedronken.

oh ik krijg visite!!!

ff snel
    HIEP HIEP HOERA, TIMI IS 1 JAAR!!!
    Gefeliciteerd!

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hahahaha Rica, Timi? Leuk nog nooit gehoord en dan ook nogi n t roze :)

Veel plezier met je visite!

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ja zo zou hij heten als Timo een meisje was :D.

@ babyR, hier voor het slapen nog 130cc fles. Vind ze heerlijk en euhm ik vind het ook te gezellig.

Ben benieuwd naar je verhaal EB, hoe was het en wat heeft hij aan cadeaus gehad?

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @melk, we zijn sinds begin deze week aan de gewone halfvolle melk gegaan. Eerst steeds gemengd en nu over op helemaal verse melk. Ze krijgt nog wel een laatste fles. Van het cb hoeft ze hem niet meer te hebben. Maar ze vind het zo lekker.

@hier, niet best. Zit alleen thuis, Mirthe slaapt. Helemaal niet erg maar heb dat van barbie vanavond opgenomen en kijk het nu terug. Maar zit hier een potje te janken en helemaal terug te denken hoe het bij mij ging.

@karine, Geweldig. Heerlijk. Over een aantal maanden kan het zo anders zijn.

@EB, hoe is jullie dag geweest.

13. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dank voor alle felicitaties hier en op fb! Wij zijn kapot. De Jarige Jop ligt in bed en alle bezoek is weg. Hele vermoeiende dag(en) geweest. Gisteren had Timo al koorts, maar ging gelukkig goed slapen. Wij dus taart bakken en slingers ophangen. We kregen van de oma's een pakje met daarin een supergave zelfgemaakte stoffen vlaggetjes-slinger. En ook eentje met Timo 1 (en dan de 1 met klitteband zodat daat volgend jaar een 2 op kan). Hadden ze samen gemaakt, zo lief en mooi!

Vannacht was wat lastig, ben er een paar keer uit geweest om bij Timo te kijken (zelf, hij sliep door). Maar om 6 uur was het huilen, werd niet rustig dus bij ons in bed genomen waar hij (ja, hij wel...) nog een uur geslapen heeft. Maar nog steeds koortsig. De ochtend was rustig, we waren met z'n drieën. Hij heeft van ons een driewieler en nog wat kleine cadeaus gekregen. Mijn plan was om hem om 12 uur op bed te leggen, voordat het bezoek zou komen. Maar hij was niet moe, dus uiteindelijk om 13:15 in bed gelegd, anderhalf uur geslapen.

Daarna cadeaus gedaan en hem zijn taartje gegeven. Maar hij was zo onder de indruk van alles en een beetje ziekjes, dus hij heeft er niets van gegeten. Morgen proberen we het nog eens.

Leuke dag gehad, maar ik vond het wel zwaar. Timo is echt een observeerdertje en er waren zoveel nieuwe dingen (slingers, cadeaus en voor zijn doen heel veel mensen) dat hij eind van de middag echt klaar was. Toen ben ik zelfs een tijd met hem op zijn kamer gaan zitten om hem rustig te krijgen.

We duimen voor een goede nacht en een rustige dag morgen. Als Timo zich ok voelt gaan we lekker even de bossen in.

Morgen reageer ik weer op jullie berichtjes, moet nu even opruimen. Poookie, sterkte met Stijn. En mama05, leuke dag morgen!

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @eb: hieperde piep hoera!! gefeliciteerd met T.imo!!

kom verder morgen weer bijlezen meiden, druk druk druk

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hieperdepiep hoera voor Timo..
    wat sneu dat hij niet helemaal fit was op z'n verjaardag :(

Ik lees geregeld mee hoor, van reageren komt het vaak niet..
    voel me best schuldig dus als jullie het erg vinden gewoon zeggen hoor!

Las over flesjes melk sávonds voor t slapen gaan..
    kleine D. weigert hem sinds een paar dagen dus dat is hier over denk ik.. tot mijn grote verdriet.. vond het zo'n heerlijk knuffelmomentje :(

Vandaag erg druk geweest met zijn taart en vanavond de woonkamer versierd, morgen vieren we zijn verjaardag, ben erg benieuwd hoe hij gaat reageren op alles!
    heb er erg veel zin in maar vind het ook moeilijk.. afscheid nemen van m'n laatste baby, zo voelt het voor mij!

ow ja.. nog even goed nieuws..
    Hij lijkt van z'n KMA af te zijn :D errug fijn!
    vanavond heeft hij voor het eerst een paar slokjes halfvolle melk gehad (wellicht niet erg slim zo voor t feest morgen ;) ) maar aan de andere kant, hij eet al een paar weken een danoontje na z'n avondeten en dat gaat prima dus verwacht eigenlijk geen problemen.. voor de rest eet hij eigenlijk alles wel mee!

was hier ook echt een vreetzakje maar hij is nu verkouden en meneer laat zelfs z'n fruit staan.. vanavond wel weer gevreten van de beef shanghai (vind hij echt heerlijk!) dus hopelijk gaat het weer de goede kant op!

16. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Ik meld me ook even haha
    @eb leuk om al die foto's op fb te zien!

Verder ook wij druk geweest want ook wij vieren morgen de eerste verjaardag van Gijs net zoals vele anderen haha. Dinsdag gaan we dan een dagje met zijn drietjes weg. Morgen nog ff versieren en dan zijn wij er ook klaar voor. Ik hoop de kleine man ook. Hij is ook niet fit namelijk vanmiddag bij oma overgegeven voor het eerst. Echt zo sneu. Zij hadden aangeboden om even op te passen zodat wij even rustig boodschappen konden doen. De eerste kiezen zijn nu door dus hopelijk even klaar nu.

@ andere die morgen verjaardag vieren veel plezier!

@ mama05 alvast proficiat met j!

17. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hiephiephoera voor J.airo!

Andere meiden die de verjaardag vandaag vieren, have fun!

18. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Eb wat sneu dat timo niet helemaal fit was. Maar verder wel een geslaagde dag lees ik wel en lekker verwend.

@mum, leuk om wat van je te lezen. Ik heb er absoluut geen moeite mee. Het is al super leuk dat je ff wat van je laat horen.

Gefeliciteerd J.airo met je eerste verjaardag. We wensen je een hele mooie dag toe met veel cadeaus. Ook papa en mamma heel veel plezier en ook jullie een mooie dag met jullie kleine grote man.

@verjaardag er word veel gevierd vandaag. Meiden ook jullie een hele fijne dag. Wordt hier mooi weer voorspeld.

19. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen!

@Rrianne nee overdag merk ik weinig aan hem. Hij jengelt wel iets sneller, heeft hele rooie wangen, maar verder vrij weinig... Ik denk kiezen in combinatie met verkoudheid. Als zijn zetpil werkt gaat ie weer slapen ja, hij slaapt erg onrustig, maar goed hij slaapt tenminste!

@dolfijnjes ik gebruik ook dentinox naast de zetpil, dit verdooft. Bijtring wil ie niet hebben, hij kauwt liever op zijn vingertjes...

@karine tof! Spruitjes, hmmmm :) Stijn lust ook graag spruiten, hoop dat dat zo blijft.

@Eb klinkt als een druk dagje, hopelijk is de nacht een beetje goed gegaan!

Hiephiep hoeraaaa J.airo 1 jaar!!! Gefeliciteerd!!! :D

En voor alle andere meiden die ook vandaag al visite krijgen; have fun!

De nacht hier was een keer redelijk! Stijn is 3x wakker geweest, waarvan 1x echt overstuur, maar dat was rond 12 uur, dus niet als ik al in diepe slaap lag... Weer luuf gesmeerd, dentinox gesmeerd, neusspray gedaan en toch maar weer een zetpil en hij heeft lief doorgeslapen tot 3 uur, en daarna tot half 5. Dus viel mee gelukkig :) Alleen nu issie wel vervelend en aan t jengelen, maar goed, liever nu dan 's nachts!

Fijne zondag allemaal, t lijkt erop dat t mooi weer word!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ mama05: Gefeliciteerd met J!!!! Fijne dag vandaag!

Ook de anderen die vandaag de 1e verjaardag vieren: Véél plezier!!

Ik ga weer, Ryano wordt ongeduldig, we gaan zwemmen samen ;)
    (Micah is té verkouden, dus Martijn blijft thuis met hem)

Deel Deze Pagina