Goedemorgen dames, Eerst en vooral gefeliciteerd voor J.airo!! fijne dag voor jullie vandaag!! voor al de rest die vandaag ook viert, fijne dag!! Geniet ervan Hier vandaag geslapen tot 9.15, klinkt heerlijk echter wel een onderbreking gehad van half 4 tot 5, geen idee wat er was maar terug in bed wilde ze niet. In haar mondje niks te voelen wat op tanden lijkt, temp was netjes 36,6 en verder lijkt ze niet ziek! Hubbie en ik pakte het ook allebei anders aan, dus dat zal ook niet geholpen hebben. Moeten maar eens een strak plan maken wat te doen in dit soort nachten Nu zit ze gezellig te spelen, zelfs zo druk dat ik lekker rustig op de pc kan @hormonen hier: ze spelen inderdaad al duidelijk op, hoewel ze ook van nut zijn, maar heb wel gisteren cakepopbakvormpjes gekregen Met Elke der verjaardag dus cakelolly;s maken! ze waren ook maar 10 euro, dus dat scheelde @mum: prima hoor dat ge af en toe nog maar schrijft, hoeft ge u niet schuldig voor te voelen, als ik soms lees hoe ondernemend u mannetje is dan is dat niet raar dat ge minder tijd hebt hoor Ik wind het wel leuk om regelmatig wat te horen. En inderdaad dubbel voor u die verjaardag van D. Hoop dat het ook wel genieten wordt!! @Pookie: nog steeds geen lekkere nachten ook, gaat ge morgen naar de HA?? @EB: leuk om te lezen hoe julli het gehad hebben, volgens de fotos op FB heeft ie erg toch ook van genoten, Kan ie vandaag alles lekker verwerken en rustig al zijn kadootjes bekijken. En straks dan toch samen dat stukje taart nog doen
Nog een keer het lijstje omdat we hem de komende dagen vaker nodig hebben 13-9 - Stijn - Poookie 15-9 - Davey - Wherona 23-9 - Loïs - Rica 26-9 - Mica - Wapje 3-10 - Lily - Princess 4-10 - Niels - Supermom 6-10 - Timo - Elisabethbas 7-10 - Jairo - Mama05 8-10 - Lars - Rrianne 9-10 - Gijs - Linda0509 10-10 - Thijs - Sandra2 10-10 - D.elani - Mumtobe21 10-10 - J. - Mbtc 11-10 - Elke - VanEke 14-10 - Yanna - Sahi 19-10 - S.ofie - Waterlelie 19-10 - R.omee - BabyR 21-10 - Mirthe - Dolfijntjes 24-10 - Valentijn - Pamsie 27-10 - Feline - Daantje2011 28-10 - Micah - Karine 2-11 - Jordy - Meikie
Verjaardagen 13-9 - Stijn - Poookie 15-9 - Davey - Wherona 23-9 - Loïs - Rica 26-9 - Mica - Wapje 3-10 - Lily - Princess 4-10 - Niels - Supermom 6-10 - Timo - Elisabethbas 7-10 - Jairo - Mama05 8-10 - Lars - Rrianne 9-10 - Gijs - Linda0509 10-10 - Thijs - Sandra2 10-10 - D.elani - Mumtobe21 10-10 - J. - Mbtc 11-10 - Elke - VanEke 14-10 - Yanna - Sahi 19-10 - S.ofie - Waterlelie 19-10 - R.omee - BabyR 21-10 - Mirthe - Dolfijntjes 24-10 - Valentijn - Pamsie 27-10 - Feline - Daantje2011 28-10 - Micah - Karine 2-11 - Jordy - Meikie
Hahaha Vaneke jij was eerder dacht ook effe weer naar boven te halen zoveel verjaardagen @Mama05 Hiepderdepiep Hoera van Harte Gefeliciteerd met Jairo en een hele leuke dag toegewenst @EB wat jammer dat Timo zich niet zo lekker voelde hoe is het nu met hem @Mumtobe ik vindt het wel leuk dat je zo nu en dan wat schrijft hoor dus ook ik heb der geen problemen mee en wat fijn dat het lijkt dat ie van zijn kma af is. @iedereen die vandaag zijn/haar verjaardag vieren heel veel plezier ermee een mooie dag in ieder geval @Poookie pffff als ik dat zo lees dan houdt ik mijn hart vast zeg Nu ben ik nog angstiger voor de doorkomende kiezen en dat het dan ook zo lang duurt hemeltje. @BabyR hij kwam uiteindelijk om 12.30 aankakken heb niet op hem gewacht met lunchen vond ie niet leuk eigen schuld dikke bult toch @ll ziet ernaar dat we een mooie zonnige zondag hebben fijn na al die regen lekker even wandelen en effe langs onze kleine neefje. @Sahi alles goed daar? je bent stil hihihii ben ik niet van je gewend
Hoera voor Jairo! Gefeliciteerd! Veel plezier met alle verjaardagen die vandaag gevierd worden. Hier, een heeeeele slechte nacht gehad. Al die indrukken en de koorts deden Timo geen goed. We hadden afgesproken dat ik er 's nachts uit zou gaan en dat M het dan om 7 uur over zou nemen zodat ik kon uitslapen. Ik kan nl 's nachts beter in slaap komen na een onderbreking. Nou, dat heb ik geweten. Elk uur een half uur bezig geweest om hem rustig te krijgen, dus uiteindelijk elk uur een kwartiertje geslapen... 's nachts nog getempt, toen had hij 40 graden koorts... Om half 6 trok ik het niet meer en is M eruit gegaan, daarna sliep hij door tot 9 uur. Kan me niet herinneren dat we dit ooit zo gehad hebben. Nu is het nog niet helemaal ok, dus we houden het rustig.
Hieperdepiep hoeraaaaa voor J.airo! @ Linda: Hele fijne dag vandaag! Hopelijk voelt G.ijs zich vandaag beter, zo sneu zo ziek op hun verjaardag! @ Dolfijnjes: Thanx @ Vaneke: Thanx voor het begrip het is inderdaad een erg ondernemend mannetje wat me de hele dag bezighoudt haha pfoe zwaar zo'n onderbreking van de nacht! @ Wherona: Thanx, dan blijf ik dat lekker doen! Wat een prachtig weer vandaag.. eigenlijk te mooi om de hele dag binnen te zitten met het huis vol visite haha.. D.elani heeft vanmorgen z'n cadeautjes gehad en vond het prachtig.. helaas heeft hij van zijn zus nog niet echt de kans gekregen om er lekker alleen mee te spelen maar dat komt nog wel! de slingers en ballonnen zijn helemaal het einde, hij kijkt z'n oogjes uit! Het lijkt er alleen echt op dat onze kindjes in een verkeerde tijd geboren zijn, D.elani is ook niet fit, vanmorgen 3 spuitluiers in 10 minuten tijd en echt strontverkouden.. hoop echt dat het hierbij blijft voor de rest van de dag! woensdag willen we ook wat leuks gaan doen met z'n 4tjes, hopelijk is hij dan ook niet ziek!
Inderdaad mum, veel zieke jarige kindjes. Timo heeft nog 38,5, ligt nu lekker te tukken, hopelijk een uurtje of 2, hij heeft het zo hard nodig... Leuke foto's van D op fb! Ballonnen en slingers zijn op deze leeftijd eigenlijk al genoeg verjaardag...
Hiep hiep hoera!!!! j.airo 1 jaar!! gefeliciteerd mama05 Linda jij ook veel plezier vandaag! Timi ohh ja Timo natuurlijk, was een foutje, heb nu express blauw gedaan haha maar roze springt er zo lekker uit Weet Timo nu wel waar hij mee moet spelen of is hij ook zo verwend! Ik heb paar dingen van lois even apart gedaan anders wordt het zoveel. Leuk zo die versierde kamers! hier was het ook teveel van het goede hihi maar ze kwam beneden en pruilde haar lipje en oehh oehhh zei ze....dat doet ze als ze iets heel mooi en apart vind Vandaag vieren wij de verjaardag van mijn lover, ben nu in afwachting haha
Timo alsnog gefeliciteerd! En Jairo gefeliciteerd! en iedereen die het alvast viert, fijne dag vandaag! ik ben er weer na een heerlijk weekendje Zo even een wasje doen, bedden doen en eten klaar zetten, vriendje komt zo thuis van kamp. Yanna ligt even te spelen in bed, die was beneden alleen maar aan het huilen en nu dus aan het spelen. Even rust nodig denk ik wherona: grappig dat je om me vraagt, normaal reageer ik inderdaad wel een paar keer per dag, haha ik heb wel meegelezen, maar vond het niet handig om via mn telefoon te reageren en ook wat ongezellig voor mn vriendinnetje dus vanaf nu stap ik weer in, hihi hier ook een meisje met af en toe diarree, de kindjes waar ik dit weekend was zijn ook aan de diarree. maar gelukkig verder geen koorts. Yanna heeft bultjes op haar billen, maar niet tussen haar billetjes, echt gewoon midden op 1 bil. T lijken wel puistjes, heel apart. Hoop niet dat ze waterpokken krijgt of zoiets! Ze is volgende week jarig! Yanna heeft nog wat mooi speelgoed gekregen bij die vrienden van me, ze is echt helemaal in de gloria dr mee, zo schattig nou ik ga even wat rommel opruimen hier
@vaneke, wat voor cakepop vorm heb je gekregen? heb no bake cakepop vorm gekocht in de vorm van een taartje Google Image Result for http://shop.cakebakedecorate.com.au/resources/48/14408/picture/F6/78973174.jpg maar heb nog geen idee hoe het precies werkt haha. @j.airo gefeliciteerd!!
Hoi! Even geen tijd gehad om bij te lezen en te reageren maar jairo en alle jarigen voor vandaag , gefeliciteerd! Mijn kleine spruit is vandaag ook 1 geworden en hij heeft super genoten van alle aandacht! Nu uit puffen op de bank, is toch altijd druk zo'n dag! Fijne avond!
Ook gefeliciteerd anothermom @MBTC: ik heb deze, http://kookinnovatie.nl/cmsx/index.php?/Wordt-verwacht/Cake-Pops-Bakvorm-20stuks.html?pop=0, maar dan wel gewoon uit de Xenos, koste daar maar 10 euro. Is eigenlijk gewoon voor te vullen met cakemix en dan kleine cakebolletjes te maken, dus niet zoals de recepten wat ik lees van de echte cakepops. Ga morgen cakemix kopen en dan wat uittesten!
@vanEke, Wat een leuk idee is dat. Nog nooit eerder gezien. @hier, vanochtend was mirthe weer heel vroeg wakker (7 uur) na een paar keer eruit gemoeten in de nacht. Ik toen met haar gegeten en om 9 uur haar weer op bed gelegd (ben zelf ook weer even gegaan). Ze heeft geslapen tot half 11. Vanaf dat moment heeft ze niet weer geslapen. Wou haar vanmiddag haar op bed leggen, maar dit wou ze niet. Nou ja dan de hele middag maar spelen en bezighouden. Ook niet altijd even leuk en gezellig. Maar ze is knockout na de fles. Dus morgen maar ff kijken of het andersom kan. 's ochtends geen slaapje en middags wel. @anothermom, Ook jullie van harte gefeliciteerd. @vraagje, Heb het nu in het hoofd voordat ik het vergeet. Wie was er ook alweer net naar cp geweest. Want wat is er exact aanwezig in het huisje?
dolfijnjes: in CP hadden wij op de eemhof een bedje en een kinderstoel. Voor de dreumessen prima, voor de baby's misten we wel apart een box. Oh en een magnetron (altijd nuttig). Verder kan ik het me nu even niet verzinnen, maar weet wel dat het voldoende was, al was een box ook fijn geweest.
@ EB: Nou idd, dat vinden ze interessanter als al die drukte en grote cadeaus maar de intresse daar naar komt wel wanneer de rust is weergekeerd! Timo nog steeds koorts dus beterschap! @ Rica: Feli met je lover! @ Sahi: Yanna nu al lekker verwend dus en ze moet nog jarig worden hopelijk krijgt ze idd geen waterpokken, zou erg sneu zijn! @ Anothermom: Van harte gefeliciteerd nog! @ mbtc en vaneke: Leuk cakepops.. misschien hier ook eens proberen! ben tot nu toe alleen nog van de taart! @ dolfijnjes: Lastig dat ritme zo.. hopelijk pikt ze het om het om te draaien!
EB: zie nu pas dat Timo zo ziek is! Wat naar zeg! Hoe gaat het nu met hem? En met jou na zo'n nacht? mum: Yanna wordt inderdaad altijd verwend, waar ze ook komt. Zo lief!! Ze is ook zo dankbaar, met nieuwe speeltjes direct super enthousiast spelen enzo, dat is gewoon leuk oh waterpokken zou zooooo balen zijn nu die verjaardag eraan komt! Maar ze heeft er geen jeuk aan en ze lijken een beetje weg te trekken, dus ik heb nog goede hoop! Wat het wel is, ben ik ook nog niet uit... vriendje ligt al op bed na een vermoeiend kamp, dus lekker een avondje thuis rommelen, hihi
@mama05: gefeliciteerd met J.airo!! @anothermom: gefeliciteerd met D.ex!! @zieke kindjes: beterschap allemaal, hier ook een kindje wat snot verkouden/grieperig is. en dan ook nog vrijdag de 11 maanden prikjes